Länsimainen ylensyönyt luuseriäijä kaljuine vyölaukkuineen hakee muijaa epätoivoisesti vaikka
toiselta puolelta maapalloa.Ja luulee vielä onneton, että thaikut rakkaudesta (hah hah haa)
iskee kypsän hedelmän.Sehän on niille vaan portti
hyvinvointiin.Hyvin harvoin on kyse rakkaudesta.
Suomalainen luuseriäijä
26
1465
Vastaukset
- kunnon pönö
Suurin osa suomalaisista parisuhteessa olevista miehistä omaa kaljamahan ja vyölaukun. Kaljamahat on suosittuja suomessakin.
- työtön mies...
Mä kävin thaikkulassa sen takia koska mulla ei oo hyvää duunia mitä Suomi-naiset taitaa vaatia. Jotain keikkoja heitän aina välillä, jos löytyy hommia, mut ei se säväytä kun kertoo et "oon raksamies".
Thaikkunaiset ei oo niin kranttuja ton suhteen.- gfhkjhjhjgfhhmfghg
itse olen työttömänä ollessani saanut naisia ihan kiitettävästi, joten eiköhän vika huonoon naisonneen löydy jostain muualta...raksamiehet ne muuten vasta naisia kaatavatkin.
Sun pitää laittaa nyt vaan itsesi remonttiin ja katsoa ongelmaa silmiin. - you know
Ei olla me suomineidotkaan niin kranttuja.
- on niin, että
mieluummin äveriäs luuseri kuin köyhä ruikuttaja.
Mihin sä luulet sitä rahaa kerättävän. Näin se menee hyvään käyttöön ja likka panee parastaan. - taas kerran
Maailma vaan sattuu olemaan semmonen, että iän myötä miehen markkina-arvo nousee mutta naisen häviää.
Mies on nelikymppisenä parhaimmillaan, mutta nainen ylijäämäkamaa.- no voi voi voi
Mutta sinähän et mitenkään rupsahda läskeinesi,
hammasproteeseinesi ? Vai markkina-arvo...
Anna mun kaikki kestää ääliöäijiltä. Ette te
niin ihmekapistuksia kuule ole! Raha saa näkemään
sitten vaikka ruusunpunaisten lasien läpi. - vaan piukka
no voi voi voi kirjoitti:
Mutta sinähän et mitenkään rupsahda läskeinesi,
hammasproteeseinesi ? Vai markkina-arvo...
Anna mun kaikki kestää ääliöäijiltä. Ette te
niin ihmekapistuksia kuule ole! Raha saa näkemään
sitten vaikka ruusunpunaisten lasien läpi.Juuri tätä piukkapilluisuutta itse läskit vaarit
hölökyttelee naimaan.Eikä semmosessa naamoja katella.Rumahan se on kuivunut rusinakin saati sellanen liikaa ruskettunut kääpiö. - tulpaton mopo
vaan piukka kirjoitti:
Juuri tätä piukkapilluisuutta itse läskit vaarit
hölökyttelee naimaan.Eikä semmosessa naamoja katella.Rumahan se on kuivunut rusinakin saati sellanen liikaa ruskettunut kääpiö.Ei ne kaikki thaikut ole siroja ja hoikkavartaloisia. Se on pelkkä matkailumainosten stereotyyppi. Ja niidenkin markkina-arvo rupsahtaa samalla tavalla kuin Suomi-lehmien. Nelikymppinen nainen on ihmisromua kaikkialla.
- ei toivoo
tulpaton mopo kirjoitti:
Ei ne kaikki thaikut ole siroja ja hoikkavartaloisia. Se on pelkkä matkailumainosten stereotyyppi. Ja niidenkin markkina-arvo rupsahtaa samalla tavalla kuin Suomi-lehmien. Nelikymppinen nainen on ihmisromua kaikkialla.
Nelikymppinen äijäkin on romua.Poikkeuksena
rikkaat, jotka on sekä romua että rahaa. - sanoo japsi
ei toivoo kirjoitti:
Nelikymppinen äijäkin on romua.Poikkeuksena
rikkaat, jotka on sekä romua että rahaa.Japsit on pelkeleen telävää polukkaa!
- pirun nättiäkin
vaan piukka kirjoitti:
Juuri tätä piukkapilluisuutta itse läskit vaarit
hölökyttelee naimaan.Eikä semmosessa naamoja katella.Rumahan se on kuivunut rusinakin saati sellanen liikaa ruskettunut kääpiö.naisia, mutta on sitten rumiakin.Lyhyviähän ne on kaikki. Tai on kai siellä pitkiäkin ,mutta vähemmän.On kai siellä tiukkoja ja väljiä.
Vähä niinkuin täällä suomessakin.
Tuulipukua ne pitää siellä vähemmän.Suomalaiset enemmän.
Annetaan ihmisten tehä mitä ne haluaa,ketä panettaa niin pankoon siellä tai suomessa, mitäpä se meille muille kuuluu.
Thaikkujen puheestahan ei meikäläinen saa ainakaan mitään selvää,mut ei saa kaikkien suomalaistenkaan puheesta.
Että hyvät on hommelit.
- Vitalis Landbergis
Oikein eivät nämä suomalaiset pyyteettömät rakkausavioliitot onnistu. Joka toinen avioliitto päättyy Suomessa eroon. Onhan se hyvä, että thainaisella on jokin konkereettinen yllyke avioliittoon suomalaisen miehen kanssa. Olkoon se nyt sitten se, että pääsee rikkaaseen maahan avioliiton avulla. Lisää väestöä Suomi tarvitsee ja veren vahvistusta muutenkin. Suomeen tulevat thaikut ovat rohkeita, ahkeria ja reippaita. Tällaisia naisia Suomi tarvitsee lisää. Ei nyt olla niin sen romanttisen rakkauden pauloissa niinkuin me suomalaiset olemme.
- yhä vaan
Länsimainen mies onkin alistaja, jonka täytyy
löytää uhriksi alistuja.Mutta älkää tänne niitä
thaipanojanne tuoko.Suomi ei tarvitse naisia,jotka
perustaa täällä lisää tai hakeutuu entisiin hieromalaitoksiin töihin.
- kurttunaamaisia
horovittuja. Ihramahainen, kurttunaamainen norsunvittu ei voisi vähempää kiinnostaa. Kiva käydä välissä panemassa kunnon thaikkupillua. Eikä ole kallista :D
- ja muitakin miehiä
Juuri tuon takia suomalainen nainen tuntee vetoa
etelän miehiin.Sellainen luuseri,joka nusasee
thaikkuja, saa jäädäkin sille tielleen.Joku taso
se on suomalaisellakin naisella miesten suhteen. - muu nusasiskaan
ja muitakin miehiä kirjoitti:
Juuri tuon takia suomalainen nainen tuntee vetoa
etelän miehiin.Sellainen luuseri,joka nusasee
thaikkuja, saa jäädäkin sille tielleen.Joku taso
se on suomalaisellakin naisella miesten suhteen.kun joku savimajaneekeri. Nillehän lehmien ja vuohien nainti on tuttua puuhaa. Isovittuinen kurttunaama ei suomesta kullia saakaan :D
- pelkkää gutaa
muu nusasiskaan kirjoitti:
kun joku savimajaneekeri. Nillehän lehmien ja vuohien nainti on tuttua puuhaa. Isovittuinen kurttunaama ei suomesta kullia saakaan :D
Ei me sun ikäisiä pentuja naimiseen käytetäkään.
Sen verran kakaramainen poju oletkin.Oikeat miehet tulee muualta. - Mieluummin olen ilman
pelkkää gutaa kirjoitti:
Ei me sun ikäisiä pentuja naimiseen käytetäkään.
Sen verran kakaramainen poju oletkin.Oikeat miehet tulee muualta.kuin nain horovittuista kurttunaamaa :D
- muutenkin
Mieluummin olen ilman kirjoitti:
kuin nain horovittuista kurttunaamaa :D
Siis nyt puhutaan miehistä eikä murrosikäisistä
runkuista. - näistä Suomen
muu nusasiskaan kirjoitti:
kun joku savimajaneekeri. Nillehän lehmien ja vuohien nainti on tuttua puuhaa. Isovittuinen kurttunaama ei suomesta kullia saakaan :D
etelän seksilomilla käyvistä naisista tuntuu kun siellä pojilla kuuleman mukaan lampaan jälkeen seuraava seksikokemus on suomi-neidon kanssa?
- no voi voi voi
näistä Suomen kirjoitti:
etelän seksilomilla käyvistä naisista tuntuu kun siellä pojilla kuuleman mukaan lampaan jälkeen seuraava seksikokemus on suomi-neidon kanssa?
Eiköhän etelänmiehille riitä naisiakin ilman
peräkammarin joonaiden omakohtaista kokemusta
eläimistä täällä. - pidä nyt
no voi voi voi kirjoitti:
Eiköhän etelänmiehille riitä naisiakin ilman
peräkammarin joonaiden omakohtaista kokemusta
eläimistä täällä.purkaa joonaille kiukkua siitä mitä jusufit tekee rouva hyvä!
- latinkii
pidä nyt kirjoitti:
purkaa joonaille kiukkua siitä mitä jusufit tekee rouva hyvä!
Joonaat ei pysy kuule edes samassa tahdissa.
ongelmiin olen törmännyt suomalaisten naisten kanssa.Kun on raha riittävästi,kaatuu kaikki naiset sänkyyn!Olette kaikki samanlaisia kansalaisuuteen katsomatta!
- ei fyrkat
Eiköhän ne ole Aasian pimuja jotka rahan perässä
juoksee.Luonne ja sivistynyt käytös tekee miehestä
selkärankaisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 993025
- 532262
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201705- 201704
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111640Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61518Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374