naiselle ryhmä

vaikka heti

Kesäleskenä ja aikaa. Tänne ja heti... 2-3 asiallista miestä. Nautiskellaan ilman kiirettä. Ei kokemusta aikaisemmin ryhmästä, mutta luovuutta ja kiihkoa sitäkin enemmän...ja virtaa.

-n37-

13

3373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ha73

kandee ottaa yhteyttä et kyllä pety

• mekaks taas

Missä päin asut?

• Myö ollaan

puulaakifutisjoukkueen ilonpitoporukka ja laitettiin sulle tulee postia oikein kuvien kera.

• Moi

Olen 35 v ihan hyvännäköinen, estoton, ennakkoluuloton, avoin ja erittäin kiimainen mies pk. seudulta.
      Mittani ovat 170 cm, 70 kg, 17 cm.

Olen ollut ennenkin kolmantena pyöränä ja olemme kaikki nauttineet aivan suunnattomasti...

Minulle ei ole pääasia että minä saan, vaan naisen täydellinen tyydytys. Yksi lempiasennoistamme oli, kun minä ja nainen oltiin 69 asennossa ja naisen mies pani häntä takaapäin samalla kun minä nuolin naisen pillua... Wauuu, siitä nainen piti. Uskon että mekin löydämme toisillemme tyydyttävät asennot ja monipuolista ja erittäin kiimaista rakastelua...Pidän erityisesti nuolemisesta.

Pöydän päälläkin paneskelu on kivaa, siinä kulli uppoaa hyvin perille asti ja saa nuolla ja puristella rintoja samalla. Voin luvata että spermaa tulee lentämään…

Minulle saa ehdottaa mitä vain suht. normaalia seksiä…

T. Kiimainen panohullu

• mies/vaimo

ollaan 40-kymppinen hyvännäköinen ja siisti pariskunta, kiinnostat meitä, suunnattomasti, saisinko myös kuvata sinua ja vaimoani (privaattikäyttöön) n 160/53 b75, m 177/77 18cm.

• mies/vaimo kirjoitti:

ollaan 40-kymppinen hyvännäköinen ja siisti pariskunta, kiinnostat meitä, suunnattomasti, saisinko myös kuvata sinua ja vaimoani (privaattikäyttöön) n 160/53 b75, m 177/77 18cm.

Moi

Hmmm... Kiva. Voi ottaa kuvia, mikäli kasvoja ei näy ja saan katsoa kuvat ja mulle kopiot.

Kulli seisoo jo täysillä... odotan kuumana kiihkeää kimppakivaa...

Missä muuten asutte?

Voitte mailata mulle os: panohullu(at)jippii.fi

Annan myöhemmin puh.numeroni sekä laitan jotain kuvia kalustani.

• Naisen ehdoilla
        mies/vaimo kirjoitti:

Hei. Herätitte mielenkiintoni, kuvaaminen tuo varmasti lisä "jäynää". Voisin itsekkin kuvata teitä omaan käyttöönne. Olen muutaman kerran ollut upeassa tilanteessa, jossa meitä on ollut kaksi tai useampi mies tyydyttämässä naisen fantasioita. Kokemukset ovat jättäneet niin lähtemättömän ja järisyttävän upean muiston, että mietin näitä tapahtumia lähes päivittäin.
        Haaveena olisi kokea taas uudelleen, ehkäpä kivan pariskunnan mukana.

Olen hetero, fiksu käytöksinen sekä mukavan näköinen 42v. mies. 185/87/17
        Asun Vantaalla, minulla olisi myös paikka, jossa tavata.

Viestiä otan mielelläni vastaan osoitteeseen
        [email protected]

• sexonautti

niin hoidetaan asia kuntoon. -)

• vekkulikukkeli
    • Kuumakalle38

Täällä olisi kokemusta tarjolla Varsinais-Suomesta kimppaan. Kokoa ja näköä löytyy sekä vielä kestävyyttäkin.

• ville 8383

Moikka :)

Itselläni on vähän samankaltaisia fantasioita, jotka haluisin toteuttaa. Haluaisin tavata ennestään tuntemattoman sensuellin itseäni vanhemman naisen, jonka kanssa nautiskella elämästä. Ajan mittaan ottaa mukaan yhden, kaksi.. enemmänkin seikkailun haluisia miehiä/naisia.

Minkälainen ihminen olet? Mitä etsit tarkemmin?

• Haluttaa

Hmm...kuulostaa houkuttelevalta ja nautinnolliselta..Olen rento ja kokenut -30, mutta ennen kaikkea naisia tyydyttänyt ja siisti..Pidän kun nainen nauttii ja nuoleminen on 110% hallussa..Luottamus on ehdottomasti oltava kunnossa.Useimmat naiset on upea lämmitellä tulemaan suuhun ja hyväillä nautintojensa kukkuloille, jonka jälkeen vasta meri kiehuu..Motto onkin, ettei miehen tarvitse aina tulla kunhan nainen nauttii..Olen mukana ryhmässä ja antamassa nautintoa jota ilman ei elämä ole elämistä..Laita viestiä jos haluat minut mukaan Helsingistä noin 50km joka [email protected]

• PorariHKI

kimppamies mukaan panemaan;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      75
      4009
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      202
      3302
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      3006
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      77
      2671
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      379
      2408
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      181
      2072
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1605
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      36
      1586
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1418
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1392
    Aihe