Profetia Halosta

lopunaikalainen

112

10548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivälle hän...

      Ja mille päivälle hän profetoi ylöstempauksen, harmageddonin, Jeesuksen tulemisen jne.?

    • Piho

      Olipa hämmästyttävä profetia!
      Kirjoitin profetian muistiin ja laitoin sen kotisivuilleni osoitteeseen:
      http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu10.htm .
      Mutta laitan profetian myös tähän oheen.

      Eero Kemppaisen profetia v. 1964 naisen valitsemisesta Suomen presidentiksi

      Juhani Laukkonen kertoo Alajärven vapaaseurakunnassa 29.4.2007 pitämässään puheessaan "Synnytystuskat maailmassa ovat alkaneet", miten hän tapasi Karstulassa asuessaan Eero Kemppainen nimisen miehen, joka kertoi v. 1964 saamastaan merkittävästä profetiasta. Kemppainen oli Karstulan sosiaalidemokraattien kunnanvaltuutettu,
      joka oli tullut uskoon v. 1963.

      Seuraavana vuonna eli siis v. 1964 Eero Kemppainen koki kesken Karstulan kunnanvaltuuston kokouksen, että Pyhä Henki antoi hänelle sanoman, joka hänen tulisi sanoa muille valtuutetuille. Kemppainen totteli sisäistä ääntä ja sanoi ääneen: "Tästä meidän sosiaalidemokraattisesta puolueesta tulee nainen nousemaan Suomen presidentiksi ja tämän naisen nimi on Tarja Halo ( sen verran profetoimisen vajavuutta, että sukunimi ei ole ihan oikein) ja Esko kulkee ahon laitaa."

      Kuten kaikki tiedämme, tämä hämmästyttävä profetia on toteutunut. Vuoden 2000 presidentinvaaleissa olivat vastakkain Tarja Halonen ja Esko Aho, joista nainen, Tarja Halonen, valittiin Suomen tasavallan presidentiksi.
      Esko Aho jäi tappion kärsineenä tosiaankin kulkemaan ahon laitaa.

      Kun Eero Kemppainen sai sanomansa, Esko Aho oli 10-vuotias koululainen ja Tarja Halonen oli 21-vuotias lakitieteen
      opiskelija Helsingin Yliopistossa. Tarja Halonen tuli mukaan politiikkaan paljon myöhemmin ja hän liittyi Sosiaalidemokraattiseen puolueeseen vasta v. 1971.

      Joten Eero Kemppaisella ei ole voinut olla mitään tietoa v. 1964 sen paremmin Tarja Halosesta kuin Esko Ahostakaan.

      V. 1964 ja sen jälkeisinä vuosina Eero Kemppaista ei kuitenkaan uskottu ja hän joutui vaikeuksiin ja kylähullun kirjoihin aina vuoteen 2000 asti.

      Vuoden 2000 presidentinvaalien loppusuoralla Esko Aho sai tietää tästä sanomasta ja hän oli sanonut Tarja Haloselle, että Karstulassa on tullut tällainen Hengen sanoma, että sinusta tulee seuraava presidentti.

      Eero Kemppainen oli myös saanut sanoman, että hän itse ei tule näkemään kuolemaa. Se tarkoittaa sitä, että Eero Kemppainen tulee olemaan elossa silloin, kun Jeesus saapuu takaisin maan päälle ja perustaa rauhan valtakuntansa.

      Jouko Piho

      • epäilemättä kenties

        >Eero Kemppainen oli myös saanut sanoman, että hän itse ei tule näkemään kuolemaa. Se tarkoittaa sitä, että Eero Kemppainen tulee olemaan elossa silloin, kun Jeesus saapuu takaisin maan päälle ja perustaa rauhan valtakuntansa.

        Onko varmasti näin, vai voiko vaihtoehtona olla myös se, että hän lähteekin ylösotossa pois (ei kuole). Sehän on eri asia.


      • Piho
        epäilemättä kenties kirjoitti:

        >Eero Kemppainen oli myös saanut sanoman, että hän itse ei tule näkemään kuolemaa. Se tarkoittaa sitä, että Eero Kemppainen tulee olemaan elossa silloin, kun Jeesus saapuu takaisin maan päälle ja perustaa rauhan valtakuntansa.

        Onko varmasti näin, vai voiko vaihtoehtona olla myös se, että hän lähteekin ylösotossa pois (ei kuole). Sehän on eri asia.

        Sitähän minä juuri tarkoitin.
        Kristuksessa kuolleet nousevat Jeesuksen tulemuksessa ensin ja sitten me, jotka olemme elossa, muutumme.

        Kemppainen on siis saanut sanoman, että hän ei tule kuolemaan ennen Jeesuksen tulemusta, vaan hän on elossa ja tulee muuttumaan Jeesuksen kirkkauden kaltaiseksi Jeesuksen tulemuksessa.

        Jouko Piho


      • epäilemättä seuraavaa
        Piho kirjoitti:

        Sitähän minä juuri tarkoitin.
        Kristuksessa kuolleet nousevat Jeesuksen tulemuksessa ensin ja sitten me, jotka olemme elossa, muutumme.

        Kemppainen on siis saanut sanoman, että hän ei tule kuolemaan ennen Jeesuksen tulemusta, vaan hän on elossa ja tulee muuttumaan Jeesuksen kirkkauden kaltaiseksi Jeesuksen tulemuksessa.

        Jouko Piho

        Jeesuksen tulemus ja tempaus eivät ole sama asia.

        Jeesuksen tulemus todella usein ymmärretään hieman väärin siten, että Jeesus tulisi näkyvällä tavalla. [Matt 22:29] Niin ei ole. Vaan eräät jäävät vielä ahdingon keskelle todistamaan Totuudesta, ja osa lähtee Herraa vastaan, joka siis on tulossa. Jos näin ei olisi niin Raamatussa olisi turhaan kerrottu mistään tempauksista. Ts. miksi on kirjoitettu voi imettäväisiä niinä päivinä?

        Jeesus itse varoitti Sanoen, että näinä aikoina sanotaan, Kristus on siellä tahi tuolla, älkää uskoko [Matt 24:23]. Soveltakaapa tätä myös näihin parannuskokouksiin, jotka saavat niin suurta huomiota. Saatana on, kuten Jeesustakin jo erämaassa koetellessaan ottanut käyttöönsä Raamatun Sanan ja sanoo: "Olenhan minä hullutus monille, siksi nämä paranevat ja hihittelevät" (Lakeland) Huomatkaa kuitenkin! Sairaus ei ole synti, vaan epäusko!!! Herra koettelee uskovia ja polttaa heitä kuin kultaa sulatettaisiin. Hän poistaa armolahjoja käytöstä ja piilottaa nekin harvat uskovat, jotka saavat näitä lahjoja, jotta kyseeseen tulee puhdas kuuliaisuus näinä aikoina. Ja se aika on jo.

        Valvokaa! Aika on paha, ja monia eksytetään, jos mahdollista valittujakin.


      • Piho
        epäilemättä seuraavaa kirjoitti:

        Jeesuksen tulemus ja tempaus eivät ole sama asia.

        Jeesuksen tulemus todella usein ymmärretään hieman väärin siten, että Jeesus tulisi näkyvällä tavalla. [Matt 22:29] Niin ei ole. Vaan eräät jäävät vielä ahdingon keskelle todistamaan Totuudesta, ja osa lähtee Herraa vastaan, joka siis on tulossa. Jos näin ei olisi niin Raamatussa olisi turhaan kerrottu mistään tempauksista. Ts. miksi on kirjoitettu voi imettäväisiä niinä päivinä?

        Jeesus itse varoitti Sanoen, että näinä aikoina sanotaan, Kristus on siellä tahi tuolla, älkää uskoko [Matt 24:23]. Soveltakaapa tätä myös näihin parannuskokouksiin, jotka saavat niin suurta huomiota. Saatana on, kuten Jeesustakin jo erämaassa koetellessaan ottanut käyttöönsä Raamatun Sanan ja sanoo: "Olenhan minä hullutus monille, siksi nämä paranevat ja hihittelevät" (Lakeland) Huomatkaa kuitenkin! Sairaus ei ole synti, vaan epäusko!!! Herra koettelee uskovia ja polttaa heitä kuin kultaa sulatettaisiin. Hän poistaa armolahjoja käytöstä ja piilottaa nekin harvat uskovat, jotka saavat näitä lahjoja, jotta kyseeseen tulee puhdas kuuliaisuus näinä aikoina. Ja se aika on jo.

        Valvokaa! Aika on paha, ja monia eksytetään, jos mahdollista valittujakin.

        Näistä on olemassa eri tulkintoja.
        Minä kannatan posttribulationistista tulkintaa, jonka mukaan Jeesuksen tulemus ja tempaus tapahtuvat suurin piirtein samaan aikaan eli uskovat ovat mukana Antikristuksen vaivanajassa.

        Jouko Piho


      • Piho

        Tässä on lisätietoa tästä asiasta.

        Ensinnäkin, olen ollut tänään puhelinyhteydessä sekä Juhani Laukkosen että profetian esille tuoneen Eero Kemppaisen kanssa.

        Juhani Laukkonen sai kuulla tästä profetiasta vuosina 2004-2005, kun hän oli Karstulan helluntaiseurakunnan saarnaajana. Minulla ei ole mitään syytä epäillä Laukkosen rehellisyyttä, vaan uskon, että hän kertonut asiat niin kuin on kuullut ne Kemppaiselta. Tässä on linkki Laukkosen puheeseen, jossa hän kertoo Kemppaisen profetiasta:
        http://www.sunpoint.net/~nettitieto/profetia.html

        Eikä minulla ole mitään syytä epäillä Eero Kemppaisenkaan rehellisyyttä. Eero Kemppainen täyttää 1.8.2008 80 vuotta. Jos hän elää 100-vuotiaaksi, Jeesuksen tulemukseen voi olla vielä aikaa 20 vuotta.

        Profetia tuli Karstulan kunnanvaltuuston virallisen kokouksen jälkeen olleessa keskusteluhetkessä. Nauhuri oli kuitenkin päällä, joten tämä profetia nauhoitettiin. Kuitenkin kun asiaa on tutkittu myöhemmin, on käynyt ilmi, että tämän profetian päälle on tehty uudelleennauhoitus, joten se todiste on tuhoutunut.

        Kokouksessa oli kuitenkin Kemppaisen mukaan pari henkilöä, jotka myös nauhoittivat kokousta ja tämän profetiankin, mutta Kemppaisella ei ole tietoa, keitä nuo henkilöt ovat ja ovatko he elossa. Muutoin v. 1964 Karstulan kunnanvaltuuston kokouksen osanottajista on Kemppaisen lisäksi elossa kaksi henkilöä.

        Kemppainen koki profetiatilanteessa voimakasta Jumalan kehotusta sanoa se, minkä hän sanoi. Kun hänet sittemmin leimattiin hulluksi, alkoi Kemppainen itsekin epäillä sanomaansa ajatellen, että se oli sittenkin vain sielumaailman myllerrystä. V. 2000 ja sen jälkeen Kemppainen ei ole enää epäillyt sitä, ettei hän olisi saanut sanomaansa Jumalalta.

        Joku tilaisuuden nauhoittanut karstulalainen oli ilmeisesti lähettänyt kasetin Esko Aholle v. 2000 presidentinvaalien aikaan, koska Esko Aho oli sanonut julkisessa vaalitilaisuudessa Turussa toisen kierroksen aikana, että hänelle on lähetetty tällainen Hengen sanoma Karstulasta, jonka mukaan Tarja Halonen tulee voittamaan nämä vaalit.

        Tarja Halonen oli sanonut siihen, että hän ei usko tuollaisiin profetioihin, mutta katsotaan miten tässä käy.
        Mahtoikohan Tarja Halonen uskoa siihen sanomaan sen jälkeen kun hänet oli profetian mukaisesti valittu Suomen ensimmäiseksi demaritaustaiseksi naispresidentiksi?

        Muuten tämä kyseinen vaaliväittely televisioitiin, joten aion kysyä asiaa vielä TV:n arkistoista.

        Jouko Piho


      • Jumalan paras saunakaveri
        Piho kirjoitti:

        Näistä on olemassa eri tulkintoja.
        Minä kannatan posttribulationistista tulkintaa, jonka mukaan Jeesuksen tulemus ja tempaus tapahtuvat suurin piirtein samaan aikaan eli uskovat ovat mukana Antikristuksen vaivanajassa.

        Jouko Piho

        Minä puolestani kyllä kannatan abderiittista habiltatiota teologista aatetta, jonka infressin alkuunpani vuonna 1815 Monte Cassinon luostarissa teologian professori Gustaf Gadolin, jonka neuvonantaja mm. olen ollut jo useita vuosia ja varsin hyvä perheystävä olen edelleenkin... tai siis... olin, tai siis... olisi ollut ihankiva olla. siis...

        Jospa jätettäisiin sivistyssanat sikseen ja kerrottaisiin ihan suoraan suomeksi mitä tuo ihmemongerrus tarkoittaa, jotta savolaisetkin sen ymmärtäisi. Vai onko se niin, että jos ei ymmärrä siviostyssanoja niin ei pääse ollenkaan taivaaseen?


      • Piho
        Jumalan paras saunakaveri kirjoitti:

        Minä puolestani kyllä kannatan abderiittista habiltatiota teologista aatetta, jonka infressin alkuunpani vuonna 1815 Monte Cassinon luostarissa teologian professori Gustaf Gadolin, jonka neuvonantaja mm. olen ollut jo useita vuosia ja varsin hyvä perheystävä olen edelleenkin... tai siis... olin, tai siis... olisi ollut ihankiva olla. siis...

        Jospa jätettäisiin sivistyssanat sikseen ja kerrottaisiin ihan suoraan suomeksi mitä tuo ihmemongerrus tarkoittaa, jotta savolaisetkin sen ymmärtäisi. Vai onko se niin, että jos ei ymmärrä siviostyssanoja niin ei pääse ollenkaan taivaaseen?

        Mikäli viittaat käyttämääni sanaan posttribulationistinen, niin tämä ihmemongerrus tarkoittaa suomeksi vaivanajan jälkeistä aikaa eli se tarkoittaa sitä, että posttribualitionistit, kuten minä, uskovat, että Jeesuksen tulemus tapahtuu vasta Antikristuksen vaivanajan jälkeen, kun taas pretribulationistit uskovat, että uskovat temmataan pois maan päältä ennen Antikristuksen vaivanaikaa.

        Minä uskon, että posttribulationismi eli vaivanajan jälkeinen uskovien tempaus on oikeaa Raamatun tulkintaa.

        Jouko Piho


      • näyttöä ei taaskaan ole
        Piho kirjoitti:

        Tässä on lisätietoa tästä asiasta.

        Ensinnäkin, olen ollut tänään puhelinyhteydessä sekä Juhani Laukkosen että profetian esille tuoneen Eero Kemppaisen kanssa.

        Juhani Laukkonen sai kuulla tästä profetiasta vuosina 2004-2005, kun hän oli Karstulan helluntaiseurakunnan saarnaajana. Minulla ei ole mitään syytä epäillä Laukkosen rehellisyyttä, vaan uskon, että hän kertonut asiat niin kuin on kuullut ne Kemppaiselta. Tässä on linkki Laukkosen puheeseen, jossa hän kertoo Kemppaisen profetiasta:
        http://www.sunpoint.net/~nettitieto/profetia.html

        Eikä minulla ole mitään syytä epäillä Eero Kemppaisenkaan rehellisyyttä. Eero Kemppainen täyttää 1.8.2008 80 vuotta. Jos hän elää 100-vuotiaaksi, Jeesuksen tulemukseen voi olla vielä aikaa 20 vuotta.

        Profetia tuli Karstulan kunnanvaltuuston virallisen kokouksen jälkeen olleessa keskusteluhetkessä. Nauhuri oli kuitenkin päällä, joten tämä profetia nauhoitettiin. Kuitenkin kun asiaa on tutkittu myöhemmin, on käynyt ilmi, että tämän profetian päälle on tehty uudelleennauhoitus, joten se todiste on tuhoutunut.

        Kokouksessa oli kuitenkin Kemppaisen mukaan pari henkilöä, jotka myös nauhoittivat kokousta ja tämän profetiankin, mutta Kemppaisella ei ole tietoa, keitä nuo henkilöt ovat ja ovatko he elossa. Muutoin v. 1964 Karstulan kunnanvaltuuston kokouksen osanottajista on Kemppaisen lisäksi elossa kaksi henkilöä.

        Kemppainen koki profetiatilanteessa voimakasta Jumalan kehotusta sanoa se, minkä hän sanoi. Kun hänet sittemmin leimattiin hulluksi, alkoi Kemppainen itsekin epäillä sanomaansa ajatellen, että se oli sittenkin vain sielumaailman myllerrystä. V. 2000 ja sen jälkeen Kemppainen ei ole enää epäillyt sitä, ettei hän olisi saanut sanomaansa Jumalalta.

        Joku tilaisuuden nauhoittanut karstulalainen oli ilmeisesti lähettänyt kasetin Esko Aholle v. 2000 presidentinvaalien aikaan, koska Esko Aho oli sanonut julkisessa vaalitilaisuudessa Turussa toisen kierroksen aikana, että hänelle on lähetetty tällainen Hengen sanoma Karstulasta, jonka mukaan Tarja Halonen tulee voittamaan nämä vaalit.

        Tarja Halonen oli sanonut siihen, että hän ei usko tuollaisiin profetioihin, mutta katsotaan miten tässä käy.
        Mahtoikohan Tarja Halonen uskoa siihen sanomaan sen jälkeen kun hänet oli profetian mukaisesti valittu Suomen ensimmäiseksi demaritaustaiseksi naispresidentiksi?

        Muuten tämä kyseinen vaaliväittely televisioitiin, joten aion kysyä asiaa vielä TV:n arkistoista.

        Jouko Piho

        >Profetia tuli Karstulan kunnanvaltuuston virallisen kokouksen jälkeen olleessa keskusteluhetkessä. Nauhuri oli kuitenkin päällä, joten tämä profetia nauhoitettiin. Kuitenkin kun asiaa on tutkittu myöhemmin, on käynyt ilmi, että tämän profetian päälle on tehty uudelleennauhoitus, joten se todiste on tuhoutunut.

        Elikkä mitään todisteita koko profetiasta ei loppujen lopuksi siis edes ollut. Luultavasti onkin puhuttu jotain ihan muuta, ja aika kultaa nyt muistot ja "profetia" onkin jälleen kerran "muistettu" vasta jälkeenpäin. Näin kuivui kasaan tuokin.


      • haluaisin oikaista
        Piho kirjoitti:

        Mikäli viittaat käyttämääni sanaan posttribulationistinen, niin tämä ihmemongerrus tarkoittaa suomeksi vaivanajan jälkeistä aikaa eli se tarkoittaa sitä, että posttribualitionistit, kuten minä, uskovat, että Jeesuksen tulemus tapahtuu vasta Antikristuksen vaivanajan jälkeen, kun taas pretribulationistit uskovat, että uskovat temmataan pois maan päältä ennen Antikristuksen vaivanaikaa.

        Minä uskon, että posttribulationismi eli vaivanajan jälkeinen uskovien tempaus on oikeaa Raamatun tulkintaa.

        Jouko Piho

        käsityksesi. Vihanaika on tempauksen jälkeen.

        2 Tess: "7 Vääryyden salainen vaikutus on jo olemassa. Sen, joka sitä on vielä pidättämässä, on vain ensin poistuttava tieltä;
        8 silloin ilmestyy tuo vääryyden ihminen, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemisensa kirkkaudella."
        Mikäpä muukaan voisi pidättää kuin seurakunta?


      • Piho
        haluaisin oikaista kirjoitti:

        käsityksesi. Vihanaika on tempauksen jälkeen.

        2 Tess: "7 Vääryyden salainen vaikutus on jo olemassa. Sen, joka sitä on vielä pidättämässä, on vain ensin poistuttava tieltä;
        8 silloin ilmestyy tuo vääryyden ihminen, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemisensa kirkkaudella."
        Mikäpä muukaan voisi pidättää kuin seurakunta?

        Pidättäjä on Jumala ja hänen tahtonsa.
        Samainen 2.Tess.2:1-4 sanoo, että ennen Jeesuksen tulemusta ilmestyy Vastustaja, kadotuksen ihminen eli Antikristus.

        Jouko Piho


      • Ylkä tulee
        Piho kirjoitti:

        Pidättäjä on Jumala ja hänen tahtonsa.
        Samainen 2.Tess.2:1-4 sanoo, että ennen Jeesuksen tulemusta ilmestyy Vastustaja, kadotuksen ihminen eli Antikristus.

        Jouko Piho

        Vain Johannes käytti nimeä antikristus. Voisitko Jouko ystävällisesti määritellä antikristus, niinkuin termninä. Siis ei kuka, vaan mikä.

        Minä käsitän sen ilmeisesti aika lailla toisin kuin sinä. Olen pahoillani mutta myös iloinen siitä että olemme erilaisia.

        Johannes myös itse sanoi ilmestyskirjan lopussa, käyttäen Danielin kanssa samoja kuvauksia, peto ja väärä profeetta. Peto 1. ja peto 2. joita minä enemmänkin peräänkuulutan käsitteenä ihminen, jolla on pedon valtuutus. Limestyskirja kertoo, että lopussa heidät, peto ja väärä profeetta heitetään tuliseen järveen. Hän ei mainitse antikristusta.

        Antikristus mainitaan henkenä vain muutamassa paikassa ja tämän hengen olemassaolo jo silloin kun Johannes siitä kirjoitti.

        Neljäs kuvaus on laittomuuden ihminen, joka on Paavalin käsialaa. Kyseessä on laittomuuden ihminen, eli ihminen. Johannes taas kertoi heidät heitettävän elävältä tuliseen järveen, eikä henkiä voi tappaa, joten kyse on pakko olla kahdesta ihmisestä. Pedosta ja väärästä profeetasta.

        Olisi mukava saada rakentava keskustelu aiheesta.

        Siunausta työllesi

        -jarmo-


      • UusPetrus
        Piho kirjoitti:

        Pidättäjä on Jumala ja hänen tahtonsa.
        Samainen 2.Tess.2:1-4 sanoo, että ennen Jeesuksen tulemusta ilmestyy Vastustaja, kadotuksen ihminen eli Antikristus.

        Jouko Piho

        Nim. Jouko Pihon kanssa uskovien ylöstempaamisen ajankohdan kanssa.

        Jos ylöstemmattavia Herran omia ei ennen tempausta koeteltaisi ja seulottaisi ainakin osalla vaivaa ja vaivanaikaa, niin uskoakseni he/me/minä? emme ole valmiita mihinkään Jeesusta vastaan.

        Piskuinen on se joukko joka valitaan jaksamaan kulkemaan läpi ahtaan portin. Tunkua on, mutta turha on omin voimin yrittää Jumalan Valtakuntaan.

        Koen että on jollaintapaa itsestäänselvyys, että Herra koettelee omansa aika suurella vaivalla, ennenkuin tempaa aika kovien koettemusten kautta Jeesukselle uskolliset ylös. Ja ylöstempausta mielestäni väistämättä edeltää tosiuskovien koettelu, jona aikana ei välttämättä antikristus ole vielä heitetty maan päälle. Herra Jumala tietää kyllä detaljit, kiitos siitä.

        Eipä muuta vaan uutta, siunausta! T UusPetrus.


      • Piho
        Ylkä tulee kirjoitti:

        Vain Johannes käytti nimeä antikristus. Voisitko Jouko ystävällisesti määritellä antikristus, niinkuin termninä. Siis ei kuka, vaan mikä.

        Minä käsitän sen ilmeisesti aika lailla toisin kuin sinä. Olen pahoillani mutta myös iloinen siitä että olemme erilaisia.

        Johannes myös itse sanoi ilmestyskirjan lopussa, käyttäen Danielin kanssa samoja kuvauksia, peto ja väärä profeetta. Peto 1. ja peto 2. joita minä enemmänkin peräänkuulutan käsitteenä ihminen, jolla on pedon valtuutus. Limestyskirja kertoo, että lopussa heidät, peto ja väärä profeetta heitetään tuliseen järveen. Hän ei mainitse antikristusta.

        Antikristus mainitaan henkenä vain muutamassa paikassa ja tämän hengen olemassaolo jo silloin kun Johannes siitä kirjoitti.

        Neljäs kuvaus on laittomuuden ihminen, joka on Paavalin käsialaa. Kyseessä on laittomuuden ihminen, eli ihminen. Johannes taas kertoi heidät heitettävän elävältä tuliseen järveen, eikä henkiä voi tappaa, joten kyse on pakko olla kahdesta ihmisestä. Pedosta ja väärästä profeetasta.

        Olisi mukava saada rakentava keskustelu aiheesta.

        Siunausta työllesi

        -jarmo-

        Johanneksen mukaan antikristuksen henki vaikutti jo hänen aikanaan maailmassa ja antikristuksia on useita.
        Minä käytän kuitenkin sanaa Antikristus isolla A:lla synonyymina sanoille Peto, Laiton, Laittomuuden ihminen, Pieni sarvi ja Vastustaja.

        Kyseessä on lopunaikana ilmestyvä, Saatanalta voimansa saava maailman opettaja ja johtaja, joka väittää olevansa kaikkien eri uskontokuntien odottama Messias, Kristus, Mahdi, Maitreya tai Kalki Avatar.

        Jouko Piho


      • Ylkä tulee
        Piho kirjoitti:

        Johanneksen mukaan antikristuksen henki vaikutti jo hänen aikanaan maailmassa ja antikristuksia on useita.
        Minä käytän kuitenkin sanaa Antikristus isolla A:lla synonyymina sanoille Peto, Laiton, Laittomuuden ihminen, Pieni sarvi ja Vastustaja.

        Kyseessä on lopunaikana ilmestyvä, Saatanalta voimansa saava maailman opettaja ja johtaja, joka väittää olevansa kaikkien eri uskontokuntien odottama Messias, Kristus, Mahdi, Maitreya tai Kalki Avatar.

        Jouko Piho

        Aivan. Tuossa olemme täsmälleen samaa mieltä, jo siksikin, ettei sitä paljon enää suoremmin voi Raamatusta selittää. Antikrisuksen henki on henki.

        Saatana haluaa olla Jumala, eikö vain. No hänhän haluaa myös pojan ja hengen, eli palvottavan kolminausuuden. Tämä alkaa mennä sille osalle tietoamme, ettei Raamtausta enää löydä paljon tukea. Epäilen silti että saatanalla on antikristuksen henki samoin kuin Jumalalla on Pyhä Henki.

        Pyhä Henki taas on Jeesuksen henki, jonka Hän jätti puolustajaksi ja henget ovat kaikki meille alamaisia. Usko Jeesukseen Kristukseen tuo pelastuksen, ei hengen uskominen. Lopuksi voi sanoa, ettei usko Jumalaankaan tuo pelastusta, vaan yksin Poika voi sen tuoda.

        Saatanalla tilanne on samankaltainen käänteisesti. Saatana ei voi ihmiselle mitään, vaan henki, joka saa ihmisen palvomaan saatanaa.

        Antikristus ei tule tästä syystä ilmestymään ihmisen ruumiissa vastakristuksena. Ainoastaan tätä tapahtuu hengessä, josta syystä monet ilmoittavat olevansa kristuksia.

        Saatana antaa kahdelle ihmiselle vallan ja ne ovat ensin ensimmäinen peto, jolla oli ikäänkuin kuolinhaava, joka parani. Sitten toinen peto, josta tulee väärä profeetta, joka tekee ihmeitä ensimmäisen pedon silmien edessä ja saa kaikki ihmiset kumartamaan ensimmäistä petoa. Nämä kaksi muodostavat ainoat henkilöt, jolle saatana antaa valtaistuimensa. Muut ovat enemmän tai vähemmän antikristuksen ja muiden henkien riivaamia.

        Tämä on minun näkemys... Mitä mieltä olet?

        -jarmo-


      • nykyinen,
        Piho kirjoitti:

        Pidättäjä on Jumala ja hänen tahtonsa.
        Samainen 2.Tess.2:1-4 sanoo, että ennen Jeesuksen tulemusta ilmestyy Vastustaja, kadotuksen ihminen eli Antikristus.

        Jouko Piho

        Raamatun selitys teos ei enää ole Jumalan sanan linjoilla. Tässä uudessa kirkkoraamatussa puhuu ihminen eikä Jumala. Kaikenlainen jumalattomuus on lisääntynyt tämän suomennoksen myötä.

        Room. kirj. 1 luvun sanat kuvaavat hyvin tuota teosta: Heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät kelvottoman mielensä valtaan jne.

        Jo ensimmäisen käskyn rikkominen ja hylkääminen johtaa siihen, että ihmiset alkavat melkein vapaaehtoisesti kumartamaan petoa.


      • Jeesusta odottava
        Piho kirjoitti:

        Näistä on olemassa eri tulkintoja.
        Minä kannatan posttribulationistista tulkintaa, jonka mukaan Jeesuksen tulemus ja tempaus tapahtuvat suurin piirtein samaan aikaan eli uskovat ovat mukana Antikristuksen vaivanajassa.

        Jouko Piho

        Jumalan valittu ei ole vaivan ajassa, koska Jumala ottaa omansa pois vihasta. Vihan aika ei kuulu kuin Jumalattomille ja niille jotka ovat luopuneet, eksyneet, eivätkä ole olleet Jumalalle kuuliaisia (ensin on tietysti pitänyt tulla uskoon).


      • tuhat ja yksi
        Piho kirjoitti:

        Tässä on lisätietoa tästä asiasta.

        Ensinnäkin, olen ollut tänään puhelinyhteydessä sekä Juhani Laukkosen että profetian esille tuoneen Eero Kemppaisen kanssa.

        Juhani Laukkonen sai kuulla tästä profetiasta vuosina 2004-2005, kun hän oli Karstulan helluntaiseurakunnan saarnaajana. Minulla ei ole mitään syytä epäillä Laukkosen rehellisyyttä, vaan uskon, että hän kertonut asiat niin kuin on kuullut ne Kemppaiselta. Tässä on linkki Laukkosen puheeseen, jossa hän kertoo Kemppaisen profetiasta:
        http://www.sunpoint.net/~nettitieto/profetia.html

        Eikä minulla ole mitään syytä epäillä Eero Kemppaisenkaan rehellisyyttä. Eero Kemppainen täyttää 1.8.2008 80 vuotta. Jos hän elää 100-vuotiaaksi, Jeesuksen tulemukseen voi olla vielä aikaa 20 vuotta.

        Profetia tuli Karstulan kunnanvaltuuston virallisen kokouksen jälkeen olleessa keskusteluhetkessä. Nauhuri oli kuitenkin päällä, joten tämä profetia nauhoitettiin. Kuitenkin kun asiaa on tutkittu myöhemmin, on käynyt ilmi, että tämän profetian päälle on tehty uudelleennauhoitus, joten se todiste on tuhoutunut.

        Kokouksessa oli kuitenkin Kemppaisen mukaan pari henkilöä, jotka myös nauhoittivat kokousta ja tämän profetiankin, mutta Kemppaisella ei ole tietoa, keitä nuo henkilöt ovat ja ovatko he elossa. Muutoin v. 1964 Karstulan kunnanvaltuuston kokouksen osanottajista on Kemppaisen lisäksi elossa kaksi henkilöä.

        Kemppainen koki profetiatilanteessa voimakasta Jumalan kehotusta sanoa se, minkä hän sanoi. Kun hänet sittemmin leimattiin hulluksi, alkoi Kemppainen itsekin epäillä sanomaansa ajatellen, että se oli sittenkin vain sielumaailman myllerrystä. V. 2000 ja sen jälkeen Kemppainen ei ole enää epäillyt sitä, ettei hän olisi saanut sanomaansa Jumalalta.

        Joku tilaisuuden nauhoittanut karstulalainen oli ilmeisesti lähettänyt kasetin Esko Aholle v. 2000 presidentinvaalien aikaan, koska Esko Aho oli sanonut julkisessa vaalitilaisuudessa Turussa toisen kierroksen aikana, että hänelle on lähetetty tällainen Hengen sanoma Karstulasta, jonka mukaan Tarja Halonen tulee voittamaan nämä vaalit.

        Tarja Halonen oli sanonut siihen, että hän ei usko tuollaisiin profetioihin, mutta katsotaan miten tässä käy.
        Mahtoikohan Tarja Halonen uskoa siihen sanomaan sen jälkeen kun hänet oli profetian mukaisesti valittu Suomen ensimmäiseksi demaritaustaiseksi naispresidentiksi?

        Muuten tämä kyseinen vaaliväittely televisioitiin, joten aion kysyä asiaa vielä TV:n arkistoista.

        Jouko Piho

        Minulle kerrottiin Laukkosen sanoneen "Tempauksesta" ja lieneelö se Jeesuksen takaisintulon aikakin sama ?

        Ja tuo vuosi oli 4 vuoden päässä 2012 ( eikä suinkaan 2028 kuin sinä varmuuden vuoksi viisaasti venytit aikaa siinä toivossa että monet ovat sen siihen mennessä unohtaneet tai jopa kuolleet pois kertomasta totuutta asiasta !)

        Siis sanoiko Laukkonen että jotain merkitsevää tapahtuu 2012 ?
        (Vai valehteliko nimim. Yakov )?

        Asia on selvitettävä ja jos elän ! Käydään uusintaottelu vielä 2013 ! ( Niin vakavasti otan näiden harhauskomusten levittelyä vastaan taistelun , siis on vain siitä kiinni jos elän ! ei muusta ja tänään olen täysin terve ikäni ei ota vastaan useat elävät suvussani korkeaan ikään ja vielä Äitini elää !)

        Että on jo nyt viisasta osoittaa palturiksi koko asia tai viimeistään sitten 2013 silloin on uudet skabat !!

        Joten olkaa hyvät ja kertokaa miten on !?


      • Raamatun vastaisesti
        Jeesusta odottava kirjoitti:

        Jumalan valittu ei ole vaivan ajassa, koska Jumala ottaa omansa pois vihasta. Vihan aika ei kuulu kuin Jumalattomille ja niille jotka ovat luopuneet, eksyneet, eivätkä ole olleet Jumalalle kuuliaisia (ensin on tietysti pitänyt tulla uskoon).

        "Vihan aika ei kuulu kuin Jumalattomille ja niille jotka ovat luopuneet, eksyneet, eivätkä ole olleet Jumalalle kuuliaisia (ensin on tietysti pitänyt tulla uskoon)."

        Eli mm. kiellät Raamatun profetian ilmoittamat kaksi säkkipukuista saarnaajaa. Hehän eivät tuon mukaan voisi olla saarnaamassa vihan aikoina. Puhut siis Raamattua vastaan!


      • tuhat ja yksi
        Raamatun vastaisesti kirjoitti:

        "Vihan aika ei kuulu kuin Jumalattomille ja niille jotka ovat luopuneet, eksyneet, eivätkä ole olleet Jumalalle kuuliaisia (ensin on tietysti pitänyt tulla uskoon)."

        Eli mm. kiellät Raamatun profetian ilmoittamat kaksi säkkipukuista saarnaajaa. Hehän eivät tuon mukaan voisi olla saarnaamassa vihan aikoina. Puhut siis Raamattua vastaan!

        Suollat tulemaan vain eri eksytystä en paremmin sano !

        Kirjoitan tähän , kaikki kuitenkin luette !

        Kävin tarkistamassa ( Raamattu osastolla!) 2012 olikin se "Ydinsota"
        ( Muistelin että se oli "Ylös Tempaus " ja Jeesuksen tulo !)

        Mutta 4 vuoden päästä kuitenkaan ette "Hihhuloi" tällä asialla !

        Ei Harri Veijonenkaan 2007 ennustuksillaan
        Pröystäile !)


      • tuhat ja yksi
        Ylkä tulee kirjoitti:

        Aivan. Tuossa olemme täsmälleen samaa mieltä, jo siksikin, ettei sitä paljon enää suoremmin voi Raamatusta selittää. Antikrisuksen henki on henki.

        Saatana haluaa olla Jumala, eikö vain. No hänhän haluaa myös pojan ja hengen, eli palvottavan kolminausuuden. Tämä alkaa mennä sille osalle tietoamme, ettei Raamtausta enää löydä paljon tukea. Epäilen silti että saatanalla on antikristuksen henki samoin kuin Jumalalla on Pyhä Henki.

        Pyhä Henki taas on Jeesuksen henki, jonka Hän jätti puolustajaksi ja henget ovat kaikki meille alamaisia. Usko Jeesukseen Kristukseen tuo pelastuksen, ei hengen uskominen. Lopuksi voi sanoa, ettei usko Jumalaankaan tuo pelastusta, vaan yksin Poika voi sen tuoda.

        Saatanalla tilanne on samankaltainen käänteisesti. Saatana ei voi ihmiselle mitään, vaan henki, joka saa ihmisen palvomaan saatanaa.

        Antikristus ei tule tästä syystä ilmestymään ihmisen ruumiissa vastakristuksena. Ainoastaan tätä tapahtuu hengessä, josta syystä monet ilmoittavat olevansa kristuksia.

        Saatana antaa kahdelle ihmiselle vallan ja ne ovat ensin ensimmäinen peto, jolla oli ikäänkuin kuolinhaava, joka parani. Sitten toinen peto, josta tulee väärä profeetta, joka tekee ihmeitä ensimmäisen pedon silmien edessä ja saa kaikki ihmiset kumartamaan ensimmäistä petoa. Nämä kaksi muodostavat ainoat henkilöt, jolle saatana antaa valtaistuimensa. Muut ovat enemmän tai vähemmän antikristuksen ja muiden henkien riivaamia.

        Tämä on minun näkemys... Mitä mieltä olet?

        -jarmo-

        Kannattaisi selvittää käsitteitä mistä ja miten Antikristus sana ja käsitteet ovat syntyneet !

        Avain on Antiokhos neljäs Epifanes Syyrian Seleukidi kuningas hallitsi n,175 - 164 eaa. Hänestä sana antikristus on muodostunut Uuteen Testanenttiin , moninaisten harhojen ja uskomusten ja selittelyjen ja tarkoitushakuisuuden mukaisen selittelyn tuloksena .

        Tuon käsitteen sekoittamista jatketaan nykyäänkin vauhdilla ettei edelliset valheet paljastuisi keksitään kiihtyvällä vauhdilla lisää uusia valheita ja juonia jotka pitävät paikkansa vain sideaineiltaan ja muuten ovat valheiden jatkoa !

        "Raamatullinen totuus" (missä se on ?) laittaisit niitä Raamatunjakeita esille että saisimme selville mistä uskosi on koostunut ?


      • Ylkä tulee
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        Kannattaisi selvittää käsitteitä mistä ja miten Antikristus sana ja käsitteet ovat syntyneet !

