Todella mielenkiintoinen keskustelun aihe; täällä kielletty ;))
http://www.lemmikkipalstat.net/foorumit/Forum20/HTML/251692.html
Mielenkiintoinen
4
202
Vastaukset
huomioni siihen että tossa keskustelussa oli tosi tärkeässä asemassa se mitä kukakin tienaa tossa tapauksessa, lisäksi jotenkin jäi paha maku siitä miten joku kirjoitti moneen otteesen "elikoista" ja joku heittonsa kultaa pissivästä elikosta tuntui inhottavalta.
Saattaa olla hänen huumoriaan mutta silti, eikö niitä narttuja voisi kohdella KOIRINA, siis parhaina ystävänä eikä noin kylmään sävyyn.
Ja ettei kukaan taas saa hepulia huomautan että tämä oli mun mielipiteeni!mikä teitä tuossa keskustelussa ihmetyttää. Kohdun liisaus on aika vanha tapa,,,, ja ei siinä mitään kummallista ole. Mörköjä nähdään syyttä suotta.
- huomasin kanssa
Täällä oli kans jotain aiheeseen liittyvää keskustelua, mutta kippaskappas, on poistettu.
Taisi olla taas liian arka aihe - joillekin.
NAURETTAVAA !!! Mikäs kielletty se nyt muka on,höh.
Ei minusta tuossa ole mitään merkillistä silloin,kun tarkoitusperä on ihan ok ja nartun hyvinvoinnista pidetään yhtä hyvää huolta kuin muutenkin.
Ainoa mitä itse en voisi ajatella eli toimintaa nartulle tuntemattomien ihmisten kanssa.Vain hyvin tuttujen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa692680- 552647
- 391977
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun161976- 471948
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2701917Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211251- 351041
Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.90946Bachelor Suomi: Ada saa lähtöpassit - Tilanne kärjistyy, itkua, syyllisyyttä: "Miehistä mä en..."
Ada joutui nielemään pettymyksen karvasta kalkkia... Adan pelko osoittautui todeksi, eikä hän ei saanut ruusua ruususer17929