Pakottava virtaamisen tarve

Miesss82

...Olen tässä nyt kuukauden ihmetellyt ja lukenut mahdollisia vaihtoehtoja miksi minulla voisi olla jatkuva vessahätä vaikka loppujen lopuksi virtsaa ei rakossa olisikaan. Alkaa pikkuhiljaa mielenterveys mennä, kun en saa nukuttua enkä tehtyä töitä kun tunne ei vaan mene pois.

Eli minulla on pakottava virtsaamisen tarve, vaikka virtsaa ei rakossa ole. Tämä tarve/tunne ei muutu miksikään vaikka kävisin vessassa. Kun virtsaan, niin ei kirvele, ei tule verta tai mitään muutakaan mainitsemisen arvoista, joten epäilen että se mikään näistä seuraavista olisi vaikka ne ovatkin ainoat taudit mitkä edes jotenkin voisivat sopia taudinkuvaukseen...

- klamydia
- ärtynyt rakko
- virtsatietulehdus

Ehdotuksia? Mikä voisi olla kyseessä?

14

3333

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

suurentunut eturauhanen?? minkä ikäinen olet?

• Miesss82

26-vuotias ollaan, jos se eturauhanen olisi suurentunut niin eikös silloin virtsaaminen olisi vaikeaa hieman eri tavalla, eli virtsa tulee pätkittäin tai vaikeasti ulos. Tätä ongelmaa minulla ei siis ole, vaan kyse on siitä että virtsaa ei todellakaan rakossa ole vaikka kokoajan tuntuu siltä, että pitäisi mennä.

• aiheuttaa
        Miesss82 kirjoitti:

26-vuotias ollaan, jos se eturauhanen olisi suurentunut niin eikös silloin virtsaaminen olisi vaikeaa hieman eri tavalla, eli virtsa tulee pätkittäin tai vaikeasti ulos. Tätä ongelmaa minulla ei siis ole, vaan kyse on siitä että virtsaa ei todellakaan rakossa ole vaikka kokoajan tuntuu siltä, että pitäisi mennä.

monenlaista ongelmaa ja kunhan saa kylmää vielä alapäähän niin vaivat ovat monenmoiset.

Mulla aiheutti aikoinaan samanlaisia oireita, piti käydä tavan takaa koittamassa, että tuleeko. Sellainen kuuma peruna tuntuu olevan tuolla peräsuolen paikkeilla, kun eturauhanen tulehtuu. Ei tiedä olisiko käytävä 2 tarpeella ja pissa tuntuu tulevan vaikka rakko on varmasti tyhjä.

• Miesss82
        aiheuttaa kirjoitti:

monenlaista ongelmaa ja kunhan saa kylmää vielä alapäähän niin vaivat ovat monenmoiset.

Mulla aiheutti aikoinaan samanlaisia oireita, piti käydä tavan takaa koittamassa, että tuleeko. Sellainen kuuma peruna tuntuu olevan tuolla peräsuolen paikkeilla, kun eturauhanen tulehtuu. Ei tiedä olisiko käytävä 2 tarpeella ja pissa tuntuu tulevan vaikka rakko on varmasti tyhjä.

Kiitos viestistäsi, tutkin asiaa lähemmin ja voihan se olla että eturauhanen tässä nyt sitten on ongelmana. Onko neuvoa mitä asialle pitää tehdä (mitä teit itse)? Ja millainen lääkäriaika pitäisi varata jos tästä ongelmasta haluaa mennä kyselemään, saako yleisen kautta (edullisemman) ajan jonnekin spesialistille? Vai pitäisikö suoraan yksityiselle?

Olin Espanjassa juuri kun oireet alkoivat, voiskohan kyseessä olla eturauhasen bakteeritulehdus... Mistä tätä kannattaa alkaa kyselemään ja mikä lääkäri näitä osaa tutkia?

• aktiivisen kauden
        Miesss82 kirjoitti:

Kiitos viestistäsi, tutkin asiaa lähemmin ja voihan se olla että eturauhanen tässä nyt sitten on ongelmana. Onko neuvoa mitä asialle pitää tehdä (mitä teit itse)? Ja millainen lääkäriaika pitäisi varata jos tästä ongelmasta haluaa mennä kyselemään, saako yleisen kautta (edullisemman) ajan jonnekin spesialistille? Vai pitäisikö suoraan yksityiselle?

Olin Espanjassa juuri kun oireet alkoivat, voiskohan kyseessä olla eturauhasen bakteeritulehdus... Mistä tätä kannattaa alkaa kyselemään ja mikä lääkäri näitä osaa tutkia?

jälkeen (sexiä ja juhlimista).

Aktien vähentäminen yhteen viikossa ja alapään lämpimänä pitäminen. Tavallinen kipulääke, ei se lääkärikään muuta suosittele. Antibiootit ja niitä saa syödä loputtomiin ellet korjaa tulehduksen todellista aiheuttajaa.

Labrassa tavallinen pissakokeesta pöpöjen etsintä ja PSA:n määritys, ettei ole mitään pahempaa tiedossa. Sun ikäisellä on harvinaista pahempi vaihtoehto.

Noi kokeet voi maksaa itsekkin mutta kalliimmat vähän. PSA maksaa n.50 € ja kusikoe n. 10€.