        Avain on Antiokhos neljäs Epifanes Syyrian Seleukidi kuningas hallitsi n,175 - 164 eaa. Hänestä sana antikristus on muodostunut Uuteen Testanenttiin , moninaisten harhojen ja uskomusten ja selittelyjen ja tarkoitushakuisuuden mukaisen selittelyn tuloksena .

        Tuon käsitteen sekoittamista jatketaan nykyäänkin vauhdilla ettei edelliset valheet paljastuisi keksitään kiihtyvällä vauhdilla lisää uusia valheita ja juonia jotka pitävät paikkansa vain sideaineiltaan ja muuten ovat valheiden jatkoa !

        "Raamatullinen totuus" (missä se on ?) laittaisit niitä Raamatunjakeita esille että saisimme selville mistä uskosi on koostunut ?

        Laittaisisn mielelläni Raamatun jakeet liitteeksi, mutta tiedän, että puhun paljon Raamatun jakeilla lainaten omalla tavallani ilmaisten, joten minulta menisi paljon aikaa, jos etsin ne Raamatun paikat.

        Puheeni tulee kuin selkärangasta ja tiedän niiden sisältävän lauseissani suoraa tekstiä Raamatusta.

        Yritän tästä lähtien etsiä Raamatun paikat, mutta se ei ole minusta niin kivaa, koska joudun etsimään ne.

        PS. Miksi kannattaa selvittää sanan antikristus alkuperä, varsinkaan Raamatun ulkopuolelta, jos me tiedämme sen olevan suomeksi Kristuksen vastakohta, eli vastakristus?
        Johannes kirjoitti Pyhään Raamattuun sanan antikristus, eikä minulla ole mitään syytä epäillä Raamattua miltään kantilta, koska se on minulle täydellinen auktoriteetti.

        USKONI ON SUORAAN PYHÄSTÄ RAAMATUSTA JA AINOA HERRANI, JOTA PALVELEN ON JEESUS KRISTUS, JUMALAN AINOA POIKA, JOKA KUOLI RISTILLÄ LUNASTAEN KOKO MAAILMAN RASKAAN SYNTIVELAN JOTTA MEILLÄ OLISI ELÄMÄ. Tutki sanaa niin löydät puheistani totuuden, jos et tutki, löydät sen minkä haluat löytää.

        -jarmo-


      • tuhat ja yksi
        Ylkä tulee kirjoitti:

        Laittaisisn mielelläni Raamatun jakeet liitteeksi, mutta tiedän, että puhun paljon Raamatun jakeilla lainaten omalla tavallani ilmaisten, joten minulta menisi paljon aikaa, jos etsin ne Raamatun paikat.

        Puheeni tulee kuin selkärangasta ja tiedän niiden sisältävän lauseissani suoraa tekstiä Raamatusta.

        Yritän tästä lähtien etsiä Raamatun paikat, mutta se ei ole minusta niin kivaa, koska joudun etsimään ne.

        PS. Miksi kannattaa selvittää sanan antikristus alkuperä, varsinkaan Raamatun ulkopuolelta, jos me tiedämme sen olevan suomeksi Kristuksen vastakohta, eli vastakristus?
        Johannes kirjoitti Pyhään Raamattuun sanan antikristus, eikä minulla ole mitään syytä epäillä Raamattua miltään kantilta, koska se on minulle täydellinen auktoriteetti.

        USKONI ON SUORAAN PYHÄSTÄ RAAMATUSTA JA AINOA HERRANI, JOTA PALVELEN ON JEESUS KRISTUS, JUMALAN AINOA POIKA, JOKA KUOLI RISTILLÄ LUNASTAEN KOKO MAAILMAN RASKAAN SYNTIVELAN JOTTA MEILLÄ OLISI ELÄMÄ. Tutki sanaa niin löydät puheistani totuuden, jos et tutki, löydät sen minkä haluat löytää.

        -jarmo-

        Tutkippa sanan merkitystä !

        Kristis tarkoittaa vain yksinkertaisesti voideltua !

        Ja antikristus on silloin voidellun vastustaja tai vastakohta !

        Ja käsitteenä se on ollut Uudessa Testamentissa vajaat 2000 vuotta !

        Ja sitä ennen ei Antikristus käsitettä ollut !

        Vasta Uuteen Testamenttiin se käsitteenä ottivat sen kirjoittajat !


      • Ylkä tulee
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        Tutkippa sanan merkitystä !

        Kristis tarkoittaa vain yksinkertaisesti voideltua !

        Ja antikristus on silloin voidellun vastustaja tai vastakohta !

        Ja käsitteenä se on ollut Uudessa Testamentissa vajaat 2000 vuotta !

        Ja sitä ennen ei Antikristus käsitettä ollut !

        Vasta Uuteen Testamenttiin se käsitteenä ottivat sen kirjoittajat !

        Antikristus elää elämänsä päinvastoin kuin Kristus.

        Hänen elämäänsä kuuluu Ylösnousemuksensa sijaan alaslaskeminen:
        Antikristuksen henki on ollut vallitsemassa jo.
        2. Sam 23:20 Benaja, Joojadan poika, joka oli urhoollisen ja suurista teoistaan kuuluisan miehen poika, oli kotoisin Kabseelista. Hän surmasi ne kaksi mooabilaista sankaria, ja hän laskeutui alas ja tappoi lumituiskun aikana leijonan kaivoon.
        - Säkkipukuiset todistajat.
        Raamatunkohta kohta myös profetoi tulevaa.

        Antikristus tulee Saatanasta, mutta pukeutuu valkeuteen.
        10 päivää ennen tätä aikaa kokoontuu antikristuksen henki joka kutsuu tämän antikristuksen.
        Vertaus Pyhän hengen vuodatukseen. Väärät (uskonnolliset harhaoppiset ja Saatananpalvojat) rukoilevat Saatanaa joka laskeutuu kymmenen päivän kuluttua. Tämä on saattanut tapahtua vuonna 1996. 2000 vuotta Jeesuksen syntymästä.

        40 päivää Antikristus vaeltaa maan päällä ilmestyen vääryyden tekijoille villiten heitä, päinvastoin kuten Jeesus ilmestyessään opetuslapsille joka rohkaisi heitä. Ihmiset (nämä ulkokullatut) eivät tunnista antikristusta.

        Antikristus asettuu ”hautaan” ja väärät ovat kironneet avoimesti (ei suljettujen ovien takana) kolmen päivän aikana, ennen hävityksen kauhistuksen asetamista. Ja Antikristus asettuu ”Ristille” ja toisin kuin Jeesus ja pelastaa itsensä sieltä. Astuu alas pahojen kehoituksesta ja uskoo ihmisen henkeen, ja kuolinhaava paranee.

        Toisin kuin Jeesusta ruoskittiin pidetään Antikristusta pyhänä ja hyvänä ja hänelle ollaan hyvät. Antikristus juo maljan, Häneen vuodatetaan veri (ei ihmisen). Jeesus rukoili että ota minulta tämä malja pois, mutta antikristus toimii päinvastoin, ja ottaa itse maljan vääryydellä, omalla voimallaan (Ruhtinuuden).

        Myös Juudas nousee tähän aikaan, ja ilmiantaa Antikristuksen, ja tällöin tapahtuu pieni ylösotto. Päinvastoin tapahtui Juudakselle joka sai osaksi koitui itsemurha. Saatanan lapset kavaltavat tämän piskuisen joukon (juudas), joka temmataan pois ahdistuksen ajasta.

        Kolmen ja puolenvuoden ajan Antikristus toimii pyhien keskuudessa, kuten Jeesuskin toimi syntisten keskuudessa mutta nämä eivät tunteneet häntä. Hän nostaa itseään ja alentaa Jumalaa. En tohdi edes ajatella millaista eksytystä tänä aikana tapahtuu. Hullutus käännetään hyväksi, parannuksesta tulee sairaus. Näkevät menettävät näkönsä. Herätetyt kuolevat. Antikristus kävelee vesien alla. Nälkäiset näännytetään ja pieneltä pojalta otetaan saalis ja annetaan vain vähän tilalle. köyhälle sanotaan että käskyjä ei tarvitse noudattaa, vain rikkaus riittää. Vanhempien kunnioitus katoaa. Vihaa lietsotaan jo pienestä pitäen. Kun lapsi pyytää kalaa annetaan tälle skorpioni/käärme. Raamatun sanoma käännetään aivan päälaelleen. Homoutta ihaillaan, tappaminen hyväksytään, monijulamaisuutta ihannoidaan. Rahaa palvotaan. Lähimmäistä sorretaan. Varastamisesta tulee trendikästä ja haureellisista pidetään rakkaudellisena. Avioerot, joukkoraiskaukset, lahjonta, korruptio, pedofilia, insestit, eläinseksi, veren juominen, juopottelu, juoruilu, kavallukset!! Kaikki lisääntyvät räjähdysmäisesti.

        Ajanjakson lopussa Antikristus menee 40 päiväksi rikkaiden yltäkylläisyyden pariin. (Jeesus erämaassa) Jumala koettaa kääntää hänet, mutta Antikristus vastaa jokaiseen kysymykseen joka Jeesuksellekin esitettiin myönteisesti. Hän muuttaa kivet leiväksi syödäkseen nälkäänsä, Hän heittäytyy alas ja kiusaa Jumalaa joka hänet kuitenkin pelastaa kuten Raamattu lupaakin. Hän myös ottaa kaikki valtakunnat omakseen. Samaan aikaan ruhtinaat eli opetuslapset karkoitetaan, ja Antikristus julistaa itsensä Jumalaksi.

        ”Seurakunta” ottaa Antikristuksen omakseen ja eksyttää valittujakin. n. kolmekymmentä vuotta Antikristus elää hallinnassa ja sitten tulee loppu. kuulemme sotia, nälänhätää, maanjäristyksiä, vääriä kristuksia.

        Parin viimeisen vuoden aikana tapahtuu suuri määrä tempauksia. (Herodeksen kuolemaa edeltänyt vaino). ts. Jumalan antama määräys noutaa omiansa pois. En osaa tarkalleen sanoa mitä tai ketkä ovat niitä vainottuja, jotka tullaan ottamaan pois. Pois pääsevät viattomat ja/tai viattomat jotka karitsa on puhdistanut. Aika kestää kuitenkin 3½ vuotta ja se huipentuu Seurakunnan räjähdysmäisellä kasvulla. (Herodeksen käsky tappaa poikalapset) Ja tämä suuri lauma temmataan pois vihan alta.

        Saatanalla on ensin suuri ”ilo” kun Antikristus on noussut, syntynyt. Antikristuksen valtakausi päättyy loistonsa kukkulalla hyvin äkisti kun poltot syntyvät. Jumalan lapset ovat poistuneet. Päinvastoin kuin Jeesus syntyi tallissa. Pasuunat soivat ja kaikki vihan maljat vuodatetaan. Loppu on säädetty. Pyhät tulevat takaisin Jeesuksen kansa, ja asettavat kaiken kohdalleen.
        Synnytystuskien jälkeen Antikristus poltetaan pois 9 kuukauden aikana. Väärät vaatteet!

        Jeesus tekee lopun Antikristuksesta Sanansa henkäyksellä kuten Jeesuskin sai alkunsa Jumalan hengestä.
        (en jaksanut etsiä sananpaikkoja. Joka Sanan tuntee tutkiskelkoon itse)

        VOI! VOI!


      • tuhat ja yksi
        Ylkä tulee kirjoitti:

        Antikristus elää elämänsä päinvastoin kuin Kristus.

        Hänen elämäänsä kuuluu Ylösnousemuksensa sijaan alaslaskeminen:
        Antikristuksen henki on ollut vallitsemassa jo.
        2. Sam 23:20 Benaja, Joojadan poika, joka oli urhoollisen ja suurista teoistaan kuuluisan miehen poika, oli kotoisin Kabseelista. Hän surmasi ne kaksi mooabilaista sankaria, ja hän laskeutui alas ja tappoi lumituiskun aikana leijonan kaivoon.
        - Säkkipukuiset todistajat.
        Raamatunkohta kohta myös profetoi tulevaa.

        Antikristus tulee Saatanasta, mutta pukeutuu valkeuteen.
        10 päivää ennen tätä aikaa kokoontuu antikristuksen henki joka kutsuu tämän antikristuksen.
        Vertaus Pyhän hengen vuodatukseen. Väärät (uskonnolliset harhaoppiset ja Saatananpalvojat) rukoilevat Saatanaa joka laskeutuu kymmenen päivän kuluttua. Tämä on saattanut tapahtua vuonna 1996. 2000 vuotta Jeesuksen syntymästä.

        40 päivää Antikristus vaeltaa maan päällä ilmestyen vääryyden tekijoille villiten heitä, päinvastoin kuten Jeesus ilmestyessään opetuslapsille joka rohkaisi heitä. Ihmiset (nämä ulkokullatut) eivät tunnista antikristusta.

        Antikristus asettuu ”hautaan” ja väärät ovat kironneet avoimesti (ei suljettujen ovien takana) kolmen päivän aikana, ennen hävityksen kauhistuksen asetamista. Ja Antikristus asettuu ”Ristille” ja toisin kuin Jeesus ja pelastaa itsensä sieltä. Astuu alas pahojen kehoituksesta ja uskoo ihmisen henkeen, ja kuolinhaava paranee.

        Toisin kuin Jeesusta ruoskittiin pidetään Antikristusta pyhänä ja hyvänä ja hänelle ollaan hyvät. Antikristus juo maljan, Häneen vuodatetaan veri (ei ihmisen). Jeesus rukoili että ota minulta tämä malja pois, mutta antikristus toimii päinvastoin, ja ottaa itse maljan vääryydellä, omalla voimallaan (Ruhtinuuden).

        Myös Juudas nousee tähän aikaan, ja ilmiantaa Antikristuksen, ja tällöin tapahtuu pieni ylösotto. Päinvastoin tapahtui Juudakselle joka sai osaksi koitui itsemurha. Saatanan lapset kavaltavat tämän piskuisen joukon (juudas), joka temmataan pois ahdistuksen ajasta.

        Kolmen ja puolenvuoden ajan Antikristus toimii pyhien keskuudessa, kuten Jeesuskin toimi syntisten keskuudessa mutta nämä eivät tunteneet häntä. Hän nostaa itseään ja alentaa Jumalaa. En tohdi edes ajatella millaista eksytystä tänä aikana tapahtuu. Hullutus käännetään hyväksi, parannuksesta tulee sairaus. Näkevät menettävät näkönsä. Herätetyt kuolevat. Antikristus kävelee vesien alla. Nälkäiset näännytetään ja pieneltä pojalta otetaan saalis ja annetaan vain vähän tilalle. köyhälle sanotaan että käskyjä ei tarvitse noudattaa, vain rikkaus riittää. Vanhempien kunnioitus katoaa. Vihaa lietsotaan jo pienestä pitäen. Kun lapsi pyytää kalaa annetaan tälle skorpioni/käärme. Raamatun sanoma käännetään aivan päälaelleen. Homoutta ihaillaan, tappaminen hyväksytään, monijulamaisuutta ihannoidaan. Rahaa palvotaan. Lähimmäistä sorretaan. Varastamisesta tulee trendikästä ja haureellisista pidetään rakkaudellisena. Avioerot, joukkoraiskaukset, lahjonta, korruptio, pedofilia, insestit, eläinseksi, veren juominen, juopottelu, juoruilu, kavallukset!! Kaikki lisääntyvät räjähdysmäisesti.

        Ajanjakson lopussa Antikristus menee 40 päiväksi rikkaiden yltäkylläisyyden pariin. (Jeesus erämaassa) Jumala koettaa kääntää hänet, mutta Antikristus vastaa jokaiseen kysymykseen joka Jeesuksellekin esitettiin myönteisesti. Hän muuttaa kivet leiväksi syödäkseen nälkäänsä, Hän heittäytyy alas ja kiusaa Jumalaa joka hänet kuitenkin pelastaa kuten Raamattu lupaakin. Hän myös ottaa kaikki valtakunnat omakseen. Samaan aikaan ruhtinaat eli opetuslapset karkoitetaan, ja Antikristus julistaa itsensä Jumalaksi.

        ”Seurakunta” ottaa Antikristuksen omakseen ja eksyttää valittujakin. n. kolmekymmentä vuotta Antikristus elää hallinnassa ja sitten tulee loppu. kuulemme sotia, nälänhätää, maanjäristyksiä, vääriä kristuksia.

        Parin viimeisen vuoden aikana tapahtuu suuri määrä tempauksia. (Herodeksen kuolemaa edeltänyt vaino). ts. Jumalan antama määräys noutaa omiansa pois. En osaa tarkalleen sanoa mitä tai ketkä ovat niitä vainottuja, jotka tullaan ottamaan pois. Pois pääsevät viattomat ja/tai viattomat jotka karitsa on puhdistanut. Aika kestää kuitenkin 3½ vuotta ja se huipentuu Seurakunnan räjähdysmäisellä kasvulla. (Herodeksen käsky tappaa poikalapset) Ja tämä suuri lauma temmataan pois vihan alta.

        Saatanalla on ensin suuri ”ilo” kun Antikristus on noussut, syntynyt. Antikristuksen valtakausi päättyy loistonsa kukkulalla hyvin äkisti kun poltot syntyvät. Jumalan lapset ovat poistuneet. Päinvastoin kuin Jeesus syntyi tallissa. Pasuunat soivat ja kaikki vihan maljat vuodatetaan. Loppu on säädetty. Pyhät tulevat takaisin Jeesuksen kansa, ja asettavat kaiken kohdalleen.
        Synnytystuskien jälkeen Antikristus poltetaan pois 9 kuukauden aikana. Väärät vaatteet!

        Jeesus tekee lopun Antikristuksesta Sanansa henkäyksellä kuten Jeesuskin sai alkunsa Jumalan hengestä.
        (en jaksanut etsiä sananpaikkoja. Joka Sanan tuntee tutkiskelkoon itse)

        VOI! VOI!

        Olet antanut näytteen selkeimpiin kuuluvista Antikristus eksytyksistä joiden avulla ei voine kukaan enää nyky tiedon varassa oleva eksyä !?


      • Ylkä tulee
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        Olet antanut näytteen selkeimpiin kuuluvista Antikristus eksytyksistä joiden avulla ei voine kukaan enää nyky tiedon varassa oleva eksyä !?

        Yhtä sarkastisesti ilmaistuna.


      • tuhat ja yksi
        Piho kirjoitti:

        Tässä on lisätietoa tästä asiasta.

        Ensinnäkin, olen ollut tänään puhelinyhteydessä sekä Juhani Laukkosen että profetian esille tuoneen Eero Kemppaisen kanssa.

        Juhani Laukkonen sai kuulla tästä profetiasta vuosina 2004-2005, kun hän oli Karstulan helluntaiseurakunnan saarnaajana. Minulla ei ole mitään syytä epäillä Laukkosen rehellisyyttä, vaan uskon, että hän kertonut asiat niin kuin on kuullut ne Kemppaiselta. Tässä on linkki Laukkosen puheeseen, jossa hän kertoo Kemppaisen profetiasta:
        http://www.sunpoint.net/~nettitieto/profetia.html

        Eikä minulla ole mitään syytä epäillä Eero Kemppaisenkaan rehellisyyttä. Eero Kemppainen täyttää 1.8.2008 80 vuotta. Jos hän elää 100-vuotiaaksi, Jeesuksen tulemukseen voi olla vielä aikaa 20 vuotta.

