Millon Christian(Gregor) alkavat olee yhdessä..Ne on nii söpöjä yhdessä...Parempia kuin Ale&Laura..
Laura&Christian
6
906
Vastaukset
- O&K
mun mielest ale ja laura ovat paljon söpömpii... mut sehän on mielipide asia. toivottavast C ja L ei päädy yhteen....
- Mentooli
Jaksossa 166 Laura kertoo Christianille olevansa rakastunut tähän mutta se ei ole niin yksinkertaista, varsinkin kun Tanja on ihastunut Christianiin ja vielä kuvioihin tulee Helen..
Jaksossa 172 näyttäisi jo vähän siihen suuntaan että Laura ja Christian ovat yhdessä.- mona_freak
on kauhea luulen että hän kidnappaa lauran ennen lauran häitä alexanderin kanssa.. :(
- Anskuliinimus
Christian ja Laura ovat paras pari ja heidän intohimoaan ei kukaan muu pari ylitä. Sääli kun Christian menettää Lauran, varsinkin kun rakkaus Lauraan ei siihen lopu.
Minä en olis voinut ohittaa niin intohimoista miestä kuin Christian (Gregor). Eipä "Chrisse" sitten olekaan jatkossa muiden naisten kanssa niin intohimoissaan.- Gregor & Laura<3<3
Mää oon ihan hirveen ihastunut Gregoriin ja Lauraan parina:(
Gregor on niin söpö - pikkupeikkonen
"Chrisse" on paljon intohimoisempi Samian kanssa. Oon kattonu youtubesta. Niillä on intohimo ja rakkaus toisiinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1083243
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on982470- 242016
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221540Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291520Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151435Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26937- 87932
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62866Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2799