hitsi kuun pitää ihmisen koheltaa

villiruusu-kristalli

Mä töissä ekana meinasin tippua raput alas selkä edellä.
Just sain kaiteesta kiinni kun tipahdin alemmalle askelmalle.
No hetken kuluttua tulin erään talon varastosta,astuin harhaan ja putosin polvilteni betoniportaalle.
Mut lähetettiin töistä kotiin.

Äitin näin ja käytiin tuopilla.

Kävin suihkussa ja pitää kohta mennä ulos kahville vaikka evvvk.

Se sokkotreffikumppani haluaa nähdä mutta ei innosta,ärsyttävä tyyppi.

25

1385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukea

      juttujasi, tunnut olevan sosiaalinen ja reipas ihminen. oletteko muuten siskoksia blondi72hki.n kanssa? teillä niin samanlaiset jutut ja kertomkset. Kiva kun kirjottelet arkipäivän asioita ylös tänne.

      • villiruusu-kristalli

        kirjoitella juttuja koska ne tosia,mulla ei tarvetta esittää muuta kuin olen ja kaikki sellaisia joista voin puhua ja kertoa kelle vaan myös kasvotusten ja niin oon tehnytkin eli välil liiankin avoin liian suorapuheinen liian rehellinen ja liian kiltti,kaikessa ja kaikille myös niille jotka mua jotenkin pettäneet ja olleet ilkeitä...

        En tiedä tyhmyyttäkö vai mitä?

        Minä olen blondi72hki mutta vaihdoin kun kyllästyin nimimerkkiini ja jos tähänkin kyllästyn niin vaihdan mutta en tyyliäni;O)

        Oltiin kolmisen tuntia ulkona naapureitten kanssa,juteltiin,kahviteltiin ja tehtiin antenniratsiat.

        Piristi!

        Nyt hyvä fiilis vaikka aikaisemmin itketti.

        13v likka kaverinsa synttäreillä ja varmaankin jää yöksi.

        Mies ja 11v tyttö menivät kauppaan jotain iltapalaa ostamaan.

        Oon aina rakastanut kirjoittamista ja esim koulussa aina kaikista aineista sain 10 tai 9 ja jouduin lukemaan koko luokalle.

        Se oli kammon paikalle kun olin lapsena sairaan ujo ja vielä aika ujo teini myös.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        kirjoitella juttuja koska ne tosia,mulla ei tarvetta esittää muuta kuin olen ja kaikki sellaisia joista voin puhua ja kertoa kelle vaan myös kasvotusten ja niin oon tehnytkin eli välil liiankin avoin liian suorapuheinen liian rehellinen ja liian kiltti,kaikessa ja kaikille myös niille jotka mua jotenkin pettäneet ja olleet ilkeitä...

        En tiedä tyhmyyttäkö vai mitä?

        Minä olen blondi72hki mutta vaihdoin kun kyllästyin nimimerkkiini ja jos tähänkin kyllästyn niin vaihdan mutta en tyyliäni;O)

        Oltiin kolmisen tuntia ulkona naapureitten kanssa,juteltiin,kahviteltiin ja tehtiin antenniratsiat.

        Piristi!

        Nyt hyvä fiilis vaikka aikaisemmin itketti.

        13v likka kaverinsa synttäreillä ja varmaankin jää yöksi.

        Mies ja 11v tyttö menivät kauppaan jotain iltapalaa ostamaan.

        Oon aina rakastanut kirjoittamista ja esim koulussa aina kaikista aineista sain 10 tai 9 ja jouduin lukemaan koko luokalle.

        Se oli kammon paikalle kun olin lapsena sairaan ujo ja vielä aika ujo teini myös.

        rasittava!
        Se laittoi siskooni välit poikki koska systeri seurustelee idiootin kanssa joka siskoani on lyönyt.

        Ymmärrän äitin huolestuneisuuden mutta systeri tehkööt kuten haluaa.
        Itehän se siitä kärsii.

        Huomenna näen äitin ja kyseenomiasen siskon sekä pitkästä aikaa rakkaan ystäväni.
        Kivaa;)))


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        rasittava!
        Se laittoi siskooni välit poikki koska systeri seurustelee idiootin kanssa joka siskoani on lyönyt.

