Jos Raamatussa

kerrotaan,

että Jeesukseen uskovat tempaistaan ylös, niin silloin meidät tempaistaan, vaikka harvat vain uskovat sen.
Minä olen valmis tempaisuun ja odotan sitä innolla. Kaukana se aika ei enää ole.

9

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pieni joukko

      joka uskoo sen mitä Raamattu sanoo ja nämä uskovaiset saavat nähdä ihmeitä.

    • cybo-ceronimo-cabriel-61

      Kristuksen kaltaisuus -->merkitsee kehollisuuden ja hengen erottamista---> Jo[!] tässä maailmassa.

      Kielellisessä ylös-tempaus kuva-elmassa tarkoitetaan muuntumista Kristuksen--->eli Voidellun henkiseen tilaan, tilaan---> jossa maallinen menettää voimansa Henkeen nähden.

      Tämä merkitsee henkemme olemista JO n-y-t Korkeimman Valtakunnassa, riippumatta siitä, kuinka äänekkäästi ja innokkaasti kehomme edelleen viheltelee "kolmatta linjaa takaisin" tansahdellessaan bulevardilla.

    • diana*

      ...kuin, että Jumala on "tempaissut" Israelin kansan takaisin kotiin, ei tule.

    • näin.

      1. Kor. 15:51
         
      Nyt ilmoitan teille salaisuuden: Me emme kaikki kuole, mutta kaikki me muutumme, [15:51,52: Matt. 24:31; 1. Tess. 4:15-17; Ilm. 11:15]

      1. Kor. 15:52
         
      yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasuunan soidessa. Pasuuna soi, ja kuolleet herätetään katoamattomina ja me muut muutumme.

      2. Kor. 3:18
         
      Me kaikki, jotka kasvot peittämättöminä katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kirkkauden kaltaisiksi, kirkkaudesta kirkkauteen. Tämän saa aikaan Herra, joka on Henki. [Room. 8:29 ]

      • diana*

        Onhan ihmeellistä, aikuisten satuja ja täydestä menee.


      • sinua,
        diana* kirjoitti:

        Onhan ihmeellistä, aikuisten satuja ja täydestä menee.

        kun luulet, että me uskomme satuihin. Emme usko, vaan uskomme todistettuun Jeesuksen uskoon. Joskus, kun minulla on aikaa ja saan innon todistan sinulle niin suurista ihmeistä, että sinunkin on pakko myöntää, että Jeesus on Jumala ja täyttää lupauksensa kansansa kohdalla ja Jeesukseen uskovat ovat yhtä kansaa, israelilaisia.

        Yritä edes olla sen verran kohtelias ja lähimmäistä kunnioittava, että et pidä meitä lapsellisina höppänöinä, sillä sitä me emme ole, vaan elämme todistetussa uskossa, rauhassa ja ilossa ja toivomme, että sinäkin saat Jumalalta tämän lahjan.
        Usko on lahja, ei sitä voi itse ottaa, mutta sitä saa pyytää.


      • -.-.-.
        sinua, kirjoitti:

        kun luulet, että me uskomme satuihin. Emme usko, vaan uskomme todistettuun Jeesuksen uskoon. Joskus, kun minulla on aikaa ja saan innon todistan sinulle niin suurista ihmeistä, että sinunkin on pakko myöntää, että Jeesus on Jumala ja täyttää lupauksensa kansansa kohdalla ja Jeesukseen uskovat ovat yhtä kansaa, israelilaisia.

        Yritä edes olla sen verran kohtelias ja lähimmäistä kunnioittava, että et pidä meitä lapsellisina höppänöinä, sillä sitä me emme ole, vaan elämme todistetussa uskossa, rauhassa ja ilossa ja toivomme, että sinäkin saat Jumalalta tämän lahjan.
        Usko on lahja, ei sitä voi itse ottaa, mutta sitä saa pyytää.

        Jos asiat olisi todistettu, te tietäisitte ettekä uskoisi.


      • sarah*
        diana* kirjoitti:

        Onhan ihmeellistä, aikuisten satuja ja täydestä menee.

        Kuuntelepa tästä opetusta, ja tule sitten jatkamaan keskustelua asiasta!
        http://www.alajarvi.svk.fi/?sid=14
        Klikkaa auki kohta synnytystuskat maailmassa ovat alkaneet.


      • diana* kirjoitti:

        Onhan ihmeellistä, aikuisten satuja ja täydestä menee.

        Voi diana,nämähä on juuri niitä uskonasioita.Käsittääkseni sinä uskot VT:in ilmoituksen.Samoin me Kristityt uskomme UT:n ilmoituksen.
        Kunnioitetaan toistemme ja yleensäkkin kaikkien vakamusta,vaikka emme samaa mieltä olisikaan.

        Jumalan siunausta sinulle :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe