Ilotyttö tekee työkseen hyvää toiselle ihmiselle. Se on arvokasta, jos mikä!
Ja olishan ilotytön ikivanha ammatti hävinnyt ajan myötä kokonaan historian hämäriin, jos sitä ei tarvittaisi.
Vain kateellinen ja pahansuopa ihminen, joka ei soisi toiselle mitään iloa ja hemmottelua, voi vastustaa ilotyttöjä!
Ilotyttö tekee työkseen hyvää
13
613
Vastaukset
- hah hah hah haaa
Huora ei ole yhtään mikään kuten ei sen käyttäjätkään.
- Mahtaa harmittaa?
Eihän kellään saisi olla kivaa, eihän?
- golfgti
Ammattiin ryhtyminen ei onnistu kaikilta. työ on rankkaa ja vaatii kovaa luonnetta. Tyhmää arvostella kielteisesti niitä naisia, joilta vammainenkin voi saada palvelua. Ihmisiähän hekin ovat siinä missä terveetkin. Ilotytön tapaaminen ei ole vaara avioliitollekaan, jos mies ei saa kotona sitä, mitä toivoo. Ilotytöt eivät
soittele perään eivätkä lähettele postia.- huora tai ei
Ja voit uskoa,että kostonhimoiset naaraat taistelee niin kodista kuin lapsistaankin.Osituk-
sesta voi tehdä vittumaisen.Sama koskee lasten
tapaamisoikeutta ja huoltajuutta.Vain tyhmä nainen
ei kosta. - golfgti
huora tai ei kirjoitti:
Ja voit uskoa,että kostonhimoiset naaraat taistelee niin kodista kuin lapsistaankin.Osituk-
sesta voi tehdä vittumaisen.Sama koskee lasten
tapaamisoikeutta ja huoltajuutta.Vain tyhmä nainen
ei kosta.Se on sinun mielipiteesi. Ei välttämättä oikea. Mitä ositukseen tulee, nainen häviää AINA.
golfgti kirjoitti:
Se on sinun mielipiteesi. Ei välttämättä oikea. Mitä ositukseen tulee, nainen häviää AINA.
Olen kyllä sitä mieltä että avioero-oikeudenkäynneissä suositaan naisia. Mies menettää lähes aina lapsensa, asuntonsa ja puolet oimaisuudestaan ja joutuu lisäksi maksamaan elatusmaksuja. Ei ole tasa-arvoa.
- Anonyymi
joopajoogi kirjoitti:
Olen kyllä sitä mieltä että avioero-oikeudenkäynneissä suositaan naisia. Mies menettää lähes aina lapsensa, asuntonsa ja puolet oimaisuudestaan ja joutuu lisäksi maksamaan elatusmaksuja. Ei ole tasa-arvoa.
Avioliitossa lapset, asunto ja omaisuus ovat yleensä yhteiset. Vai omistaako mies kaiken, vaimonkin?
- lilkljblilujhb
mitä hyvää tekee millekään jos seksistä tekee kulutushyödykkeen.
Itselleen myös harva prostituoitu tehnee työllään hyvää myöskään.
Senkus nussitte hyvät ihmiset, kunhan vain olette molemmat mukana hommassa. - Sanoi entinen mieskin aikanaan
Ettei voi kaikkia vieraita käydä rei`´ittämässä, kun on kaikki tutukin läpikäymättä.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, itsellä hajoaisi pää ilman tätä palvelua. Ei tässä mitään mystistä ole, tarvitsen läheisyyttä ja tarvitsen seksiä ja saan molempia. Palvelu on asiallista ja ystävällistä ja erittäin tärkeää sen kannalta että pysyn yhteiskunta kelpoisena yksilönä
- Anonyymi
Kyllähän ne monen elämään tuo nautintoa ja jaksamista. Kyllä ne osaa hoitaa hommansa,tietävät mistä miehet tykkää.
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä - http://2733444.com/H/Az5x 👈
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä - http://2833444.com/H/5oKcL 👈
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039