Lintubongarit!!!

outzak

En tiiä onko täällä ees ketään linnuista kiinnostunutta, mut kun miun tekis mieli elvistellä yhdellä havainnolla....

Ennenvanhaan kaikki tunsivat sen äänen, nykyään tehomaatalouden takia aika harvat ihmiset ovat edes kuulleet sitä...ja todella harvat ovat sen nähneet! Mutta mä näin sen!!!!!

Tuolla se äsken taas huuteli, poikamiesraukka taitaa olla....nykyajan peltojen "hoito" ei oikein suosi näitä lintuja....

Hmmjaa....kiinnostaakohan tää ketään täällä....en tiiä...

Erinomaisen mainiota kesämaanantain aamuyötä kaikille haluan toivottaa joka tapauksessa!!!:)))

9

454

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Crex Crex

meinasikko ruisrääkkä, se hirveen kuulonen rääkyjä.

• outzak

miä näin!!

On se kyllä aika karmeen häiritsevä jos se ihan makkarin vieressä pellolla rupee huutamaan....

Oon mä aika ylypee kuitennii, ei sitä ihan joka juippi nää!!!:)

• ruisrääkkä ja
        outzak kirjoitti:

miä näin!!

On se kyllä aika karmeen häiritsevä jos se ihan makkarin vieressä pellolla rupee huutamaan....

Oon mä aika ylypee kuitennii, ei sitä ihan joka juippi nää!!!:)

ruislintu samoja lintuja ???

http://youtube.com/watch?v=YNlBrJkvzg0

• outzak
        ruisrääkkä ja kirjoitti:

ruislintu samoja lintuja ???

http://youtube.com/watch?v=YNlBrJkvzg0

Kyl ne samaa eläintä tarkoittaa. Kaunis biisi oli tuo!! Meinasin laittaa linkkinä sen "on suuri sun rantas autius", mut hetken kuunneltuani huomasin etten tykkää siinä Veskun vähän liiallisesta tulkinnasta...

Hauskaa on se, että tossa sun laittamassa biisissä se ruislinnun laulu soi tms. ja siinä " on suuri sun rantas autius"-laulussa lauletaan " ja villisorsan valitus soi kaislikossa öin.."

Runolliselta kuulostaa..... Se, joka on niitä molempia kuunnellut livenä liikaa, saattaa olla vähän eri mieltä...;)))

Tässä (ainakin mulle..) ihania kylmiä väreitä aina aiheuttava laulu.....
        http://youtube.com/watch?v=fBJrqdOTqVw&feature=related

• hop hop;
        outzak kirjoitti:

Kyl ne samaa eläintä tarkoittaa. Kaunis biisi oli tuo!! Meinasin laittaa linkkinä sen "on suuri sun rantas autius", mut hetken kuunneltuani huomasin etten tykkää siinä Veskun vähän liiallisesta tulkinnasta...

Hauskaa on se, että tossa sun laittamassa biisissä se ruislinnun laulu soi tms. ja siinä " on suuri sun rantas autius"-laulussa lauletaan " ja villisorsan valitus soi kaislikossa öin.."

Runolliselta kuulostaa..... Se, joka on niitä molempia kuunnellut livenä liikaa, saattaa olla vähän eri mieltä...;)))

Tässä (ainakin mulle..) ihania kylmiä väreitä aina aiheuttava laulu.....
        http://youtube.com/watch?v=fBJrqdOTqVw&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=JGWqtwhS2KY
        Finland

• outzak

Mulla alkaa nyt silimä luppasemmaan siihen malliin, että on parempi lähtee tonne vaaka-asentoon...

Oikein hyvää yötä kaikille, ketkä tämän lukee!!:))

Ja miun Dearest Basa....miä oottelin aikani, mut Sandman vie nyt voiton...kyl myö viel joskus huuhaillaan läpi yön olutaalloilla...:))

• Tuuba.

kottaraista? Tai sitten ei....

• Tuuba.

riikinkukkoa? ,-D Myyrähuitelot on myöskin käyneet harvinaisiksi, kuten myös mustat valkohaikarat.. ääh näitä aamuja...

• Anonyymi
        Tuuba. kirjoitti:

riikinkukkoa? ,-D Myyrähuitelot on myöskin käyneet harvinaisiksi, kuten myös mustat valkohaikarat.. ääh näitä aamuja...

Täällä meillä Tampereella herra Fasaani kupsaa puskissa ja kelkkelehtii pihoilla. Hänen arvokas komeutensa ja upeat värinsä eivät mielestäni sovi näin arkiseen kaupunkiin ja karuihin talvisiin oloihin. Parempi paikka olisi ranskalainen maaseutu, jossa punapäksyinen Nalle Wahlroos hienostuneesti ja diskreetisti ampuisi heitä; laaki ja vainaa. Sitten viiden tähden kokki valmistaisi hänestä herrojen herkullisen aterian, jolloin fasaani jälleen symbolisesti heräisi henkiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      419
      1841
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      148
      1192
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      90
      1131
    4. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      67
      1103
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      110
      1098
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      164
      931
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      96
      767
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      701
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      689
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      664
    Aihe