onko sossun vaatima pikatiliote (tavallisen tiliotteen lisäksi) ihan vaan se automaatilta saatava kuitti tilin tilanteesta? liiteluettelon mukaan "automaatin tiliote ei käy, sillä sitä ei voi yhdistää tilinumeroon", mutta mikä muukaan se voisi olla? (googlettamalla ei moista "pikatiliotetta" löydy muualta kuin sos.toimistojen ohjeista...)
Pikatiliote.
8
5517
Vastaukset
- sossun tädeiltä
Maksuautomaatin kuitti ei käy tiliotteesta, siinä kun tosiaan ei ole tilinumeroa. Minusta se on varsinainen pikatiliote
Mikähän se vois olla? Ehkä nettipankista tulostettu tiliote? Pankista saa myös viimeisistä tilitapahtumista tulosteen, se tosin maksaa.toimeentulotukipäätöksessä huomioon em. tiliotteen hankkimisesta hakijalle aiheutuvat kulut? En tarkkaan tiedä, mitä pankit nykivät tuosta tositteesta mutta arvelen taksan nousevan lähes kymppiin, mikä ei todellakaan ole pikkuraha toimeentulotuen tarvitsijalle.
- huomioida..
piruitte kirjoitti:
toimeentulotukipäätöksessä huomioon em. tiliotteen hankkimisesta hakijalle aiheutuvat kulut? En tarkkaan tiedä, mitä pankit nykivät tuosta tositteesta mutta arvelen taksan nousevan lähes kymppiin, mikä ei todellakaan ole pikkuraha toimeentulotuen tarvitsijalle.
noita hankkimiskuluja.
Voihan sitä toki aina yrittää, mutta taitavat vedota siihen, että "kuuluu perusosaan".
- sossukka
joka kuukausi kotona tulostetun 2kk tiliotteiden lisäksi pankkiautomaatilta otetun tilitiedot lapuskan. Siinä näkyy sen hetkinen tilin saldo. Onhan tuo kelvannut, ei ole tullut ilmoitusta että jotain muuta tililappua pitäisi vielä olla.
- pyydetään pikatiliotetta
Ei vaan ennen ole ja olen jo kauemmin saanut toimeentulotulea säännöllisesti. Yritin viime kuussa laittaa juuri tuon otto automaatin lappusen mukaan, mutta ei kelvannut. Ensi kuussa ei tule maksua, jos ei tarvittavia liitteitä ole siihen mennessä tullut.
Nyt siis minäkin kiroan... MIKÄ PIRU VIEKÖÖN ON TUO PIKATILIOTE!! Arg! Voi jeesus.- minä itte
Satuin piipahtamaan täällä ja hiukan nolostelle luin viestini. Pakko vielä vastata tähän itse, että mun ongelma oli oma moka.
Soitin sossuun ja sieltä selitettiin yksityiskohtaisesti. Se todellakin on se Otto-automaatista saatava "tilitapahtumat", jossa näkyy kymmenen viimeisintä tapahtumaa (pikkuinen lappu).
Siinä ei näy tilinumeroa, mutta se onkin tarkoitus liittää oikean tiliotteen mukaan. Idea on se, että pankista lähetettävä tiliote on niin pahasti myöhässä, joten pikatiliotteella saadaan ajankohtaisempaa informaatiota. - tätä_ihmeiden_päivää
minä itte kirjoitti:
Satuin piipahtamaan täällä ja hiukan nolostelle luin viestini. Pakko vielä vastata tähän itse, että mun ongelma oli oma moka.
Soitin sossuun ja sieltä selitettiin yksityiskohtaisesti. Se todellakin on se Otto-automaatista saatava "tilitapahtumat", jossa näkyy kymmenen viimeisintä tapahtumaa (pikkuinen lappu).
Siinä ei näy tilinumeroa, mutta se onkin tarkoitus liittää oikean tiliotteen mukaan. Idea on se, että pankista lähetettävä tiliote on niin pahasti myöhässä, joten pikatiliotteella saadaan ajankohtaisempaa informaatiota.Ajatella, asia hoitui kysymällä sossusta suoraan!
- jääjuujoo
niin eli jos otat tiliotteen koneella nii se ajaa asiansa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16712601
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525446Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454710Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392778Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201935Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1101696Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1071533Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471