        Profetia tuli Karstulan kunnanvaltuuston virallisen kokouksen jälkeen olleessa keskusteluhetkessä. Nauhuri oli kuitenkin päällä, joten tämä profetia nauhoitettiin. Kuitenkin kun asiaa on tutkittu myöhemmin, on käynyt ilmi, että tämän profetian päälle on tehty uudelleennauhoitus, joten se todiste on tuhoutunut.

        Kokouksessa oli kuitenkin Kemppaisen mukaan pari henkilöä, jotka myös nauhoittivat kokousta ja tämän profetiankin, mutta Kemppaisella ei ole tietoa, keitä nuo henkilöt ovat ja ovatko he elossa. Muutoin v. 1964 Karstulan kunnanvaltuuston kokouksen osanottajista on Kemppaisen lisäksi elossa kaksi henkilöä.

        Kemppainen koki profetiatilanteessa voimakasta Jumalan kehotusta sanoa se, minkä hän sanoi. Kun hänet sittemmin leimattiin hulluksi, alkoi Kemppainen itsekin epäillä sanomaansa ajatellen, että se oli sittenkin vain sielumaailman myllerrystä. V. 2000 ja sen jälkeen Kemppainen ei ole enää epäillyt sitä, ettei hän olisi saanut sanomaansa Jumalalta.

        Joku tilaisuuden nauhoittanut karstulalainen oli ilmeisesti lähettänyt kasetin Esko Aholle v. 2000 presidentinvaalien aikaan, koska Esko Aho oli sanonut julkisessa vaalitilaisuudessa Turussa toisen kierroksen aikana, että hänelle on lähetetty tällainen Hengen sanoma Karstulasta, jonka mukaan Tarja Halonen tulee voittamaan nämä vaalit.

        Tarja Halonen oli sanonut siihen, että hän ei usko tuollaisiin profetioihin, mutta katsotaan miten tässä käy.
        Mahtoikohan Tarja Halonen uskoa siihen sanomaan sen jälkeen kun hänet oli profetian mukaisesti valittu Suomen ensimmäiseksi demaritaustaiseksi naispresidentiksi?

        Muuten tämä kyseinen vaaliväittely televisioitiin, joten aion kysyä asiaa vielä TV:n arkistoista.

        Jouko Piho

        joka olisi ollut 2000 vuotta vanha !?

        Matt.16:28. >>Totisesti tässä joukossa on muutamia,jotka eivät kohtaa kuolemaa ennen kuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan valtakuntansa kuninkaana.>>

        Näin kirjoitti Matteus !Erehtyikö hänkin niinkuin Eero Kemppainenkin.

        Kemppaisten suvussa eletään korkeaan elinikään, mutta sekään ei auta mitään !

        Koska tuo Matteuksen teksti on syntynyt lähinnä ajatus ja käännösvirheestä "Ihmisen Poika " se on se virhe !

        (Täälläkin pyörii kohta sama nauha ,muttei äänitetä päälle uutta versiota , tällä samalla nauhalla saa pyöriä nauhottamatta uusiksi !)


      • Piho
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        joka olisi ollut 2000 vuotta vanha !?

        Matt.16:28. >>Totisesti tässä joukossa on muutamia,jotka eivät kohtaa kuolemaa ennen kuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan valtakuntansa kuninkaana.>>

        Näin kirjoitti Matteus !Erehtyikö hänkin niinkuin Eero Kemppainenkin.

        Kemppaisten suvussa eletään korkeaan elinikään, mutta sekään ei auta mitään !

        Koska tuo Matteuksen teksti on syntynyt lähinnä ajatus ja käännösvirheestä "Ihmisen Poika " se on se virhe !

        (Täälläkin pyörii kohta sama nauha ,muttei äänitetä päälle uutta versiota , tällä samalla nauhalla saa pyöriä nauhottamatta uusiksi !)

        Tuo Matteuksessa oleva Jeesuksen sana toteutui jo seuraavassa luvussa mainitussa Kirkastusvuoren tapahtumassa, kun Pietari, Jaakob ja Johannes saivat nähdä Jeesuksen kirkastetun Kuninkaan hahmossa.

        Jouko Piho


      • tuhat ja yksi
        Piho kirjoitti:

        Tuo Matteuksessa oleva Jeesuksen sana toteutui jo seuraavassa luvussa mainitussa Kirkastusvuoren tapahtumassa, kun Pietari, Jaakob ja Johannes saivat nähdä Jeesuksen kirkastetun Kuninkaan hahmossa.

        Jouko Piho

        Voisi noinkin ajatella ,kun lukee sen jatkoksi !
        Mutta on muitakinkohtia ;

        Matt.10:23.>> Kun teitä yhdessä kaupungissa vainotaan, paetkaa toiseen.Totisesti te ette ehdi käydä kaikissa Israelin kaupungeissa ennenkuin Ihmisen Poika tulee.>>

        Tämäkin näyttää kertovan sitä apostolien aikaa. !?


      • Tiedoittaja

        "Eero Kemppainen oli myös saanut sanoman, että hän itse ei tule näkemään kuolemaa. Se tarkoittaa sitä, että Eero Kemppainen tulee olemaan elossa silloin, kun Jeesus saapuu takaisin maan päälle ja perustaa rauhan valtakuntansa."

        Eero Kemppainen on muuten kuollut jo.


      • Elisa R
        Tiedoittaja kirjoitti:

        "Eero Kemppainen oli myös saanut sanoman, että hän itse ei tule näkemään kuolemaa. Se tarkoittaa sitä, että Eero Kemppainen tulee olemaan elossa silloin, kun Jeesus saapuu takaisin maan päälle ja perustaa rauhan valtakuntansa."

        Eero Kemppainen on muuten kuollut jo.

        kuollut ??? Hän on joka tapauksessa ollut todella nöyrä, aito kristitty. Profetiat ovat vajavaisia. Ja 60-luvulla saama profetia on ollut suurelta osin totta. Oli tai ei, niin se ei ratkaise sitä, mikä hänen asemansa on ollut Jumalan silmissä!! Kymmenien vuosien aikana ihminen kehittyy uskonelämässään monin eri tavoin (jotkut menevät alaspäin ja luopuvat).


      • tuhat ja yksi
        Elisa R kirjoitti:

        kuollut ??? Hän on joka tapauksessa ollut todella nöyrä, aito kristitty. Profetiat ovat vajavaisia. Ja 60-luvulla saama profetia on ollut suurelta osin totta. Oli tai ei, niin se ei ratkaise sitä, mikä hänen asemansa on ollut Jumalan silmissä!! Kymmenien vuosien aikana ihminen kehittyy uskonelämässään monin eri tavoin (jotkut menevät alaspäin ja luopuvat).

        profetian paikkansa pitävyydestä tai paikkansa pitämättömyydestä.

        Ja kuolema korjaa jokaisen Jeesuksen odottajan , ja se pitää myös paikkansa.

        "Profetiat ovat vajavaisia. Ja 60-luvulla saama profetia on ollut suurelta osin totta."
        Suurelta osin koko juttu on noussut Juhani Laukkosen harhasta ,hän se ootta sitä seuraavaa tempausta joka menee ohi n, 2011-2012.


      • Elisa R
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        profetian paikkansa pitävyydestä tai paikkansa pitämättömyydestä.

        Ja kuolema korjaa jokaisen Jeesuksen odottajan , ja se pitää myös paikkansa.

        "Profetiat ovat vajavaisia. Ja 60-luvulla saama profetia on ollut suurelta osin totta."
        Suurelta osin koko juttu on noussut Juhani Laukkosen harhasta ,hän se ootta sitä seuraavaa tempausta joka menee ohi n, 2011-2012.

        tulevia profetioita on äärimmäisen vähän. Ottamatta kantaa Kemppaisen "profetiaan", niin paljon on väärää, ja paljon on myös tietäjähengestä lähtöisin olevaa.- Oli Juhani Laukkonenkin mikä vaan, niin ylöstempaus on joka tapauksessa raamatullinen tosiasia. Tempaus on YKSI ainutkertainen tapahtuma. Jeesuksen paluu tuhannen tuhansine pyhineen on taas eri tapahtuma.


      • Ladunt.....
        Tiedoittaja kirjoitti:

        "Eero Kemppainen oli myös saanut sanoman, että hän itse ei tule näkemään kuolemaa. Se tarkoittaa sitä, että Eero Kemppainen tulee olemaan elossa silloin, kun Jeesus saapuu takaisin maan päälle ja perustaa rauhan valtakuntansa."

        Eero Kemppainen on muuten kuollut jo.

        Älä levitä tuollaisia perättömiä, julmia tietoja.


      • tuhat ja yksi
        Elisa R kirjoitti:

        tulevia profetioita on äärimmäisen vähän. Ottamatta kantaa Kemppaisen "profetiaan", niin paljon on väärää, ja paljon on myös tietäjähengestä lähtöisin olevaa.- Oli Juhani Laukkonenkin mikä vaan, niin ylöstempaus on joka tapauksessa raamatullinen tosiasia. Tempaus on YKSI ainutkertainen tapahtuma. Jeesuksen paluu tuhannen tuhansine pyhineen on taas eri tapahtuma.

        mutta todelisuudessa ei sellaista ole!


      • Totinen totuus
        Ladunt..... kirjoitti:

        Älä levitä tuollaisia perättömiä, julmia tietoja.

        Eero Kemppainen kuoli vuonna 1984.


      • Että silleen
        Totinen totuus kirjoitti:

        Eero Kemppainen kuoli vuonna 1984.

        Kemppainen kuollut, mutta kyseessä oleva, Karstulalainen profetian saanut kylläkin elää tälläkin hetkellä.
        Täällä nimittäin kirjoittelee hänen tuttujaankin....


      • profetian.

        Vahvistan profetian.


      • paitsi...
        näyttöä ei taaskaan ole kirjoitti:

        >Profetia tuli Karstulan kunnanvaltuuston virallisen kokouksen jälkeen olleessa keskusteluhetkessä. Nauhuri oli kuitenkin päällä, joten tämä profetia nauhoitettiin. Kuitenkin kun asiaa on tutkittu myöhemmin, on käynyt ilmi, että tämän profetian päälle on tehty uudelleennauhoitus, joten se todiste on tuhoutunut.

        Elikkä mitään todisteita koko profetiasta ei loppujen lopuksi siis edes ollut. Luultavasti onkin puhuttu jotain ihan muuta, ja aika kultaa nyt muistot ja "profetia" onkin jälleen kerran "muistettu" vasta jälkeenpäin. Näin kuivui kasaan tuokin.

        tuo sanonta "ahon laitaa" on napattu Juha "Watt" Vainion laulusta, jonka hän levytti vasta joskus 1970-80 -lukujen taitteessa.


      • tuhat ja yksi
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        joka olisi ollut 2000 vuotta vanha !?

        Matt.16:28. >>Totisesti tässä joukossa on muutamia,jotka eivät kohtaa kuolemaa ennen kuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan valtakuntansa kuninkaana.>>

        Näin kirjoitti Matteus !Erehtyikö hänkin niinkuin Eero Kemppainenkin.

        Kemppaisten suvussa eletään korkeaan elinikään, mutta sekään ei auta mitään !

        Koska tuo Matteuksen teksti on syntynyt lähinnä ajatus ja käännösvirheestä "Ihmisen Poika " se on se virhe !

        (Täälläkin pyörii kohta sama nauha ,muttei äänitetä päälle uutta versiota , tällä samalla nauhalla saa pyöriä nauhottamatta uusiksi !)

        >>>> (Täälläkin pyörii kohta sama nauha ,muttei äänitetä päälle uutta versiota , tällä samalla nauhalla saa pyöriä nauhottamatta uusiksi !) >>>

        Tuon samannauhan pyöriminen tarkoittaa selityksin höystettynä sitä keskustelua joka on taas aloitettu
        Tulleko"Halosta" viimeinen Suomen pressa? ( Sehän on kovasti epäselvä.)Vähän huvittavaa tuo maan hallitseminen kun valta on lahjoitettu pois ja suurin päänvaiva on kuinkapaljon ja mitä maata pystymme rahoittamaan.
        Mutta se ettei Jeesus tuu ( Se on käynyt selväksi.)

        Joten arvelen ettei se niin huono ollut ettei enää kannattaisi koettaa valita presidenttiä-
        Jos Kekkosesta on aina vain huonompaan suuntaan menty niin kyllä silloin on jo varaa parantaa.
        Ja kun Eurajokilaaksossakin ovat naiset menneisyydessäkin hallinneet ukot kun .ovat kadonneet aina ryöstöretkille tahi jääneet sinne toisten naisten luokse ja eivät oo palanneet niin valtaa ovat naiset pitäneet .


    • taas.

      Hirveän noloa, että tuollaisia vitsiennustuksia päästetään läpi saarna.nettiin asti!

      • Huhhahhei

        vitsithän kuuluvatkin huumorisivuille.


      • kuinka vanha..
        Huhhahhei kirjoitti:

        vitsithän kuuluvatkin huumorisivuille.

        tietääkö joku kuinka vanha Eero Kempainen on tänään


      • Piho

        Miten niin vitsiennustuksia?
        Tässä on ennustus, joka toteutui.

        Jouko Piho


      • Piho
        kuinka vanha.. kirjoitti:

        tietääkö joku kuinka vanha Eero Kempainen on tänään

        Eero Kemppainen on 79-vuotias ja täyttää 1.8.2008 80 vuotta.

        Jouko Piho


      • profetiaa
        Piho kirjoitti:

        Miten niin vitsiennustuksia?
        Tässä on ennustus, joka toteutui.

        Jouko Piho

        Kiitos Jumalalle, joka ilmestyy ajallaan!

        Me uskovat odotamme, odotamme... ja tiedämme,
        että aika on lähellä...

        Uskomattomalle näillä ei ole merkitystä, on vain merkitystä sillä,ottaako Jeesuksen pelastajakseen, sillä jokaiselle tulee se viimeinen päivä riippumatta siitä, tuliko Jeesus ennen sitä tai ei.
        Missä vietät iäisyytesi? Kysymys ei ole vitsi eikä klisee. Tänään on vielä armon päivä, vaikka voihan senkin käyttää pilkkaan ja vitsailuun, jos niin valitsee.


      • siinä käy

      • Ylkä tulee
        Piho kirjoitti:

        Miten niin vitsiennustuksia?
        Tässä on ennustus, joka toteutui.

        Jouko Piho

        Hallitusmiehet ja päättäjät ne vasta Pyhän Hengen puhetta saavatkin osakseen. Jumala Rakastaa suomen kansaa ja Hän on hyväksynyt hallitusmiehemme eduskuntaan. Yksikään ei ole siellä, ellei se olisi Jumalan tahto. Kuten oli Israelissa vuonna 30 jKr niin taitaa olla nyt Suomessa. Usko ei tule ennen kuin se lahjoitetaan heille hallitsijoille.

        Tuomaksen kanss juttelin eilen että niinpä se Jeesuskin sanoi, että vaikka hän herättäisi kaikki vanhat profeetat eloon, nämä "huhhahhei" tyypit ei edelleenkään uskoisi. Sen sijaan jos profeetat nousisivat kuolleista, ne joilla uskoa on, se vain vahvistuisi heissä. Niinpä profeettojen herättäminen olisi pelkästään profeettojen kärsimys.

        PS. Veikkaan että Sauli Niinistö on Uskossa, tai on ainakin johdatuksessa? Hmm. sen ikäänkuin näkee.

        -jarmo-


      • pila.
        Piho kirjoitti:

        Miten niin vitsiennustuksia?
        Tässä on ennustus, joka toteutui.

        Jouko Piho

        Kuka ja mistä syystä oli nauhoittanut avokelanauhurille v. 63 jonkin mitättömän kunnanvaltuuston kokouksen, säästänyt nauhaa 45 v. ja nyt laittanut nettiin? Teitä huijataan raskaasti.


      • ei ollut laitettu
        pila. kirjoitti:

        Kuka ja mistä syystä oli nauhoittanut avokelanauhurille v. 63 jonkin mitättömän kunnanvaltuuston kokouksen, säästänyt nauhaa 45 v. ja nyt laittanut nettiin? Teitä huijataan raskaasti.

        Ei sellaista nauhoitusta olekaan. Ainoa "netissä oleva nauha" on jonkun saarnaajan 2007 pitämä saarna, jossa hän muistelee, että oli joltain kuullut, että jossain kunnanvaltuuston kokouksessa oli joku kuullut ehkä jotain sanottavan. Juttu oli myös ehkä nauhoitettu silloin mutta sitä nauhaa ei ollutkaan.


      • Piho
        ei ollut laitettu kirjoitti:

        Ei sellaista nauhoitusta olekaan. Ainoa "netissä oleva nauha" on jonkun saarnaajan 2007 pitämä saarna, jossa hän muistelee, että oli joltain kuullut, että jossain kunnanvaltuuston kokouksessa oli joku kuullut ehkä jotain sanottavan. Juttu oli myös ehkä nauhoitettu silloin mutta sitä nauhaa ei ollutkaan.

        Joku kirjoitti näin:
        "Ainoa "netissä oleva nauha" on jonkun saarnaajan 2007 pitämä saarna, jossa hän muistelee, että oli joltain kuullut, että jossain kunnanvaltuuston kokouksessa oli joku kuullut ehkä jotain sanottavan."

        Ei asia ole noin epämääräinen. Joku saarnaaja on Juhani Laukkonen. Hän ei ollut kuullut joltain, vaan tuolla henkilöllä on nimi eli Eero Kemppainen. Eikä kyse ole siitä, että tämä Kemppainen olisi kuullut jonkun sanovan jotakin, vaan Kemppainen on kertonut Juhani Laukkoselle, mitä hän itse sanoi Karstulan kunnanvaltuuston kokouksen jälkeisessä keskusteluhetkessä.

        Tuo sanoma oli pitkään äänitettynä kelanaururillekin, mutta sittemmin sen ännityksen päälle on äänitetty jotain muuta, joten alkuperäistä todistetta ei ole enää olemassa.

        Mutta meillä on kuitenkin asianomaisen vielä elossa olevan henkilön Eero Kemppaisen oma todistus siitä, mitä hän sanoi v. 1964 Karstulassa.

        Jouko Piho


      • ja muutapa ei tiedetäkään
        Piho kirjoitti:

        Joku kirjoitti näin:
        "Ainoa "netissä oleva nauha" on jonkun saarnaajan 2007 pitämä saarna, jossa hän muistelee, että oli joltain kuullut, että jossain kunnanvaltuuston kokouksessa oli joku kuullut ehkä jotain sanottavan."

        Ei asia ole noin epämääräinen. Joku saarnaaja on Juhani Laukkonen. Hän ei ollut kuullut joltain, vaan tuolla henkilöllä on nimi eli Eero Kemppainen. Eikä kyse ole siitä, että tämä Kemppainen olisi kuullut jonkun sanovan jotakin, vaan Kemppainen on kertonut Juhani Laukkoselle, mitä hän itse sanoi Karstulan kunnanvaltuuston kokouksen jälkeisessä keskusteluhetkessä.

        Tuo sanoma oli pitkään äänitettynä kelanaururillekin, mutta sittemmin sen ännityksen päälle on äänitetty jotain muuta, joten alkuperäistä todistetta ei ole enää olemassa.

        Mutta meillä on kuitenkin asianomaisen vielä elossa olevan henkilön Eero Kemppaisen oma todistus siitä, mitä hän sanoi v. 1964 Karstulassa.

        Jouko Piho

        Tämä juttu ilmaantui vasta sen jälkeen, kun "ennustus" oli ns. "toteutunut". Kemppainen varmasti on rehellinen, mutta hän voi yksinkertaisesti muistaa väärin, mitä on yli 40 vuotta sitten mielestään jossain profetioinut.

