EESTINLAAKSO

jonskuliini82

millainen asuinalue tuo on?onko paljon lapsiperheitä??meille on tarjottu tuolta alueelta asoasuntoa,mut ois kiva tietää onko se hyvää seutua?ja onko palveluita lähellä?

7

4324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsiperheitä..

      Kyllä leppävaarassa on kauppakeskus sello, Espoon keskus, Helsinki on lähellä, Tapiolan keskus, bussi menee jostain.. Terveysaseman taitaa olla espoossa ja on muuten useampikin..

      Autolla ainakin kaikki on niin lähellä, entäs teillä?

    • Lapsiperheitä

      Espoon keskuksessa lienee eniten lapsiperheitä, löytyy iso kirjasto (ja kohta vielä isompi ja uusin jahka Entresse valmistuu). Lisäksi löytyy iso asukaspuisto ja uusi uimahalli.

      Espoon keskustassa näkyy myös voimakkaasti somalien, venäläisten ja muiden maiden rikastuttama kulttuuri.

      • westend-tapiola

        Kuka nyt Espoon keskuksessa haluaisi asua.

        Rumaa ja epäsiistiä, ja ryöstetyksi vaan tulet.


    • Aiswaraya

      Me ollaan asuttu pari vuotta täällä Eestinlaaksossa ja lapset ovat kotiutuneet hyvin. Itse pidän luonnonläheisyydestä, pääsee koiran kanssa metsiin samoilemaan. Palvelut on sen verran kaukana, että ilman autoa ei oikein tule toimeen. Lähimpään ruokakauppaankin on pari kilometriä.

      Paikka kuin paikka, niin ainahan joku häirikkö sekaan mahtuu. Yleisesti ottaen kuitenkin aika rauhallista aluetta.

      Jos rahojaan aikoo asuntoon sijoittaa, kannattaa ottaa huomioon alueelle huonolla tuurilla tuleva jätevedenpuhdistamo. http://www.proeestinkallio.net/

    • Anonyymi

      Yli 7-vuoden kokemuksella, vuonna 2020 täysin ghetto nykyään, muuttunut pahempaan suuntaan myrkynvihreän hallituksen toimesta, tuleva Malmö.

      • Anonyymi

        No, muista vain silloin kun suomi oli venäjän kolonialismin alla, niin suomalaiset oli ghettolaiset ruotsissa. Myös muista hyvin että ihmiset on erilaisia vaikka suomalaiset joka syntyy suomessa suomalaisesta vanhemmista on juoppoja، käyttävät huumeita ja rikollisia eikä pyhimyksiä.
        Nykyään suomalainen lapsi ampuu koulukavereita koulussa. Ihminen on Ihminen vaikka missään syntynyt ja kasvanut. Se on vain nykyään ihmisiä ovat Itsensä rakastavat.
        Muista olla positiivisia ja ole tuottava yhteiskunnassa. Ja aina kysy itseltäsi: Mitä olen tehnyt Suomen hyväksi?


    • Anonyymi

      Paljon on tullut uusia asuntoja ..onko rauhallinen vielä vai kannattaako pysyä poissa??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe