onko sinussa demoneita. Voit päästä niistä ja pahan vallasta eroon. Se on helppoa. Antaudu vain Jeesukselle.
Oletko riivattu
16
502
Vastaukset
- riivattu?
lapamato ja kynsisieni demoneja? Jos on, niin poistaako Jeesus ne?
- silittelijä
ne on loiseläimiä.
- jos tarkkoja ollaan
silittelijä kirjoitti:
ne on loiseläimiä.
Sientä kutsuisin mielummin eliöksi, kuin eläimeksi. Kynsisienellä on muuten demonisia piirteitä.
- Nunyabeezwax
Miltä vuosisadalta oikein kirjoittelet? Etkö tiedä että nykyisin riittää kun työnnät vuorikristallin peräaukkoosi, se kutsuu paikalle ladyboy Nadan, jeesuksen poikaystävän. Loppu onkin sitten pelkkää sateenkaarella ratsastusta kohti Venusta.
- oletko replitian
http://www.youtube.com/watch?v=Qj8741m2jLc
peili kertoo totuuden, älä työnnä sitä ....
tarkistin juuri itse ja olen vajakki ja peelo
ja foliopää, mutten replitian - Nunyabeezwax
oletko replitian kirjoitti:
ja foliopää, mutten replitianäiti on aina sanonut että meillä kakaroilla on käärmeensilmät :D Matelijahan minä olen, käärme sellainen.
- kirjoitetaan
oletko replitian kirjoitti:
ja foliopää, mutten replitianreptilian, joka tarkoittaa matelijaa tai liskomaista.
- antajatar
Nunyabeezwax kirjoitti:
äiti on aina sanonut että meillä kakaroilla on käärmeensilmät :D Matelijahan minä olen, käärme sellainen.
älä mielisty hienoon nahkaasi, se on turmiollista
- Nunyabeezwax
antajatar kirjoitti:
älä mielisty hienoon nahkaasi, se on turmiollista
omaa minäkuvaasi minulle. Äläkä anna liikaa, voi tulla klamydia.
- juurikasvain
kirjoitetaan kirjoitti:
reptilian, joka tarkoittaa matelijaa tai liskomaista.
kiitos oikaisusta, kirjoitan niin pieneltä nåpåpisisistöltä. ja iso peukaälämölo.
- autaaxteki
Nunyabeezwax kirjoitti:
omaa minäkuvaasi minulle. Äläkä anna liikaa, voi tulla klamydia.
>>Äläkä anna liikaa, voi tulla klamydia
- Kössönöm
sisältäväni demoneita. Mitä ne ovat?
- silittelijä
pahoja henkiä, jotka voi asettua asumaan ihmiseen. Ne on riivaajia, jotka ottavat vallan ihmisestä ja pakottavat tämän käyttäytymään oman tahtonsa mukaan.
- Kössönöm
silittelijä kirjoitti:
pahoja henkiä, jotka voi asettua asumaan ihmiseen. Ne on riivaajia, jotka ottavat vallan ihmisestä ja pakottavat tämän käyttäytymään oman tahtonsa mukaan.
että semmoisia. No enpä ole tavannut, enkä huomannut.
Ihan omin voimin tässä elellään.
- Simo
on että monet pahimmista hihhuleista ovat todella pahemman kerran riivatun näköisiä(pyhän hengen täyttämiä, väittävät, mutta teoissa se ei näy)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18013608
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454940Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1543726Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402853Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201801Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525