Elokuva on varmaan jostain 90-luvun alkupuolelta... Siitä on aikaa varmaan 15 vuotta kun olen sen nähnyt... En muista siitä paljoakaan mutta toivottavasti joku tunnistaa... :)'
Olen 99,9% varma että elokuva sijoittui Sallan kaupunkiin...
Pääosassa oli tyttö/nuori nainen...15-17 v.(?) Joka halusi kovasti muuttaa pois Sallasta...
Elokuvassa oli nuori mies joka muistaakseni oli taksikuski...Jos en ihan väärin muista, mies ampuu itsensä autossa elokuvan loppupuolella niin että tyttö näkee tämän... He olivat jotain kavereita... Voi olla että mies oli ihastunut/rakastunut tyttöön.
Muistaakseni jossain leffan alkupuolella tyttö sanoo kaverilleen kun näkee taksikuskin jotain tähän suuntaan: Noin vanha ja vieläkin Sallassa...
Olisko mitään tietoa!? Olen miettinyt elokuvaa jo vuosia...
Mikähän elokuva?
PinkCatz
4
1941
Vastaukset
- ...on
Tapio Suomisen elokuva Pirita vuodelta 1995. Tiedot löytyy imdb:stä ja elonetistä. Taksikuskia esitti Otto Kanerva.
- PinkCatz
KIITOS! Kiitos, kiitos!!! :) Voi kun sen sais vielä jostain...hmm...
- Varma tieto
Elokuva oli Tapio Suomisen ohjaama Pirita. Taisi olla vuodelta -94.
Kuvattu Sallassa. - Piritahakusessa
Kiitos tästä! Olen etsinyt samaa elokuvaa yli 20 vuotta. Löysin tämän ketjun tuntien haun jälkeen. Kiitos! Mistähän tämän voisi nähdä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379