Huomasin juuri, että kaikki "Jeesuksen omat maailmassa"
avaukseni on poistettu. Jäljellä vain tämä viimeinen:
19-21 ja tuo, jonka toin uudelleen: 13-15.
Saatana raivoaa!
9
564
Vastaukset
- Lopeta jo
raivoaminen!
Noissa viesteissä oli PELKÄSTÄÄN RAAMATUN SANAA
SIITÄ MIKÄ ON JEESUKSEN OMIEN ELÄMÄ TÄÄLLÄ AJASSA.
- .Murdoc.
Viestisi antaa sen käsityksen että Saatana raivoaa poistettujen viestiesi takia.Onko tämä totta?
Jos on, miksi?
Kerrothan minulle lisää myös avauksista, mistä kirjoitukset ovat peräisin.
Kiitos!koska se on murhaaja ja valheen henki, ja niin tekevät myöskin
hänen uskolliset palvelijansa, Jumalan paaduttamat ihmiset,
jotka hänen henkensä kehotuksesta täällä totuutta poistattavat.
poistatti jälleen tämän:
Jeesuksen omat maailmassa 13-15
13.
"Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin ole ojentanut häntä kerran
tai kahdesti. Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on kieroutunut
ja tekee syntiä. Hän tuomitsee itse itsensä.
Nuhtele syntiä tekeviä kaikkien kuullen, jotta muutkin pelkäisivät.
Harkitse kätten päällepanemista tarkoin, jotta et joutuisi osallisiksi
toisten synteihin. Säilytä itsesi puhtaana."
14.
"Kun siis Kristus on ruumiissaan kärsinyt, niin olkaa tekin valmiit
kärsimään, jotta eläisitte jäljellä olevan maallisen elämänne Jumalan
tahdon mukaisesti, ettekä ihmisten himoja seuraten. Sillä se, joka on
kärsinyt, on luopunut synnistä.
Aivan riittämiin te menneenä aikana elitte niin kuin pakanat tahtovat,
ryvitte irstaudessa ja himoissa, juoppoudessa, mässäilyissä ja
juomingeissa ja palvelitte epäjumalia jumalattomin menoin.
Nyt he kummeksuvat sitä, että ette enää riennä heidän kanssaan samaan
riettauden virtaan ja syytävät herjauksiaan. Mutta he joutuvat tekemään
tilin hänelle, joka on valmiina tuomitsemaan elävät ja kuolleet."
15.
Jos teitä jossakin talossa tai kaupungissa ei oteta vastaan eikä teidän
sanojanne kuunnella, lähtekää sieltä ja pudistakaa pöly jaloistanne.
Totisesti: Sodoman ja Gomorran maa pääsee tuomiopäivänä vähemmällä
kuin se kaupunki."Minä kun olen uusi täällä keskustelu palstalla,niin voiskos joku asiallisesti kertua että kuka poistaa kirjoituksia( ylläpitoko?) ja millä perusteella?
kiitos ja siunausta kaikille :)kun tarpeeksi monta Jumalan paaduttamaa ihmistä, jotka eivät siedä
enää totuutta kuulla, siitä ylläpidolle valittavat, tämänkin
viestin alla olevan linkin välityksella.
Ja tämä johtuu Jeesuksen ilmoituksesta:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi ja he ovat saaneet osakseen
maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan niin kuin en minäkään kuulu."
Kun klikkaat: Hae kaikki nimimerkin kirjoittamat viestit,
näet tämänkin minun viestin kohdalla, miten monta viestiäni
on tallella. Alkuviikolla niitä oli yli 11 500, ja monta
sataa viestiä on muutaman päivän aikana Saatanan toimesta poistatettu.TeuvoSuni kirjoitti:
kun tarpeeksi monta Jumalan paaduttamaa ihmistä, jotka eivät siedä
enää totuutta kuulla, siitä ylläpidolle valittavat, tämänkin
viestin alla olevan linkin välityksella.
Ja tämä johtuu Jeesuksen ilmoituksesta:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi ja he ovat saaneet osakseen
maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan niin kuin en minäkään kuulu."
Kun klikkaat: Hae kaikki nimimerkin kirjoittamat viestit,
näet tämänkin minun viestin kohdalla, miten monta viestiäni
on tallella. Alkuviikolla niitä oli yli 11 500, ja monta
sataa viestiä on muutaman päivän aikana Saatanan toimesta poistatettu.Ok..kiitos asiallisesta selvityksestä.Ajattelinkin vähän että jonkilainen valitussysteemi on käytössä.
Toivotaan että saa asiallisia mielipiteitä tuoda esiin ilman valituksia ja poistoja.
Kiitos ja siunausta sinulle!
Jeesuksen omat maailmassa 19-21
19.
"Minä varoitan teitä vakavasti Herran nimeen: älkää enää eläkö,
niin kuin pakanat! Heidän ajatuksensa ovat turhanpäiväisiä, heidän
ymmärryksensä on hämärtynyt, ja se elämä, jonka Jumala antaa,
on heille vieras, sillä he ovat tietämättömiä ja sydämeltään paatuneita.
Heidän tuntonsa on turtunut, ja he ovat heittäytyneet irstailuihin sekä
kaikenlaiseen saastaisuuteen ja ahneuteen.
Mutta ei teille ole Kristuksesta tällaista opetettu, jos todella olette
hänestä kuulleet, jos teille on opetettu se totuus, joka Jeesuksessa on.
Sen opetuksen mukaan teidän tulee hylätä entinen elämäntapanne, joka
on petollisten himojensa vuoksi tuhon oma.
Teidän tulee uudistua mieleltänne ja hengeltänne ja pukekaa yllenne
uusi ihminen, joka on luotu sellaiseksi, kuin Jumala tahtoo, elämään
oikeuden ja totuuden mukaista pyhää elämää.
Luopukaa siis valheesta ja puhukaa totta toinen toisillenne, sillä me
olemme saman ruumiin jäseniä. Vaikka vihastuttekin, älkää tehkö syntiä.
Sopikaa riitanne, ennen kuin aurinko laskee.
Älkää antako Paholaiselle tilaisuutta."
20.
"Jumala näyttää asettaneen meidät apostolit (valitut opetuslapset)
vihoviimeiseksi: olemme kuin kuolemaantuomitut areenalla, koko maailman
katseltavina, enkelien ja ihmisten.
Meistä puhutaan pahaa, mutta me puhumme hyvää. Tähän päivään saakka
olemme olleet koko maailman kaatopaikka, ihmiskunnan pohjasakkaa."
21.
Olen puhunut teille tämän, jotta teillä olisi minussa rauha. Maailmassa te olette
ahtaalla, mutta pysykää rohkeina: minä olen voittanut maailman."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612