Omani (brutot) vuodesta 1999 vuoteen 2008 85%. Virkamiehenä. Ennen oli euroina 1236e, nyt 2288e.
Miten muiden nousut. Palkkakuitit tallella?
Montako % palkkasi
10
293
Vastaukset
- nousee mitä
kauemmin on töissä.
- Sen nousee.
Sitä kutsutaan nykyisin "henkilökohtaiseksi lisäksi". Entinen ikälisä. Vaikutus siis ei kummoinenkaan.
Palkonko palkkasi on noussut. Vuokra minulla on noussut 62%. Laskin juuri. Palkka on siis noussut enemmän.
Mitenköhän ruoka? Mitä joku ruoka maksoi v.1999? Esim.joku maito? Tai kilo jauhelihaa? - ikälisä ja
Sen nousee. kirjoitti:
Sitä kutsutaan nykyisin "henkilökohtaiseksi lisäksi". Entinen ikälisä. Vaikutus siis ei kummoinenkaan.
Palkonko palkkasi on noussut. Vuokra minulla on noussut 62%. Laskin juuri. Palkka on siis noussut enemmän.
Mitenköhän ruoka? Mitä joku ruoka maksoi v.1999? Esim.joku maito? Tai kilo jauhelihaa?muut korotukset vaikuttavat huomattavasti ainakin minulla. Jos pysyy samassa asemassa koko ajan, niin siinä vaikutus saattaa olla pieni. Esimerkiksi huoltomiehenä.
- montako % / 10 v?
ikälisä ja kirjoitti:
muut korotukset vaikuttavat huomattavasti ainakin minulla. Jos pysyy samassa asemassa koko ajan, niin siinä vaikutus saattaa olla pieni. Esimerkiksi huoltomiehenä.
Vai olenko ainoa jolla on noussut? Itsellä siis 85%.
- Tarx
Vuonna 1992 sain noin 3000 mk kuussa ja nykyään sain (viime vuonna) noin viisisataaeuroa kuussa keskimäärin paitsi että just nyt saan tasan 0 euroa kuussa. Mut nouseehan se vielä vuoden loppuun mennessä kait 10.000 - 20.000 euron välille. Siis bruttoansiot.
Nykyään on muodikasta arvioida hintoja tuollaisilla 60.000 markan haarukoilla. Kirjahyllyssä on niitä haarukoita useampia.
- 1000 prosenttia
Palkkani nousi 1000 prosenttia 800 eurosta 8000 euroon kussa. Tosin opiskelin siinä välissä ja vaihdoin työstä.
Verottaja vie tuloista puolet, että te kommarit saisitte juhlia.- on jalka kipee
taidan mennä lekuriin ku maksat sen.
- Verorahoilla saa
Hyvä, nyt tiedänkin kuka maksaa lasteni päivähoidon!
- verotus kevenee
kun puhutaan brutosta, 2 kertaa vaihtanut työpaikkaa, jolloin tietty saa hieman nostettua palkaa "paremmin". No vittu joo verottaja siitä vaan hyötyy, saatana....
- Leme
vuonna -99 tienasin 38mk tunti, joka tekee 6,40e. Nykyään työnantaja on eri, mutta työ periaatteessa sama, tienaan reilut 13e tunti plus bonukset 2e tunti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h92781Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958