        Ymmärrän äitin huolestuneisuuden mutta systeri tehkööt kuten haluaa.
        Itehän se siitä kärsii.

        Huomenna näen äitin ja kyseenomiasen siskon sekä pitkästä aikaa rakkaan ystäväni.
        Kivaa;)))

        eli oon välillä hairahtanut mutta en menetä uskoani onnistumiseeni vaan jatkan innokkaasti;)


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        eli oon välillä hairahtanut mutta en menetä uskoani onnistumiseeni vaan jatkan innokkaasti;)

        langennut vaikka ois ollut jädee ja sipsii vaan mua lähinnä rupes ne etomaan.

        Vitsi oon hullu kun heräsin aamulla samaan aikaan ku arkenakin mutta onneksi sain vielä pariksi tuntia unta lisää.


      • ja voi voi
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        langennut vaikka ois ollut jädee ja sipsii vaan mua lähinnä rupes ne etomaan.

        Vitsi oon hullu kun heräsin aamulla samaan aikaan ku arkenakin mutta onneksi sain vielä pariksi tuntia unta lisää.

        minä en ole vain langennut vaan suorastaan kontannut... jätskiä menee ja eilen ostin itselle suklaapatukan kauppareissulla ja söin autossa... toissapäivänä söin junassa jätskin ja pätkiksiä... Pitäis varmaan edes lenkille vääntäytyä. Hieno homma kun sinä jaksat olla tiukkana, tsemppiä edelleen.


      • jgeij
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        kirjoitella juttuja koska ne tosia,mulla ei tarvetta esittää muuta kuin olen ja kaikki sellaisia joista voin puhua ja kertoa kelle vaan myös kasvotusten ja niin oon tehnytkin eli välil liiankin avoin liian suorapuheinen liian rehellinen ja liian kiltti,kaikessa ja kaikille myös niille jotka mua jotenkin pettäneet ja olleet ilkeitä...

        En tiedä tyhmyyttäkö vai mitä?

        Minä olen blondi72hki mutta vaihdoin kun kyllästyin nimimerkkiini ja jos tähänkin kyllästyn niin vaihdan mutta en tyyliäni;O)

        Oltiin kolmisen tuntia ulkona naapureitten kanssa,juteltiin,kahviteltiin ja tehtiin antenniratsiat.

        Piristi!

        Nyt hyvä fiilis vaikka aikaisemmin itketti.

        13v likka kaverinsa synttäreillä ja varmaankin jää yöksi.

        Mies ja 11v tyttö menivät kauppaan jotain iltapalaa ostamaan.

        Oon aina rakastanut kirjoittamista ja esim koulussa aina kaikista aineista sain 10 tai 9 ja jouduin lukemaan koko luokalle.

        Se oli kammon paikalle kun olin lapsena sairaan ujo ja vielä aika ujo teini myös.

        jotenkin on vaan kiva lukea arkipäivän asioita, kunn itse harvoin niitä arvostaa. vaikkakin kyl on kiva olla lapesen ja miehen kanssa kotosalla. ajattelin että asut varmaan jossain pukinmäessä päin, tulee sellasia intuiitioita kun lukee toisen viestejä. itse olen pukinmäestä kotosin, nykyään kylläkin asun turussa.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        langennut vaikka ois ollut jädee ja sipsii vaan mua lähinnä rupes ne etomaan.

        Vitsi oon hullu kun heräsin aamulla samaan aikaan ku arkenakin mutta onneksi sain vielä pariksi tuntia unta lisää.

        olin kapakassa äitin,sisk0n ja ystävän kanssa.

        Hauskaa oli mutta.....


      • villiruusu-kristalli
        ja voi voi kirjoitti:

        minä en ole vain langennut vaan suorastaan kontannut... jätskiä menee ja eilen ostin itselle suklaapatukan kauppareissulla ja söin autossa... toissapäivänä söin junassa jätskin ja pätkiksiä... Pitäis varmaan edes lenkille vääntäytyä. Hieno homma kun sinä jaksat olla tiukkana, tsemppiä edelleen.

        olla tiukka niin kannustan ihteeni...


