olen ajatellut osallistua tulevaan nälkä päivä keräykseen. Ne, joilla on kokemusta kyseisestä kerayksestä, kertokaa omat tuntemuksenne :)
kokemusta nälkä päivä keräyksestä?
jepjep
2
234
Vastaukset
- kävi
että kuinka paljon siitä keräyksestä irtoaa kotimaan köyhille, vaikka asunnottomille? Ei taida paljoa asunnottomien asiaa auttaa, paitsi ehkä jossain lämpimässä Afrikassa.
- Anonyymi
Suurin osa menee mamuille. Mummot jää näppejään nuolemaan kannattaa kysyä keräätkö kotimatkaa varten loppuu kerjääminen. Olis asia toinen kun kaikki menis suomalaisten hyväksi mutta kun ei mene. Hitto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1093263Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5212669- 891693
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501356Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821294Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa151092- 851017
- 35986
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal91943- 72884