En tiiä onko täällä ees ketään linnuista kiinnostunutta, mut kun miun tekis mieli elvistellä yhdellä havainnolla....
Ennenvanhaan kaikki tunsivat sen äänen, nykyään tehomaatalouden takia aika harvat ihmiset ovat edes kuulleet sitä...ja todella harvat ovat sen nähneet! Mutta mä näin sen!!!!!
Tuolla se äsken taas huuteli, poikamiesraukka taitaa olla....nykyajan peltojen "hoito" ei oikein suosi näitä lintuja....
Hmmjaa....kiinnostaakohan tää ketään täällä....en tiiä...
Erinomaisen mainiota kesämaanantain aamuyötä kaikille haluan toivottaa joka tapauksessa!!!:)))
Lintubongarit!!!
9
372
Vastaukset
- Crex Crex
meinasikko ruisrääkkä, se hirveen kuulonen rääkyjä.
- outzak
miä näin!!
On se kyllä aika karmeen häiritsevä jos se ihan makkarin vieressä pellolla rupee huutamaan....
Oon mä aika ylypee kuitennii, ei sitä ihan joka juippi nää!!!:) - ruisrääkkä ja
outzak kirjoitti:
miä näin!!
On se kyllä aika karmeen häiritsevä jos se ihan makkarin vieressä pellolla rupee huutamaan....
Oon mä aika ylypee kuitennii, ei sitä ihan joka juippi nää!!!:)ruislintu samoja lintuja ???
http://youtube.com/watch?v=YNlBrJkvzg0 - outzak
ruisrääkkä ja kirjoitti:
ruislintu samoja lintuja ???
http://youtube.com/watch?v=YNlBrJkvzg0Kyl ne samaa eläintä tarkoittaa. Kaunis biisi oli tuo!! Meinasin laittaa linkkinä sen "on suuri sun rantas autius", mut hetken kuunneltuani huomasin etten tykkää siinä Veskun vähän liiallisesta tulkinnasta...
Hauskaa on se, että tossa sun laittamassa biisissä se ruislinnun laulu soi tms. ja siinä " on suuri sun rantas autius"-laulussa lauletaan " ja villisorsan valitus soi kaislikossa öin.."
Runolliselta kuulostaa..... Se, joka on niitä molempia kuunnellut livenä liikaa, saattaa olla vähän eri mieltä...;)))
Tässä (ainakin mulle..) ihania kylmiä väreitä aina aiheuttava laulu.....
http://youtube.com/watch?v=fBJrqdOTqVw&feature=related - hop hop;
outzak kirjoitti:
Kyl ne samaa eläintä tarkoittaa. Kaunis biisi oli tuo!! Meinasin laittaa linkkinä sen "on suuri sun rantas autius", mut hetken kuunneltuani huomasin etten tykkää siinä Veskun vähän liiallisesta tulkinnasta...
Hauskaa on se, että tossa sun laittamassa biisissä se ruislinnun laulu soi tms. ja siinä " on suuri sun rantas autius"-laulussa lauletaan " ja villisorsan valitus soi kaislikossa öin.."
Runolliselta kuulostaa..... Se, joka on niitä molempia kuunnellut livenä liikaa, saattaa olla vähän eri mieltä...;)))
Tässä (ainakin mulle..) ihania kylmiä väreitä aina aiheuttava laulu.....
http://youtube.com/watch?v=fBJrqdOTqVw&feature=related
- outzak
Mulla alkaa nyt silimä luppasemmaan siihen malliin, että on parempi lähtee tonne vaaka-asentoon...
Oikein hyvää yötä kaikille, ketkä tämän lukee!!:))
Ja miun Dearest Basa....miä oottelin aikani, mut Sandman vie nyt voiton...kyl myö viel joskus huuhaillaan läpi yön olutaalloilla...:)) - Tuuba.
kottaraista? Tai sitten ei....
- Tuuba.
riikinkukkoa? ,-D Myyrähuitelot on myöskin käyneet harvinaisiksi, kuten myös mustat valkohaikarat.. ääh näitä aamuja...
- Anonyymi
Tuuba. kirjoitti:
riikinkukkoa? ,-D Myyrähuitelot on myöskin käyneet harvinaisiksi, kuten myös mustat valkohaikarat.. ääh näitä aamuja...
Täällä meillä Tampereella herra Fasaani kupsaa puskissa ja kelkkelehtii pihoilla. Hänen arvokas komeutensa ja upeat värinsä eivät mielestäni sovi näin arkiseen kaupunkiin ja karuihin talvisiin oloihin. Parempi paikka olisi ranskalainen maaseutu, jossa punapäksyinen Nalle Wahlroos hienostuneesti ja diskreetisti ampuisi heitä; laaki ja vainaa. Sitten viiden tähden kokki valmistaisi hänestä herrojen herkullisen aterian, jolloin fasaani jälleen symbolisesti heräisi henkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934079
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.613349Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1603042Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,703012SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812499Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52316Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1842017Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a282014Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s641979- 951403