      • villiruusu-kristalli
        jgeij kirjoitti:

        jotenkin on vaan kiva lukea arkipäivän asioita, kunn itse harvoin niitä arvostaa. vaikkakin kyl on kiva olla lapesen ja miehen kanssa kotosalla. ajattelin että asut varmaan jossain pukinmäessä päin, tulee sellasia intuiitioita kun lukee toisen viestejä. itse olen pukinmäestä kotosin, nykyään kylläkin asun turussa.

        hemmeiomn kivaa.

        anteeksdi viheeet.

        Mulla ei onkelmaa.....


      • ----------
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        kirjoitella juttuja koska ne tosia,mulla ei tarvetta esittää muuta kuin olen ja kaikki sellaisia joista voin puhua ja kertoa kelle vaan myös kasvotusten ja niin oon tehnytkin eli välil liiankin avoin liian suorapuheinen liian rehellinen ja liian kiltti,kaikessa ja kaikille myös niille jotka mua jotenkin pettäneet ja olleet ilkeitä...

        En tiedä tyhmyyttäkö vai mitä?

        Minä olen blondi72hki mutta vaihdoin kun kyllästyin nimimerkkiini ja jos tähänkin kyllästyn niin vaihdan mutta en tyyliäni;O)

        Oltiin kolmisen tuntia ulkona naapureitten kanssa,juteltiin,kahviteltiin ja tehtiin antenniratsiat.

        Piristi!

        Nyt hyvä fiilis vaikka aikaisemmin itketti.

        13v likka kaverinsa synttäreillä ja varmaankin jää yöksi.

        Mies ja 11v tyttö menivät kauppaan jotain iltapalaa ostamaan.

        Oon aina rakastanut kirjoittamista ja esim koulussa aina kaikista aineista sain 10 tai 9 ja jouduin lukemaan koko luokalle.

        Se oli kammon paikalle kun olin lapsena sairaan ujo ja vielä aika ujo teini myös.

        Haluaisinpa tosissaan tavata sen opettajan, joka on antanut ne numerot...blondi-juttuja tosiaan.


      • villiruusu-kristalli
        ---------- kirjoitti:

        Haluaisinpa tosissaan tavata sen opettajan, joka on antanut ne numerot...blondi-juttuja tosiaan.

        kiltti ja viaton lapsi;)

        Eilen illalla taas pihalla kahviteltiin.

        Asun lähellä puksua ja siellä on asunut ystäviäni.

        Kapakassa oli hauskaa tai ois ollut kivempaa jos meitä ei ois koko ajan seurannut eräs kusipää ukko joka ihastui ystävääni.

        Ei olllut kamkkusta eikä väsymystäkään,ihme.

        Mulle eilen taas meilaili entinen viime vuodelta.

        Töissä jälleen kivaa.

        Mies tulee hakemaan ja vietävä jälleen auto veholle korjattavaksi oven saranatapin takia.

        Odotan lomaa lomaa odotan innolla.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        kiltti ja viaton lapsi;)

        Eilen illalla taas pihalla kahviteltiin.

        Asun lähellä puksua ja siellä on asunut ystäviäni.

        Kapakassa oli hauskaa tai ois ollut kivempaa jos meitä ei ois koko ajan seurannut eräs kusipää ukko joka ihastui ystävääni.

        Ei olllut kamkkusta eikä väsymystäkään,ihme.

        Mulle eilen taas meilaili entinen viime vuodelta.

        Töissä jälleen kivaa.

        Mies tulee hakemaan ja vietävä jälleen auto veholle korjattavaksi oven saranatapin takia.

        Odotan lomaa lomaa odotan innolla.

        työkaverini pyysi mua gambiaan vaikka tein selväksi etten voi ja en o kiinnostunut.
        Ukolle kerron kotona.

        Piru kun koipi taas sairaan kipeä.
        Perjantaina piikitetään työterveysasemalla.

        Eilen saukkolan saubartissa nuorimman tytön,ukon ja 88v mummin kanssa ja kahviteltiin hiidenpirtissä.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        työkaverini pyysi mua gambiaan vaikka tein selväksi etten voi ja en o kiinnostunut.
        Ukolle kerron kotona.

        Piru kun koipi taas sairaan kipeä.
        Perjantaina piikitetään työterveysasemalla.

        Eilen saukkolan saubartissa nuorimman tytön,ukon ja 88v mummin kanssa ja kahviteltiin hiidenpirtissä.

        pitkään naljailua tuosta gambiasta ukolta... ;O)

        Jätetään vanhimmat likat himaan kun mennään mökille.
        Neljässä paikassa on avain ja joka päivä joku käy tarkistamassa tilanteen.
        Ukko oli eka vastaan koska se ei luota likkoihin vaikka eivät oo ikinä luottamusta pettäneet mutta ukko ei oo koskaan lapsia kasvattanut eikä se oo ikinä ollut itse teini joten sen mielestä on tyhmää jätää likoille rahaa,siis haloo herää pahvi,toi ukko on idiootti.

        Pikakahvilla oltiin pihalla ja sit käytiin kummipoikaa moikkaamassa.

        Mukaamme sinne tulee 11v tytön kaveri alakerrasta.


      • villiruusu-kristalli
        ja voi voi kirjoitti:

        minä en ole vain langennut vaan suorastaan kontannut... jätskiä menee ja eilen ostin itselle suklaapatukan kauppareissulla ja söin autossa... toissapäivänä söin junassa jätskin ja pätkiksiä... Pitäis varmaan edes lenkille vääntäytyä. Hieno homma kun sinä jaksat olla tiukkana, tsemppiä edelleen.

        välillä syön mutta aikalailla muut herkut oon pystynyt jättämään pois.

        Sullekin tsemmppiä ja muista että lopulta se kuitenkin palkitsee;)

        Itse odotan sitä kun mahdun taas ihaniin vaatteisiini joita kaapit täynnä;D


      • !!!
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        välillä syön mutta aikalailla muut herkut oon pystynyt jättämään pois.

        Sullekin tsemmppiä ja muista että lopulta se kuitenkin palkitsee;)

        Itse odotan sitä kun mahdun taas ihaniin vaatteisiini joita kaapit täynnä;D

        tää on kyllä kauheeta, tulee vieraita varten leivottua ja niitä sitten itsekin maistelen ja ihan syömällä syön. Liikuntaa tulee kyllä päivittäin ihan kunnolla, mutta kyllä se on tuo ruokavalio mikä kuitenkin merkkaa ainakin näin keski-iällä. JA nukun aika huonosti ja katkonaisesti, joten sehän tutkimusten mukaan lisää keskivartalolihavuuden esiintymistä. sisäelimet kerää rasvaa ja makeanhimokin on suurempi kun ei nuku riittävästi, joten taidan painuia pehkuihin. Öitä :)


      • villiruusu-kristallioinasbl...
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        pitkään naljailua tuosta gambiasta ukolta... ;O)

        Jätetään vanhimmat likat himaan kun mennään mökille.
        Neljässä paikassa on avain ja joka päivä joku käy tarkistamassa tilanteen.
        Ukko oli eka vastaan koska se ei luota likkoihin vaikka eivät oo ikinä luottamusta pettäneet mutta ukko ei oo koskaan lapsia kasvattanut eikä se oo ikinä ollut itse teini joten sen mielestä on tyhmää jätää likoille rahaa,siis haloo herää pahvi,toi ukko on idiootti.

        Pikakahvilla oltiin pihalla ja sit käytiin kummipoikaa moikkaamassa.

        Mukaamme sinne tulee 11v tytön kaveri alakerrasta.

        keittoo nam.

        Eilen meillä kävi ystäväperhe kummipoikamme kanssa ja tänään heidän kanssa käytiin oittaalla bodom järvellä.

        Eilen ja tänään kahvit ulkona naapureiden kanssa.

        Muhun on kuulemma rakastunut töistä eräs tyyppi ja toinen himoitsee mua hmm just joo.

        Huomenna lääkäri.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristallioinasbl... kirjoitti:

        keittoo nam.

        Eilen meillä kävi ystäväperhe kummipoikamme kanssa ja tänään heidän kanssa käytiin oittaalla bodom järvellä.

        Eilen ja tänään kahvit ulkona naapureiden kanssa.

        Muhun on kuulemma rakastunut töistä eräs tyyppi ja toinen himoitsee mua hmm just joo.

        Huomenna lääkäri.

        tää känny ei aina ota nimimerkkiäni talteen.

        Ukko ens torstaihin asti sairiksella.
        Leikkasi töissä käteensä mattoveitsellä ja sormeen kolme tikkiä.

