Ootko sä lomalla somalla kesäilmalla,jossakin Suomessa vai....kerro...mä tykästän sua!!!
YX Woman
J......................Mies!!! :)
14
3071
Vastaukset
- Onko tuo otsikko
Järvenpään mies vai mikä? Vaikea saada selkoa asiasta :D
- alkavia
Miehen nimiä nyt muuallakin on kuin Järvenpäässä,ehkä sielläkin on joku tsöpöliini Mies?
- musta T- paita
ja missä tapasit?
- RosaRaappispökä
Uusi-Maa on taajaman nimi ja paikka salainen sellainen!?? =))
Rosa Woman - musta T-paita
RosaRaappispökä kirjoitti:
Uusi-Maa on taajaman nimi ja paikka salainen sellainen!?? =))
Rosa Womanalkaako k:lla ja baarin nimi t:llä
- RosaRaappispökä
musta T-paita kirjoitti:
alkaako k:lla ja baarin nimi t:llä
Joskus tullut oltua.... =)))
- musta T-paita
Joskus tullut oltua.... =)))
vähän itestäs hei? vaalee vai tumma? naimisissa, kihloissa vai vapaa? mitä oli päällä? lapsia vai ei? nii tiedän että olet oikea ihminen :)
- RosaRaappispökä
musta T-paita kirjoitti:
vähän itestäs hei? vaalee vai tumma? naimisissa, kihloissa vai vapaa? mitä oli päällä? lapsia vai ei? nii tiedän että olet oikea ihminen :)
Aviksessa,vaaleahko,vähän tummaa,valkoiset caprit,kuinka osuikaan musta pusero.......
- musta T-paita
Aviksessa,vaaleahko,vähän tummaa,valkoiset caprit,kuinka osuikaan musta pusero.......
mut mikä toi avis on? keroppas mitä mulla oli mustan t-paidan lisäks? ja oliko parta vai ei? millanen tukka mulla oli ja mitä tehtiin ku päästiin ulos baarista?
- musta T-paita
musta T-paita kirjoitti:
mut mikä toi avis on? keroppas mitä mulla oli mustan t-paidan lisäks? ja oliko parta vai ei? millanen tukka mulla oli ja mitä tehtiin ku päästiin ulos baarista?
avioliitossa kyllä mut kerro vielä monta lasta sulla oli? koska muistan kyllä monta niitä oli :)
- sitten ylös ;)
musta T-paita kirjoitti:
Pääsit joskus,kun kissalanpoijjaat sua nosteli,etkö muistanna.
Valkopaitainen
- Lomailija uros
Olen kalassa, saas katsoo nappaako saalis??
YX J - munainut
...jonka noin toivosin kirjoittavan. M by jkl - töissä, mut illat ja yöt vapaana.
-ili..a- muistappas se
Ei ole sun ainoa tuo Aino,se on mun kanssa ja useesti onkin!
AIMO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026508
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h844954Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073218Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303062Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262265Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191636Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961231Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391222Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311136- 48904