Kaikenlaista konetta ja laitetta olen ostanut ja maailmaa reissanut sieltätäältä vaan tyhjyys siltikin on sisällä..en selitä enempää vaan kun aika koittaa niin myyn kaiken joutavan materiaalipaskan ja lähden tutkimaan maailmaa..
En välitä rahasta paskan vertaa
7
1418
Vastaukset
- Se on
hyvä,että olet huomannut,ettei raha ja omaisuus anna sisältöä elämään.
Entä oletko miettinyt hengellisiä asioita. Sisäinen tyhjyys tai ahdistukset ovat usein Jumalan kutsu. - StippaS
.....ninäkään ole ennen välittänyt.
Kunnes lähtee ruoka pöydästä.
Kunnes lähtee katto pään päältä.
Kunnes hukkuu motivaatio.
Voi miksi sitä pitää ihmisen olla niin typerä ja kuvitella, että voisi jotenkin saavuttaa joskus jotain parempaa..? Miten sitä voi olla niin tyhmä, ettei tajua luovuttaa kun kaikki kerran sotii vastaaan..?
Nyt vasta tajuaa luovuttaa.. Kun on ensin menettänyt lähes kaiken. Nöyrryn siis ja lyön hanskat tiskiin, ei minusta ole tähän. Olkaa onnellisia, saitte haluamanne.
:( - taivaan ilot
myy ihmeessä!!!
- sama täällä
En piittaa rahasta tai omaisuudesta olkoon sitä vaikka kuinka paljon tai vähän tahansa ei mitään merkitystä.
Kummastuttaa ihmiset joille raha on kaikista tärkeintä. - rafael
Teepä se... tulet hämmästymään mikä olo on kun ei enään olekaan rahaa millä melskata
- selittänyt
enempää.
- shakelimakeli
Kerros mullekin miten se onnistuu, niin lähden mukaas beibe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631073Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ162997Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724