ParkComista reklamointi

_Reiska_

Sain huhtikuussa parkcomilta pysäköintivirhemaksun. Tein reklamaation heidän nettisivujen kautta, että en aio maksaa (vantaan käräjäoikeuden päätös). Tämän jälkeen ei ole kuulunut mitään. Onko jollekulle vastattu reklamaatioon?

6

937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • djhfdjfh

      Kun tulee, viittaa Vantaan käräjäoikeuden päätökseen, ja muistuta, että heidän lappunsa eivä ole perintäkelpoisia. Toivota lopuksi, että käräjillä nähdään, niin eivät vaivaa enempää. Saattavat vielä lähettää monisteen, jossa varaavat mahdollisuuden kutsua käräjille. Vaan eipä taida kutsua tulla.

    • saatuani "maksun" 2005, reklamoin aiheettomasta laskusta johon vastasivat että maksa vaan, en maksanut. Ei ole sen jälkeen kuulunut mitään.

    • SVEA PERINTÄ

      ottaa asiakkaakseen laittomia firmoja, mie vaan ihmettelen syvästi, pitäskö laittaa reklamatsiooni myös svean perintään?

      • loppuu se perintä

        Svea keskeyttää perinnän heti, kun maksusta reklamoi viitaten Vantaan käräjäoikeuden tuomioon.

        OK-perintähän luopui jo kokonaan laittomien valelaskujen perinnästä, siksi ParkCom käyttää nyt Sveaa.

        Perintä siis kyllä keskeytetään niitten osalta, jotka ymmärtävät reklamoida. Varsin härskinä pidän sitä, että tietämättömiltä yritetään kuitenkin vielä nyhtää rahat pois.

        Rehellistä ja suoraselkäistä parkkifirmojen osalta olisi, jos ne luopuisivat maksuvaatimusten esittämisestä kokonaan, kunnes laillisuuskysymys on lainvoimaisella tuomiolla ratkaistu. Mutta mikäs valelaskuttajasta nyt yhtäkkiä rehellisen tekisi.


      • Hovi Parkki
        loppuu se perintä kirjoitti:

        Svea keskeyttää perinnän heti, kun maksusta reklamoi viitaten Vantaan käräjäoikeuden tuomioon.

        OK-perintähän luopui jo kokonaan laittomien valelaskujen perinnästä, siksi ParkCom käyttää nyt Sveaa.

        Perintä siis kyllä keskeytetään niitten osalta, jotka ymmärtävät reklamoida. Varsin härskinä pidän sitä, että tietämättömiltä yritetään kuitenkin vielä nyhtää rahat pois.

        Rehellistä ja suoraselkäistä parkkifirmojen osalta olisi, jos ne luopuisivat maksuvaatimusten esittämisestä kokonaan, kunnes laillisuuskysymys on lainvoimaisella tuomiolla ratkaistu. Mutta mikäs valelaskuttajasta nyt yhtäkkiä rehellisen tekisi.

        ...perustuu juuri tähän tietämättömyyteen, perintäfirmojen pelkoon ja ettei uskalleta vastustaa vaan päästään helpommalla kun maksetaan näille huijareille.

        Jos kukaan ei maksaisi, firmat olisi kaatuneet jo ajat sitten... Mutta ennen Vantaan päätöstä 70% maksoi maksun...


    • _jouko

      Joo ensin tulee 2-3 perintälaskua, sitten n. puolenvuoden päästä se paksu valkoinen kirjekuori..Aina reklamointi, joka kirjeen jälkeen. Reklamaatioihin eivät vastaa luonnollisestikaan koska kyseessä on laiton bisnes.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe