VARASHÄLYTTIMET PIIPPASIVAT

nyyh :((

Moi!

Kävin perjantaina ONLY nimisessä liikeessä ostamassa housut ja paidan. Liikeeseen mennessäni portit eivät hälyttäneet eivätkä vaatteet ostettuani ja poistuttuani liikeestä. Sitten menin andiamoon. Liikeeseen mennessäni portit eivät hälyttäneet, mutta sieltä lähdettyäni kyllä! IHAN SIKA NOLOA.
Sitten vaihdoin kauppakeskusta Forumista Kamppiin. Kampissa menin yhteen kauppaan ja sinne mennessäni portit hälyttivät. Sitten siellä kaupassa myyjän kanssa pohdittiin, että mistä ne portit aktivoituvat. Poikaystävän oli mukana ja hän käveli kerran porttien läpi se ONLYn kassi kädessä-> ei hälyttänyt, mutta sitten kun kävelin oman laukkuni kanssa portista läpi niin se hälytti. Tutkiskelin myyjän kanssa laukkuani (siellä oli dödö,kosteusvoide,karvanajovälineet,e-pilleriliuska,lompakko,avaimet ja muita voiteita.)mutta ei keksitty mikä voisi hälyttää. Hän sanoi että joku lainakirjakin voisi hälyttää.Tästä liikeestä lähdettyäni portit eivät hälyttäneet.En kuitenkaan mennyt vaatekauppaan uudestaan, koska sieltä lähdettyäni vaatteet eivät hälyttäneet. Olen käyttänyt housuja ja paitaa nyt kerran, mutt en tiedä uskallanko mennä enää sellaiseen kauppaan missä on varashälyttimet. :( Vaatteissa ei ollut mitään näkyvää hälytintä tms. AUTTAKAA! Minua ahdistaa todella :((

12

5399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikille shoppaajille

Älä ahdistu. Noloahan se on mutta kannattaa heti ekassa liikkeessä selvitellä hälytystä eikä kulkea pitkin kaupunkia ja toivoa parasta. Ja jos nyt oikein ymmärsin, tämä tapaus ei nyt mitenkään liittynyt ONLYn jos kerran heidän "pussinsa" ei hälyttänyt.
      Itselläni myös joskus hälytti ja myyjän kanssa tutkittiin ja pähkäiltiin kaikki tavarani läpi, kunnes huomattiin että olin astunut hälytystarran päälle ja se oli liimaantunut kengänpohjaani. Joten katso kaikki tavarasi läpi ettei niihin ole jäänyt esim. hälytystarroja. Ne saattavat aktivoitua myöhemmin uudestaan ja näin oleen hälyyttää.

• jäi varashälytin?

minulla oli melkein sama juttu.. tilasin netistä muistitikun koulujuttuja varten, kun se tuli postista, laitoin sen laukkuuni. seuraavana päivänä menin kauppaan, ja varashälyttimet piippasivat kamalasti. ihmettelin että mikä nyt on. kaikki muut asiakkaat katsoivat minua syyttelevän näköisinä. ja minulle tuli kamalan syyllinen olo vaikken ole ikinä mitään varastanutkaan. vartija tuli paikalle ja aloimme yhdessä selvittämään piippauksen alkuperää. ensin minä kävelin piippareiden ohi, ei piipitystä. sitten laitettiin laukku niistä läpi ja heti piippasi. kokeilimme vuorotellen kaikki laukussa olevat tavarat. netistä tilatusta muistitikusta löytyi hälytin! vartija onneksi uskoi minua etten ollut vienyt sitä mistään ja poisti sen. eli niin pienestäkin asiasta voi olla kyse :)
      lähetin kyseiselle nettifirmalle palautetta tapahtuneesta, eivät edes pyytäneet anteeksi. olkaa ihmiset tarkkana!

• minä vaan tässä

Vilkaiseppa sen dödön ja rasvan etikettien alle. Joskus laittelevat kaupassa niitä tarrahälyjä sinne piiloon.

• alkup.

TARRAHÄLYYTIN todella oli kasvojenpuhdistus aineen etiketin alla! Nyt otin sen pois, jotta voin ottaa sen seuraavalle yökylä reissulle ja käydä sitten kaupassakin! Kiitos, ei tullut edes mieleen:)

• aina välillä

eikä monesti mitään syytä asialle löydy. Kirjaston kirjat ainakin Tampereella piippaavat monessakin hälyttimessä. Itselleni käynyt niin monesti ja niin on kaikille kavereillekin. Ärsyttävää, mutta kun tietää ettei itse ole varastanut mitään niin ei siitä kannata sen kummemmin ahdistua. Välillä ne hälyttimet vain temppuilee! Yhdessä kaupassa myyjä sanoi että sinä päivänä heidän hälyttimet ovat huutaneet vähän väliä mm. ihmisten avaimista. Sellaista nyt vain sattuu kun tekniikka on kyseessä!