        Eli, valitettavasti vaikutelma on hieman samanlainen kuin eräänkin profeetan "ennaltatiedetysti vaikeni Sharon" -tyyppisissä heitoissa, jotka esitetään aina vasta tapahtuman jälkeen.


      • Huhahhhei
        Piho kirjoitti:

        Joku kirjoitti näin:
        "Ainoa "netissä oleva nauha" on jonkun saarnaajan 2007 pitämä saarna, jossa hän muistelee, että oli joltain kuullut, että jossain kunnanvaltuuston kokouksessa oli joku kuullut ehkä jotain sanottavan."

        Ei asia ole noin epämääräinen. Joku saarnaaja on Juhani Laukkonen. Hän ei ollut kuullut joltain, vaan tuolla henkilöllä on nimi eli Eero Kemppainen. Eikä kyse ole siitä, että tämä Kemppainen olisi kuullut jonkun sanovan jotakin, vaan Kemppainen on kertonut Juhani Laukkoselle, mitä hän itse sanoi Karstulan kunnanvaltuuston kokouksen jälkeisessä keskusteluhetkessä.

        Tuo sanoma oli pitkään äänitettynä kelanaururillekin, mutta sittemmin sen ännityksen päälle on äänitetty jotain muuta, joten alkuperäistä todistetta ei ole enää olemassa.

        Mutta meillä on kuitenkin asianomaisen vielä elossa olevan henkilön Eero Kemppaisen oma todistus siitä, mitä hän sanoi v. 1964 Karstulassa.

        Jouko Piho

        Minäkin voi jälkeenpäin todistaa tienneeni etukäteen mm. Kennedyjen murhat, 9/11-iskut, naapurin Einotädin sappikivileikkauksen ja paljon muuta. Ja tehän uskotte kaiken, koska ihan itse vakuutan näin tapahtuneen.

        Olette te naurettavaa sakkia :D


      • tarinaa.
        Piho kirjoitti:

        Joku kirjoitti näin:
        "Ainoa "netissä oleva nauha" on jonkun saarnaajan 2007 pitämä saarna, jossa hän muistelee, että oli joltain kuullut, että jossain kunnanvaltuuston kokouksessa oli joku kuullut ehkä jotain sanottavan."

        Ei asia ole noin epämääräinen. Joku saarnaaja on Juhani Laukkonen. Hän ei ollut kuullut joltain, vaan tuolla henkilöllä on nimi eli Eero Kemppainen. Eikä kyse ole siitä, että tämä Kemppainen olisi kuullut jonkun sanovan jotakin, vaan Kemppainen on kertonut Juhani Laukkoselle, mitä hän itse sanoi Karstulan kunnanvaltuuston kokouksen jälkeisessä keskusteluhetkessä.

        Tuo sanoma oli pitkään äänitettynä kelanaururillekin, mutta sittemmin sen ännityksen päälle on äänitetty jotain muuta, joten alkuperäistä todistetta ei ole enää olemassa.

        Mutta meillä on kuitenkin asianomaisen vielä elossa olevan henkilön Eero Kemppaisen oma todistus siitä, mitä hän sanoi v. 1964 Karstulassa.

        Jouko Piho

        Lääk.tri Miettinen tutki väitöskirjaansa varten 1400 helluntailaisen väittämää ihmeparanemista, jotka he kokivat Niilo Ylivainion kokouksessa.
        Lopputulos; ei yhtään todellista ihmeparanemista löytynyt.
        Pitäähän tutkittuun tietoon luottaa enemmän kuin ihmisten tarinoihin?


    • tuhat ja yksi

      Karstulan kunnanvaltuuston pöytäkirjat vuodelta 1963 ellei siellä ole merkintää tapauksesta asia on perätön !

      Ja onko se ennustus lainkaan kun henkilö on jo ollut elossa ja kuinka monesta kansalaisesta toivottasiin tulevan Suomen presidentti !

      Pötyä , ihmeiden metsästäjille täytyy löytää aina välillä syöttejä !

      • outo merkillinen

        Kumma kun Raamatussakaan ei yhtään Suomen presidenttiä profetioida, vaikka se tuntuu olevan jokin profetiointien ylittämätön huippuhetki, jolla ennustetaan ylöstempaukset ja vaikka mikä.


      • tuhat ja yksi
        outo merkillinen kirjoitti:

        Kumma kun Raamatussakaan ei yhtään Suomen presidenttiä profetioida, vaikka se tuntuu olevan jokin profetiointien ylittämätön huippuhetki, jolla ennustetaan ylöstempaukset ja vaikka mikä.

        Ainakaan sillä tavalla kun uskotaan mitäpä 2500-2000 vuotta vanhat kirjoitukset tietäisivät tästä ajasta! Ihmisten käsialaa kaikki kirjakääröt,pergamentit ja nuolenpäätekstit ovat olleet ei Jumalten rivin raapaisua ole näkynyt !

        Parempi olisi pysytellä maassa jos ylös tempautuu ,niin jo viidessä kilsassa paleltuu kuin russakka pakkasessa!


      • aika julmaa tekstiä
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        Ainakaan sillä tavalla kun uskotaan mitäpä 2500-2000 vuotta vanhat kirjoitukset tietäisivät tästä ajasta! Ihmisten käsialaa kaikki kirjakääröt,pergamentit ja nuolenpäätekstit ovat olleet ei Jumalten rivin raapaisua ole näkynyt !

        Parempi olisi pysytellä maassa jos ylös tempautuu ,niin jo viidessä kilsassa paleltuu kuin russakka pakkasessa!

        Ei Sana avaudu, jos Henki ei sitä avaa. Turha näitä väittelyitä on käydä.

        Mut animaatio on aika hyvä: http://kunniaherralle.blogspot.com/2008/06/everyday-life-video.html


      • tuhat ja yksi
        aika julmaa tekstiä kirjoitti:

        Ei Sana avaudu, jos Henki ei sitä avaa. Turha näitä väittelyitä on käydä.

        Mut animaatio on aika hyvä: http://kunniaherralle.blogspot.com/2008/06/everyday-life-video.html

        Odottaa voi jos niin asiat näkee!

        Mutta tosiasiat ovat jotain muuta, ihmisen uskonnollisella mielikuvituksella ei ole rajaa olemassa!

        Tempsus ajankohdat ovat kohta 2000 vuotta vuosi vuodelta ja päivä päivältä menneet umpeen .

        Ja tuokin filmi on vanha muutamien kymmenten vuosien päästä kun autojen muotoilu ja liikenne kulttuuri muuttuu sekään ei sitten ! -sihen aikaan ja taas joku keksii vanhalle valheelle uuden version !


      • Piho

        Ensinnäkään vuosi ei ollut 1963 vaan 1964.

        Toisekseen on turha kaivaa esiin Karstulan kunnanvaltuuston pöytäkirjoja vuodelta 1964, koska sieltä ei löydy mitään merkintää tästä profetiasta, koska Eero Kemppainen toi esiin sanomansa vasta virallisen kunnanvaltuuston kokouksen jälkeen käydyissä keskusteluissa. Eli, hän ei "häirinnyt" virallista kokousta profetiallaan, vaan toi sen julki vasta kokouksen jälkeen.

        Jouko Piho


      • tuhat ja yksi
        Piho kirjoitti:

        Ensinnäkään vuosi ei ollut 1963 vaan 1964.

        Toisekseen on turha kaivaa esiin Karstulan kunnanvaltuuston pöytäkirjoja vuodelta 1964, koska sieltä ei löydy mitään merkintää tästä profetiasta, koska Eero Kemppainen toi esiin sanomansa vasta virallisen kunnanvaltuuston kokouksen jälkeen käydyissä keskusteluissa. Eli, hän ei "häirinnyt" virallista kokousta profetiallaan, vaan toi sen julki vasta kokouksen jälkeen.

        Jouko Piho

        Presidenttimme tiesi että "Jumala " on asettanut etusijalle vaaleissa ? (Ja Ahon on mentävä ilman kännykkää metsänreunantaa !)

        Jos sanotaan kokouksessa ja se profetia ei olekkaan kokouksessa vaan sen jälkeen , eikö silloin pitäisi puhua vain siitä paikasta missä ennustue on muistiinlaitettu ?

        Olen koko Profetiasta ulkona kuin luniukko luin vain mutamia viestiä siitä !


      • Ylkä tulee
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        Presidenttimme tiesi että "Jumala " on asettanut etusijalle vaaleissa ? (Ja Ahon on mentävä ilman kännykkää metsänreunantaa !)

        Jos sanotaan kokouksessa ja se profetia ei olekkaan kokouksessa vaan sen jälkeen , eikö silloin pitäisi puhua vain siitä paikasta missä ennustue on muistiinlaitettu ?

        Olen koko Profetiasta ulkona kuin luniukko luin vain mutamia viestiä siitä !

        Aluksi totean että Jumala on antanut ja asettanut meille jokaisen johtajan läpi maailman historian. Ei kukaan muu.

        Sinä itse tunnustat lopussa, ettet lukenut kuin muutamia viestejä profetiasta ja olet ulkona kuin lumiukko. Samaan aikaan kritisoit voimakkaasti keskusteluja. Luin sinun tekemiäsi viestejä muualtakin ja olen näin ymmärtänyt. Ymmärrätkö siis että olet jäävi keskustelemaan, jos et perehdy.

        Haluan puolustaa niitä ihmisiä, jotaka tekevät rakentavaa ja perusteltua kesksutelua, vaikka ei kaikessa oltaisikaan samaa mieltä. Kritiikin pitää olla aina perusteltua, eikä hetken musta tuntuu tavalla tehtyä. Varsinkin kritiikki, joka on selvästi pelkän kriittisyyden halun tuottamaa kyseenalaistamista.

        -jarmo-


      • toi asettelija
        Ylkä tulee kirjoitti:

        Aluksi totean että Jumala on antanut ja asettanut meille jokaisen johtajan läpi maailman historian. Ei kukaan muu.

        Sinä itse tunnustat lopussa, ettet lukenut kuin muutamia viestejä profetiasta ja olet ulkona kuin lumiukko. Samaan aikaan kritisoit voimakkaasti keskusteluja. Luin sinun tekemiäsi viestejä muualtakin ja olen näin ymmärtänyt. Ymmärrätkö siis että olet jäävi keskustelemaan, jos et perehdy.

        Haluan puolustaa niitä ihmisiä, jotaka tekevät rakentavaa ja perusteltua kesksutelua, vaikka ei kaikessa oltaisikaan samaa mieltä. Kritiikin pitää olla aina perusteltua, eikä hetken musta tuntuu tavalla tehtyä. Varsinkin kritiikki, joka on selvästi pelkän kriittisyyden halun tuottamaa kyseenalaistamista.

        -jarmo-

        "Aluksi totean että Jumala on antanut ja asettanut meille jokaisen johtajan läpi maailman historian. Ei kukaan muu."

        Jumala itse nimitti siis mm. Hitlerin, Stalinin ja Pol Potin.


      • Ylkä tulee
        toi asettelija kirjoitti:

        "Aluksi totean että Jumala on antanut ja asettanut meille jokaisen johtajan läpi maailman historian. Ei kukaan muu."

        Jumala itse nimitti siis mm. Hitlerin, Stalinin ja Pol Potin.

        ... kuten Faarao Ramses, Keisari Nero ja vaikka Iivana Julmakin.

        Ai miksikö?

        Siksi että maailma oppisi niistä jotain.

        -jarmo-


      • tuhat ja yksi
        Ylkä tulee kirjoitti:

        Aluksi totean että Jumala on antanut ja asettanut meille jokaisen johtajan läpi maailman historian. Ei kukaan muu.

        Sinä itse tunnustat lopussa, ettet lukenut kuin muutamia viestejä profetiasta ja olet ulkona kuin lumiukko. Samaan aikaan kritisoit voimakkaasti keskusteluja. Luin sinun tekemiäsi viestejä muualtakin ja olen näin ymmärtänyt. Ymmärrätkö siis että olet jäävi keskustelemaan, jos et perehdy.

        Haluan puolustaa niitä ihmisiä, jotaka tekevät rakentavaa ja perusteltua kesksutelua, vaikka ei kaikessa oltaisikaan samaa mieltä. Kritiikin pitää olla aina perusteltua, eikä hetken musta tuntuu tavalla tehtyä. Varsinkin kritiikki, joka on selvästi pelkän kriittisyyden halun tuottamaa kyseenalaistamista.

        -jarmo-

        Joten ei voi ottaa selvää !

        Ei profetoinut Karstulan kunnanvaltuuston kokouksessa , vaan kokouksen jälkeen !

        Ei ole nauhoitusta ,kun joku nauhoitti sen päälle!

        On vain Juhani Laukkosen nauha n, 44 vuotta oletetun Profetian jälkeen !

        Eikö Jumalasi tiedä seuraavaa presidenttiä ?
        Vai kertooko varmuuden vuoksi niin paljon nimiä että varmuudella osuu ?


      • Huhahhhei
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        Joten ei voi ottaa selvää !

        Ei profetoinut Karstulan kunnanvaltuuston kokouksessa , vaan kokouksen jälkeen !

        Ei ole nauhoitusta ,kun joku nauhoitti sen päälle!

        On vain Juhani Laukkosen nauha n, 44 vuotta oletetun Profetian jälkeen !

        Eikö Jumalasi tiedä seuraavaa presidenttiä ?
        Vai kertooko varmuuden vuoksi niin paljon nimiä että varmuudella osuu ?

        Ei saa tuollaisia edes ajatella. Jos sinulle joku kertoo, että joku on kuulemma jossain joskus jotain profetoinut, sen on pakko olla totta. Ei saa kritisoida.

        Hauskin ketju aikoihin :D


      • tuhat ja yksi
        Huhahhhei kirjoitti:

        Ei saa tuollaisia edes ajatella. Jos sinulle joku kertoo, että joku on kuulemma jossain joskus jotain profetoinut, sen on pakko olla totta. Ei saa kritisoida.

        Hauskin ketju aikoihin :D

        Ja on lupa olla ilonpilaaja,koka ensiksi ehtiisanoa ei ole oikeassa eikä usein lähelläkään !

        Ei sillä ole mitään merkitystä olisikko joku arvannut Halosta Pressa!

        Mutta sillä jo on tuleeko ydinsota 2012 ja sitäkin Juhani Laukkonen perustelee tuolla profetialla jota ei oikeasti ehkä olekkaan !?

        Voisihan kuka tahansa luetella ; Kaikosesta , Kataiseen ja Niinistöstä ,Liikaseen. ja kaiken siltä väliltä, mutta mitä muuta hyötyä tuollaisella asialla muuta on kuin saada ihmiset käyttäytymään haluamallaantavalla !

        Jaa että sekö olikin Halosen voiton syy ?


      • Jeesuksen oma
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        Odottaa voi jos niin asiat näkee!

        Mutta tosiasiat ovat jotain muuta, ihmisen uskonnollisella mielikuvituksella ei ole rajaa olemassa!

        Tempsus ajankohdat ovat kohta 2000 vuotta vuosi vuodelta ja päivä päivältä menneet umpeen .

        Ja tuokin filmi on vanha muutamien kymmenten vuosien päästä kun autojen muotoilu ja liikenne kulttuuri muuttuu sekään ei sitten ! -sihen aikaan ja taas joku keksii vanhalle valheelle uuden version !

        Rauhaa Jeesuksen omat miksi se ei riitä että Herran tulo on lähellä?!
        profetioita tulee ja menee?
        eli uskossa kilvoittelu jatkukoot kaikesta huolimatta kyllä se Herra tulee vielä!
        ja pahuus loppuu siihen kiitos Herran siitä aamen


      • intercession
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        Ja on lupa olla ilonpilaaja,koka ensiksi ehtiisanoa ei ole oikeassa eikä usein lähelläkään !

        Ei sillä ole mitään merkitystä olisikko joku arvannut Halosta Pressa!

        Mutta sillä jo on tuleeko ydinsota 2012 ja sitäkin Juhani Laukkonen perustelee tuolla profetialla jota ei oikeasti ehkä olekkaan !?

        Voisihan kuka tahansa luetella ; Kaikosesta , Kataiseen ja Niinistöstä ,Liikaseen. ja kaiken siltä väliltä, mutta mitä muuta hyötyä tuollaisella asialla muuta on kuin saada ihmiset käyttäytymään haluamallaantavalla !

        Jaa että sekö olikin Halosen voiton syy ?

        vaalikeskustelu jossa Aho sanoo Tarjalle että on tullut hengen sanoma???


      • tuhat ja yksi
        Jeesuksen oma kirjoitti:

        Rauhaa Jeesuksen omat miksi se ei riitä että Herran tulo on lähellä?!
        profetioita tulee ja menee?
        eli uskossa kilvoittelu jatkukoot kaikesta huolimatta kyllä se Herra tulee vielä!
        ja pahuus loppuu siihen kiitos Herran siitä aamen

        Ennen tätä ja myös 2011-2012.

        Mätkikää kanssa kilvoittelijoita, kun se päivä viipyy !

        Ja kun ei tule lainkaan niin on aikaa toteuttaa tuo moksiminen .


      • uskova 2
        outo merkillinen kirjoitti:

        Kumma kun Raamatussakaan ei yhtään Suomen presidenttiä profetioida, vaikka se tuntuu olevan jokin profetiointien ylittämätön huippuhetki, jolla ennustetaan ylöstempaukset ja vaikka mikä.

        Habakuk 2:5.Ja vielä,viini on petollista,urho on röyhkeä;mutta hän ei ole pysyväinen ...Tämän Raamatun jakeen eräs "myllykirjeen" saanut lähetti Kekkoselle kun ei tykännyt saamastaan myllykirjeestä.


    • Kemppainen

      mielenkiintoinen tieto ennustustuksesta vuodelta 1963, jonka Eero Kemppainen antoi Karstulan kunnanvaltuuston kokouksessa siitä, että "Tarja Halosta" tulee presidentti.

    • Elisa R

      mainittu myös, että Tarja Halo olisi viimeinen presidenttimme? Ainakin valtaa ollaan presidentiltä ottamassa. EU:sta johdetaan maatamme enemmän ja enemmän. Entäs sitten tämä Lissabonin sopimus seuraamuksineen?

      • tuhat ja yksi

        KUN EI PROFETIA OSU VOI SEN JÄLKEENPÄIN SELITTÄÄ OSUVAKSI.

        Juhani Laukkosen Jeesuksen tulo menee ohi koska molemmat Kemppainen/ Laukkonen ovat kertoneet tarinansa uskon harhassa.


      • Tuom.
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        KUN EI PROFETIA OSU VOI SEN JÄLKEENPÄIN SELITTÄÄ OSUVAKSI.

        Juhani Laukkosen Jeesuksen tulo menee ohi koska molemmat Kemppainen/ Laukkonen ovat kertoneet tarinansa uskon harhassa.

        ainekset ovat jo toteutuneet tuon vuoden -63 jälkeen. puuttuu oikeastaan vain sen viimeinen lenkki. Ja voi olla, ettei enää olla täällä sitä arvioimassa? Heaven knows.

        Tärkeintä em. vakaille uskoville on Jeesuksen tulemuksen odotus ja siitä toivosta muille kertominen. Profetian toteutumisen seuaaminen onkin antanut toivoa seurata aikain merkkejä.
        Olen penkomalla penkonut erilaisia "ennustuksia". Ja juuri puheena oleva on niitä harvoja jotka ovat konkreettisesti toteutuneet. Paitsi loppuhuipentuma puuttuu. Se on täysin auki, mutta miten kauan?


