Zorro

O&K

Zorro oli meidän lempiohjelma. siis ihan paras. siinä oli juuri sellaista ihanaa, jännittävää ja surullista mitä kaipasi 5 kertaa viikossa.

on niin surullista kun sitä ei enää tule. jos siitä tulisi kaikki jaksot dvd:lle niin ostaisin sen heti kysymättä hintaa.

ohjelmaa tulee todella ikävä!

viimeinen jakso oli mielestämme melko selvä...

viimeinen jakso hyppi ajasta toiseen, vuosia eteenpäin kuitenkaan päähenkilöiden vanhenematta. milestämme Alejandro de la vega ja Diego de la vega muistuttivat hieman toisiaan ulkonäöllisesti. (Huom! meidän mielestämme). kuitenkin oli pienoinen petymys ettei Diegon poika Alejandro ollut yhtään isänsä näköinen. (huom! meidän milestämme). huvittavaa katsella kun Diego opetti Alejandroa taistelemaa ym. Zorron juttuja ja kun he kävelivät pitkin sitä Zorron piilopaika luolaa samalla tavalla. Nuori Alejandro muistutti mielestäni Diegoa. tai siinä kohtaan kun hel olivat kalastamassa ja kun Esmeralda ja Diego olivat puun takana salaa kuhertelemassa. siinä poika oli isänsä näköinen.

Mariangel oli mielestämme koko ojelman ajan ärsyttävä, mutta silti hänen loppunsa kuolemansa katsoen inhottavaan Olmosiin oli surullinen ja silloin kävi Mariangelia sääliksi.

Olmos oli koko ohjelman ärsyttävin tyyppi! hän ei kuollut millään ja se nauru ja ne aikeet mitä hän yritti tehdä Mariangelille ja kaikille muillekkin... Kirottu kyttyräselkä! :]

tuli siinä ihan itku kun katosi viimeistä jaksoa ja fernando oli kuolemaisillaan ja pyyteli anteeksi ihmisiltä joita rakasti ja joita oli kohdellu huonosti. ja Maria Pian itku kun hän itki Fernandon vieressä.

Vauvat olivat yksi ihanimmista asioista ohjelmassa. Maria Pia oli ihanan näköinen oma lapsi sylissään.

en tiedä mitä te muut ajattelette näistä meidän ajatuksistamme mutta olisi se kiva kuulla! :]

0

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Täytyy tunnustaa

        että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
        Ikävä
        126
        1645
      2. jos saat yhden

        Toiveen esittää niin mikä olisi
        Ikävä
        100
        1203
      3. Huomenta päivää

        Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
        Ikävä
        201
        1068
      4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

        Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
        Suomalaiset julkkikset
        7
        995
      5. Vanhempi mies

        Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
        Ikävä
        54
        871
      6. Anna anteeksi

        Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
        Ikävä
        78
        813
      7. Aika haavat parantaa

        Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
        Ikävä
        171
        784
      8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

        HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
        Hallitus
        50
        773
      9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

        Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
        Ikävä
        96
        773
      10. Tänään kun näin sinut

        olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
        Ikävä
        52
        772
      Aihe