Dark Floors

"Voi vittu mitä paskaa!"
Tapani Maskula, TS

"Elämää suurempi, jopa valtaisa elokuva."
Leffatykki

"4.8/10"
IMDB

Vain aniharvoin sitä tulee jo ensimmäisen minuutin aikana selväksi se kaikki mitä elokuvalla on tarjottavana, ja usein kun näin käy on seurauksena pettymys ja halu kääntää kelloa taaksepäin se pakollinen tunti ja kolkyt, näin ei käynyt tällä kertaa, sillä jollain tapaa elokuva nollasi aivoni sitä mukaan kuin nauha pyöri edessäni.

Aneemistakin aneemisempi, kliseistä kuin kliseis... , lattea, ontto, kaksiulotteinen, tylsä, ennalta-arvattava, kuolleena syntynyt hevonen jota sietääkin hakata, kovaa!

Hyvä Pete ota pieni riski ja näytä taas se hissikuiluun syttyy valot, hissikuiluun sammuu valot kikka - sitähän ei käytetty ihan puhki vielä Trierin Riget -minisarjassa - ja se tuo todella elokuvaan lisää kosketuspintaa.:D

Koko elokuvan vain odotin Alice Cooperin esiinmarssia, jota koko leffa pohjimmiltaan vain pohjusti, alitajuntaisesti.;)
Cooper syö Lordien palleja aamiaiseksi!

No, ehkä mä olen vaan kateellinen kun mulla ei ole hyrjiä hirviömaskeja kuten Univiisuvoittajilla.

Lord kuppaneineen teki rikoksen maskeissa henkilönsä salaten Euroviisuissa ja toisti sen nyt elokuvameikeissä - eikö olisi aika viheltää pilliin ja ynnätä 1 1=3? - Ei hitto eihän tää edes naurata!

No, ihan hyvä promoamaan uutta Lordi-peliä Wii -konsolille - pääosassa itse herra Lordi, ja Mikki Hiiri.

*

5

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melamiinisoiro

      Nyt kun olet siinä, niin kerroppa jgthyub, kun aikoinaan mainostit jotain vampyyrielokuvaa, ilmeisesti vanhempaa ja kehuit sitä parhaaksi vampyyrielokuvaksi joka on kuunaan tehnyt niin voisitko kertoa että mikä se olikaan ja laittaa vaikkapa youtube-linkin siitä?


      • Melamiinisoiro
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

        Nosferatua on tullut monasti kehuttua tällä foorumilla.

        http://www.youtube.com/watch?v=MEOsb6CRvNU&feature=related

        Se oli jokin toinen siinä oli joku nuori mies muistaakseni vampyyrina ja trailerissa oli jokin makuuhuone ja kuvauksen valaistus oli aika vaalea...


      • Melamiinisoiro kirjoitti:

        Se oli jokin toinen siinä oli joku nuori mies muistaakseni vampyyrina ja trailerissa oli jokin makuuhuone ja kuvauksen valaistus oli aika vaalea...

        Martin.

        http://www.youtube.com/watch?v=8me_I94blLE

        Tätäkin vampyyrileffaa on tullut mainostettua täällä pariin otteeseen.
        Ei ehkä Nosferatun kaltainen jykeväjalkainen klassikko, mutta siltikin pirun kiinnostava ja omaperäinen kulttiteos George Romerolta.

        http://www.imdb.com/title/tt0077914/


      • Melamiinisoiro
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

        Martin.

        http://www.youtube.com/watch?v=8me_I94blLE

        Tätäkin vampyyrileffaa on tullut mainostettua täällä pariin otteeseen.
        Ei ehkä Nosferatun kaltainen jykeväjalkainen klassikko, mutta siltikin pirun kiinnostava ja omaperäinen kulttiteos George Romerolta.

        http://www.imdb.com/title/tt0077914/

        Todellakin on kiinnostava elokuva, tuo pitää kyllä nähdä, Romero-fanikin jonkin sortin kun olen. Kiitoksia paljon, Martinhan se oli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe