Moi,olen 14v poika ja haluaisin mielelläni harrastaa seksiä. Onko jo nyt kannattavaa harrastaa kondomilla kun siitä ei ole minun mielestä haittaa.
14v haluaa seksiä.
15
5194
Vastaukset
- Mies-20v
Kannattaa se kumikäyttö todellakin opetella ajoissa ;)
Ei tule sitten ongelmia tositilanteessa. - edellinenkin
rohkeasti kauppaan ostamaan kumeja. osta vaikka limpparin ja muiden ostosten ohessa niin ei niin pahasti loista sieltä jos pelottaa ;)
pienempi häpeä se on ostaa kumeja vieraalta kuin kertoa vanhemmille että nyt vähän kutittaa alapäästä ja pitäisi päästä lääkärille... tai pahimmassa tapauksessa alkaa jonkun masu turvota.- anteeksi
kyllä ne sukupuolitaudit ovat vielä vauvojakin pahempi juttu, korjauksena edelliseen.
- Tohtori666
Ei tarvitse käyttää kumia, itse en ole koskaan käyttänyt kumia (ikää 43-v) ja olen saanut vain tippurin, herpeksen ja klamydian...
- ja poistu täältä heti!!
Tämä on aikuisille tarkoitettu keskustelufoorumi.
Teinipojat menköön vielä kasvamaan miehiksi.Tänne ei ole asiaa!!
Tai sitten olet provo. Sekin on mahdollista.- Niclas
hyvin todennäköisesti provo. Tai mikä ihme sinä nyt sitten on että 14v poika haluaisi seksiä... Itsekkin sen ikäisenä halusin. Jokainen 14v tietää nykyään että se on laitonta. Mutta väittäisin että nykynuorista osa jopa pyrki käyttämään hyväksi sitä. Moni nuori tyttö menettää neitsyensä nykyään paljon alle 14v joten niille(harvoille) ei ole kummoinenkaan ongelma iskeä joku aikuinen mies, harrastaa seksiä ja haastaa sen jälkeen oikeuteen... ajatella pienestä vaivasta monta tonnia...
Hyvät miehet VAROKAA nuoria naisia, tarkistakaa ikää vaikka baarista sen löytäisitte. - dsdsddsddsdsdd
Niclas kirjoitti:
hyvin todennäköisesti provo. Tai mikä ihme sinä nyt sitten on että 14v poika haluaisi seksiä... Itsekkin sen ikäisenä halusin. Jokainen 14v tietää nykyään että se on laitonta. Mutta väittäisin että nykynuorista osa jopa pyrki käyttämään hyväksi sitä. Moni nuori tyttö menettää neitsyensä nykyään paljon alle 14v joten niille(harvoille) ei ole kummoinenkaan ongelma iskeä joku aikuinen mies, harrastaa seksiä ja haastaa sen jälkeen oikeuteen... ajatella pienestä vaivasta monta tonnia...
Hyvät miehet VAROKAA nuoria naisia, tarkistakaa ikää vaikka baarista sen löytäisitte.Ite oot aikuinen ja et tiiä tätä:
Seksi on laitonta vaan jos vaikka 14v harrastaa yli 16v kanssa seksiä, mut alle 16v voi harrastaa sitä keskenään. - Niclas
dsdsddsddsdsdd kirjoitti:
Ite oot aikuinen ja et tiiä tätä:
Seksi on laitonta vaan jos vaikka 14v harrastaa yli 16v kanssa seksiä, mut alle 16v voi harrastaa sitä keskenään.Useinmiten nuoret puuhastelee nimenomaan keskenään... rahapulassa vaan haertaan vanhempaa.. Ei noin nuoria kiinnostaa vanhemmat miehet normaalisti. Eikä vanhempien miesten tulisi kiinnostua niistä. Vaan moni 14v tyttö saa itsensä näytämään jopa 20v joten ikä kannattaa tarkistaa. Se oli asiani pointti.
- Wanha Wiisas
Parhaan tehon saamiseksi kondomi on parasta syödä 1-2 tuntia ennen seksiä hitaasti pureskellen.
- krhkrh
Haluatko harrastaa seksiä miehen, naisen vai eläimen kanssa??
- Anonyymi
Jos panet nuorta ilman muuta kortsua. Itse pääsin mopoikäisenä panemaan maalla asuvaa vanhempaa naista kun vein isän viinoja puoli pulloakin riitti kun meni viikolla kun ukko oli viikot töissä. Aika pian käytiin kaverin kanssa yhdessä naimassa.
Toinen odotti kun toinen nai silloin jaksoi joskus kolmestikkin samalla käynnillä.
Oltiin myöhemmin mestareita tyttöjen kanssa muihin verrattuna.
Irja oli suippo rintainen nelikymppinen ja muutenkin sutjakka. - Anonyymi
Alaikäisten kannattaa pysyä pois täältä kyselemästä.
- Anonyymi
Nääh. Älä ole turhan tiukkapipoinen, kaikki me ollaan joskus oltu nuoria.Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa. 😉
- Anonyymi
Niin minäkin, kortsulla tai ilman !
- Anonyymi
Siemenet sisään ja aborttimaksu!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272830Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän302370- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542209Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211822Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901686Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1021622- 3061525
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm141436- 1331428