Minkä lain jeesus täytti pakanoiden puolesta, kun pakanoilla ei koskaan ole mitään lakia ollutkaan?
Onko teitä johdettu harhaan?
Luterilaiset varmasti
10
280
Vastaukset
>>>Minkä lain jeesus täytti pakanoiden puolesta, kun pakanoilla ei koskaan ole mitään lakia ollutkaan?
Onko teitä johdettu harhaan?- uskoa
Minkä lahkon jumala on aapeli saarisalo?
## -Meidän uskomme Jeesukseen Kristukseen vahvistaa lain. Jeesuksen oma haluaa elää Kristuksen lain mukaan. ##
Minkä lahkon jäsenet ovat lain alla?? Mikä on kristuksen laki? uskoa kirjoitti:
Minkä lahkon jumala on aapeli saarisalo?
## -Meidän uskomme Jeesukseen Kristukseen vahvistaa lain. Jeesuksen oma haluaa elää Kristuksen lain mukaan. ##
Minkä lahkon jäsenet ovat lain alla?? Mikä on kristuksen laki?>>>Minkä lahkon jumala on aapeli saarisalo?>Minkä lahkon jäsenet ovat lain alla?? >Mikä on kristuksen laki?
- jpto
olen aina tuntenut itsessäni omantunnon lain.
- emme teille velkaa
Ei pitäisi lähteä tuollaisten ilkeämielisten hyökkäävään aloitukseen vastaamaan.
Sanottakoon, että laki koskee koko ihmiskuntaa.
Rakasta Herraa sinun Jumalaasi ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. - usko...
emme teille velkaa kirjoitti:
Ei pitäisi lähteä tuollaisten ilkeämielisten hyökkäävään aloitukseen vastaamaan.
Rakasta Herraa sinun Jumalaasi ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.Roomalaiskirje:
7:6 mutta nyt me olemme IRTI LAISTA ja kuolleet pois siitä, mikä meidät piti vankeina, niin että me palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa EMMEKÄ KIRJAIMEN VANHASSA.
Luterilaiset ilmeisesti edelleen palvovat lutterinsa katekismuksen lainkirjaimia. - vielä lisää
emme teille velkaa kirjoitti:
Rakasta Herraa sinun Jumalaasi ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.Miten joku tuhansia vuosia vanha satukirjan laki muka voisi koskea koko ihmiskuntaa. Miksi valehtelet? Ei kukaan ole ainakaan minua vaatinut sellaisia lakeja noudattamaan.
- bbbbbbbbbbb
vielä lisää kirjoitti:
Miten joku tuhansia vuosia vanha satukirjan laki muka voisi koskea koko ihmiskuntaa. Miksi valehtelet? Ei kukaan ole ainakaan minua vaatinut sellaisia lakeja noudattamaan.
Et selvästikään tajua mitään henkisempiä asioita. Jätä se viisaammille.
- yleinen..
helvettiinheittolaki, jossa Jumala oli säätänyt koko ihmiskunnalle rangaistuksen siitä, että satuhenkilöt Aatami ja Eeva söivät kiellettyä satuhedelmää satupuutarhassa.
Tarkalleen ottaen Jeesus täytti laatimassaan laissa määrätyn rangaistuksen käymällä itse kääntymässä helvetissä, joskin hän samalla oli myös taivaassa ryövärin kanssa. Sen jälkeen jokainen krist. uskishihhuli on fantasioinut pääsevänsä taivaaseen.- Reformaattori
Älä helvetissä enää kiroa Jumalaa, jota et maan päällä eläessäsi etsinyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862