Todella mielenkiintoinen keskustelun aihe; täällä kielletty ;))
http://www.lemmikkipalstat.net/foorumit/Forum20/HTML/251692.html
Mielenkiintoinen
4
205
Vastaukset
huomioni siihen että tossa keskustelussa oli tosi tärkeässä asemassa se mitä kukakin tienaa tossa tapauksessa, lisäksi jotenkin jäi paha maku siitä miten joku kirjoitti moneen otteesen "elikoista" ja joku heittonsa kultaa pissivästä elikosta tuntui inhottavalta.
Saattaa olla hänen huumoriaan mutta silti, eikö niitä narttuja voisi kohdella KOIRINA, siis parhaina ystävänä eikä noin kylmään sävyyn.
Ja ettei kukaan taas saa hepulia huomautan että tämä oli mun mielipiteeni!mikä teitä tuossa keskustelussa ihmetyttää. Kohdun liisaus on aika vanha tapa,,,, ja ei siinä mitään kummallista ole. Mörköjä nähdään syyttä suotta.
- huomasin kanssa
Täällä oli kans jotain aiheeseen liittyvää keskustelua, mutta kippaskappas, on poistettu.
Taisi olla taas liian arka aihe - joillekin.
NAURETTAVAA !!! Mikäs kielletty se nyt muka on,höh.
Ei minusta tuossa ole mitään merkillistä silloin,kun tarkoitusperä on ihan ok ja nartun hyvinvoinnista pidetään yhtä hyvää huolta kuin muutenkin.
Ainoa mitä itse en voisi ajatella eli toimintaa nartulle tuntemattomien ihmisten kanssa.Vain hyvin tuttujen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24710802
- 1276913
- 955583
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324860- 404134
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303649- 613454
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323382Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru192824- 552599