Olen 20 vuotias tyttö, ja asustelen Porissa. Olen hoitanut hevosia n.12v. Sekä ravureita että ratsuja. Hevonen/hevoset saisivat olla Porin lähellä koska minulla ei ole ajokorttia.
Jos olet kiinnostunut kirjoita tänne yhteystietosi, niin otan yhteyttä.
Tarvitsetko hevosenhoitajaa?
6
202
Vastaukset
- heppahullu
harmi että asut niin kaukana minulla on talli lapualta 5km seinäjoelle päin meillä on 2 lämppäriä ja 1 shettis etsin juuri tallilleni hoitajia meillä on 60 neliön tallitupa missä kauempaa tulevat tallilaiset saavat asua ilmaiseksi tällä hetkellä sielä ei asu kuin minä koska päärakennus on siinä vieressä siinä asuvat vanhempani eli jos kiinnostaisi niin mailaa tai soita puh 0405909172 tai (06)4128529
- heppahullu
hei taas toivottavasti vastaat mulle pian meillä saa myös ratsastaa sulla tulis olee kivaa jos tulisit tallillemme!!!!!!!!!
- Lissu
Taitaa olla pikkuisen pitkä matka täältä. muuten kyllä!
- käetsy
Täällä olis kanssa 24vuotias vailla hoitohevosta, koulutusta alalta ja työkokemusta vuosia. olen ratsastanut remontteja,ex ravureita ja pitänyt tunteja vaikkapa ex ravurin omistajalle kotitallilla jolloin hän ratsastanut joka toisen tunnin ja minä joka toisen, tai käynyt läpiratsastamassa vain...
Minulle kelpaa kaikenlainen työ hevosten kanssa, mukava on siivota karsinoita mutta voi tietysti käydä vaan liikuttamassakin (läpiratsastamassa),
On tuota tehty myös kun olin kokopäiväsenä tallilla niin siellä tein päivän työt ja ratsastin oman hevosen ja saatoin käydä vielä ratsastamassa hevosen ja pitämässä tunnin.. mut nyt on muutakin työtä niin tommoseen rumbaan ei voi alkaa :D
Mutta sitten tuli sellanen elämäntilanne eteen, että vaikka kuinka yritti kaikkensa niin
Kaikesta piti luopua niin nopeasti ja vähään aikaan en pystynyt menemään tallille tai ajattelemaan hevosia mut nyt olis hirveä hinku päästä tallille...
Että jos joku nyt porin seudulta (n30km) etsii hoitajaa niin voi laittaa mailia [email protected] ;)- aliina16
Hei heppahullu, minä asun seinäjoella tai no itseasiassa nurmossa minulla ei olisi pitkä matka. Minäkin etsin hoitohevosta ja olen 16 vuotta vanha tyttö ja olen ratsastanut 7 vuotta. Olen pirteä ja innokas hevosten harrastaja:-)
- heppahöpö
Heppa hullu: asun lapualla. Olen 14v vanha tyttö. Noin 2,5 vuotta olen hevosten kanssa hääräillyt kaiken laista. Etsin hoitohevosta jota voisin hoitaa säännöllisesti. Olen ahkera tarhojen siivooja! Olisi kiva jos vastaisisit:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368