        Alakerran likka oli ollut niin innoissaan mukaan pääsystään että oli hyppinyt pommppinut kiljunut likan ympärillä onnesta:))

        Ex kusipää pomo ei maksanut likalle liksaa.. ;(


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        tää känny ei aina ota nimimerkkiäni talteen.

        Ukko ens torstaihin asti sairiksella.
        Leikkasi töissä käteensä mattoveitsellä ja sormeen kolme tikkiä.

        Alakerran likka oli ollut niin innoissaan mukaan pääsystään että oli hyppinyt pommppinut kiljunut likan ympärillä onnesta:))

        Ex kusipää pomo ei maksanut likalle liksaa.. ;(

        koko ensi viikko.

        Ukko on tyhmä ku saapas!
        Meni tänään töihin.


    • villiruusu-kristalli

      11v likka kaverinsa kanssa äidilleni.

      • villiruusu-kristalli

        hetken 8v tyttö kaverinsa kanssa ja 13v tytön kaveri jäi meille siksi aikaa kun tyttö isänsä kanssa asioilla.

        Ei tullut huonoa oloa piikistä mutta sattuu ja nukkunut oon koko päivän.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        hetken 8v tyttö kaverinsa kanssa ja 13v tytön kaveri jäi meille siksi aikaa kun tyttö isänsä kanssa asioilla.

        Ei tullut huonoa oloa piikistä mutta sattuu ja nukkunut oon koko päivän.

        kävimme kahvilla tuossa toisilla naapureilla eli ei niillä pihakahvittelijoilla.

        15v likka meni Keravalle kaverilleen yöksi.


      • tilulii-lilulii
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        kävimme kahvilla tuossa toisilla naapureilla eli ei niillä pihakahvittelijoilla.

        15v likka meni Keravalle kaverilleen yöksi.

        ... kerros/rivi/omakotitalossa, kun tunnutt paljon naapureiden kanssa puuhastelevan ja kahvittelevan? Kiva kun on sellaista naapurisopua ja kanssakäymistä. Me asutaan vanhalla omakotitaloalueella janaapureiden kans ollaan juttututtuja, mutta vain kahden kanssa ollaan joskus kahviteltu. Ollaan asuttu tässä jonkuusi vuotta.


      • villiruusu-kristalli
        tilulii-lilulii kirjoitti:

        ... kerros/rivi/omakotitalossa, kun tunnutt paljon naapureiden kanssa puuhastelevan ja kahvittelevan? Kiva kun on sellaista naapurisopua ja kanssakäymistä. Me asutaan vanhalla omakotitaloalueella janaapureiden kans ollaan juttututtuja, mutta vain kahden kanssa ollaan joskus kahviteltu. Ollaan asuttu tässä jonkuusi vuotta.

        kerrostalossa.

        Tänään oli likan konfirmaatio ja meillä kaveriperhe kävi kahvilla ja sit heidän kanssaan oittaan bodom-järvellä.

        Eilen äiti auttoi kun pesimme himassa koneella lattiat ja vahasimme ne.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        kerrostalossa.

        Tänään oli likan konfirmaatio ja meillä kaveriperhe kävi kahvilla ja sit heidän kanssaan oittaan bodom-järvellä.

        Eilen äiti auttoi kun pesimme himassa koneella lattiat ja vahasimme ne.

        hyvääkin,saimme eilen katutettua tosi tosi vähäistä matkakassaamme ja nyt ei tartte pelätä että heti loppuu eikä pihistellä.

        Tosin en tajua että miksi rahalla jolla me kuusi ja koirat,pärjättäis täällä kotona kk,ei pärjättäis mökillä viikkoa?

        Sitä kylläkin haluaa itteensä ja lapsiaan hemmotella lomalla mutta siitä huolimatta;/

        Isällä ja sen vaimolla käymme syömässä joten tarttemme vain aamiais ruuat sekä ilta grillattavat niin ja tietty se mitä naftaan menee.

        Järkyttävää miten osaakin sattua tuohon jalkaan ;<

        Eilen söin illalla kolme lautasellista äitiltä saamaamme keittoa nam ja auts sen jälkeen kun mahaan sattuui ;((

        Äijä on tyhmä!
        Se meni töihin inhoamalleen pomolle vaikka sairista ois tää viikko...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      250
      2266
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1881
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      132
      1322
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1190
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1145
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe