Eli oliskos jollain jotain tipsejä ensi yön jenkkipesikseen. ;D tuntuu että ei uni silmään tule niin olis yöksi jotain jännättävää. kun omat tietoni kyseisestä sarjasta on aika pienet. :)
MLB:hen kenelläkään vinkkejä? :)
13
517
Vastaukset
- Kiitos.......
Sinulle! :))
- Baseballboy
Pannaan mailaa pesään, häh käyks se.
- Nordbet
Kiva että on lisää MLB-faneja, laitoin vajaa kuukausi sitten MLB'stä aiheen Tulosveto-palstalle.
Jäljellä oleviin illan matseihin:
NY Yankees vs Pittsburgh = Pittsburghille kotivoitto
Cincinnati Reds vs Toronto Blue Jays= Tod.näk. kotivoitto Torontolle, Cincinnati häviää ison osan vierasotteluistaan
San Francisco vs Cleveland= Mahdoton! Kolikonheittoa, itse en tähän laita mitään. Tasavahvuiset joukkueet, ja molemmilla 20-20 koti/vierasvoitot tasan! Kotietu luultavasti ainoa etu Clevelandille, jolla vähemmän kanssa loukkaantumisia ja 1 enempi voittoja.
Texas Rangers vs Houston Astros= Texas Rangers. Voittaa n. 50% vierasotteluista ja kasassa on parempi joukkue. En usko että Texasin kotietu merkitsee paljoa tässä ottelussa. Molemmat joukkueet kun ovat kuitenkin Texasista kotoisin.- -Lumiukko
Painu jo vittuun täältä, miniase!
Jos betsaat liigaa josta et tiedä vittuakaan/näe pelejä/seuraa intiimisti, jäät pitkässä juoksussa varmasti tappiolle et sillei hei! - heidi.peidi
Joo, huomasin itsekin juuri saman. :D
NY vs Pit - Se vaikutti tilastojen valossa minulle kaikista hankalimmalta, joten siihen en koskenut.
Cin vs Tor - Sama valinta kuin sinulla ja samat perusteet. :D Torontolle voitto.
SF vs Cle - Itse näen että giantseilla on jonkinmoinen etu koska on voittanut viime öinä keskiset ottelunsa.
Tex vs Hou - Tähän näin suotuisaksi laittaa - neuvo
Pelkillä joukkuekohtaisilla voitto/häviö-tilastoilla ei tässä sarjassa pitkälle pötki, on välttämättä otettava huomioon esim. se, kuka milloinkin on aloittava syöttäjä.
- M.a.n.c.h.e.s.t.e.r
Here is a good page were you can get free MLB tips daily.
http://experts.covers.com/index.aspx?CEAFF=793
Follow the tipsters and you will find out which ones give the best winning tips, tips are usually updated about 8-12 pm. In MLB it is best to bet on doubles or singles and start slowly to raise your bets when your bankroll is big enough. If you have enough money and patience you can collect a good winnings by the end of the season.
By: M.a.n.c.h.e.s.t.e.r from China.- Nordbet
I've been using Punterslounge in the past, I'll check out covers.com too. Thanks for the link.
- seurannut
pidempään? Seurannat näyttävät olevan aika lyhyitä.
- -Lumiukko
Painu tuulipuku vittuun täältä kahisemasta et sillei hei! Eikai kukaan oikeasti ole niin tyhmä, että betsaisi suoraan jonkun toisen vinkkejä!?
- itse-
-Lumiukko kirjoitti:
Painu tuulipuku vittuun täältä kahisemasta et sillei hei! Eikai kukaan oikeasti ole niin tyhmä, että betsaisi suoraan jonkun toisen vinkkejä!?
olla pihalla kuin nimimerkki, totta kai jokainen järkevä vedonlyöjä (nimittäin jos veikkaa voittaakseen rahaa, ei osoittaakseen omaa erinomaisuuttaan) peesaa toisen vinkkejä, jos on hyvät syyt ajatella että kyseessä on riittävän luotettava vihjaaja.
- Peesaa näitä
http://forums.statfox.com/forum/forumdisplay.php?s=d188d45a87348aa0cb4b6a8f38b469a5&forumid=1
Hyvä foorumi jenkkilajeihin, MLB:ssä kannattaa peesata varsinkin nimimerkkiä KCFAN68, tekee hyvää tulosta tälläkin kaudella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733