Tarvitsetko hevosenhoitajaa?

Lissu

Olen 20 vuotias tyttö, ja asustelen Porissa. Olen hoitanut hevosia n.12v. Sekä ravureita että ratsuja. Hevonen/hevoset saisivat olla Porin lähellä koska minulla ei ole ajokorttia.
Jos olet kiinnostunut kirjoita tänne yhteystietosi, niin otan yhteyttä.

6

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heppahullu

      harmi että asut niin kaukana minulla on talli lapualta 5km seinäjoelle päin meillä on 2 lämppäriä ja 1 shettis etsin juuri tallilleni hoitajia meillä on 60 neliön tallitupa missä kauempaa tulevat tallilaiset saavat asua ilmaiseksi tällä hetkellä sielä ei asu kuin minä koska päärakennus on siinä vieressä siinä asuvat vanhempani eli jos kiinnostaisi niin mailaa tai soita puh 0405909172 tai (06)4128529

      • heppahullu

        hei taas toivottavasti vastaat mulle pian meillä saa myös ratsastaa sulla tulis olee kivaa jos tulisit tallillemme!!!!!!!!!


    • Lissu

      Taitaa olla pikkuisen pitkä matka täältä. muuten kyllä!

    • käetsy

      Täällä olis kanssa 24vuotias vailla hoitohevosta, koulutusta alalta ja työkokemusta vuosia. olen ratsastanut remontteja,ex ravureita ja pitänyt tunteja vaikkapa ex ravurin omistajalle kotitallilla jolloin hän ratsastanut joka toisen tunnin ja minä joka toisen, tai käynyt läpiratsastamassa vain...

      Minulle kelpaa kaikenlainen työ hevosten kanssa, mukava on siivota karsinoita mutta voi tietysti käydä vaan liikuttamassakin (läpiratsastamassa),
      On tuota tehty myös kun olin kokopäiväsenä tallilla niin siellä tein päivän työt ja ratsastin oman hevosen ja saatoin käydä vielä ratsastamassa hevosen ja pitämässä tunnin.. mut nyt on muutakin työtä niin tommoseen rumbaan ei voi alkaa :D
      Mutta sitten tuli sellanen elämäntilanne eteen, että vaikka kuinka yritti kaikkensa niin
      Kaikesta piti luopua niin nopeasti ja vähään aikaan en pystynyt menemään tallille tai ajattelemaan hevosia mut nyt olis hirveä hinku päästä tallille...

      Että jos joku nyt porin seudulta (n30km) etsii hoitajaa niin voi laittaa mailia [email protected] ;)

      • aliina16

        Hei heppahullu, minä asun seinäjoella tai no itseasiassa nurmossa minulla ei olisi pitkä matka. Minäkin etsin hoitohevosta ja olen 16 vuotta vanha tyttö ja olen ratsastanut 7 vuotta. Olen pirteä ja innokas hevosten harrastaja:-)


    • heppahöpö

      Heppa hullu: asun lapualla. Olen 14v vanha tyttö. Noin 2,5 vuotta olen hevosten kanssa hääräillyt kaiken laista. Etsin hoitohevosta jota voisin hoitaa säännöllisesti. Olen ahkera tarhojen siivooja! Olisi kiva jos vastaisisit:))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe