Niistä Baptisteista jotka kokoontuvat Virkkalan Kalkki-Petterin ruokalassa evästorpalla, yleensä maanantaisin ja perjantaisin heitä siellä näkyy olevan. Olen kuullut että eivät ole ''oikeita'' baptisteja pikemminkin jotakin helluntalaisuutta edustavia tai jotakin?
Hm, Kuka tietää
11
1271
Vastaukset
- näitä
"Sen tähden emme mekään, siitä päivästä alkaen, jona sen kuulimme, ole lakanneet teidän edestänne rukoilemasta ja anomasta,
että tulisitte täyteen Hänen tahtonsa tuntemista kaikessa hengellisessä viisaudessa ja ymmärtämisessä, vaeltaaksenne Herran
edessä arvollisesti, Hänelle kaikessa otollisesti, kaikessa hyvässä työssä hedelmää kantaen ja kasvaen Jumalan tuntemisen
kautta, ja Hänen kirkkautensa väkevyyden mukaan kaikella voimalla vahvistettuina olemaan kaikessa kestäviä ja pitkämielisiä,
ilolla kiittäen Isää, joka on tehnyt teidät soveliaiksi olemaan osalliset siitä perinnöstä, mikä pyhillä on valkeudessa, Häntä,
joka on pelastanut meidät pimeyden vallasta ja siirtänyt meidät rakkaan Poikansa valtakuntaan."
Kol. 1:9-13. - BAPTISTEISTA
minkälainen uskonoppi heillä on,miten eroavat luterilaisista,helluntailaisista.
- näet
Babtismi perustuu uudelleenkasteen tärkeänäpitoon.
Babtismi, kuten nimikin jo kertoo, on tämän yhdenasian liike.
Adventismi taas pitää tärkeimpänä sapatinviettoa adventismin oppien mukaan vietettynä.
Helluntailaiset pitävät helluntailaisittain puhuttua kielilläpuhumista yli kaiken tärkeimpänä, vaikka heidän puhettaan ei, toisinkuin ensimmäisenä helluntaina, kukaan läsnäoleva vieraskielinen ymmärrä.
Ja luterilaiset ovat tulossa sen erään saksalaisen munkin näköisiksi ympärysmitaltaan, joskaan eivät ymmärrä hänen aivoituksiaan. - minullaontaivaspaikk
Raamatuliinen uskonoppi, kaikki mitä he opettavat on KAKKKI raamatusta!! Eli ei mitään omaa hömppää.
- Tietoa on
Erittäin huomionarvoinen linkki
Tästä pääset Oikean Elämän Lähteille:
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Älä sivuuta tätä linkkiä!
Teet sieltä elämäsi tärkeimmät löydöt!!!
JEESUS SIUNATKOON SINUA
KAIKESSA HYVÄSSÄ JA OIKEASSA!
_____________________________________________
Jeesuksen veren kautta rakkautta, armoa ja totuutta! - vastaava...
Kukaan ei kertonut sinulle oikeata vastausta.
He ovat Baptistilähetys väkeä. Opiltaan eivät eroa helluntailaisista, useimmat heistä käyttävät vanhaa raamatunkäännöstä, suurimmaksi osaksi eivät hyväksy uusavioliittoja, eivät ole innostuneita torontolaisuudesta (poikkeuksiakin on).
Tässä heidän kotisivunsa:
http://www.rukoushuone.fi
Tässä muita sivuja, joita tutkimalla saat ehkä enemmän tietoa:
http://www.helsinginbaptistilahetys.fi
http://www.lahdenbaptistit.fi
http://www.porinbaptistisrk.net- vastaava...
Lue vielä tämä, se kertoo enemmän:
http://www.rukoushuone.fi/seurakuntaopas1.htm
Noissa Baptistilähetys seurakunnissa on paljon hyvää, mutta eräs mukana oleva saarnaaja/kauppias tahtoo viedä herätysliikkeen menestysteologiaan. - Mututietoa
vastaava... kirjoitti:
Lue vielä tämä, se kertoo enemmän:
http://www.rukoushuone.fi/seurakuntaopas1.htm
Noissa Baptistilähetys seurakunnissa on paljon hyvää, mutta eräs mukana oleva saarnaaja/kauppias tahtoo viedä herätysliikkeen menestysteologiaan.Olen seurannut eri Baptistilähetyksen seurakuntia enkä ole mitään vetoa torontoon/lakelandiin päin ollut.Päinvastoin ,on näistä varoitettu.
- minullaontaivaspaikk
vastaava... kirjoitti:
Lue vielä tämä, se kertoo enemmän:
http://www.rukoushuone.fi/seurakuntaopas1.htm
Noissa Baptistilähetys seurakunnissa on paljon hyvää, mutta eräs mukana oleva saarnaaja/kauppias tahtoo viedä herätysliikkeen menestysteologiaan.niin että kuka?
- minullaontaivaspaikk
Se on baptistilähetys ! ;) baptistit ja baptistilähetys on kuullemma eri asia! Siellä pidetään tosi mahtavia kokouksia! Se on oikeastaan niin, että he ovat karkkilan vapaaseurakunnan jäseniä! Oikeastaan olen itse myös siellä käyvä ja kuulun karkkilan vapaaseurakuntaan!
Omalla paikkakunnallani he pitävät kokouksiaan,lähettelevät kutsulappusiaan.Se minua ihmetyttää,häpeävätkö omaa puljuaan,vai miksi niissä kutsuissa ei mainita tilaisuuden järjestäjistä halaistua sanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483