• MENEE LÄÄKÄRILLE

Tosiaan ei lääkärikään pysty sulle suoralta kädeltä vastausta antamaan, saatikka me täällä. Mene ihmeessä terveyskeskukseen jossa Sinulta otetaan kokeita ja vasta niiden peruustella tiedetään mikä Sinua vaivaa.

• ole sen kummempia

arvauskeskuksen pitäjiä kuin tämä palsta.

Monesti oppilaat touhuavat niissä ja täällä sentäs sanoo joku vastaan, jos oikein pahasti erehtyy.

Hyvin on vaivas eturauhasen tulehdukseen viittaava.

• Miesss82
        ole sen kummempia kirjoitti:

arvauskeskuksen pitäjiä kuin tämä palsta.

Monesti oppilaat touhuavat niissä ja täällä sentäs sanoo joku vastaan, jos oikein pahasti erehtyy.

Hyvin on vaivas eturauhasen tulehdukseen viittaava.

Näinhän se on, minulla sattuu olemaan vieläpä sellainen julkisen osaston lääkäri ketä nyt ei vaan kiinnosta hoidettavien ongelmat ollenkaan.

Yritän saada mahdollisimman laajan listan lääkäriä varten, että kaikki testit saadaan kerralla otettua. Tai edes ajat varattua. Tämä kun oikeasti vie henkisen terveyden erittäin nopeasti, joten eroon pitäisi päästä.

• Monenlaista nähnyt
        Miesss82 kirjoitti:

Näinhän se on, minulla sattuu olemaan vieläpä sellainen julkisen osaston lääkäri ketä nyt ei vaan kiinnosta hoidettavien ongelmat ollenkaan.

Yritän saada mahdollisimman laajan listan lääkäriä varten, että kaikki testit saadaan kerralla otettua. Tai edes ajat varattua. Tämä kun oikeasti vie henkisen terveyden erittäin nopeasti, joten eroon pitäisi päästä.

Ajattelin,että oliskohan sinulla alaselässä joitain ongelmia.

• Miesss82
        Monenlaista nähnyt kirjoitti:

Ajattelin,että oliskohan sinulla alaselässä joitain ongelmia.

...tietääkseni, töitä teen siis koneella joka päivä, muttei alaselkä ole tullut tässä kymmeneen vuoteen mitenkään "erityisen" kipeäksi.

• Aidin korvike

Menes heti huomenaamuna varaamaan aika terveysasemalta. Siellä pääset virtsakokeeseen, josta selviää kivutta onko sinulla virtsatietuhehdus ja samalla saa myös verikokeen jos epäillään vaikka eturauhasvaivaa, joka ei ikäiselläsi kuitenkaan ole kovin yleinen. Jos sinulla on virtsatietulehdus, se on syytä hoitaa ennen kun se leviää munuaisiin ja tartutat sen ystävätäreesi. Naiset saavat tartunnan mieheltään yleensä hyvin herkästi.

Jos ei olisi kesä niin sanoisin kuten jokutoinenkin, että villahousut jalkaan. Kylmän saaminen aiheuttaa moista ongelmaa varsin monilla.

Jos asia ei korjaannu näillä. Saat lähetteen asiantuntijalääkärille terveysasemalta, jolloin jatkotutkimuksetkaan eivät tule kalliksi.

• nyt eikana

menisin lääkäriin ja pyytäisin ainakin virtsatietulehdus testin ja jos negatiivinen niin sykupuolitestit.

• mutta itselläni

on keino poistaa tämä tunne. Se on rasittava, kärsin siitä tälläkin hetkellä ja etsin netistä suuntaa.

Elikkä, jos "omistat" vaimon, käytä häntä seksuaalisesti hyväksesi, minulle tämä on toiminut aina. Vaikkei vaimoa ole, tyttöystävä, tai jopa pelkkä nainen riittää..

Ongelmaa se ei tietenkään poista, mutta vie oireet siksi aikaa että sat yösi nukuttua ja seuraavana päivänä pääset lääkäriin virkeämpänä.

• Katkerasti kokenut

Jos minulle esitetään viestiketjun alussa oleva kysymys, vastaus tulee kuin apteekin hyllyltä. En ole lääkäri mutta oma kokemus sekä muilta samasta vaivasta kärsiviä olen jututtanut. Nimitt. Eturauhasen ärsytystila joka kylmäärsytyksen jälkeen puhkeaa eturauhastulehdukseksi. Sitten hymy yleensä hyytyy. (ikää alle 45v) Saattaa esiintyä myös erektiohäiriöitä tai ennenaikaista siemensyöksyä.
        Lääkkeet: Villahousut, jos urheilet, pyöräilet, hiihdät, 2X tuulensuojaava päälivaatetus ne villahousutx2. Lämminvesikylpyjä, haet luontaistuotekaupasta PROSTAVIT vitamiini (sis. sinkki, seleeni, lykopeeni). Syö näitä 2-3kk. Jos itse olisin tällaisen neuvon sattunut lukemaan kun oli ko vaivoja olisin säästynyt maanpäälliseltä hel....

Mutta lääkärissä tietenkin kannattaa varulta käydä nuo vaivat kertomassa siis urologilla vaikka yksityisellä. Jos ei varaa niin myy mopo tai ota pikavippi tms. se on sen arvoinen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2228
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1853
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1470
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      21
      1444
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      1153
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      177
      1134
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      21
      1086
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      105
      1054
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      912
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      76
      909
    Aihe