Kaikkea saa kaupata

Kössönöm

nähtävästi. Haluatko pienemmän kengännumeron, tai pitemmät jalat. Otapa yhteyttä Sleyhin, niin asia hoituu. Hinnasta ei ollut uutisessa puhetta.

"Sleyn tuoreessa Sanansaattaja-lehden numerossa julkaistiin "Matkamiehen kirkon" maksettu ilmoitus, jossa mainostetaan muun muassa jalkojen pituuden korjausta rukouksen avulla. Päätoimittaja Hannu Kippo sanoo "pitäneensä lehteen tullut ilmoitusta jonkin aikaa pöydällä" ennen kuin päätti antaa julkaisuluvan."

http://www.kotimaa.fi/kotimaa/index.php?option=com_content&task=view&id=5476&Itemid=38

11

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puusilimä

      pakkohan tuota on avuksi pyytää.. haluun siron 39:n 37:ksi tai jotain ja äkkiä. eihän tää naisellinen lattajalka kovinkaan kivalta muuten näytä...
      liekö tuo rukous ja palvonta auttaa? tuskin...

      heti meen testaamaan kun kynnelle kykenen...

      • Mirreli

        onks sinulla noin pieni jalka ja vielä pienemmäksi haluat?
        Lattajalka ei kyllä ole kiva, sitä en haluaisi:)

        Mennään heti testaamaan ja katotaan kumman käy paremmin:)


      • puusilimä
        Mirreli kirjoitti:

        onks sinulla noin pieni jalka ja vielä pienemmäksi haluat?
        Lattajalka ei kyllä ole kiva, sitä en haluaisi:)

        Mennään heti testaamaan ja katotaan kumman käy paremmin:)

        pakkohan se on koittaa vielä pienempi saada! tuntuu ihan ankalta tää olo kun läpsyttelee ympäri kotia.

        näin pieni latuska mulla juu :S


      • Mirreli
        puusilimä kirjoitti:

        pakkohan se on koittaa vielä pienempi saada! tuntuu ihan ankalta tää olo kun läpsyttelee ympäri kotia.

        näin pieni latuska mulla juu :S

        on ne neljäkymppiset ja jopa ylikin:(
        Onnistuukohan pienennys ollenkaan tai sais edes pari numeroa:(

        Ainaskin haluun pituutta lisää, venyttäkööt vaikka millä konstilla:)


    • Mirreli

      otan heti yhteyttä ja kysyn voivatko he järjestää pituutta lisää noin 20 senttiä tai vaihtoehtoisesti painoa pois 10 kiloa:)
      Jalat ovat liian isot muutenkin, kengät numeroa 40, ei niihin tarvitse puuttua:)

      Täytyy sanoa, että kirkko on menossa päin.... kun tuollaista aletaan mainostaa.

      • Kössönöm

        lisää pituutta? Tai painoa pois? Tikkaat on keksitty ja pyöreys on ilo silmälle.

        Ihan yhtä hyvin niillä isoilla jaloilla kävelee, kuin pienilläkin.

        Uskonnot on mitä on, kumma vaan, että tuollaiseenkin joku uskoo.


    • wapadaz

      Jos lukija jo valmiiksi uskoo sellaisiin järjettömyyksiin kuin kolmiyhteinen Jumala ja neitseellinen sikiäminen, niin miksipä hän ei saman tien uskoisi jalkojen pidentämiseen rukouksen voimalla?

    • Puumulukku

      Minulla tuo peräsuoli roikkuu puolisen metriä ulkona. Saisikohan sen etes rullalle.

      • Kössönöm

        tiedä vaikka auttaisi.

        Kuten sanottu, niin hinnasta ei ollut mainintaa. Saattaa olla, että kirurgi tulisi halvemmaksi ja olisi edes jotain takeita peräsuolesi tulevasta tilasta.

        On tämä hauskaa, mitä kaikkea mainostetaan.


    • tuollaiset mainokset, kohta alkavan mätäkuun kynnyksellä. Rukous on ilmaista eikä maksa mittää. Hyvää yötä, Jeesus myötä :)

    • ja hullut maksaa.

      Bisnes on bisnestä sanoi Bushkin kun Irakiin lähetti porukkansa.

      Entäs ne evankelistat ympäri maailman? Ei ne ihan tyhjätaskuja ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe