Eli siis, mikä pari on paras ja ihanin Lemmen Viemäässä?
Omasta mielestäni Lars ja Marie on paras pari sarjassa!:)
LV-faneille! Mikä pari on mielestänne ihanin ja paras?
7
575
Vastaukset
- gregor<3
Mun lempi pari LV:stä on tietty Christian&Laura
- juttu....
Christian ja Lauraon söpöjä. (:
- Anskuliinimus
mieltä sinun kanssasi. Ne ovat ihanin pari ja harmittaa kun tulevaisuudessa Laura jättää Christianin (joka oikeesti on Gregor).
Minä olisin Laurana jäänyt Gregorin luokse (joka alussa tunnetaan Christian'ina), enkä olis pettänyt häntä Alexanderin kanssa. Niillä oli niin ihanan intohimoista. - Gregor&Laura forever
Anskuliinimus kirjoitti:
mieltä sinun kanssasi. Ne ovat ihanin pari ja harmittaa kun tulevaisuudessa Laura jättää Christianin (joka oikeesti on Gregor).
Minä olisin Laurana jäänyt Gregorin luokse (joka alussa tunnetaan Christian'ina), enkä olis pettänyt häntä Alexanderin kanssa. Niillä oli niin ihanan intohimoista.Gregoria ja Lauraa ei voita mikään! Ne on ihan ylisöpöi yhessä
- samaa...
mieltä kuin sinä Lars ja Marie on paras pari. :)
- Maaria**
Christian&Laura ehdottomasti. Niin söpöjä yhdessä.
- mona_freak
Charlotte ja Werner :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501577
- 621532
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101108- 60911
- 49884
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556