CD on

on on

Tilasin joitakin cd:eitä cdonista. Tuotteet pitäisi muka olla sinetillä ja suojamuovilla varustettuja. Usein kuitenkin sieltä lähetetään naarmuisia ilman näitä ehtoja täyttäviä cd:tä. Olen sitten nämä tällaiset tuotteet palauttanut. Sitten asiakaspalvelu joka toimii vain sähköpostilla. Sain karhulaskun palauttamistani tuotteista. Ilman mainintaa mitä tuotetta tai aihetta se olisi koskenut. Otin sitten yhteyttä supportiin. En saanut oikein kunnon selitystä mistä lasku on. Yhden cd:n viitenumero oli jotain sinnepäin ja se lasku oli maksamatta, jälkitoimituksella toimitettu. Mutta sekin oli palautettu. useaan otteeseen jouduin peräämään mitä lasku koskee. sitten sain jonkun laskelman
joka sekin oli päin mäntyjä. Sitten minulle oli yritetty soittaakin ja numero ei mukamas ollut oikea, olisikohan se ollut lapseni numero. kun en koskaan puhelua saanut, eikä ole lapsia.Että olen laittanut sinne jonkun muun numeron. ja sitten minulle ei enää myytäisikään koska kuitenkin kaikki cd.t sinne palauttaisin. olen tilannut cdonista vain kaksi kertaa ja enkä suinkaan ole kaikkia palauttanut. Kummallakin kerralla tuotteet ovat olleet ilman mainittuja sinettejä tai suojakelmuja. Missähän mättää?.

3

2023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kusetettu ex-asiakas

      Itse tilasin keväällä levyjä joista yksi ei tullut ja kun kyselin perään, ilmoittivat vain että levy on poistettu myynnistä (sen jälkeen kun olin siitä tilaukseni tehnyt!). Nyt olen tehnyt vielä yhden tilauksen, kun sain "alennuskoodin" ettei minun tarvitse postimaksuja maksaa. Sentään ilmoittivat tällä kertaa että levy myöhästyy. Laitoin takaisin postia että tällä kertaa toivon että pitävät minut ajan tasalla, ettei käy niinkuin viimeksi. Mitään ei ole kuulunut, ei pihaustakaan. Pari-kolme viikkoa nyt yliaikaa mennyt, mietin vain että otanko välittömästi yhteyttä johonkin kuluttajansuojalautakuntaan tai mikä ikinä onkaan, vai odotanko sitä levyn tuloa (tai tulemattomuutta)?

      En voi kyllä missään nimessä suositella, jos kerran kuukauden sisällä tapahtuu kahdesti tuollainen moka! Kauppaavat eioota (kun sivuilla sanotaan vieläkin toimitusajaksi 4-7 arkipäivää)

      • ???????

        Mulla ihan erilaisia kokemuksia. Olen tilannut paljon cd- ja dvd-levyjä ja aina on olleet muoveissa ja toimitus on ollt TODELLA nopeaa. Yhtä hyvät kokemukset myös discshopista. Kaverini kerran palautti tilaamiaan elokuvia eli ensin otti yhteyttä sähköpostitse asiakasopalveluun, josta tuli viesti, että palauttaminen ok eikä tullut laskujenkaan kanssa mitään probleemia.


      • ex asiakas

        Toimitusaikoja on helppo luvata, vaikeampi on pitää lupauksensa

        Ei oo tullu tilausta on vaan ilmoitettu ettei tiedä koska tulee....

        Kyllä nää kasvottomat firmat on perseestä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5841
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2017
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1775
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe