Kun naiset ovat niin jumalattoman suurin joukoin tiettyjen tähtien perään, niin onko niillä jotkut jättiaisat? Vaikkapa tämä ruma Gene Simmons. Vanha, ruma, ylipainoinen äijä ja naista riittää jonoksi. Onko kulli kuin toisella samanlaisella pikkumiehellä Ron Jeremyllä "Mr. Salami" (23-24 cm), vai mistä helvetistä johtuu kun ei tuollaisia jonoja ole rahamiestenkään perässä???
Tietenkin on myös joku Richard Gere, onko se vain Gigolo-elokuvasta lakanut maine vai kullin koko?
Luulisi että naiset levittelisi netissä ja juorulehdille juttuja, jos näillä olisikin joku 15 senttinen nysä tai tavallisen kokoinen kalu.
Tähdillä suuret kalut
6
2175
Vastaukset
- ja muut isokullit
"olen katasonut Mandingon leffoja mutta kyseisen tyypin penis ei vaikuttanut keskivertoa paksummalta. Osaako kukaan 4D dokumentin Jonah Falconista katsonut kertoa kuinka paksu vehje oli siinä? vai oliko samaa luokkaa....?
Vastasiko Falconi miksi ei tee mitään leffoja? luulisi että töitä riittäisi erotiikka hommissa semmoisella kärsällä. onhan äijä toki katseenkestävämpi kuin Ron Jeremy."
Jonah Falconin http://en.wikipedia.org/wiki/Jonah_Falcon (9.5 tuumaa (24 cm) levossa, 13.5 tuumaa (34 cm) erektiossa) kulli ei hänen mukaansa suostu seisomaan kuvatessa tai katsellessa. Toisekseen mies on kyllä ulkoisestikin aika mammanpoika, ja asuu oikeasti äitinsä kanssa. Myös Falconin kullin pituus saattaa olla osin legendaa, vai onko jossain kuvassa nähty se mitattuna? meinaan yhdessä dokumentissa puhuttiin kalun lepopituudesta jota hän väitti ensin noin 25 senttiseksi. Mittauksessa se oli kuitenkin vain noin 20 senttinen. Usein nämä jättikalut kun eivät kauheasti enää pidenny erektiossa niin epäilen yli 30 sentin mittaa. Ja verrattuna vaikka John Holmesin http://fi.wikipedia.org/wiki/John_Holmes supermassiiviseen, eli pitkään ja paksuun kaluun, Falconin massakoko jää kyllä toiseksi. Eli naisen pillu tai näissä tapauksissa myös miehen pylly saa vähempi täytettä.
Ron Jeremyn http://en.wikipedia.org/wiki/Ron_Jeremy Salamiksi nimetty kalu on muuten "vain" 23-24 sentin välissä ja se ei ole erityisen paksukaan.
Pamela Andersonin kanssa naimisissa olevan Tommy Leenkin http://en.wikipedia.org/wiki/Tommy_Lee kalu on vain noin 20 senttiä, vaikka häntäkin ollaan sanottu heppiheikiksi. Joten 20 sentin kerhokin on aika harvinaista kun sen juuri ylittämällä saadaan tällainen maine.- vähänx oot perssilmä
-> "olen katasonut Mandingon leffoja mutta kyseisen tyypin penis ei vaikuttanut keskivertoa paksummalta."
mandingon penis on lähemmäs 6,5 leveä ,ootko nähny kun muijat ei tahdo saada edes terskaa suuhun..? hereiles nyt..
- hieman liioittelun makua
No jos oikeasti Gene Simmons on tässä netissä olevassa videossa, kuten väitetään, niin ei Genen kulli ole ainakaan samaa kaliiberia kuin kieli. No näyttää tyttelille kuitenkin kelpaavan.
http://fleshbot.com/358417/calling-dr-love-to-please-euthanize-us-the-gene-simmons-sex-tape- ei juma..
on kyl nii keksitty homma joo.. vaiks toi onki saanu pillua kuulemma sairaasti(hurjia lukuja keksineet) ni eipä tollaselle voi olla kade.. varmaa oli toiki maksettu huora. perhanan tunnen oloni extraisomunaiseksi ja komeaksi juuri nyt!
- erkonatcer
ei juma.. kirjoitti:
on kyl nii keksitty homma joo.. vaiks toi onki saanu pillua kuulemma sairaasti(hurjia lukuja keksineet) ni eipä tollaselle voi olla kade.. varmaa oli toiki maksettu huora. perhanan tunnen oloni extraisomunaiseksi ja komeaksi juuri nyt!
Lainaus: http://hurina.blogspot.com/2006/01/gene-simmonsin-naiset-ja-yhden-illan.html
"Gene Simmonsin naiset ja yhden illan jutut
Kirjoitetaanpa nyt niinkin pöljästä aiheesta kuin Gene Simmonsin naiset. Ko. mieshän on tunnettu paitsi Kissin basistina myös aktiivisena seksin harrastajana: 4600 naista takana, todisteina polaroid-kuvat. Itse muistan Gene Simmonsin parhaiten pitkästä, leukaan asti ulottuvasta kielestään. (Kukapa ei muistaisi?) Henkilökohtaisesti satun omistaman yhden Kissin kasetin nuoruusvuosiltani, olikohan se nyt "Crazy Nights"? Kiss kuuluu siis tavallaan myös minun nuoruuteeni.
Mutta tarkoitukseni oli pohtia noita naisia... Simmons on syntynyt vuonna 1949 ja on nyt, jos oikein laskin, 56-vuotias. Epäilemättä kuuluisuudet ja itsevarmat henkilöt vetävät naisia puoleensa. Jotkut epäilevät kieltä Gene Simmonsin menestyksen salaisuudeksi. No, tuskin kielestä haittaakaan on ollut. Joka tapauksessa oletetaan, ihan näin teoreettisesti, että Gene on alkanut naishommiin 18-vuotiaan, eli hänellä on, tähän mennessä, ollut 38 vuotta peliaikaa tuossa naistenkaadossa. Itse asiassa vähennetään tuosta vielä kaksi vuotta...sillä ilmeisesti naisia on "jo" 54-vuotiaana ollut tuo 4600. Näin saamme luvuksi 36 vuotta. Jaetaan sitten 4600 tuolla luvulla. Tulokseksi saamme 127,7 eli olkoot nyt vaikka 128 naista vuodessa. Jos vuodessa on 365 päivää ja 365/7 = 52,14 viikkoa. Eli naisia on ollut viikossa keskimäärin 2,46. Ei nyt mitenkään kovin mahdottoman tuntuinen luku, vai mitä? Ts. 4600 naisen kaatamiseen tarvitaan seksiä vain kahden ja puolen eri naisen kanssa viikossa."
Veikkaan että tuo Gene Simmonsin elin on 15-18 sentin välissä. Itsellä on hieman noita lukuja suurempi, se näyttääkin videossa suuremmalta, ja olen sentään noin 190 senttinen mies, en mikään pikku-ukko. Siltikään ei ole 4000-5000 naista kaadettu, vaan alle 10 :( ..voi olisipa mullakin iso kieli ja meikkejä naamassa. - hkjjhl
erkonatcer kirjoitti:
Lainaus: http://hurina.blogspot.com/2006/01/gene-simmonsin-naiset-ja-yhden-illan.html
"Gene Simmonsin naiset ja yhden illan jutut
Kirjoitetaanpa nyt niinkin pöljästä aiheesta kuin Gene Simmonsin naiset. Ko. mieshän on tunnettu paitsi Kissin basistina myös aktiivisena seksin harrastajana: 4600 naista takana, todisteina polaroid-kuvat. Itse muistan Gene Simmonsin parhaiten pitkästä, leukaan asti ulottuvasta kielestään. (Kukapa ei muistaisi?) Henkilökohtaisesti satun omistaman yhden Kissin kasetin nuoruusvuosiltani, olikohan se nyt "Crazy Nights"? Kiss kuuluu siis tavallaan myös minun nuoruuteeni.
Mutta tarkoitukseni oli pohtia noita naisia... Simmons on syntynyt vuonna 1949 ja on nyt, jos oikein laskin, 56-vuotias. Epäilemättä kuuluisuudet ja itsevarmat henkilöt vetävät naisia puoleensa. Jotkut epäilevät kieltä Gene Simmonsin menestyksen salaisuudeksi. No, tuskin kielestä haittaakaan on ollut. Joka tapauksessa oletetaan, ihan näin teoreettisesti, että Gene on alkanut naishommiin 18-vuotiaan, eli hänellä on, tähän mennessä, ollut 38 vuotta peliaikaa tuossa naistenkaadossa. Itse asiassa vähennetään tuosta vielä kaksi vuotta...sillä ilmeisesti naisia on "jo" 54-vuotiaana ollut tuo 4600. Näin saamme luvuksi 36 vuotta. Jaetaan sitten 4600 tuolla luvulla. Tulokseksi saamme 127,7 eli olkoot nyt vaikka 128 naista vuodessa. Jos vuodessa on 365 päivää ja 365/7 = 52,14 viikkoa. Eli naisia on ollut viikossa keskimäärin 2,46. Ei nyt mitenkään kovin mahdottoman tuntuinen luku, vai mitä? Ts. 4600 naisen kaatamiseen tarvitaan seksiä vain kahden ja puolen eri naisen kanssa viikossa."
Veikkaan että tuo Gene Simmonsin elin on 15-18 sentin välissä. Itsellä on hieman noita lukuja suurempi, se näyttääkin videossa suuremmalta, ja olen sentään noin 190 senttinen mies, en mikään pikku-ukko. Siltikään ei ole 4000-5000 naista kaadettu, vaan alle 10 :( ..voi olisipa mullakin iso kieli ja meikkejä naamassa.Onko polaroid kuvat nähtävissä jossakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401553- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9894- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829