• työn puolesta

joudun käymää aina välilla k-raudassa ja sit kerran pois lähdettyä ne pillit alko soimaa ja olihan siinä sit selittämistä että mistä johtuu no siinä sit vartin verran ihmetellää että mistä johtuu että piippas oli työliivin povarissa sit n.vuoden vanha tiiviste pussi niin sit taas joutu selittelee että mikäs tää on pussissa pari reikää ja tekstiä ei näy melkei ollenkaa niin stefarit vielä luuli että sieltähän mä olen vieny sen pussi maksaa n.50centtiä kaupasta eihän siinä sit menny ku 40min. ku selviteltii mistä pussi on lähtösin en tosin ole kylläkään menny kyseiseen kauppaa tapahtuman jälkeen!!!ja onhan se välillä myös kassan vika vaate kaupoissa kun ei muista välillä poistaa hälyttimiä niista vaatteista

• niitä hälyttimiä
        työn puolesta kirjoitti:

joudun käymää aina välilla k-raudassa ja sit kerran pois lähdettyä ne pillit alko soimaa ja olihan siinä sit selittämistä että mistä johtuu no siinä sit vartin verran ihmetellää että mistä johtuu että piippas oli työliivin povarissa sit n.vuoden vanha tiiviste pussi niin sit taas joutu selittelee että mikäs tää on pussissa pari reikää ja tekstiä ei näy melkei ollenkaa niin stefarit vielä luuli että sieltähän mä olen vieny sen pussi maksaa n.50centtiä kaupasta eihän siinä sit menny ku 40min. ku selviteltii mistä pussi on lähtösin en tosin ole kylläkään menny kyseiseen kauppaa tapahtuman jälkeen!!!ja onhan se välillä myös kassan vika vaate kaupoissa kun ei muista välillä poistaa hälyttimiä niista vaatteista

Kävelin Tampereella Sokoksella ostoskierroksella, olin ostanut 3 t-paitaa ja yhden neulepuseron. Kävelin työkaverieni kanssa lähes kaikissa kerroksissa ja useilla osastoilla, ja usein kuultiin tuota hälytinten piippausta. Vasta ulko-ovella tuli mieleen, että jospa se piippaus kuuluukin meistä.
        Ja mun kassista sitten, kun heilutin vain sitä porttien kohdalla, tuli se piippaus. Menin heti kosmetiikan kassalle, ja samalla sain seurakseni 3 vartijaa. Yhdessä paidassa oli pieni hälytin vielä paikallaan. Työkaveri tokaisi, että pullakahvit ainakin....sain kahvi pulla -lipukkeen talon kahvioon. Vartijat naureskelivat, eivät halunneet edes ostokuittia nähdä.

• latara

sellaset läpyskä avaimet jolla saa elektroniset ovienlukot auki voi myös hälyttää joskus. Miehellä oli sellanen kouluun ja joissakin kaupoissa soi hälyttimet. Jos omistaa sellasen kannattaa jättää kotiin.

• piippaaja-.-

Menin (en muista mihin) kauppaan, en ollut ostanut vielä mitään.
      Hälyttimet piippasivat. Ostin huivin ja menin ulos, hälyttimet eivät piipanneet.
      Käytiin kaupoissa ja KAIKISSA tämän jälkeen hälyttimet piippasivat sisään ja ulos mentäessä... Vähän ärsytti tyhjentää laukku kerta toisesna perään.. Ja tänään meni jo melkeen rutiinilla kun taas turhaan piippas.
      Tyhjensin taskut ja käänsin ne ympäri. Kassa-herra vaan tokas, että mene vaan..
      Ärsyttää kun ei aikasemmin oo piipannu ja nyt sit joka ikisessä kaupassa sama homma. Ahdistaavaako? KYLLÄ

• Titaanikäsi

Siskon käsi murtui ja käteen laitettiin titaania. Nyt on ongelma, kun tämä titaani tekee hälytyksen joka kaupassa. Siskolta menee kohta hermo, eikä hän uskalla mennä kauppoihin. Mistä apua ?

• Anonyymi

Se on iso harmi. Minulla on sisäkorvaistute ja toisessa korvassa kuulolaite niin nämä aiheutivat piippauksen kassalta poistuessa. Tämä noin vuosi sitten. Nyt ei enään pitkään aikaan ole piipannut.

• Anonyymi

Käy koskikeskuksen vaate kaupassa siellä ei hälyttimet soi saat parenpaa palveluakin.T.Pena

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      102
      6748
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      32
      4058
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3485
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      388
      1861
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1428
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      32
      1389
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      49
      1179
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      1016
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      960
    10. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      156
      920
    Aihe