Luterilaiset varmasti

tietävät?

Minkä lain jeesus täytti pakanoiden puolesta, kun pakanoilla ei koskaan ole mitään lakia ollutkaan?

Onko teitä johdettu harhaan?

10

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >>>Minkä lain jeesus täytti pakanoiden puolesta, kun pakanoilla ei koskaan ole mitään lakia ollutkaan?

Onko teitä johdettu harhaan?

• uskoa

Minkä lahkon jumala on aapeli saarisalo?

## -Meidän uskomme Jeesukseen Kristukseen vahvistaa lain. Jeesuksen oma haluaa elää Kristuksen lain mukaan. ##

Minkä lahkon jäsenet ovat lain alla?? Mikä on kristuksen laki?

• uskoa kirjoitti:

Minkä lahkon jumala on aapeli saarisalo?

## -Meidän uskomme Jeesukseen Kristukseen vahvistaa lain. Jeesuksen oma haluaa elää Kristuksen lain mukaan. ##

Minkä lahkon jäsenet ovat lain alla?? Mikä on kristuksen laki?

>>>Minkä lahkon jumala on aapeli saarisalo?>Minkä lahkon jäsenet ovat lain alla?? >Mikä on kristuksen laki?

• jpto

olen aina tuntenut itsessäni omantunnon lain.

• emme teille velkaa

Ei pitäisi lähteä tuollaisten ilkeämielisten hyökkäävään aloitukseen vastaamaan.
        Sanottakoon, että laki koskee koko ihmiskuntaa.
        Rakasta Herraa sinun Jumalaasi ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.

• usko...
        emme teille velkaa kirjoitti:

Ei pitäisi lähteä tuollaisten ilkeämielisten hyökkäävään aloitukseen vastaamaan.

Roomalaiskirje:
        7:6 mutta nyt me olemme IRTI LAISTA ja kuolleet pois siitä, mikä meidät piti vankeina, niin että me palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa EMMEKÄ KIRJAIMEN VANHASSA.

Luterilaiset ilmeisesti edelleen palvovat lutterinsa katekismuksen lainkirjaimia.

• vielä lisää
        emme teille velkaa kirjoitti:

Miten joku tuhansia vuosia vanha satukirjan laki muka voisi koskea koko ihmiskuntaa. Miksi valehtelet? Ei kukaan ole ainakaan minua vaatinut sellaisia lakeja noudattamaan.

• bbbbbbbbbbb
        vielä lisää kirjoitti:

Miten joku tuhansia vuosia vanha satukirjan laki muka voisi koskea koko ihmiskuntaa. Miksi valehtelet? Ei kukaan ole ainakaan minua vaatinut sellaisia lakeja noudattamaan.

Et selvästikään tajua mitään henkisempiä asioita. Jätä se viisaammille.

• yleinen..

helvettiinheittolaki, jossa Jumala oli säätänyt koko ihmiskunnalle rangaistuksen siitä, että satuhenkilöt Aatami ja Eeva söivät kiellettyä satuhedelmää satupuutarhassa.

Tarkalleen ottaen Jeesus täytti laatimassaan laissa määrätyn rangaistuksen käymällä itse kääntymässä helvetissä, joskin hän samalla oli myös taivaassa ryövärin kanssa. Sen jälkeen jokainen krist. uskishihhuli on fantasioinut pääsevänsä taivaaseen.

• Reformaattori

Älä helvetissä enää kiroa Jumalaa, jota et maan päällä eläessäsi etsinyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe