Hyvä jakso...

Chiquitita

Toi tän päivänen Tuhkis-jakso oli hyvä. Pando pääs kellarista! Jee. :) Ja "Bella" tuli sinne Chiquin ja Oresteksen häihin. Mut kylläpäs siitä tuli nyt hirveen kostonhimoinen, haluu yhtäkkii tuhota kaikki... :( Aika tyhmää. Mut ainakaan se ei oo niin nössö kun sillon kun se oli pullukka. Voi Chiqui-parkaa, Román on hirvee. >:( Chiqui kyl näytti "tosi" onnelliselta astuessaan kirkkoon, sehän oikeen säteili... :| Ihme ettei kukaan enempää ihmetellyt sitä, miten kurjalta se näytti. Mut Chiqui ja Oresteshan ei ehtinyt mennä naimisiin, niin mitä ne nyt sit tekee? Tai siis, eiks papin pitäis vihkiä ne tavallaan loppuun...?
Kauheeta muutes, ne Franklinin ja Consuelon touhut... :O Mitäs se Franklinkin, kun eihän se oo ees yhtään kiinnostunu siitä. Consuelo on aikamoinen tyrkky, iskee tolleen, vaikka toinen ei oo yhtään osoittanut kiinnostustaan...
Ja Beakin rupes heti piirittämään Jordia. Ärsyttävääää, Jordi kuuluu Pandolle, eikä kukaan muu saa sille tolleen lirkuttaa ja lähennellä sitä. Aargh. Mur. >:[ No jaa, mut kohta "Hugo" ilmestyy kuvioihin! :D Jee! Oikeesti, ihan mahtavaa, pian tulee niitä huippujaksoja, ehkä parhaimpia koko Tuhkiksessa. Noi on just mahtavia noi kaikki kaksoispersoona-jutut, kun on Hugo, Bella ja Hopealilja... Ja tietty Nela, mut se nyt tuleekin vasta myöhemmin.
Mun mielestä noiden elämä ei oo hirveesti edennyt vuodessa, tietty Valentina laihtu aika hitsisti, mut onks esim. Orestes ja Chiqui sit seurustellu ton yhen vuoden ja menee vasta nyt naimisiin? Ja muutenkin, onks Chiqui ja Franklin nähnyt toisiaan paljonkin ton vuoden aikana? Tuntuu, että oikeesti vuodessa ehtis tapahtua paljon enemmän... Mut toi nyt onkin telenovelaa, eikä kaikki mee ihan järjen mukaan. :D
Mä ihmettelin, kun meni toi vuosi eteenpäin ja kaikkee tapahtuu, eikä KUKAAN kirjota mitään niistä. Johtuukohan se siitä, että nyt mennään uusintakierrosta ja noi asiat on vatvottu jo kertaalleen vai eiks ketään kiinnosta? :o Mä en täällä viitsis hirveesti keskustella pelkän itteni kanssa, toivottavasti jotkut innostuu pälättää kaikesta, mitä Tuhkiksessa tapahtuu, kun mulla ei oo ketään kaveria, joka kattois Tuhkista, että en voi oikeen pälättää kenellekään...

17

645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Warlicia

      Olin ihan kauhuna, et "millon se Pandora pääsee sieltä kellarista!" No, hyvä että pääsi...
      Jotenkin arvasin sen et Roman sieppaa sen Chiquin, aika läpinäkyvää. Sitte tuli sinne häihin ihan zombina, ihan kun ei mitään olis tapahtunu.
      Hyh, en edes viittiny katsoa sitä kun se Beatriz piiritti Jordia, oli sen verran järkkyä. Olin kokoajan kauhuna: "Älkää pussatko, älkää pussatko.." Hitto kun ärsyttää, en oo aiemmin nähny näitä jaksoja ja nyt en ehkä nää viikkoon Tuhkiksia. Toivon todella, et subi toimii mökillä.
      Minäkään en tunne täällä ketään joka katsois kans Tuhkimotarinaa, kiva kun joku edes katsoo sitä. :)

      • Chiquitita

        "Hyh, en edes viittiny katsoa sitä kun se Beatriz piiritti Jordia, oli sen verran järkkyä. Olin kokoajan kauhuna: "Älkää pussatko, älkää pussatko..""

        No joo, mulla oli sama ja nyt se sit pussas! Idioottimaistaaaa!!! Mä murisin sohvalla ja olin ihan kauhuissani... >:( Äärgh. Mut ihanaa, "Huguito" tuli!!! :D Se oli ihana kohtaus, kun Jordi kysy "Kukas tuo poika on?" ja sit näytettiin "Hugoa" ja se tuijotti Jordia suu auki ja silmät kostuneina ja Supervisor de tus sueñoksen kertsi soi ja se oli niin surullista ja ihanaa samaan aikaan!!! :(


      • henkkarit:)
        Chiquitita kirjoitti:

        "Hyh, en edes viittiny katsoa sitä kun se Beatriz piiritti Jordia, oli sen verran järkkyä. Olin kokoajan kauhuna: "Älkää pussatko, älkää pussatko..""

        No joo, mulla oli sama ja nyt se sit pussas! Idioottimaistaaaa!!! Mä murisin sohvalla ja olin ihan kauhuissani... >:( Äärgh. Mut ihanaa, "Huguito" tuli!!! :D Se oli ihana kohtaus, kun Jordi kysy "Kukas tuo poika on?" ja sit näytettiin "Hugoa" ja se tuijotti Jordia suu auki ja silmät kostuneina ja Supervisor de tus sueñoksen kertsi soi ja se oli niin surullista ja ihanaa samaan aikaan!!! :(

        http://www.youtube.com/watch?v=-Bf8-FqWqdQ


      • Chiquitita
        henkkarit:) kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=-Bf8-FqWqdQ

        Onks Hugo Fuguet oikeesti joku tyyppi? :D Mut tossa videossa soitti joku bändi... Kukakohan noista on Hugo Fuguet? Mut Hugo oli kyl taas huippu tänään Tuhkiksessa, se oli söpöä, kun Jordi kaatu Hugon päälle ja ne katto toisiaan silleen...


      • Samuli93
        Chiquitita kirjoitti:

        Onks Hugo Fuguet oikeesti joku tyyppi? :D Mut tossa videossa soitti joku bändi... Kukakohan noista on Hugo Fuguet? Mut Hugo oli kyl taas huippu tänään Tuhkiksessa, se oli söpöä, kun Jordi kaatu Hugon päälle ja ne katto toisiaan silleen...

        Hugo on oikea hahmo. Kun se esittäyty niin nehän kysy siltä jotain ja tais olla just että: "Ai se Hugo Fuguet muusikko"


      • Warlicia
        henkkarit:) kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=-Bf8-FqWqdQ

        Haha....aiika hyvin. Nyt ketuttaa, kun en päässyt koneelle jotain yli viikkoon. Onneksi subi sentään toimi. (jes!)
        En nähny sitä "limukasteen seuraukset" -osaa. Tapahtuko siinä mitään hälyttävää? Oliko edes hyvä?
        Ärsyttää hirveästi, kun "Hugo" ei voi kertoa (edes Jordille) olevansa Pandora. Oon odottanu sitä vaikka kuinka monta jaksoa - eikä vieläkään!
        Apuva, apuva, apuva....tämänpäiväisen jakson melkein loppukohtaus. Tiesin et Pando näkee Jordin (taas) siellä baarissa. Marf...
        No, joskohan huomenna. :D


      • Chiquitita
        Warlicia kirjoitti:

        Haha....aiika hyvin. Nyt ketuttaa, kun en päässyt koneelle jotain yli viikkoon. Onneksi subi sentään toimi. (jes!)
        En nähny sitä "limukasteen seuraukset" -osaa. Tapahtuko siinä mitään hälyttävää? Oliko edes hyvä?
        Ärsyttää hirveästi, kun "Hugo" ei voi kertoa (edes Jordille) olevansa Pandora. Oon odottanu sitä vaikka kuinka monta jaksoa - eikä vieläkään!
        Apuva, apuva, apuva....tämänpäiväisen jakson melkein loppukohtaus. Tiesin et Pando näkee Jordin (taas) siellä baarissa. Marf...
        No, joskohan huomenna. :D

        Mokoma Jordi, pitääkö sen touhuta tollasia joidenkin ihan tuntemattomien kanssa??? >:[ Ja ylipäätäänkin, ei se sais muhinoida kenenkään muun kun Pandon kanssa!!! Ja ens viikollakaan ei vielä tuu sitä jaksoa, missä Jordi saa tietää Hugon olevan Pando... Vasta joskus ikuisuuden päästä... Mä luulisin, että ehkä ens viikon jälkeisellä viikolla. Tai sitten sitä seuraavalla... Hohhoijaa. :I


      • Warlicia
        Chiquitita kirjoitti:

        Mokoma Jordi, pitääkö sen touhuta tollasia joidenkin ihan tuntemattomien kanssa??? >:[ Ja ylipäätäänkin, ei se sais muhinoida kenenkään muun kun Pandon kanssa!!! Ja ens viikollakaan ei vielä tuu sitä jaksoa, missä Jordi saa tietää Hugon olevan Pando... Vasta joskus ikuisuuden päästä... Mä luulisin, että ehkä ens viikon jälkeisellä viikolla. Tai sitten sitä seuraavalla... Hohhoijaa. :I

        Voihan vitalis, olen odottanu sitä ties miten pitkään. Grauh... Nyt muuten muistin, miksi Jordi ja Pando on mun suosikkipari! :))
        Siinä ekassa jaksossa, mitä näitä nyt katsoin, oli tosi ihana kohtaus... Itse en tajunnut kyllä mitään, mutta se jäi mieleen. ;)
        On se Jordi vaan niin...vaikka muhinoikin tuntemattomien kanssa! Grf. :D


      • Chiquitita
        Warlicia kirjoitti:

        Voihan vitalis, olen odottanu sitä ties miten pitkään. Grauh... Nyt muuten muistin, miksi Jordi ja Pando on mun suosikkipari! :))
        Siinä ekassa jaksossa, mitä näitä nyt katsoin, oli tosi ihana kohtaus... Itse en tajunnut kyllä mitään, mutta se jäi mieleen. ;)
        On se Jordi vaan niin...vaikka muhinoikin tuntemattomien kanssa! Grf. :D

        Mikä kohtaus? Mä muistan, kun näin ehkä ekan tai tokan pätkän Tuhkiksesta, se oli se kohtaus, missä Aquiles ja Fabiola pälätti jotain yliopiston pihalla ja se vaikutti tosi tyhmältä ja sit Pando ja Jordi tuli siihen kai... Se oli eka kerta kai kun mä näin Pandon ja Jordin. =]


      • Warlicia
        Chiquitita kirjoitti:

        Mikä kohtaus? Mä muistan, kun näin ehkä ekan tai tokan pätkän Tuhkiksesta, se oli se kohtaus, missä Aquiles ja Fabiola pälätti jotain yliopiston pihalla ja se vaikutti tosi tyhmältä ja sit Pando ja Jordi tuli siihen kai... Se oli eka kerta kai kun mä näin Pandon ja Jordin. =]

        Siinä Jordilla ja Pandolla oli ilmeisesti joitan erimielisyyksiä, kauhea sanasota. Pandora oli vihainen koska Jordi oli ollut jonkun vanhuksen (ilmeisesti Mayelan) kanssa. Jordi selitti et halus vaan rahaa tai jotain... Siitä on sen verran etten muista kunnolla.


        Mut voi herranjumala se tämänpäivän jakso! Jordi ja Pando nukku siellä poliisilaitoksella niin söpön näköisesti....aww... :)
        Ja sitten nauran vieläkin vedet silmissä sille, kun "Hugo" pyörtyi siellä sairaalassa, ja Franklin kurkkas sinne paidan alle, ja kauhistui... ;'D
        Mutta kieltämättä se Aquilesin ja Ninfan kohtaus oli iiihaanaaa....


      • Chiquitita
        Warlicia kirjoitti:

        Siinä Jordilla ja Pandolla oli ilmeisesti joitan erimielisyyksiä, kauhea sanasota. Pandora oli vihainen koska Jordi oli ollut jonkun vanhuksen (ilmeisesti Mayelan) kanssa. Jordi selitti et halus vaan rahaa tai jotain... Siitä on sen verran etten muista kunnolla.


        Mut voi herranjumala se tämänpäivän jakso! Jordi ja Pando nukku siellä poliisilaitoksella niin söpön näköisesti....aww... :)
        Ja sitten nauran vieläkin vedet silmissä sille, kun "Hugo" pyörtyi siellä sairaalassa, ja Franklin kurkkas sinne paidan alle, ja kauhistui... ;'D
        Mutta kieltämättä se Aquilesin ja Ninfan kohtaus oli iiihaanaaa....

        Muakin nauratti se, kun Jordi ja Hugo nojas toisiinsa siellä poliisiasemalla. Ne oli kyl sulosii.


      • Warlicia
        Chiquitita kirjoitti:

        Muakin nauratti se, kun Jordi ja Hugo nojas toisiinsa siellä poliisiasemalla. Ne oli kyl sulosii.

        Selailin tässä Youtubea, ja löysin yllättäen tällaisen videon:
        http://www.youtube.com/watch?v=h3zwQjhmgl8&feature=related
        Sitten huomasin vähän aikaa katseltuani, että hey, that looks familiar...
        Kyseinen video onkin sillä tavalla erikoinen, että se on siitä ekasta katsomastani MGB -jaksosta. Olin ihan että "ei helevetti" kun huomasin sen. Siinä on vieläpä se P&J -kohta, jonka takia suosikkiparini selvisi....
        Wau, aika yllättävää. :D


    • mona_freak

      joo chiqui parka :( roman on tosi kauhee ja bea vaan pussailee jordia ja jordi luule et "hugo" on joku homo xD miks pando ei voi vaan sanoa jordille että se on pando eikä mikään hugo xDD hyvä ku aquillesin musti palutui mut se on muuten vähän tyhmä xD ja bella on kauheen kostonhimoinen mut miten on mahdollista et kukaan ei tunnista sen ääntä? xD sillähän on valentinan ääni xD

      • Chiquitita

        Se ääni muakin ihmetyttää. Ihan samanlainen kun Valentinalla. Mut eihän kukaan nyt tietty tunnista sitä, eihän ne ikinä telenovelissa tunnu tajuavan oikeen mistään mitään. :D


      • valentinadelarosa
        Chiquitita kirjoitti:

        Se ääni muakin ihmetyttää. Ihan samanlainen kun Valentinalla. Mut eihän kukaan nyt tietty tunnista sitä, eihän ne ikinä telenovelissa tunnu tajuavan oikeen mistään mitään. :D

        luulisi joittenkin tunnistavan Bellan ku kattois silmiin että samallaiset silmät kun valentinalla ja ääni kans mäki käyn täällä höpöttämässä ku en tunne ketään kuka kattoisi tuhkimotarinaa :P

        viime perjantain jakso oli ihana ja hauska ku bella ja orestes olivat kahestaan siellä työpaikalla ja bella vei sitten oresteen vaatteet ja sitte tza tza ihmetteli miksi se tuli miesten vaatteissa kotiin :DD


      • Pandora<3
        Chiquitita kirjoitti:

        Se ääni muakin ihmetyttää. Ihan samanlainen kun Valentinalla. Mut eihän kukaan nyt tietty tunnista sitä, eihän ne ikinä telenovelissa tunnu tajuavan oikeen mistään mitään. :D

        Munkaa kaverit ei kato tuhkist ni hyvä jos täält löytyy joku jonka kans pälättää :)) Jordi on ihana


      • Chiquitita
        Pandora<3 kirjoitti:

        Munkaa kaverit ei kato tuhkist ni hyvä jos täält löytyy joku jonka kans pälättää :)) Jordi on ihana

        Jordi on ihana


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe