Tiedän kymmenkunta sponzoria nimeltä. Jokainen heistä on saanut hilloa WC-kusetuksesta. Pitäisikö minun ilmoittaa heidän nimensä KRP:lle?
Tulisiko minun ilmoittaa KRP:lle
11
1824
Vastaukset
- robinsson566474
sivut avataan kohta odottele rauhassa.
lue vaikka ETELÄ-SUOMEN SANOMIA.- Paskahattukauppias
jos ei avata?
- jooo-o
Paskahattukauppias kirjoitti:
jos ei avata?
kyll vaan
- Jxxx
Se on kansalaisvelvollisuus. Entä jos joku kertoo sinun tienneen, muttet kertonut?
- Meikäläinennnnn
Mitä väliä vaikka joku kertoo tienneen?? EI SITTEN YHTÄÄN MITÄÄN!!!!!
Et todella saa siitä mitään sanktioita,mut oma on ratkaisusi........ - Jxxx
Meikäläinennnnn kirjoitti:
Mitä väliä vaikka joku kertoo tienneen?? EI SITTEN YHTÄÄN MITÄÄN!!!!!
Et todella saa siitä mitään sanktioita,mut oma on ratkaisusi........Silti se on kansalaisvelvollisuus, jonka suorittamisesta tulee hyvä mieli niin poliisille kuin itsellekin (WIN-WIN). Kuulusteluihin käy kutsu varmasti, jos poliisi tietää, että joku tietää kymmenen "tienaajan" nimet.
- et osaa lopettaa mulkku
Jxxx kirjoitti:
Silti se on kansalaisvelvollisuus, jonka suorittamisesta tulee hyvä mieli niin poliisille kuin itsellekin (WIN-WIN). Kuulusteluihin käy kutsu varmasti, jos poliisi tietää, että joku tietää kymmenen "tienaajan" nimet.
"Silti se on kansalaisvelvollisuus, jonka suorittamisesta tulee hyvä mieli niin poliisille kuin itsellekin (WIN-WIN)."
Saatanan VASIKAN-lypsäjä.
Haista paska ja hukuta ittes!
"Kuulusteluihin käy kutsu varmasti, jos poliisi tietää, että joku tietää kymmenen "tienaajan" nimet."
Ei VARMASTI käy!
Edes Poliisi ei yritä tuollalailla lypsää vasikkaa, odottavat vaan, että jos kyseinen paskakasa ilmoittautuu itse!
Poliisitkin inhoavat VASIKAN-paskoja yli KAIKEN, vaikka käyttävätkin heitä tylysti hyväkseen. - Alkaako ahistaa?
et osaa lopettaa mulkku kirjoitti:
"Silti se on kansalaisvelvollisuus, jonka suorittamisesta tulee hyvä mieli niin poliisille kuin itsellekin (WIN-WIN)."
Saatanan VASIKAN-lypsäjä.
Haista paska ja hukuta ittes!
"Kuulusteluihin käy kutsu varmasti, jos poliisi tietää, että joku tietää kymmenen "tienaajan" nimet."
Ei VARMASTI käy!
Edes Poliisi ei yritä tuollalailla lypsää vasikkaa, odottavat vaan, että jos kyseinen paskakasa ilmoittautuu itse!
Poliisitkin inhoavat VASIKAN-paskoja yli KAIKEN, vaikka käyttävätkin heitä tylysti hyväkseen.Nimesi on noutolistalla.
Makoisia unosia! - Nimeni on sillä miksi?
Alkaako ahistaa? kirjoitti:
Nimesi on noutolistalla.
Makoisia unosia!Inhoan tuota jxxxxxxxxxx tyyppiä yli kaiken ja mollaan häntä mahdollisimman usein.
Mutta jos viittaat noutolistalla WC:n etsittyihin henkilöihin, en edes ole ollut mukana mokomassa systeemissä.
Että noutamaan vaan......
- Make34Savo
Ite ilmoitin parit sponssien nimet ja kaiken miten ylläpitivät capita-imakoa loppuun asti. Toisen poliisit nappasivat paikalliselta huoltsikalta talteen ja toisen veivät sätkivänä kotiovelta. Kivaa kesää sinne kaltereiden taakse hyvät sponssit!
- tarvitse..
KRP:llä on jo lista kaikista mukanaolleista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780