      • tuhat ja yksi
        Tuom. kirjoitti:

        ainekset ovat jo toteutuneet tuon vuoden -63 jälkeen. puuttuu oikeastaan vain sen viimeinen lenkki. Ja voi olla, ettei enää olla täällä sitä arvioimassa? Heaven knows.

        Tärkeintä em. vakaille uskoville on Jeesuksen tulemuksen odotus ja siitä toivosta muille kertominen. Profetian toteutumisen seuaaminen onkin antanut toivoa seurata aikain merkkejä.
        Olen penkomalla penkonut erilaisia "ennustuksia". Ja juuri puheena oleva on niitä harvoja jotka ovat konkreettisesti toteutuneet. Paitsi loppuhuipentuma puuttuu. Se on täysin auki, mutta miten kauan?

        Laukkosen puheen perusteella menee aika umpeen päivämäärissä! ( Laukkonen on tiennyt jo 1981 -1988. harhan ja on siitä uudella versiolla liikkeellä ,uskoen kuitenkin sanomaansa.)
        Kemppaisen kohdalla on sidottu hänen elinaikaansa ,ja harhan paljastumisen aika tikittää armotta !

        "Paitsi loppuhuipentuma puuttuu. Se on täysin auki, mutta miten kauan? "


      • Tuom.
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        Laukkosen puheen perusteella menee aika umpeen päivämäärissä! ( Laukkonen on tiennyt jo 1981 -1988. harhan ja on siitä uudella versiolla liikkeellä ,uskoen kuitenkin sanomaansa.)
        Kemppaisen kohdalla on sidottu hänen elinaikaansa ,ja harhan paljastumisen aika tikittää armotta !

        "Paitsi loppuhuipentuma puuttuu. Se on täysin auki, mutta miten kauan? "

        varmaa ei kannata esittää. Moni saattaa vain arvioida ja lonkalta esittää tulevia varmoina. Ei tarvitsisi sanoa
        muutakuin, että "musta tuntuu". Pitäisi enemmän kiinnittää huomiota näihin "välimuotoihin", aavistuksiin-
        ei rahastuksiin seurakuntien kassoihin. Itse käyttäisin esim. sanamuotoa, uumoilisin, että tämä aikakausi (kalojen) saattaa pian loppua. Ja sitten siirryrräisiin vesimiehen aikaan. Muut sitten keräisivät merkkejä kyseisestä ilmiöstä. Tai sitten esittäisivät vasta argumentteja.
        Tempauksenhan pitäisi tulla juuri silloin, kuin emme luule. Toivottavasti nyt pelastettaisiin kuitenkin pahemmasta vihasta. Sitten tuo Kemppaisenkin ennustus voi olla myös hänen omaa tulkintaansa? Milloin lähtö olisi.


    • !!!

      Maalaisliiton maakuntakokouksessa v. 1948 isoisäni alkoi kouristella ja nytkähdellä silmämunien pyöriessä päässä ja valkoisen vaahdon kuohuessa suupielissä. Hän joutui hurmoksiin ja profetoi, että 2010-luvulla Suomen presidentiksi nousee Sauli Niinimö, ja Jutta visertää kuin lintu nimeltä Urpiainen.

      • Viri

        saati sitten ruhtinaalle valhe" (SNL. 17:7)


    • ...

      ...

    • muita profetioita

      tarja halosesta

      5.12.2010

      Erään miehen näky

      Alkuperäinen lähde: http://www.armo.info/blogi/kategoria/Ajankohtaiset-profetiat/

      Näky, jonka sain (Keijo) kuulla 18.7.2009.
      Kuulin seuraavan tapauksen: kolme tuttavaa istui keskenään ja katseli tv:tä täällä Suomessa ja tv:ssa oli presidentti Tarja Halonen jossain ohjelmassa. Eräs katsojista näki tv:n alareunassa tekstin, jossa presidenttimme ilmoitti, että Venäjän kanssa on tehty sopimus, että Venäjä valtaa Suomen. Mies joka näki ko. ilmoituksen kyseli muilta, näkivätkö he tekstin, mutta he sanoivat etteivät he nähneet.

      Nimimerkin "Malinen" uni 2000-luvun alkupuolella

      Näin unessa miten mereltä tuli veneessä kaksi henkilöä. Toinen oli Venäjän presidentti. Helsinkiä pommitettiin ja Helsinkiin hyökättiin. Uni oli lyhyt ja koin, että hyökkäys oli lyhytkestoinen, mutta unessa näin miten Suomen presidenttinä oli Tarja Halonen. Venäläiset hyväksyivät vain Halosen neuvottelijaksi.

      Nimimerkin "Jeesukselle kuuluva" uninäky toukokuussa 2008

      Lähetän teille Hengessä tutkittavaksi saamani uninäyn toukokuulta 2008. Uni on kolmiosainen ja osat seuraavat toistaan välittömästi peräperää. 'Filmi' näkyy selkeästi.

      Ensiksi minulle näytetään kesäistä Suomea: katselen lintuperspektiivistä alaspäin. On kaunis kesäpäivä, taivas melkein pilvetön. Allani näkyy vihreitä peltoja; ei keväisiä vaaleavihreitä tai kellertäviä elopeltoja, vaan keskikesän syvän vihreää. Näen lähempää, että koivunlehdet ovat suuria vihreitä kesälehtiä. Käännän päätäni ja näen meren. Ihmiset ovat purjeveneissään veneilemässä. Heillä on päällään pitkähihaista vaatetta; ei ole hellesään lämpöä. On kuin pyhäpäivän rauhaa. Sitten käännän pääni ja katson taivaalla yläviistoon. Silloin näen hävittäjälentokoneita, jotka täysin yllättäen ovat ilmestyneet taivaalle. Koneita on monta ja niiden nokat osoittavat merelle päin (eli suunta länteen). Jostakin vaan ymmärrän, että koneet ovat 'ladattuja'.

      Seuraava osa; näen Tarja Halosen. Hän kävelee leveää portaikkoa pitkin suurelle porrastasanteelle, josta jakautuu portaikkoja neljään suuntaan. Rakennus on joku suuri hallintorakennus ja kyseessä on valtiovierailu. Ihmettelen, ettei paikalla ole ketään isäntää, vaan hän on aivan yksin. Porrastasanteelta lähtee kaartuen oikealle ylöspäin menevät leveät portaan ja minä olen portaitten yläpäässä porraskaiteen äärellä ja katson alas tasanteelle. Jostain vielä ylempää kuuluu miehen ääni, ankara ja kylmä, joka antaa määräyksiä Tarjalle kertoen, minne hänen pitää seuraavana mennä. Tarja tottelee määräysten mukaan ja kääntyy suuntaani portaisiin ja alkaa kiipeämään ylöspäin. Näen läheltä Tarjan kasvot; hän on täysin keskittynyt pitämään itsensä koossa. Ilmeestä näkee myös, että hän tietää, ettei ole muita vaihtoehtoja kuin totella.

      Kolmas osa; olen jonkun perheen kodissa, heidän olohuoneessaan. Edessäni on 3-hengen sohva ja huoneen nurkassa etuoikealla on televisio. Sohvan oikeassa reunassa istuu perheen isä, sitten on väli ja sohvan vasemmassa reunassa istuu perheen äiti. Televisiossa on menossa uutiset ja parhaillaan kerrotaan, että Suomessa on taisteluissa kaatunut miehiä. En muista tarkkaan mikä oli määrä, mutta jossain 75 ja 125 välillä.
      Isällä on oikeassa kädessään olutpullo (käsi on käsinojalla). Hän istuu humalassa hiljaa ja periksi antaneen näköisenä yksin nurkassaan. Perheen äiti on pitkälle raskaana ja istuu ylioppilaslakki päässään humalassa hoilaten lasi kädessään. Tyyli on: millään ei ole mitään väliä. Äidin vieressä sohvan päässä seisoo kaksi pientä lasta hämmentyneen näköisinä. Kumpikaan vanhemmista ei pidä heistä huolta. Näky päättyi tähän.

      • pihon sivulta

        Erään naisen uni 30.11.2009

        Uni, jonka vaimoni näki 30.11.2009, Talvisodan alkamisen
        70-vuotismuistopäivän vastaisena yönä. Todettakoon, että hän ei ollut
        etukäteen tietoinen, että päivä olisi Talvisodan alkamisen muistopäivä,
        vaan sai kuulla siitä vasta muistopäivänä.

        Asumme Pohjanmaalla, n. 20 km:n päässä Vaasasta. Näkemässään unessa
        vaimoni oli kotitien päässä. Hänelle tuli tieto, että on 7 minuuttia
        aikaa suojautua. Hän kiiruhti kotiin tilanteesta ahdistuneena,
        taivaalle pälyillen.

        Tasavallan presidentti Tarja Halonen varoitti Suomen kansaa
        (ilmeisesti TV:ssä). Presidentti kertoi, että Suomi oli ensin tehnyt
        jotain, joka oli loukannut Venäjää. Ilmeisesti kyseessä oli ilmatilan
        loukkaus tai muu vastaava tapahtuma, josta Venäjä oli provosoitunut.

        Suomalaisilla oli nyt 7 minuuttia aikaa suojautua, koska Venäjä aikoi
        tehdä ”Vihreän maantien” Suomen taivaalle.

        7 minuuttia oli niin lyhyt aika, että tuolta uhkalta ei ehtinyt
        käytännössä suojautua mitenkään. Tapahtuma, Vihreä maantie,
        osoittautui jonkinlaiseksi ilmasta käsin, mahdollisesti lehtokoneilla
        levitettäväksi saastevanaksi tai laskeumaksi, joka oli joko
        ydinperäistä tai muuten myrkyllistä.

        Vihreä maantie ei tullut Etelä-Suomen ylle, kuten hän ensin oli
        olettanut, vaan Suomen leveimpään kohtaan kutakuinkin
        Vaasan-Joensuun tasalle. Erikoista vihreän maantien teossa oli se,
        että se alkoi Pohjanlahdelta päin, Merenkurkun tasalta ja suuntautui
        siitä itään Venäjän suuntaan.

        Huomautus: Edellä mainitut paikkakunnat ja maantieteelliset nimitykset
        ovat myöhemmin kartan perusteella määriteltyjä, niitä ei siis ole
        unessa mitenkään mainittu. Nämä mainittiin vain, että tapahtumat on
        helpompi sitoa maastoon.
        Maantie oli niin leveä, että se ei ollut mikään kapea kaistale, vaan
        arvioitu leveys oli ehkä n. 50-100 km. Tämäkin on jälkikäteen tehty
        arvio, jotta suuruusluokka kävisi ilmi.

        Vaikka tapahtuma oli pelottava, vaimolla oli kuitenkin unessa
        ”turvallinen olo ja rauha sydämessä”. Tästä voisi tulkita, että
        tapahtuman keskelläkin Herra oli kanssamme.

        Unen kirjasi talteen aviomies 27.12.2009. Uni oli erikoinen ja termi
        ”Vihreä maantie” kuulosti hyvin vieraalta. Vaimo haluaa korostaa, että
        se ehkä oli vain uni ilman syvempää merkitystä.

        Orli P:n ja Sari K:n profetia 1.9.2011

        Profetia Suomelle 1.9.2011: Suomi-neito pelastuu. Antikristus näyttää kahdet kasvot - Suomi-neito peljästyy julmia kasvoja.

        Suomi ei lähde Antikristuksen liittoon mukaan. Suomessa on profeettoja, jotka nousevat ja varoittavat.

        Tarja Halosen puolesta rukoillaan paljon - hän saa ymmärryksen hengen ja pelastuu.

        Terveisin

        Orli P. ja Sari K.


      • Toinen realisti.
        pihon sivulta kirjoitti:

        Erään naisen uni 30.11.2009

        Uni, jonka vaimoni näki 30.11.2009, Talvisodan alkamisen
        70-vuotismuistopäivän vastaisena yönä. Todettakoon, että hän ei ollut
        etukäteen tietoinen, että päivä olisi Talvisodan alkamisen muistopäivä,
        vaan sai kuulla siitä vasta muistopäivänä.

        Asumme Pohjanmaalla, n. 20 km:n päässä Vaasasta. Näkemässään unessa
        vaimoni oli kotitien päässä. Hänelle tuli tieto, että on 7 minuuttia
        aikaa suojautua. Hän kiiruhti kotiin tilanteesta ahdistuneena,
        taivaalle pälyillen.

        Tasavallan presidentti Tarja Halonen varoitti Suomen kansaa
        (ilmeisesti TV:ssä). Presidentti kertoi, että Suomi oli ensin tehnyt
        jotain, joka oli loukannut Venäjää. Ilmeisesti kyseessä oli ilmatilan
        loukkaus tai muu vastaava tapahtuma, josta Venäjä oli provosoitunut.

        Suomalaisilla oli nyt 7 minuuttia aikaa suojautua, koska Venäjä aikoi
        tehdä ”Vihreän maantien” Suomen taivaalle.

        7 minuuttia oli niin lyhyt aika, että tuolta uhkalta ei ehtinyt
        käytännössä suojautua mitenkään. Tapahtuma, Vihreä maantie,
        osoittautui jonkinlaiseksi ilmasta käsin, mahdollisesti lehtokoneilla
        levitettäväksi saastevanaksi tai laskeumaksi, joka oli joko
        ydinperäistä tai muuten myrkyllistä.

        Vihreä maantie ei tullut Etelä-Suomen ylle, kuten hän ensin oli
        olettanut, vaan Suomen leveimpään kohtaan kutakuinkin
        Vaasan-Joensuun tasalle. Erikoista vihreän maantien teossa oli se,
        että se alkoi Pohjanlahdelta päin, Merenkurkun tasalta ja suuntautui
        siitä itään Venäjän suuntaan.

        Huomautus: Edellä mainitut paikkakunnat ja maantieteelliset nimitykset
        ovat myöhemmin kartan perusteella määriteltyjä, niitä ei siis ole
        unessa mitenkään mainittu. Nämä mainittiin vain, että tapahtumat on
        helpompi sitoa maastoon.
        Maantie oli niin leveä, että se ei ollut mikään kapea kaistale, vaan
        arvioitu leveys oli ehkä n. 50-100 km. Tämäkin on jälkikäteen tehty
        arvio, jotta suuruusluokka kävisi ilmi.

        Vaikka tapahtuma oli pelottava, vaimolla oli kuitenkin unessa
        ”turvallinen olo ja rauha sydämessä”. Tästä voisi tulkita, että
        tapahtuman keskelläkin Herra oli kanssamme.

        Unen kirjasi talteen aviomies 27.12.2009. Uni oli erikoinen ja termi
        ”Vihreä maantie” kuulosti hyvin vieraalta. Vaimo haluaa korostaa, että
        se ehkä oli vain uni ilman syvempää merkitystä.

        Orli P:n ja Sari K:n profetia 1.9.2011

        Profetia Suomelle 1.9.2011: Suomi-neito pelastuu. Antikristus näyttää kahdet kasvot - Suomi-neito peljästyy julmia kasvoja.

        Suomi ei lähde Antikristuksen liittoon mukaan. Suomessa on profeettoja, jotka nousevat ja varoittavat.

        Tarja Halosen puolesta rukoillaan paljon - hän saa ymmärryksen hengen ja pelastuu.

        Terveisin

        Orli P. ja Sari K.

        Vanha Venäjä kortti on siis vedetty taas esiin?

        No,tällaista se lienee ainakin kerran vuodessa.Tällä kerralla tosin vanhasta "Halo-profetiasta" on tehty uusi ja pelkästään uneen perustuva päivitys.

        Mutta tosiasiaa on se,että ensi vuonna Suomessa on presidentivaalit,ja Suomen uuden presidentin valitsee Suomen kansa.

        Kun uusi presidentti on valittu ja astunut virkaansa,entinen presidentti vetäytyy hyvin ansaitsemalleen eläkkeelle.

        Eikä mitään poikkeavaa tapahdu ennen sitä,sen jälkeen eikä myöskään uuden presidentin astuttua virkaansa.

        Ja tämä on satavarmaa faktaa,joka ei perustu mihinkään uni-tai muihin näkyihin.


      • Vihreeonohjus
        pihon sivulta kirjoitti:

        Erään naisen uni 30.11.2009

        Uni, jonka vaimoni näki 30.11.2009, Talvisodan alkamisen
        70-vuotismuistopäivän vastaisena yönä. Todettakoon, että hän ei ollut
        etukäteen tietoinen, että päivä olisi Talvisodan alkamisen muistopäivä,
        vaan sai kuulla siitä vasta muistopäivänä.

        Asumme Pohjanmaalla, n. 20 km:n päässä Vaasasta. Näkemässään unessa
        vaimoni oli kotitien päässä. Hänelle tuli tieto, että on 7 minuuttia
        aikaa suojautua. Hän kiiruhti kotiin tilanteesta ahdistuneena,
        taivaalle pälyillen.

        Tasavallan presidentti Tarja Halonen varoitti Suomen kansaa
        (ilmeisesti TV:ssä). Presidentti kertoi, että Suomi oli ensin tehnyt
        jotain, joka oli loukannut Venäjää. Ilmeisesti kyseessä oli ilmatilan
        loukkaus tai muu vastaava tapahtuma, josta Venäjä oli provosoitunut.

        Suomalaisilla oli nyt 7 minuuttia aikaa suojautua, koska Venäjä aikoi
        tehdä ”Vihreän maantien” Suomen taivaalle.

        7 minuuttia oli niin lyhyt aika, että tuolta uhkalta ei ehtinyt
        käytännössä suojautua mitenkään. Tapahtuma, Vihreä maantie,
        osoittautui jonkinlaiseksi ilmasta käsin, mahdollisesti lehtokoneilla
        levitettäväksi saastevanaksi tai laskeumaksi, joka oli joko
        ydinperäistä tai muuten myrkyllistä.

        Vihreä maantie ei tullut Etelä-Suomen ylle, kuten hän ensin oli
        olettanut, vaan Suomen leveimpään kohtaan kutakuinkin
        Vaasan-Joensuun tasalle. Erikoista vihreän maantien teossa oli se,
        että se alkoi Pohjanlahdelta päin, Merenkurkun tasalta ja suuntautui
        siitä itään Venäjän suuntaan.

        Huomautus: Edellä mainitut paikkakunnat ja maantieteelliset nimitykset
        ovat myöhemmin kartan perusteella määriteltyjä, niitä ei siis ole
        unessa mitenkään mainittu. Nämä mainittiin vain, että tapahtumat on
        helpompi sitoa maastoon.
        Maantie oli niin leveä, että se ei ollut mikään kapea kaistale, vaan
        arvioitu leveys oli ehkä n. 50-100 km. Tämäkin on jälkikäteen tehty
        arvio, jotta suuruusluokka kävisi ilmi.

        Vaikka tapahtuma oli pelottava, vaimolla oli kuitenkin unessa
        ”turvallinen olo ja rauha sydämessä”. Tästä voisi tulkita, että
        tapahtuman keskelläkin Herra oli kanssamme.

        Unen kirjasi talteen aviomies 27.12.2009. Uni oli erikoinen ja termi
        ”Vihreä maantie” kuulosti hyvin vieraalta. Vaimo haluaa korostaa, että
        se ehkä oli vain uni ilman syvempää merkitystä.

        Orli P:n ja Sari K:n profetia 1.9.2011

        Profetia Suomelle 1.9.2011: Suomi-neito pelastuu. Antikristus näyttää kahdet kasvot - Suomi-neito peljästyy julmia kasvoja.

        Suomi ei lähde Antikristuksen liittoon mukaan. Suomessa on profeettoja, jotka nousevat ja varoittavat.

        Tarja Halosen puolesta rukoillaan paljon - hän saa ymmärryksen hengen ja pelastuu.

        Terveisin

        Orli P. ja Sari K.

        Nyt ymmärrys on lisääntynyt: "Vihreä maantie on alue, joka ulottuu Kouvolasta Kajaaniin itäiseltä sivultaan. Se menee viistosti ylöspäin kohti Kauhavaa ohittaen Jyväskylän ja Tikkakosken pohjoisen puolelta. Suomen nykypresidentti ja hallitus ovat säästötoimillaan juuri tänään vahvistaneet tämän vihreän maantien avatuksi:

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/puolustusvoimain-uudistus-nama-joukko-osastot-lakkautetaan/art-1288447679986.html

        Ja miksi? Jotta Suomen olisi joko pakko liittyä NATOON tai annettava tulijoiden idästä kulkea vihreää maantietä kohti päämääräänsä eli Pohjois-Norjan NATON tukikohtia vastaan ja saada suora väylä Atlantille. Eikö olekin kummallista touhua?

        Ja kaikki tämä tapahtui juuri ennenkuin Niinistö pääsi valtaan, jotta hän ei pääsisi näitä päätöksiä torpedoimaan esim. pistämällä asioita pöydälle! Myöskään hänellä ei ole sitten vastuuta aiemmista päätöksistä. Äänestäjiä on huiputettu!


    • ???

      ???

    • muita profetioita

      aiheeseen liittyen.

      Nimimerkin "Yksi kansalainen" uni Sauli Niinistöstä 8.1.2011

      Oli alkamassa jalkapallo-ottelu. Ja siinä ottelussa oli erotuomarina Sauli Niinistö. Itse asiassa ottelussa oli vastakkain Suomi ja vastustaja oli yksinkertaisesti Suomen vastustaja. Heti ottelun alussa Suomi näytti saavan maalin. Katsojana näin että se oli maali, mutta pallo kimposi salamannopeasti takaisin kentälle. Suomalaiset luulivat juhlivansa maalia, muuta erotuomari Niinistö pysäytti ottelun ja halusi varmuuden siitä, mitä itse asiassa tapahtui. Ottelu oli keskeytyksissä. Niinistö ei osannut sanoa, hyväksyykö hän maalin vai ei. Hän kuunteli molempia osapuolia, ratkaisua ei syntynyt. Näin kellon, 15 minuuttia oli jo mennyt ja ottelu oli yhä poikki. Sitten Niinistö oli jo hyväksyä Suomen maalin, mutta hänellä ei ollut rohkeutta tehdä päätöstä, koska ei halunnut loukata toista osapuolta. Niinpä hän vetosi maalia edeltävään tilanteeseen, että maalia ei voitu hyväksyä, koska sitä ennen oli muka tapahtunut rike. Ottelu oli yhä vaan keskeytyksissä, aika juoksi, mutta ottelu oli seis.

      Sitten näin että ottelu loppui. Niinistöä en nähnyt ja Suomi oli jäänyt maaleitta samalla häviten vastustajalle.

      Ymmärsin sitten valveilla, että uni kuvaa tulevia presidentinvaaleja. Niinistö jahkaa, ei saa päätöstä aikaan. Tämä päätös tulee olemaan myös huono päätös Suomen kannalta, hävisihän Suomi ottelun. Mutta eikös vaaleissa kansa ole tuomari, se päättää, mitä tapahtuu? Voin ymmärtää tämän niin, että tuomari onkin tämä Niinistö. Tekemällä kielteisen päätöksen presidentinvaalien suhteen hän on tehnyt suuremman päätöksen kuin minkä kansa voi sitten tehdä. Kansalta on otettu pois tämä valinnanoikeus, kansa joutuu valitsemaan jäljelle jääneistä.

      Ja epäilijöitä ja itseäni lohdutan sillä, että tämä oli vain uni. Aika näyttäköön mitä tapahtuu.

      6.1.2009

      Tiina Nenosen näky muutaman vuoden takaa

      Olen saanut hengessä kehotuksen laittaa juuri nyt esille erään näyn, joka näytettiin muutama vuosi sitten.

      Näyssä Suomen presidenttinä oli Sauli Niinistö. Hän ilmoitti tiedotusvälineissä - jotenkin sivumennen, vähätellen
      ettei syntyisi mitään kohua - että Raamatun merkityksen tulisi olla sama kuin muidenkin TARUKIRJOJEN. Niinistön
      mielestä oli VANHANAIKAISTA, että Raamattua tulkittiin Jumalan Sanana.

      Hän painotti, ettei Raamattuja takavarikoitaisi, mutta se olisi vain "kirja kirjojen joukossa".

      Niinistö siis kielsi Raamatun PYHYYDEN ja JUMALISUUDEN.

      Koetelkaa tämäkin näky hengessänne.

      Terveisin Tiina Nenonen Espoosta

      • jatkoa2

        Nimimerkki Makarioksen välittämiä profeetallisia viestejä 1.2.2009

        Maanantaina 26.1.2009 oli Meri Lapin Mission seurakunnassa kokous, jossa vieraita oli pastorit vaimoineen Rukajärveltä a Vuokkiniemestä sekä sisko Aleksandra Pietarista.

        Rukoillessaan pastoreiden puolesta tuli seuraava sanoma. Pääasiat kirjattu.

        Pimeys on tulossa teidän kyliinne, keskiyö on tulossa teidän kyliinne, Herra on sanonut, valmistautukaa, olkaa rukouksessa, ahdistus on alkamassa ja vaino on tulossa teidän kyliinne, missä työtä teette, pimeys on tulossa ja pimeys on vahvistuva, mutta Jumalan kirkkaus teissä tulee vahvistumaan. Mitä enemmän tulee olemaan pimeyttä, sitä enemmän Jumalan kirkkautta tulee teissä olemaan, ja te tulette näkemään väkeviä voittoja niissä kylissä. Mitä enemmän pimeyttä, sitä enemmän Jumalan kirkkautta. Te tulette näkemään voittoja ja parantumisia.

        Sitten seuraa kehotusta antaa itsensä eläväksi uhriksi Jumalalle, kielillä puhumista ja lisää kehotuksia ja Herra antaa paljon uskoon tulleita ja kirkkaus lisääntyy seurakunnissa.

        Suomi tulee sulkemaan rajat, te ette enää pääse rajan yli, paljon kielillä puhumista ja Jumalan kirkkauden esiin tulemista ja kehotusta. Monia tulee luopumaan… toistoa…, mutta jotka tulevat kestämään, ne loistavat Jumalan kirkkautta. Kun näyttää siltä, että pimeys voittaa, niin silloin tulee suuria voittoja ja taivaassa iloitaan. Taivas iloitsee voitoista. Haluamme siunata näitä kyliä, anna Herra heille kirkkauden voima.

        Sisar Aleksandralle tuli sisällöltään seuraava sanoma.

        Olen valmistanut sinua vuosia tähän tehtävään, se alkaa juuri pimeimmän hetken aikana. Tehtävä on salainen, ja sinä tulet olemaan kuriiri ja tuot rajan yli Suomeen viestejä, jotka koskettavat satoja tuhansia( juutalaisia) ihmisiä. Jumala piilottaa sinut tämän työsi takia ja olet viestinviejä. Jumala puhdistaa ensin ja tyhjentää täydellisesti ja sitten Jumala varustaa sinut pyhyydellä. Jumala tulee piilottamaan sinut (tapahtuuko tämä rajojen sulkeutumisen jälkeen).

        Kolmannelle henkilölle, suomalaiselle veljelle tulee seuraava sanoma (tekee Venäjällä työtä juutalaisten parissa ja on entinen armeijan kuljetusupseeri koulutukseltaan).

        Vankkurit lähtevät liikkeelle, kymmeniä autoja lähtee liikkeelle, lähtö on nopeaa ja se kestää lyhyen ajan. Sinä mobilisoit kymmeniä autoja, ja se on nopeaa ja muutamassa viikossa se tapahtuu. Jumala on antanut sinulle tämän
        lahjan ja se on jo sinussa sisällä ja Jumala on asettanut sinut tähän tehtävään kenraaliksi. Jumala aktivoi sen, kun aika on valmis ja se on nopea. Myöhemmin tämä tarkennettiin, että se kestää tarkalleen kolme viikkoa.

        Yhteenvetona voisin tulkita näin, koska Jumala on puhunut yli 25 vuoden ajan tästä asiasta ja on näyttänyt, miten toteutetaan tämä juutalaisten muutto. Venäjällä tapahtuu asioita, jonka seurauksena alkaa Suomeen hallitsematon pakolaisvirta, joka on hyvin lyhytaikainen. Maahan julistetaan poikkeustila ja kaduilla on armeijan panssaroidut ajoneuvot, öisin on ulkonaliikkumiskielto. Lopputilanteessa eivät viranomaiset kykene enää hallitsemaan asiaa, vaan raja suljetaan suomalaisten toimesta totaalisesti.

        Tässä yhteydessä kuriirit toimittavat Suomeen nimiä, määriä ja muita tietoja rajaa ylittävistä juutalaisista, jotka voidaan ottaa vastaan ja lähettää edelleen.

        Lisäksi tuli sanoma, joka koskee Suomen hallitusta.

        Suomen hallituksessa paljastuu asioita, jotka aiheuttavat suuren hämmingin maassa. Kaksi miesministeriä ja yksi naisministeri ovat tehneet salaisen sopimuksen ja tuo sopimus aikaansaa maahan jopa mielenosoituksia ja
        levottomuutta. Maahan julistetaan poikkeustila.

        Myöhemmin torstaina tähän samaan asiaan saatiin lisää selvennystä. Nuo ministerit ovat saaneet ja tehneet päätöksen pimeyden aikaansaamana ja pimeyden henki on vaikuttanut asiaan.

        Torstaina rukouskokouksessa 29.1.2009 Jumala antoi pastorin kautta myös kuvan, joka oli Latvian ja Liettuan rajalta n. 30 km.

        Asiaan liittyy jotain sotilaallista, koska kuvassa oli kolme panssarivaunua. Alkuun uutisointi tapahtuu ainoastaan Venäjällä ja hiukan myöhemmin myös muualla.

        (Liittyykö tapahtuma Venäjällä esiintyviin mielenosoituksiin? Putin on syntyjään ilmeisesti tuolta alueelta.)

        Tämä tapahtuma aktivoi myös tapahtumat, jotka nopeuttavat pimeyden lisääntymistä. Pimeyden verho oli jo Pietarin yllä.

        Lisäksi Suomen hallituksessa tapahtuvaan sekaannukseen ja hämminkiin tuli lisää valaistusta. Sopimus jonka kaksi miesministeriä ja yksi naisministeri ovat tehneet, päätöksen alkulähde on pimeydestä ja syvyydestä.

        Tulee suuri hämminki Suomeen. Päättäjät antavat ristiriitaisia määräyksiä ja ohjeita ja välillä ei tiedetä kuka maata johtaa. Tänään tuleva määräys kumotaan huomenna ja maassa on poikkeustila.


      • jatkoa3
        jatkoa2 kirjoitti:

        Nimimerkki Makarioksen välittämiä profeetallisia viestejä 1.2.2009

        Maanantaina 26.1.2009 oli Meri Lapin Mission seurakunnassa kokous, jossa vieraita oli pastorit vaimoineen Rukajärveltä a Vuokkiniemestä sekä sisko Aleksandra Pietarista.

        Rukoillessaan pastoreiden puolesta tuli seuraava sanoma. Pääasiat kirjattu.

        Pimeys on tulossa teidän kyliinne, keskiyö on tulossa teidän kyliinne, Herra on sanonut, valmistautukaa, olkaa rukouksessa, ahdistus on alkamassa ja vaino on tulossa teidän kyliinne, missä työtä teette, pimeys on tulossa ja pimeys on vahvistuva, mutta Jumalan kirkkaus teissä tulee vahvistumaan. Mitä enemmän tulee olemaan pimeyttä, sitä enemmän Jumalan kirkkautta tulee teissä olemaan, ja te tulette näkemään väkeviä voittoja niissä kylissä. Mitä enemmän pimeyttä, sitä enemmän Jumalan kirkkautta. Te tulette näkemään voittoja ja parantumisia.

        Sitten seuraa kehotusta antaa itsensä eläväksi uhriksi Jumalalle, kielillä puhumista ja lisää kehotuksia ja Herra antaa paljon uskoon tulleita ja kirkkaus lisääntyy seurakunnissa.

        Suomi tulee sulkemaan rajat, te ette enää pääse rajan yli, paljon kielillä puhumista ja Jumalan kirkkauden esiin tulemista ja kehotusta. Monia tulee luopumaan… toistoa…, mutta jotka tulevat kestämään, ne loistavat Jumalan kirkkautta. Kun näyttää siltä, että pimeys voittaa, niin silloin tulee suuria voittoja ja taivaassa iloitaan. Taivas iloitsee voitoista. Haluamme siunata näitä kyliä, anna Herra heille kirkkauden voima.

        Sisar Aleksandralle tuli sisällöltään seuraava sanoma.

        Olen valmistanut sinua vuosia tähän tehtävään, se alkaa juuri pimeimmän hetken aikana. Tehtävä on salainen, ja sinä tulet olemaan kuriiri ja tuot rajan yli Suomeen viestejä, jotka koskettavat satoja tuhansia( juutalaisia) ihmisiä. Jumala piilottaa sinut tämän työsi takia ja olet viestinviejä. Jumala puhdistaa ensin ja tyhjentää täydellisesti ja sitten Jumala varustaa sinut pyhyydellä. Jumala tulee piilottamaan sinut (tapahtuuko tämä rajojen sulkeutumisen jälkeen).

        Kolmannelle henkilölle, suomalaiselle veljelle tulee seuraava sanoma (tekee Venäjällä työtä juutalaisten parissa ja on entinen armeijan kuljetusupseeri koulutukseltaan).

        Vankkurit lähtevät liikkeelle, kymmeniä autoja lähtee liikkeelle, lähtö on nopeaa ja se kestää lyhyen ajan. Sinä mobilisoit kymmeniä autoja, ja se on nopeaa ja muutamassa viikossa se tapahtuu. Jumala on antanut sinulle tämän
        lahjan ja se on jo sinussa sisällä ja Jumala on asettanut sinut tähän tehtävään kenraaliksi. Jumala aktivoi sen, kun aika on valmis ja se on nopea. Myöhemmin tämä tarkennettiin, että se kestää tarkalleen kolme viikkoa.

        Yhteenvetona voisin tulkita näin, koska Jumala on puhunut yli 25 vuoden ajan tästä asiasta ja on näyttänyt, miten toteutetaan tämä juutalaisten muutto. Venäjällä tapahtuu asioita, jonka seurauksena alkaa Suomeen hallitsematon pakolaisvirta, joka on hyvin lyhytaikainen. Maahan julistetaan poikkeustila ja kaduilla on armeijan panssaroidut ajoneuvot, öisin on ulkonaliikkumiskielto. Lopputilanteessa eivät viranomaiset kykene enää hallitsemaan asiaa, vaan raja suljetaan suomalaisten toimesta totaalisesti.

        Tässä yhteydessä kuriirit toimittavat Suomeen nimiä, määriä ja muita tietoja rajaa ylittävistä juutalaisista, jotka voidaan ottaa vastaan ja lähettää edelleen.

        Lisäksi tuli sanoma, joka koskee Suomen hallitusta.

        Suomen hallituksessa paljastuu asioita, jotka aiheuttavat suuren hämmingin maassa. Kaksi miesministeriä ja yksi naisministeri ovat tehneet salaisen sopimuksen ja tuo sopimus aikaansaa maahan jopa mielenosoituksia ja
        levottomuutta. Maahan julistetaan poikkeustila.

        Myöhemmin torstaina tähän samaan asiaan saatiin lisää selvennystä. Nuo ministerit ovat saaneet ja tehneet päätöksen pimeyden aikaansaamana ja pimeyden henki on vaikuttanut asiaan.

        Torstaina rukouskokouksessa 29.1.2009 Jumala antoi pastorin kautta myös kuvan, joka oli Latvian ja Liettuan rajalta n. 30 km.

        Asiaan liittyy jotain sotilaallista, koska kuvassa oli kolme panssarivaunua. Alkuun uutisointi tapahtuu ainoastaan Venäjällä ja hiukan myöhemmin myös muualla.

        (Liittyykö tapahtuma Venäjällä esiintyviin mielenosoituksiin? Putin on syntyjään ilmeisesti tuolta alueelta.)

        Tämä tapahtuma aktivoi myös tapahtumat, jotka nopeuttavat pimeyden lisääntymistä. Pimeyden verho oli jo Pietarin yllä.

        Lisäksi Suomen hallituksessa tapahtuvaan sekaannukseen ja hämminkiin tuli lisää valaistusta. Sopimus jonka kaksi miesministeriä ja yksi naisministeri ovat tehneet, päätöksen alkulähde on pimeydestä ja syvyydestä.

        Tulee suuri hämminki Suomeen. Päättäjät antavat ristiriitaisia määräyksiä ja ohjeita ja välillä ei tiedetä kuka maata johtaa. Tänään tuleva määräys kumotaan huomenna ja maassa on poikkeustila.

        Nimimerkin "Maanviljelijä" välittämä mummonsa uni 1980-luvun alussa

        Mummoni ennusti 1980-luvun alussa, että kun Suomen kansalla on kurjat oltavat, niin Paavo Väyrysestä nousee presidentti ja hän johdattaa Suomen kansaa parempaan. Niinistöstä voi tulla nyt presidentti, mutta se jää aika lyhytaikaiseksi, kuten hallituksen touhut, kunhan kansa ymmärtää mihinkä nämä johtajat ovat Suomea viemässä. Bilderberg-ryhmän eli supereliitin pyrkimyksenähän on vain saada koko maailma muutaman ihmisen haltuun ja nämä Suomen johtajat pelkäävät omien rakkaitten rahojensa menettämistä. Pitää olla kova johtaja kuten Väyrynen olisi ja ottaa se riski, että Suomen kansa kärsii siitä kun länsi kääntää vihansa meihin. Mutta suurempi kärsimys se olisi, kun oltaisiin maailman johtajan vietävänä kuin pässi narussa viivakoodit tai mikroprosessori kädessä. Joku päivä me tervehditään venäläisiä, kun ei muita ystäviä enää ole.


    • Päinvastoin.

      Meitsin isoäiti näki muuten aikoinaan toisenlaisen unen nykyhetkistä.Ja sen unen sanoma ei ollut sellainen kuin muissa unista on annettu ymmärtää! Siiinä unessa emme vastaanottaneet venäläisiä emmekä antautuneet heille,ja maailmassa oli paljon meidän ystäviämme!

    • ...

      ...

    • pölpötipölpöl

      Kun lukee näitä teidän juttujanne tuntuu tosi kummalliselta että päivittäisessä elämässä vastaantulevat ihmiset voi keskustella tälläisistä älyttömyyksistä ihan vakavissaan. Toki hieman hupsut ihmiset tunnistaa olemuksesta ja puheista, mutta jotenkin tuntuu että olette täysin normaaleja ihmisiä joilla on vaan tosi oudot jutut.
      Ainoa ihminen lähipiirissä joka on puhunut samanmoisia juttuja on ollut edesmennyt mummoni. Muistan hänen tarinoineen minulle jo todella pienenä jeesuksesta ja paholaisista, ilmestyskirjan pedosta ym.
      Hurjia juttuja jotka piti tapahtua ihan lähiaikoina, mummo sanoikin aina meillä käydessään että ei tule enää käymään koska hänet on temmattu taivaaseen.
      No mummo kuitenkin kävi vielä 35 vuotta, mutta jutut muuttui koko ajan hurjemmiksi, uskonto oli kaikessa mukana, kaikissa keskusteluissa mitä kävimme aivan tuiki tavallisista asioista päättyi juttu aina saarnaan jumalasta.
      Juttuihin puutui aikalailla ja kun mummolle tuli lisää ikää alkoi jo käymään sääliksi kun hän kuunteli ilman ajantajua radiodeitä saaden sieltä viestejä tuonpuoleisesta ym.
      Mummo piti itseään hyvänä uskovaisena ihmisenä jolle oli taivaspaikka varattuna, jotenkin vaan tuntui monesti että hän nosti itseään vähän jalustalle ja oli kova tuomitsemaan muita ihmisiä. Itsekin sain monesti kuulla kuinka hevimusiikki tai ylipäätään musiikki muut kuin virret oli syntiä samoten pelikortit ym täysin naurettavat asiat. Naimisiin mentyänikin mummo piti syntisenä että kävimme ravintolassa syömässä ja juomassa oluet vaimon kanssa.

      No vähän ennen mummon kuolemaa sain äitiltäni kuulla että mummo sairasti skitsofreniaa joten se selittääkin aika paljon.

      Harmitonta pähkäilyähän tämä teidän raamatun tarinoiden vääntely on, tuntuu vaan tosiaan niin oudolle kun tälläisiä juttuja näkee kirjoitettavan.

      Mukavaa talvea kaikille!!!

      • mummon kaveri

        ---Mummo piti itseään hyvänä uskovaisena ihmisenä jolle oli taivaspaikka varattuna, jotenkin vaan tuntui monesti että hän nosti itseään vähän jalustalle ja oli kova tuomitsemaan muita ihmisiä. Itsekin sain monesti kuulla kuinka hevimusiikki tai ylipäätään musiikki muut kuin virret oli syntiä samoten pelikortit ym täysin naurettavat asiat. Naimisiin mentyänikin mummo piti syntisenä että kävimme ravintolassa syömässä ja juomassa oluet vaimon kanssa---

        ...Uskovaiselle kaikki mikä menee yli Jeesuksen on syntiä.Monesti huoli läheisístä purkautuu epätoivosesta pelottelusta tuomiolla,kun pitäisi puhua Jeesuksen rakkaudesta ja rukoilla läheisten puolesta.Uskovaiset ihmiset menevät monesti ns.lainalle,jolloin uskosta tulee sellaista suorittamista.Sääntöjä,sääntöjen perään ja kun ei niitä pysty täyttämään se purkautuuu epätoivoisina tuomioina.Sydämmen kyllyydestä suu puhuu ja usko ilman armoa on yhtä tuskaa,siinä voi vaikka nuppi seota.Paavali kirjoitti:Vapauteen Kristus meidät vapautti,älkää siis alistuko uudelleen lain alle.Elävä usko Jeesukseen on ainut tie joka vapauttaa kirjaimellisesta laista ja alkaa sydämmen laki tai oman tunnon laki.Silloin ihminen alkaa elämään oikein omasta tahdostaan,ei sen takia että niin on kirjoitettu.

        Mummosi tiesi mitä tuleman pitää ja huoli sinun ja perheesi kohtalosta oli hänelle suurin pelko,koska hän rakasti teitä ja halusi kaiken tavoin pelastaa kaikki läheisensä.Tosin kukaan ihminen ei voi pelasta ketään,vaan jokaisen on itse valittava ottaako pelastuksen vastaan,sen olen omista lapsista huomannut.Ei ole muuta mahdollisuuta kuin rukoilla.Et ole täällä kirjoittelemassa sattumalta,vaan asiata sinua kiinostavat ja se mistä mummosi puhui on saanut sinut uteliaaksi.Otappa joskus Uusitestamentti ja lueskele sitä,niin ymmärrät mummoasi paremmin ja itseäsi myös.

        Jumala kutsuu kaikkia,joitain jopa useasti.Jokainen saa vapaasti valita kohtalonsa.

        Mukavaa talvea sullekkin.


      • pälpätiläpätiläp
        mummon kaveri kirjoitti:

        ---Mummo piti itseään hyvänä uskovaisena ihmisenä jolle oli taivaspaikka varattuna, jotenkin vaan tuntui monesti että hän nosti itseään vähän jalustalle ja oli kova tuomitsemaan muita ihmisiä. Itsekin sain monesti kuulla kuinka hevimusiikki tai ylipäätään musiikki muut kuin virret oli syntiä samoten pelikortit ym täysin naurettavat asiat. Naimisiin mentyänikin mummo piti syntisenä että kävimme ravintolassa syömässä ja juomassa oluet vaimon kanssa---

        ...Uskovaiselle kaikki mikä menee yli Jeesuksen on syntiä.Monesti huoli läheisístä purkautuu epätoivosesta pelottelusta tuomiolla,kun pitäisi puhua Jeesuksen rakkaudesta ja rukoilla läheisten puolesta.Uskovaiset ihmiset menevät monesti ns.lainalle,jolloin uskosta tulee sellaista suorittamista.Sääntöjä,sääntöjen perään ja kun ei niitä pysty täyttämään se purkautuuu epätoivoisina tuomioina.Sydämmen kyllyydestä suu puhuu ja usko ilman armoa on yhtä tuskaa,siinä voi vaikka nuppi seota.Paavali kirjoitti:Vapauteen Kristus meidät vapautti,älkää siis alistuko uudelleen lain alle.Elävä usko Jeesukseen on ainut tie joka vapauttaa kirjaimellisesta laista ja alkaa sydämmen laki tai oman tunnon laki.Silloin ihminen alkaa elämään oikein omasta tahdostaan,ei sen takia että niin on kirjoitettu.

        Mummosi tiesi mitä tuleman pitää ja huoli sinun ja perheesi kohtalosta oli hänelle suurin pelko,koska hän rakasti teitä ja halusi kaiken tavoin pelastaa kaikki läheisensä.Tosin kukaan ihminen ei voi pelasta ketään,vaan jokaisen on itse valittava ottaako pelastuksen vastaan,sen olen omista lapsista huomannut.Ei ole muuta mahdollisuuta kuin rukoilla.Et ole täällä kirjoittelemassa sattumalta,vaan asiata sinua kiinostavat ja se mistä mummosi puhui on saanut sinut uteliaaksi.Otappa joskus Uusitestamentti ja lueskele sitä,niin ymmärrät mummoasi paremmin ja itseäsi myös.

        Jumala kutsuu kaikkia,joitain jopa useasti.Jokainen saa vapaasti valita kohtalonsa.

        Mukavaa talvea sullekkin.

        Tämä viestiketju ja eräs toinen "foliohattu" Jouko Pihon aloittama ketju oli linkitetty jonnekin huumorisivuille ja sitä kautta löysin ketjun että aikalailla sattumalta ollaan kirjoittelemassa.
        Olen toki pohtinut uskonasioita ja yleensäkin maailman menoa ja tullut omalta kohdaltani sellaiseen johtopäätökseen että en usko mihinkään ihmisten keksimään uskontojen haaraan.
        Niputan nyt kaikki uskonnot samaan nippuun koska ne kaikki on hyvin samankaltaisia pääpiirteittäin, eli on jokin jumalolento joka palvotaan ja eletään uskontoon kuuluvien oppien ja sääntöjen mukaan.
        Säännöt ja ohjeet elontielle sitten vaihtelee kulttuurin ja asuinseudun mukaan.
        Mielestäni eri uskonnoista ei ole ihmisten elämälle maapallolla mitään hyötyä, päinvastoin melkein kaikissa konflikteissa on aina mukana eripurat siitä ketä hahmoa kumarrellaan.
        Uskonnoissa on myös tietynlaisia mahdottomuuksia.

        Mikä esimerkiksi voisi olla todennäköisyys/mahdollisuus on syntyä palvomaan "oikeaa" jumalaa. Ja kuinka todennäköisenä pidätte että esim. islamilaiseen perheeseen syntynyt lapsi joka on koko ikänsä kuullut että muhammed o profeetta ja alkanut itsekin uskoa siihen voi pelastua kadotukselta, vaikka onkin elänyt nätisti ja muita kunnioittaen...
        Meinaatteko että jos jokin jumala on oikeasti olemassa niin se olisi niin epäoikeudenmukainen/tyhmä että se heittäisi fiksuja ja mukavia ihmisiä helvetin liekkeihin ihan vaan sen takia että rukoilit väärää jätkää, antaen samalla ikuisia elämän passeja heeboille jotka pää vaahdossa paasaa just oikeeta kuvatusta tuomiten kaikki muut (ei uskovat/vääriin uskontoihin uskovat)

        Mulle henkilökohtaisesti riittää sellainen elämänohje että ottaa kaikessa tekemisessään huomioon muut samalla yrittäen repiä tästä elämästä kaiken irti kokien mahdollisimman paljon asioita ettei sitten "kuolinvuoteella" ole kovin pahasti sellainen olo että olishan tässä voinut fiksumminkin elää.


      • läppätiläp
        pälpätiläpätiläp kirjoitti:

        Tämä viestiketju ja eräs toinen "foliohattu" Jouko Pihon aloittama ketju oli linkitetty jonnekin huumorisivuille ja sitä kautta löysin ketjun että aikalailla sattumalta ollaan kirjoittelemassa.
        Olen toki pohtinut uskonasioita ja yleensäkin maailman menoa ja tullut omalta kohdaltani sellaiseen johtopäätökseen että en usko mihinkään ihmisten keksimään uskontojen haaraan.
        Niputan nyt kaikki uskonnot samaan nippuun koska ne kaikki on hyvin samankaltaisia pääpiirteittäin, eli on jokin jumalolento joka palvotaan ja eletään uskontoon kuuluvien oppien ja sääntöjen mukaan.
        Säännöt ja ohjeet elontielle sitten vaihtelee kulttuurin ja asuinseudun mukaan.
        Mielestäni eri uskonnoista ei ole ihmisten elämälle maapallolla mitään hyötyä, päinvastoin melkein kaikissa konflikteissa on aina mukana eripurat siitä ketä hahmoa kumarrellaan.
        Uskonnoissa on myös tietynlaisia mahdottomuuksia.

        Mikä esimerkiksi voisi olla todennäköisyys/mahdollisuus on syntyä palvomaan "oikeaa" jumalaa. Ja kuinka todennäköisenä pidätte että esim. islamilaiseen perheeseen syntynyt lapsi joka on koko ikänsä kuullut että muhammed o profeetta ja alkanut itsekin uskoa siihen voi pelastua kadotukselta, vaikka onkin elänyt nätisti ja muita kunnioittaen...
        Meinaatteko että jos jokin jumala on oikeasti olemassa niin se olisi niin epäoikeudenmukainen/tyhmä että se heittäisi fiksuja ja mukavia ihmisiä helvetin liekkeihin ihan vaan sen takia että rukoilit väärää jätkää, antaen samalla ikuisia elämän passeja heeboille jotka pää vaahdossa paasaa just oikeeta kuvatusta tuomiten kaikki muut (ei uskovat/vääriin uskontoihin uskovat)

        Mulle henkilökohtaisesti riittää sellainen elämänohje että ottaa kaikessa tekemisessään huomioon muut samalla yrittäen repiä tästä elämästä kaiken irti kokien mahdollisimman paljon asioita ettei sitten "kuolinvuoteella" ole kovin pahasti sellainen olo että olishan tässä voinut fiksumminkin elää.

        Mikä esimerkiksi voisi olla todennäköisyys/mahdollisuus on syntyä palvomaan "oikeaa" jumalaa. Ja kuinka todennäköisenä pidätte että esim. islamilaiseen perheeseen syntynyt lapsi joka on koko ikänsä kuullut että muhammed o profeetta ja alkanut itsekin uskoa siihen voi pelastua kadotukselta, vaikka onkin elänyt nätisti ja muita kunnioittaen...

        Tarkoitin tässä siis kristinuskon kannalta, tai jonkin muun uskonnon kannalta.


      • yksin armosta
        pälpätiläpätiläp kirjoitti:

        Tämä viestiketju ja eräs toinen "foliohattu" Jouko Pihon aloittama ketju oli linkitetty jonnekin huumorisivuille ja sitä kautta löysin ketjun että aikalailla sattumalta ollaan kirjoittelemassa.
        Olen toki pohtinut uskonasioita ja yleensäkin maailman menoa ja tullut omalta kohdaltani sellaiseen johtopäätökseen että en usko mihinkään ihmisten keksimään uskontojen haaraan.
        Niputan nyt kaikki uskonnot samaan nippuun koska ne kaikki on hyvin samankaltaisia pääpiirteittäin, eli on jokin jumalolento joka palvotaan ja eletään uskontoon kuuluvien oppien ja sääntöjen mukaan.
        Säännöt ja ohjeet elontielle sitten vaihtelee kulttuurin ja asuinseudun mukaan.
        Mielestäni eri uskonnoista ei ole ihmisten elämälle maapallolla mitään hyötyä, päinvastoin melkein kaikissa konflikteissa on aina mukana eripurat siitä ketä hahmoa kumarrellaan.
        Uskonnoissa on myös tietynlaisia mahdottomuuksia.

        Mikä esimerkiksi voisi olla todennäköisyys/mahdollisuus on syntyä palvomaan "oikeaa" jumalaa. Ja kuinka todennäköisenä pidätte että esim. islamilaiseen perheeseen syntynyt lapsi joka on koko ikänsä kuullut että muhammed o profeetta ja alkanut itsekin uskoa siihen voi pelastua kadotukselta, vaikka onkin elänyt nätisti ja muita kunnioittaen...
        Meinaatteko että jos jokin jumala on oikeasti olemassa niin se olisi niin epäoikeudenmukainen/tyhmä että se heittäisi fiksuja ja mukavia ihmisiä helvetin liekkeihin ihan vaan sen takia että rukoilit väärää jätkää, antaen samalla ikuisia elämän passeja heeboille jotka pää vaahdossa paasaa just oikeeta kuvatusta tuomiten kaikki muut (ei uskovat/vääriin uskontoihin uskovat)

        Mulle henkilökohtaisesti riittää sellainen elämänohje että ottaa kaikessa tekemisessään huomioon muut samalla yrittäen repiä tästä elämästä kaiken irti kokien mahdollisimman paljon asioita ettei sitten "kuolinvuoteella" ole kovin pahasti sellainen olo että olishan tässä voinut fiksumminkin elää.

        Jumala on oikeudenmukainen Jumala ja tuomitsee oikein. Siltä, jolle on enemmän annettu, vaaditaan enemmän. Vaatimukset eivät siis ole samanlaiset kaikilta.

        Kuitenkin meille on annettu yksi nimi, jossa pelastuu, ja se on Jeesus-nimi. Länsimainen ihminen on kuullut Jeesuksesta ja pelastuksesta tässä nimessä, siksi häneltä vaaditaan enemmän.

        Jeesus pelastaa kaikista uskonnoista. Hän ei halua meitä mihinkään uskonnollisuuden kahleisiin, vaan seuraamaan ainoastaan Häntä. Hän haluaa johdattaa ja olla elämässämme läsnä joka päivä. Hän haluaa katkaista kaikki kahleet, olivat ne sitten minkälaisia tahansa.

        Pidän itseäni äärimmäisen etuoikeutettuna, että olen syntynyt Suomeen ja ennen kaikkea uskovaiseen perheeseen. Usko Jumalaan on ollut suurin mahdollinen lahja, jonka vanhempani ovat voineet minulle antaa. Tällä en tarkoita sitä, että he varsinaisesti olisivat sitä voineet antaa, vaan he ovat eläneet sitä todeksi, mistä puhuvat - eli uskoaan Jeesukseen. Kun saa kasvaa tuollaisessa ilmapiirissä, tulee uskoon, ja tietää, että Jumala on.

        Ilman tätä etuoikeutta elämäni olisi aivan toisen näköistä kuin nyt.


    • ...

      ...

    • tuhat ja yksi

      "Viimeinen presidentti halo" saa väistyä uuden edestä.

      Sauli Niinistö tuli valituksi tänään, suorassa kansan äänestyksessä.

      Ei Paavoista tullut ei yhdestäkään niistä.
      Ei naista valittu.
      Ei Pekka Haavistokaan ylettynyt.

      Kylläkait joku osui Niinistöönkin ?

      Mutta se Jeesus vain ei tuu.

    • kalle_jussi_2011

      Eero Kemppaisen profetia :Jeesus tulee Tarja Hallosen elinaikana ,eli Tarja Hallosen ei tarvii olla presidenttinä enään,kun Jeesus tulee ,näin ymmärsin?!

      • Risti-riitaista.


      • Tässä mennään...
        Risti-riitaista. kirjoitti:

        Niin että missäkö mennään?

        Tähän kysymykseen lienee helppo vastata.

        Eli nyt mennään siinä,että kun joku profetia ei taaskaan toteutunut,niin profeetat unohtavat sen kiireesti ja alkavat protoimaan ja ennustelemaan aivan jotain muuta.

        Eli tässä,kuten aina ennenkin,mennään ja tullaan menemään jatkossakin!


      • lyhyt vastaus
        Risti-riitaista. kirjoitti:

        Riisti-riitaista.: Ovat kumpikin vielä tässä ajassa.


    • Armosta kyselijä.

      Mitenkäs nämä profetiat ovat edenneet ja joko ne vennääläiset on marssineet rajan yli?

      • Jokainen jollakin

        Onhan noita venäläisiä Suomessa jo kymmeniätuhansia. Ei ole monta päivää siitä, kun kaksi nuorehkoa venakkoa oli yhtäaikaa uimahallin lauteilla.

        En tiedä, ovatko tulleet marssimalla, laivalla, latalla, mossella vai millä.


    • Yskin naurusta.

      Voi voi sentään kun tämäkin mielettömän tärkeä profetia uni-ja muiden näkyjen,ja myös erään hemmon,vahvistamana on päässyt vajomaan unhon yöhön.

      Vai alkaako tämänkin profetian suhteen kunnon täpinät ennen kuin on 13.kesäkuuta 2013?

    • Niinpä niin

      ..alkaa, alkaa..

      • Ihan Pihalla...

        No,miten tässä hommassa on mahtanut käydä??


    • kusiko

      kengille?

    • Hölmöä on

      Jopas on järkeä oikein kosolti kaivella vanhoja ketjuja. Olisit toki kaivanut pelkän profetian niin olisit oikealla foorumilla.

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      31.8.2023

      Uskovan naisen uni Raamatun merkityksen mitätöimisestä

      Vuosia sitten näin unen, jossa eteeni näytettiin televisio, jossa Sauli Niinistö oli antamassa lausuntoa. Siinä hän sanoi suunnilleen näin: ”Raamattuja ei toki kielletä, mutta sen merkitys on enää sama kuin muidenkin tarukirjojen.”

      Tämä on nyt ollut mielessä Päivi Räsäsen oikeudenkäynnin aikana. Toivon todella, ettei uni käy toteen. Käykö niin, että Euroopan ihmisoikeustuomioistuin saa tämän Raamattuun ja sananvapauteen liittyvän oikeudenkäynnin ratkaistua Raamatun pyhyyden mitätöimiseen?

      Jumala armahtakoon Suomen maata!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe