Aimo Hautamäelle kysymys

acimlai nen

Jos, kuten väität, ihminen ei voi pyytää anteeksi toisen puolesta, niin kuinka hän voi ANTAA anteeksi toisen puolesta?

Tarkoitan nyt vanhoillislestadiolaisia seurapuhujia. He latelevat syntejä anteeksi kuin liukuhihnalla työskentelevät papukaijat ilman että heillä olisi harmainta haisua siitä mistä synnistä on milloinkin on kysymys, puhumattakaan siitä että kuulijamassan keskuudesta nousevien käsien vilkuttajat olisivat edes MITÄÄN SYNTIÄ PUHUJAA VASTAAN TEHNEET.

Ole ystävällinen ja vastaa, Aimo Hautamäki. Äläkä pakene "avainteoriaan", siis siihen vl-väittämään että Jeesus olisi antanut vanhoillislestadiolaisille taivasten valtakunnan avaimet. Jeesus eli 2000 vuotta sitten eikä ensimmäinenkään vanhoillislestadiolainen ole niin vanha että olisi silloin voinut olla paikalla.

Jos vanhoillislestadiolaiset olisivat henkilökohtaisesti saaneet "taivasten valtakunnan avaimet" nykyajassa, tässä nykyisessä elämässään Jeesukselta (huom! ei vanhoillislestadiolaisilta) niin he voisivat myös kertoa missä ja milloin he Jeesuksen tapasivat.

9

761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saavasi

Vastauksen, kun tällä palstalla kysyt?

No ehkä muilta? Kenties se onkin tarkoituksesi.

• acim lai nen

..kysymys menee ainakin jotain kautta Aimo Hautamäen tietoon. Ja vastaus saattaa tulla muuta kautta myöhemmin.

"No ehkä muilta? Kenties se onkin tarkoituksesi."

Ei se ole tarkoitukseni. Haluan vastaukseni Aimo Hautamäeltä, vaikka se tulisikin toisten kautta.
        Toisaalta en kiellä muitakaan osallistumaan keskusteluun tästä asiasta. Päinvastoin.

• acim lai nen kirjoitti:

..kysymys menee ainakin jotain kautta Aimo Hautamäen tietoon. Ja vastaus saattaa tulla muuta kautta myöhemmin.

"No ehkä muilta? Kenties se onkin tarkoituksesi."

Ei se ole tarkoitukseni. Haluan vastaukseni Aimo Hautamäeltä, vaikka se tulisikin toisten kautta.
        Toisaalta en kiellä muitakaan osallistumaan keskusteluun tästä asiasta. Päinvastoin.

tunnen henk. koht. Aimon niin hyvin, että tiedän sanoa: Turha tältä palstalta häneltä on vastausta odottaa.

• acim lai nen
        Devoit kirjoitti:

tunnen henk. koht. Aimon niin hyvin, että tiedän sanoa: Turha tältä palstalta häneltä on vastausta odottaa.

..viedä tuosta viestistä paperikopion hänen luettavakseen ja tulla kertomaan mahdollisen vastauksen tänne?

• acim lai nen kirjoitti:

..viedä tuosta viestistä paperikopion hänen luettavakseen ja tulla kertomaan mahdollisen vastauksen tänne?

Pelkuruuden hengestähän minua tavan takaa syytelläänkin..
        Ihan yhtälailla saat vastauksen, tai et saa. kun mailaat hänelle. Täällä palstallahan osoite on ollut monta kertaa.

Osaan arvatakin vastauksen, se olisi jotain täysin ympäripyöreää ja mitäänsanomatonta.

• En ole välittäjä

Pistä sähköpostia [email protected]
      Täällä tuskin kannattaa esittää Aimolle kysymyksiä,
      äijä pysyy norsunluutornissaan.

• acimlai n e n
      • hoitokokouksista

AH tässä kirjoituksissa puhuu vasten Raamattua, Anteeksi pitää pyytää/saada vain asianomaiselta.

Hoitomiehet tekivät väärin vanhuksia satanalle heittäen. Mummut ja vaarit ovat itkien ikuisesti seuroissa käyneenä vaipuneet yöllä ikuiseen uneen. Hoitomiesten nauraessa.

Siis missä Aimo Hautamäki sanoo että:

"– Lehden yksittäiset tekijäthän niitä juttuja kirjoittivat. Meidän käsityksemme mukaan anteeksi pyytää se, joka tekee jotakin väärin. Ei joku toinen voi pyytää anteeksi toisen puolesta, Hautamäki linjaa."

Linkki tässä:

• hoitokokouksista kirjoitti:

AH tässä kirjoituksissa puhuu vasten Raamattua, Anteeksi pitää pyytää/saada vain asianomaiselta.

Hoitomiehet tekivät väärin vanhuksia satanalle heittäen. Mummut ja vaarit ovat itkien ikuisesti seuroissa käyneenä vaipuneet yöllä ikuiseen uneen. Hoitomiesten nauraessa.

Siis missä Aimo Hautamäki sanoo että:

"– Lehden yksittäiset tekijäthän niitä juttuja kirjoittivat. Meidän käsityksemme mukaan anteeksi pyytää se, joka tekee jotakin väärin. Ei joku toinen voi pyytää anteeksi toisen puolesta, Hautamäki linjaa."

Linkki tässä:

Kyllä SRK, on vastuussa, se kun hoitokokoukset organisoikin ja antoi "pyövelinsä" ilmaiseksi aina paikalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3622
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      2982
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      78
      2477
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2358
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2321
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2297
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2187
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2173
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2168
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2030
    Aihe