Kun lähdetään karhujahtiin, niin Ruotsi näyttää esimerkkiä, miten petokantaa pitää vähentää: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1549656
Suomessa on karhuja nähty jo kaupungeissa ja ihmisten pihoilla. Jotkut ovat juosseet ja pyöräilleet karkuun karhun jonkin matkaa seuratessa ja taisipa taannoin yhden juoksijan kiinnikin ottaa huonoin seurauksin molemmille. Myös poroja ja muitakin kotieläimiä on joutunut kohtuuttoman paljon petojen tappamiksi (muidenkin kuin karhun), joten kaikkia petoeläimiä pitäisi selvästi vähentää. Eivät peto- ja kotieläimet samoihin aitauksiin ja asuinsijoille kuulu.
Ei muuta kuin luoteja turkin sisään vaan ja muille tiedoksi, että vaikka olisi kuinka kylmä kesä, niin turkki päällä ei sitten kannata lähteä kyykkimään marjoja, tai mitään muutakaan.
Karhut lahtiin!
7
208
Vastaukset
- vaihtoehto olisi luotia
nahan sisään ihmisille jotka ovat tunkeutuneet villieläinten alueille.
- (e-m)
sentään. Karhunliha on joidekin mielestä herkullista, mutta itse pidän lampaanlihasta, tietty kalasta vieläkin suuremmalla intohimolla. Sukulaisteni tekemä suolasäyne, tai itse kraavamani norjanlohi, tai siika, merestä. Voissa paistettua ahventa ei mikään voita, ei edes kuha,,,tai aika hyvää sekin on.
- puhetta!
Kesälomalla olisi tarkoitus mennä Kainuun korpiin paukuttelemaan .45 kaliberin puoliautomaatti pistoolia.
Ehkä karhua ei sillä kaadeta, mutta kaadutaanpa kuitenkin saappaat jalassa jos yhteen otto tapahtuu!Hänhän lähti jääkarhujen asuinseudulle pelkällä järeällä revolverilla aseistettuna, ainakaan luettelossa ei kivääriä mainittu. Jääkarhu on "hiukan" isompi peto kuin täkäläinen pikkunalle, pituutta voi olla suurimmilla liki 3,5 metriä ja painoa jopa yli 800 kg. Jos sellaisen onnistuu järeällä revolverilla tappamaan ja itse säilymään hengissä, niin luulis täkäläisen nallukan onnistuvan kaatamaan nelivitosellakin.
- ranskalainen
Kairakettu kirjoitti:
Hänhän lähti jääkarhujen asuinseudulle pelkällä järeällä revolverilla aseistettuna, ainakaan luettelossa ei kivääriä mainittu. Jääkarhu on "hiukan" isompi peto kuin täkäläinen pikkunalle, pituutta voi olla suurimmilla liki 3,5 metriä ja painoa jopa yli 800 kg. Jos sellaisen onnistuu järeällä revolverilla tappamaan ja itse säilymään hengissä, niin luulis täkäläisen nallukan onnistuvan kaatamaan nelivitosellakin.
seikkailija, joka jäi Venäjälle, tai sitten karhu söi. Tapatti itsensä...? Lesbot on sellaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244