NÄIN JEESUKSEN

jenny.

Niin..toivottavasti tätä ei poisteta, (kuten osalle viesteistäni on käynyt)...

Näin tänä "aamuna" (aamu on siksi hipsuissa, koska heräsin aika myöhään) JEESUKSEN!
(Tämä ei ole rienaa.)

Eli: Olin hereillä/heräämässä, mutta silmät vielä periaatteessa kiinni ja siihen silmieni eteen (niiden ollessa kiinni) hahmottuivat Jeesuksen kasvot. Pitkät hiukset, parta, lempeät kasvot...minä nyt vain TIESIN, että se oli JEESUS.

EN ole katsellut mitään Jeesus-leffoja viime aikoina...! (tms. josta olisi voinut saada "vaikutteita")


Sen sijaan rukoilin paljon viime yönä ennen nukkumaanmenoa...

16

2889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihana näky

      ja rauhallinen. Pidä näkemäsi mielessäsi kun tarvitset "voimaa" elämässäsi.
      Ihanaa, toivottavasti näit todella tämän.

      • jenny.

        Oli se...aivan kuin rukousvastaus minulle...olin ollut aika hermostunut ja ahdistunut tiettyjen asioiden kanssa ja "pyörittelin" niitä mielessäni ennen nukkumaanmenoa viime yönä...

        Sitten kun aamulla herääminen oli vaikeaa, niin tuo näky tuli tosiaan silmieni eteen...

        Aivan kuin Jeesus olisi tullut sanomaan: "Mitäs siinä hermoilet? Sinullahan on MINUT!"


      • jenny.
        jenny. kirjoitti:

        Oli se...aivan kuin rukousvastaus minulle...olin ollut aika hermostunut ja ahdistunut tiettyjen asioiden kanssa ja "pyörittelin" niitä mielessäni ennen nukkumaanmenoa viime yönä...

        Sitten kun aamulla herääminen oli vaikeaa, niin tuo näky tuli tosiaan silmieni eteen...

        Aivan kuin Jeesus olisi tullut sanomaan: "Mitäs siinä hermoilet? Sinullahan on MINUT!"

        ...sen verran vielä jatkoa tuohon näkyyn, että Jeesuksen kasvojen jälkeen näin ikäänkuin pään, josta hehkui valoa joka puolelle...

        Jotenkin käsitin, että se "pää" olisin ollut minä...? (joka säteilee Kristus-energiaa)

        Muistatteko, kun jossain kohtaa Raamatussa lukee: "Te (siis ihmiset) olette maailman Valo..."...?


      • ehkä.
        jenny. kirjoitti:

        ...sen verran vielä jatkoa tuohon näkyyn, että Jeesuksen kasvojen jälkeen näin ikäänkuin pään, josta hehkui valoa joka puolelle...

        Jotenkin käsitin, että se "pää" olisin ollut minä...? (joka säteilee Kristus-energiaa)

        Muistatteko, kun jossain kohtaa Raamatussa lukee: "Te (siis ihmiset) olette maailman Valo..."...?

        Näit ehkä projektion, kuvauksen eli hologrammin pysyvämmästä itsestäsi.


        Itse
        Korkeampi Minä
        Suojelusenkeli
        Yliminä
        Superego
        jne.
        jne.

        Siinäpä nimityksiä samalle asialle. Nämä ilmestykset itsestä voivat olla sangen vaikuttavia ja tuoda turvallisuutta. Buddhalaiset nimittävät näitä projektioita ilmestyskehoiksi, kristityt ilmestyksiksi ja skeptikot valveuniksi.


      • ihana näky
        jenny. kirjoitti:

        ...sen verran vielä jatkoa tuohon näkyyn, että Jeesuksen kasvojen jälkeen näin ikäänkuin pään, josta hehkui valoa joka puolelle...

        Jotenkin käsitin, että se "pää" olisin ollut minä...? (joka säteilee Kristus-energiaa)

        Muistatteko, kun jossain kohtaa Raamatussa lukee: "Te (siis ihmiset) olette maailman Valo..."...?

        heti täällä alkaa tulla esiin kaikenlaisia epäilyksiä näyllesi.
        Mutta jos samalla koit todella rauhaa ja tunteen, ettet ole yksin murheinesi niin usko pois, että Jeesus todella oli silloin lähelläsi.
        Aivan mahtavaa, aivan mahtava kokemus, älä unohda koskaan sitä.
        Jo pelkästään Jeesuksen näkeminen unessa on niin kaunista ja arvokasta mutta että vielä noin todesti. Ihana, lämmin kokemus sinulla.
        Muista, että suurin osa ihmisistä yrittää mollata kaiken kauniin, mutta kun tiedät totuuden, mitäpä muiden vähättelyistä, vai mitä.
        Jenny, nyt sitten tiedät kenessä on ainoa turva kun sitä tarvitset.


      • niin alkaa tapahtua!
        ihana näky kirjoitti:

        heti täällä alkaa tulla esiin kaikenlaisia epäilyksiä näyllesi.
        Mutta jos samalla koit todella rauhaa ja tunteen, ettet ole yksin murheinesi niin usko pois, että Jeesus todella oli silloin lähelläsi.
        Aivan mahtavaa, aivan mahtava kokemus, älä unohda koskaan sitä.
        Jo pelkästään Jeesuksen näkeminen unessa on niin kaunista ja arvokasta mutta että vielä noin todesti. Ihana, lämmin kokemus sinulla.
        Muista, että suurin osa ihmisistä yrittää mollata kaiken kauniin, mutta kun tiedät totuuden, mitäpä muiden vähättelyistä, vai mitä.
        Jenny, nyt sitten tiedät kenessä on ainoa turva kun sitä tarvitset.

        se on vahvempaa kuin vodka!
        -ja irvistyskin on aito, ja kellot alkavat soida..


      • Aritta
        niin alkaa tapahtua! kirjoitti:

        se on vahvempaa kuin vodka!
        -ja irvistyskin on aito, ja kellot alkavat soida..

        olet kokeillut?


    • Perhe riidan yhteydessä. Tempaisin raamatun käteen, sattui olemaan siinä lähellä ja hyppäsin sänkyyn seisomaan. Tarkoitukseni oli heittää puolisoa sillä kirjalla.
      ilmassa siinä ihan keskellä huonetta oli Jeesus väreisä, juuri sellaisena kuin hänet vaatetukseltan kuvataan.
      Hän oli kuin kuvana, siis kuin heijastettuna siihen. No nuori kun olin niin tokenin näkyyn ja uskon sen olleen minulle opiksi. Sillä, pieneen mieleen ei tullut pitkään aikaan haastaa riitaa.
      Amen.

    • niin kuuletko koskaan

      valveunista?

    • at the left hand ov god

      ja mie näin tänä aamuna naapurin sepon kalja kassin kanssa kävelemässä, siinäpä vasta ihme.

    • kukajos

      mihinkä ihmisrotuun tuo sinun "näkemäsi" hahmo jota kutsut Jeesukseksi. Me valkoihoiset useimmiten kuvittelemme hänet valkoihoiseksi, mutta totuus on toinen. Siihen aikaan Israelissa oli hyvin väähän alkoihoisia, jos ollenkaan.

    • esko

      Minä näin pari päivää sitten Jeesuksen kuvan taulussa..olin kanssa nousemassa sängystä ja satuin katsomaan lapsi aiheiseen tauluumme ja siinä näkyi kaunis Jeesuksen kuva jossa hän rukoili..se ei ollut mitään harhaa,aivan selvä kuva.Olin edellisenä päivänä rukoillut paljon ja Jumala oli koko päivän ollut mielessä.

    • entten tentten

      Hyvin harvat saavat kokea näkyjä Jeesuksesta. Mahtavaa! Vahvistu uskossa. Etsi Jeesusta. Jumala ilmeisesti haluaa että rukoilet edelleen ja kasvat hengellisesti. Jos sinua kutsutaan esirukoilijaksi, voit rukoilla ihmisten puolesta. Jos alat saamaan Jumalalta Raamatun sanaa "elävänä" tai Raamatun hengen mukaisia sanomia, kerro niistä ehkä aluksi vain tuntemillesi uskoville. Niitä sanomia nimitetään profetioiksi Raamatussa. Älä säikähdä sitä, jos ihmiset epäilevät tai jopa pilkkaavat. Minua on pilkattu uskosta johtuen jo nuorena paljon, mutta rakastan Jeesusta edelleen.

      • toinen merkki

        Näin muutamia vuosia sitten hiukan ennen heräämistäni Jeesuksen. Hän kulki hyvin rauhallisesti ohitseni vasemmalta oikealle. Pitkät hiukset, sivustapäin profiili, rauhallinen olemus. Joitakin vuosia tuota aiemmin äitini syntymäpäivillä olin tavannut papin, jonka aivan kuin itsekseen tuolloin olin kuullut puhelevan seuraavasti: "Siksihän se Herra ei käännä kasvojaan ihmiseen päin, koska ne ovat niin kirkkaat, ihminen ei sitä kestäisi". Tuon papin puheen käsitin myöhemmin vastaukseksi siihen, kun unessa esitin kysymyksen, että miksi Jeesus ei käännä kasvojaan minuun päin eikä sano mitään vaikka noin elävänä minulle ilmestyy. Näistä asioista kiinnostuneille ja sitä miettiville, että elääkö Jeesus keskuudessamme, suosittelen luettavaksi Lorna Byrnen kirjoja: Enkeleitä hiuksissani sekä Portaat taivaaseen.


    • Rauhanlapsi

      Olen nähnyt myös jotakin niin ihmeellistä,etten viitsi puhua siitä.Ihminen leimataan helposti.Sain ilmestyksen.Sen,minkä ihminen on nähnyt,tietää vain hän itse todeksi!Armolahjat ovat henkilökohtaisia.Siksi niistä ei pitäisi puhua.

      • Schizo

        Kyllä niistä kannattaa puhua, terapeutin kanssa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe