Mitä mieltä olette peleistä?Suomen Kakkonen arvaamatonta?
Ilves- Åifk
PoPa- Salpa
KaaPo- P-Iirot
Mihin matsiin yllätys?
Moniveto tänään!
9
682
Vastaukset
- Pelimies...
Maalimäärät ovat aina suuret kun puhutan kakkosdivarista ja silloin tällaisen monivedon nappaaminen on melkein kuin yrittäisi ampua tykillä kärpäsiä.
Mun veikkaukseni on että
Ilves - Åifk 1-1
Popa - SalPa 3-0
Kaapo - P-Iirot 1-3- perusrivi
1. Ilves - ÅIFK
Koti: 1
Vieras: 0
2. PoPa - SalPa
Koti: 2
Vieras: 2
3. KaaPo - P-Iirot
Vieras: 1 - Veycma
perusrivi kirjoitti:
1. Ilves - ÅIFK
2. PoPa - SalPa
3. KaaPo - P-Iirot
Vieras: 1Laitoin tonnilla isot systeemit, kun ajattelin et nää kakkosen matsit on mahdollisuus.
Nyt saa sit jännittää..huh huh...:D
Haluisin laittaa tännekki systeemit, mut on vähän vaikee kun oon kasannu sen sadoista eri palasista, mut oon mukana kommentoimassa rivin etenemistä! :)
Postaan kyllä rivin tänne jos voitto tulee...
..Ehkä ;)
Noin sadalla eurolla tukitsin ns "pienien maalilukujen kierrosta varten"
tyyliin:
0 1 2
0 1 2
0 1 2
0 1 2
0 1 2
0 1 2
Joitain tulos yhdistelmiä oon jättänyt ostamatta tosta, esim tulokset jossa kaikki matsit päättyy 0-0 tai 1-1.
Lopuilla 900 euroilla onki sitte paukuteltu maaleja oikeen kunnolla :P
Tietty oon koittanu tehä rivit-ainakin omasta mielestäni-fiksusti.
Esim mikään vierasjoukkueista ei saa voittaa 0-5, 1-5, 2-5 ja niin edelleen.
Katsotaan nyt miten käy...luulen et tuli voittoa tai, niin pidän pienen tauon näist monivedoista. - Veycma
perusrivi kirjoitti:
1. Ilves - ÅIFK
2. PoPa - SalPa
3. KaaPo - P-Iirot
Vieras: 1Popa odotetusti johtoon.
Vähän liianki nopeesti...ei saa liikaa tehä.
Tuol kakkosessa on 8-0 voittojakin nähty..../`= - Veycma
Veycma kirjoitti:
Popa odotetusti johtoon.
Vähän liianki nopeesti...ei saa liikaa tehä.
Tuol kakkosessa on 8-0 voittojakin nähty..../`=Näyttäs eilisen tapaan saa jännittää.....
Nyt sentää jonki verran paremmin ollaan varauduttu..
Mutta 6 maaliin asti vain saa PoPa tehdä. - Veycma
Veycma kirjoitti:
Näyttäs eilisen tapaan saa jännittää.....
Nyt sentää jonki verran paremmin ollaan varauduttu..
Mutta 6 maaliin asti vain saa PoPa tehdä.Saattaa olla hyväkin maali. Riippuu miten muissa matseissa käy..
- Veycma
Näin edetään.
Vierasmaalilla tämä peli ehkä mielummin olis voinut alkaa.
Mutta katsotaan.- Veycma
Ei hyvä välttämättä...katsotaan!
- Veycma
Tässäkin pelissä kotijohto.
Vieraat piristykääs vähän! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390