Eikös se olisi kiva, että näin uskonnonvapauden aikana otettaisiin televisioon töihin vain Jeesuksen näköisiä kuuluttajia ja muita näkyviä työntekijöitä, ja että silloin tällöin aina joku muistaisi vilauttaa, että "hyvä ystävä, muistathan nyt varmasti, että Jeesus elää ja pelastaa"? Niitä Jeesuksia voisi myös pistää lehtiin ja nettiin. Ja eikös olisi kiva assosioida se Jeesus ihan jokaiseen väriin ja symboliin, jotta se varmasti pysyisi mielessä koko ajan?`Kas, ilman Jeesusta ei voi ostaa eikä myydä eikä oikein mitään muutakaan. Sen voisi assosioida itsemurhaankin, etteivät ihmiset pääsisi pakoon sinnekään.
Henkistä
väkivaltaa
2
411
Vastaukset
- yrgrg
fffffffdfdfdfgfgf
- hanestahan ei ole minkaanla...
sitapaitsi Jeesus tulee uudella nimella, jota ei tieda kukaan muu kuin nimen saaja.
Se nimi on kirjoitettu valkoiseen kiveen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329