Kaikkea saa kaupata

Kössönöm

nähtävästi. Haluatko pienemmän kengännumeron, tai pitemmät jalat. Otapa yhteyttä Sleyhin, niin asia hoituu. Hinnasta ei ollut uutisessa puhetta.

"Sleyn tuoreessa Sanansaattaja-lehden numerossa julkaistiin "Matkamiehen kirkon" maksettu ilmoitus, jossa mainostetaan muun muassa jalkojen pituuden korjausta rukouksen avulla. Päätoimittaja Hannu Kippo sanoo "pitäneensä lehteen tullut ilmoitusta jonkin aikaa pöydällä" ennen kuin päätti antaa julkaisuluvan."

http://www.kotimaa.fi/kotimaa/index.php?option=com_content&task=view&id=5476&Itemid=38

11

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puusilimä

      pakkohan tuota on avuksi pyytää.. haluun siron 39:n 37:ksi tai jotain ja äkkiä. eihän tää naisellinen lattajalka kovinkaan kivalta muuten näytä...
      liekö tuo rukous ja palvonta auttaa? tuskin...

      heti meen testaamaan kun kynnelle kykenen...

      • Mirreli

        onks sinulla noin pieni jalka ja vielä pienemmäksi haluat?
        Lattajalka ei kyllä ole kiva, sitä en haluaisi:)

        Mennään heti testaamaan ja katotaan kumman käy paremmin:)


      • puusilimä
        Mirreli kirjoitti:

        onks sinulla noin pieni jalka ja vielä pienemmäksi haluat?
        Lattajalka ei kyllä ole kiva, sitä en haluaisi:)

        Mennään heti testaamaan ja katotaan kumman käy paremmin:)

        pakkohan se on koittaa vielä pienempi saada! tuntuu ihan ankalta tää olo kun läpsyttelee ympäri kotia.

        näin pieni latuska mulla juu :S


      • Mirreli
        puusilimä kirjoitti:

        pakkohan se on koittaa vielä pienempi saada! tuntuu ihan ankalta tää olo kun läpsyttelee ympäri kotia.

        näin pieni latuska mulla juu :S

        on ne neljäkymppiset ja jopa ylikin:(
        Onnistuukohan pienennys ollenkaan tai sais edes pari numeroa:(

        Ainaskin haluun pituutta lisää, venyttäkööt vaikka millä konstilla:)


    • Mirreli

      otan heti yhteyttä ja kysyn voivatko he järjestää pituutta lisää noin 20 senttiä tai vaihtoehtoisesti painoa pois 10 kiloa:)
      Jalat ovat liian isot muutenkin, kengät numeroa 40, ei niihin tarvitse puuttua:)

      Täytyy sanoa, että kirkko on menossa päin.... kun tuollaista aletaan mainostaa.

      • Kössönöm

        lisää pituutta? Tai painoa pois? Tikkaat on keksitty ja pyöreys on ilo silmälle.

        Ihan yhtä hyvin niillä isoilla jaloilla kävelee, kuin pienilläkin.

        Uskonnot on mitä on, kumma vaan, että tuollaiseenkin joku uskoo.


    • wapadaz

      Jos lukija jo valmiiksi uskoo sellaisiin järjettömyyksiin kuin kolmiyhteinen Jumala ja neitseellinen sikiäminen, niin miksipä hän ei saman tien uskoisi jalkojen pidentämiseen rukouksen voimalla?

    • Puumulukku

      Minulla tuo peräsuoli roikkuu puolisen metriä ulkona. Saisikohan sen etes rullalle.

      • Kössönöm

        tiedä vaikka auttaisi.

        Kuten sanottu, niin hinnasta ei ollut mainintaa. Saattaa olla, että kirurgi tulisi halvemmaksi ja olisi edes jotain takeita peräsuolesi tulevasta tilasta.

        On tämä hauskaa, mitä kaikkea mainostetaan.


    • tuollaiset mainokset, kohta alkavan mätäkuun kynnyksellä. Rukous on ilmaista eikä maksa mittää. Hyvää yötä, Jeesus myötä :)

    • ja hullut maksaa.

      Bisnes on bisnestä sanoi Bushkin kun Irakiin lähetti porukkansa.

      Entäs ne evankelistat ympäri maailman? Ei ne ihan tyhjätaskuja ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe