Ongelmani on seuraava: olen psyykkisesti häiriintynyt, mutta kuitenkin tavalla joka ei ulkopuolisille näy. Se kuitenkin rajoittaa elämääni niin, että en pysty niihin normaaleihin asioihin mitkä ovat muille ihmisille jokapäiväisiä. Olen siis vastentahtoisesti jumissa tilanteessa ja se kalvaa minua niin paljon että kadehdin ihmisiä jotka ovat vapautuneita, heillä on parisuhde (tai edes mahdollisuus tähän), ystäväpiiri ja sosiaaliset tilanteet ovat heille helppoa kuin heinän teko.
Minunkaltaisilleni ei ole helppoa nämä nykyajan vaatimukset joissa työhaastattelussakin pitää olla ulospäinsuuntautunut ja reipas ja oma itsensä kun todellisuudessa olen sulkeutunut ja pelkään, vaikka muuten hyvä työntekijä olisinkin.
Minä kadehdin niitä ihmisiä, joilla on "pää kunnossa" - en minä niille pahaa tahdo, haluaisin vain itse kokea saman. Ja pohjimmiltaan minua hävettää kadehtiminen.
Kateus
ei nimimerkkiä
1
1233
Vastaukset
- thhh
olet mielestäsi häiriintynyt???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117