Minä ihmettelen

zeka_melska

Joskus lukiessani pihalla Raamattua,tulee pieni oranssai,pisteen kokoinen ötökkä kävelemään Raamatun lehdelle.

Minä ihmettelen Jeesuksen luomistyötä !!!
Missä on tämän pisteen kokoisen ötökän
sydän,
keuhkot,
verenkierto,
sisäelimet?

Miten ihmeessä noin pieni
pakkaus syö ja mitä se syö?

Miksi Jeesus on tämäkin ötökän luonut?
Ehkä siksi että saamme hänen
luomistöitään ihmetellä?

Raamatussa meitä on pyydetty pysähtymään
ja tarkkaamaan Luojan ihmetöitä.

Jaha,tietäiskö joku antaa tolle pienelle
oranssille pisteelle jonkin nimen?

Sen jalkoja ei näe kuin suurennuslasilla.

Jos Jeesus pitää huolta noin pienestä ötökästä,
niin tottahan toki meistä!!!Jeesus on suunnitellut apunsa jokaiselle elämämme sekunnille. Päämme hiukset ovat luetut.Jeesuksen rakkaus on valtava meitä kohtaan.

Jeesuksella on tuhansia keinoja pitää huolta meistä,mistä me emme tiedä mitään,plus ne muutamat keinot,mitä me ajattelemme tietävämme!

Toivotan sinulle Jeesuksen hellää ja hyvää huolenpitoa ja enkelien varjelusta!

9

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahtava asia

      että yksikään hius ei putoa Jumalan sitä tietämättä. Mikä turva.
      Jeesus on niin ihmeellinen, että saattaa lähettää aivan sinun vuoksesi tuon pienen ötökän Raamatullsesi, koska sinulla on avoimet silmät ja sydän, joka osaa ihmetellä Jumalan tekoja.

      • zeka_melska

        Menin tänään autolla pikkutietä lammenrantaa,asioille kylille.

        Sorsaemo oli läpsyttelemässä
        poikasineen keskellä tietä.
        Minä jouduin melkein pysähtymään
        autolla tuohon "liikenneruuhkaan".

        Minä taas nautin suunnattomasti
        katsellessani noiden "läpsyttäjien"
        touhuja.

        Olen erikoisen eläinrakas.
        Jeesus lähettää usein tielleni
        näitä luontokappaleita.

        Kerran Jeesus järjesti minulle oikein
        kettunäytöksen.Ajoin samaista tietä
        syksyllä. Kettu mennä tepasteli tietä myöten.
        Katuvalot olivat päällä,joten kettu ei
        huomannut autoni tuloa.

        Siinä se kettu katseli suuntaan jos toiseen.
        Pysäytin auton ja katselin näyöstä.
        Kettu otti ja hyppäsi todella pitkän
        loikan pellolle.Siinä se tonki kuonollaan,
        mitä lie. Sitten se alkoi kellimään pellolla.
        Aikansa peuhattuaan se katseli jälleen
        että mitäs sitä nyt tekis.Se lähti
        jolkottelemaan petosarkaa alamäkeen.

        Tällainen kettutyttö minä olen!


      • nosta.
        zeka_melska kirjoitti:

        Menin tänään autolla pikkutietä lammenrantaa,asioille kylille.

        Sorsaemo oli läpsyttelemässä
        poikasineen keskellä tietä.
        Minä jouduin melkein pysähtymään
        autolla tuohon "liikenneruuhkaan".

        Minä taas nautin suunnattomasti
        katsellessani noiden "läpsyttäjien"
        touhuja.

        Olen erikoisen eläinrakas.
        Jeesus lähettää usein tielleni
        näitä luontokappaleita.

        Kerran Jeesus järjesti minulle oikein
        kettunäytöksen.Ajoin samaista tietä
        syksyllä. Kettu mennä tepasteli tietä myöten.
        Katuvalot olivat päällä,joten kettu ei
        huomannut autoni tuloa.

        Siinä se kettu katseli suuntaan jos toiseen.
        Pysäytin auton ja katselin näyöstä.
        Kettu otti ja hyppäsi todella pitkän
        loikan pellolle.Siinä se tonki kuonollaan,
        mitä lie. Sitten se alkoi kellimään pellolla.
        Aikansa peuhattuaan se katseli jälleen
        että mitäs sitä nyt tekis.Se lähti
        jolkottelemaan petosarkaa alamäkeen.

        Tällainen kettutyttö minä olen!

        Älä kuitenkaan nosta luotua yli luojan.


      • zeka_melska
        nosta. kirjoitti:

        Älä kuitenkaan nosta luotua yli luojan.

        Jeesus on no 1.


      • sen teit
        zeka_melska kirjoitti:

        Jeesus on no 1.

        Nyt sen teit nostit luodun yli luojan.

        Luoja on NO;1

        Luotu on NO;2 = Jeesus


      • zeka_melska
        sen teit kirjoitti:

        Nyt sen teit nostit luodun yli luojan.

        Luoja on NO;1

        Luotu on NO;2 = Jeesus

        Jumala,Jeesus ja Pyhä Henki ovat olleet aina olemassa ja heitä hei ole koskaan luotu.

        Enkelit ovat luotuja olentoja.


      • elämyksiä
        zeka_melska kirjoitti:

        Menin tänään autolla pikkutietä lammenrantaa,asioille kylille.

        Sorsaemo oli läpsyttelemässä
        poikasineen keskellä tietä.
        Minä jouduin melkein pysähtymään
        autolla tuohon "liikenneruuhkaan".

        Minä taas nautin suunnattomasti
        katsellessani noiden "läpsyttäjien"
        touhuja.

        Olen erikoisen eläinrakas.
        Jeesus lähettää usein tielleni
        näitä luontokappaleita.

        Kerran Jeesus järjesti minulle oikein
        kettunäytöksen.Ajoin samaista tietä
        syksyllä. Kettu mennä tepasteli tietä myöten.
        Katuvalot olivat päällä,joten kettu ei
        huomannut autoni tuloa.

        Siinä se kettu katseli suuntaan jos toiseen.
        Pysäytin auton ja katselin näyöstä.
        Kettu otti ja hyppäsi todella pitkän
        loikan pellolle.Siinä se tonki kuonollaan,
        mitä lie. Sitten se alkoi kellimään pellolla.
        Aikansa peuhattuaan se katseli jälleen
        että mitäs sitä nyt tekis.Se lähti
        jolkottelemaan petosarkaa alamäkeen.

        Tällainen kettutyttö minä olen!

        ei saa rahallakaan ostaa. Jeesus antaa omilleen niin paljon enemmän, mitä maailma voi edes käsittää ja raha on usein tehoton väline saada niitä kokemuksia, mitä me saamme ilmaiseksi.


    • Elisama

      Ilmeisesti on kyse eräästä pienestä hämähäkistä.
      Samoin on tuon värisiä kirvoja.
      Jeesus sinua siunatkoon.

    • Kiitos sisko lohduttavasta ja kannustavasta kirjoituksestasi.
      Jumala todella pitää huolen, vaikka tunteet sanoo joskus muuta. Mutta Jumala ei jätä ei hylkää.. :)

      Jeesuksen siunausta ja huolenpitoa sinullekkin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe