onko kokemuksia kyseisestä kortista,.Itsellä ei pelaa, aina hotellissa sesonki tai joku, ja suomessa kesällä saadaan sesonki heti jos vittu vaan halutaan.Sitten soitin kortin antajalle ja kyselin nii sanottiin vaan että emme ole luvanneettkaan 100% toimivuutta.Ei mulla itsellä ainakaan ole aikaa saatana etsiä ympäri maata missä olis seuraava heidän hotelli jossa ehkä voisin olla seuraavan yön!!!!!! PASKAA SANON MINÄ SAATANA.
hotelli vip clubin etu kortti paskaa(ko)
3
761
Vastaukset
- sanon minä
ei siä pakko oo käyttää. Kaikenlaisia kortteja sitä ihmiset ottaakin
- Jussi2240
Välillä kuulee juuri tätä "nyt on niin täyttä ettei voida antaa alennusta" juttua ja kun sitten saavut hotellille ja katsot vähän paikkoja niin hotelli on lähes tyhjä.. Yleensä olen kuitenkin alennukset saanut.
Seinäjoella hotelli Alma:ssa ei ainakaan ole kertaakaan ollut mitään ongelmia kortin kanssa ja muutenkin hotelli on hyvä ja hyvällä paikalla.
Oulussa Lasaretissa ei yleensä ole ollut ongelmia, mutta kertaalleen respan mokan takia en saanut alennusta yhdeltä yöltä. Kukaan ei näet varatessa kertonut että Oulussa ei ole ollenkaan tiistai päivää.. Kun varaat hotellin ma-ke niin siinä välissä on vain yksi yö..
Tosin firma ne laskut maksaa joka tapauksessa, mutta parempihan se on silti kotiinpäin vetää. - korttilaienn
Imatran kylpylän saa tällä kortilla halvalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875