Elikkä elokuva on rap/hiphop aiheinen komedia, jossa valkoihoinen "wannabe" räppäri (pukeutui muistaakseni aina keltaiseen ja on hirveä bling bling)asuu tummaihoisten räppäreiden alueella ja pitää itseään myös tummana ja aitona räppärinä. Hänellä oli muistaakseni jotakin, jonka joku jengi halusi ja hän joutui erilaisiin ampumaväli kohtauksiin joita hän piti leikkinä, siihenki oli joku syy. eli toivottavasti joku hoksaa mikä elokuva on kyseessä, koska mun on pakko nähdä se vielä kerran. Se tuli noin pari vuotta sitten tv:stä subtv:ltä.
Elokuvan tunnistus
APUA!!
4
698
Vastaukset
- ...noir
Malibu's Most Wanted
http://www.imdb.com/title/tt0328099/- kyllä
Tämä juuri! Kiitos todella paljon !!!!
- ionio
Ainoa, mikä tulee mieleen, on Ali G Indahouse, mutta en ole nähnyt sitä, joten en yhtään tiedä. Mielestäni Alilla vaan on aina keltaiset vaatteet ja se on varmaan tullut Subilta joskus.
- qAWFS
Elokuva löytyi jo!! Mutta kiitos yrityksestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785236
- 1183608
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403466- 513064
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262778Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72309- 242101
- 1992000
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4191638Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91578