IHMEPARANTUMINEN!!!

Just_In_Case_3

15

1484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin onnellinen...

      Amen hallelujaa.. Jeesus parantaa vielä tänäänkin...!
      Itse koin viimeviikolla telttakokouksessa , miten Pyhä Henki kosketti voimallisesti ja aivan konkreettisesti ruoka/henkitorveani, eikä vain koskettanut vaan oli siellä selkeän ajan ja ihan varmasti teki jotakin. Olen niin onnellinen, kun sellainen sairas olo on poissa.

      Menin sinne eteen seisomaan muiden joukkoon ja Annacondia rukoili edessä. Koin valtavan Jumalan Voiman, en meinannut pystyssäkään pysyä, mutta se henki/ruokatorveen sisälle tulo oli kyllä mahtavaa ja niin konkreettista ja vaikutuksetkin näkyivät jo heti kohta.
      Jumala pitää huolen!!
      Koin myös , että Pyhä Henki kävi selkäpuolellanikin ja ihan varmasti "katsasti myös keuhot ja sydämen..

      • todistuksia.

        Olen täällä nyt kolmatta vuotta Jeesuksen lähettämän julistamassa ilosanomaa käyden millä palstalla milloinkin ja hyvin harvoin olen saanut kuula ilosanoman julistusta elävästä Jumalasta.

        Itse olen kerta toisensa jälkeen kertonut, miten Jeesus on parantanut minut sellaisista sairauksista, joista lääkärit antoivat kuoleman tuomion, mutta harvat ja valitut kykenevät sen uskomaan, mutta julistetaan ja kerrotaan, sillä Suomeen on luvattu herätys uskomaan elävään Jumalaan, joka tekee ihmeitä.


      • YY. kl,
        todistuksia. kirjoitti:

        Olen täällä nyt kolmatta vuotta Jeesuksen lähettämän julistamassa ilosanomaa käyden millä palstalla milloinkin ja hyvin harvoin olen saanut kuula ilosanoman julistusta elävästä Jumalasta.

        Itse olen kerta toisensa jälkeen kertonut, miten Jeesus on parantanut minut sellaisista sairauksista, joista lääkärit antoivat kuoleman tuomion, mutta harvat ja valitut kykenevät sen uskomaan, mutta julistetaan ja kerrotaan, sillä Suomeen on luvattu herätys uskomaan elävään Jumalaan, joka tekee ihmeitä.

        Minäkin itkin onnesta kun katsoin tuon videon.

        Herra on Suomea kohtaan myös armollinen.

        Voi kunpa tietäisitte, mutta saatte nähdä.


      • Provo Gator
        YY. kl, kirjoitti:

        Minäkin itkin onnesta kun katsoin tuon videon.

        Herra on Suomea kohtaan myös armollinen.

        Voi kunpa tietäisitte, mutta saatte nähdä.

        Nielettekö te syötin oikeasti noin helposti? Selvittäkää ensin, kuka tämä pyörätuolissa ollut henkilö oli. (Se ei muuten onnistu, vai uskotteko oikeasti, mitä nämä rahan ahneet hengenmiehet teille sepittävät?)

        Toiseksi, huomasitte varmaan puitteet, missä ko. kaatuilujuhla järjestettiin. Se tarvitsee RAHAA. PALJON. Tuliko kertaakaan mieleen, että kyseessä on pyörätuolissa istunut näyttelijä? Jos ko. maassa sinulle tarjotaan vaikkapa 2 000€ siitä, että esität halvaantunutta, ei vapaaehtoisia tarvitse kauan hakea. Sellainen summa on mitätön näille rikkaille paskiaisille (miksiköhän nämä maallikkosaarnaajat lentelevät yksityislentokoneilla?), mutta usean vuoden palkka tavalliselle ihmiselle. Koko irvokas show on järjestetty vain ja ainoastaan siksi, että nämä saarnaavat "hengen miehet", jotka näyttivät lähinnä pystyn nostetuilta sioilta, saisivat sitä vielä vähän lisää. Heidän ainoa mottonsa ja ohjenuoransa on: Rahat pois tyhmiltä ja herkkäuskoisilta!

        Minun ei varmaankaan tarvitse muistuttaa eräästä kaverista, joka myös manipuloi ihmisiä puolelleen suurissa puitteissa eräässä Euroopan maassa 30 ja 40-luvulla. Ko. kaverin lähin apulainen taisi sanoa nämä sanat: Kun valhe on tarpeeksi iso, siitä tulee totuus. Ihmiskunta ei ole näköjään vieläkään oppinut mitään. Valitettavasti.

        Ei kannata uskoa ihan kaikkea, mitä Youtube suoltaa. Olen itsekin nähnyt paljon "yliluonnollisilta" näyttäviä spektaakkeleita. sellaista kutsutaan taikashowksi. Copperfield on siinä aika hyvä... ja rahastaa kunniallisesti, koska sanoo olevansa taikuri ja viihdyttäjä. Edellinen on herkkäuskoisten ihmisten kusetusta.

        Ja pahinta on se, että ne, joilta rahat kusetetaan, puolustavat kusettajiaan... Nämähän toimivat Jeesuksen nimessä, eiväthän HE voi olla pahoja ihmisiä. HERÄTYS!


      • minä kokenut.
        Provo Gator kirjoitti:

        Nielettekö te syötin oikeasti noin helposti? Selvittäkää ensin, kuka tämä pyörätuolissa ollut henkilö oli. (Se ei muuten onnistu, vai uskotteko oikeasti, mitä nämä rahan ahneet hengenmiehet teille sepittävät?)

        Toiseksi, huomasitte varmaan puitteet, missä ko. kaatuilujuhla järjestettiin. Se tarvitsee RAHAA. PALJON. Tuliko kertaakaan mieleen, että kyseessä on pyörätuolissa istunut näyttelijä? Jos ko. maassa sinulle tarjotaan vaikkapa 2 000€ siitä, että esität halvaantunutta, ei vapaaehtoisia tarvitse kauan hakea. Sellainen summa on mitätön näille rikkaille paskiaisille (miksiköhän nämä maallikkosaarnaajat lentelevät yksityislentokoneilla?), mutta usean vuoden palkka tavalliselle ihmiselle. Koko irvokas show on järjestetty vain ja ainoastaan siksi, että nämä saarnaavat "hengen miehet", jotka näyttivät lähinnä pystyn nostetuilta sioilta, saisivat sitä vielä vähän lisää. Heidän ainoa mottonsa ja ohjenuoransa on: Rahat pois tyhmiltä ja herkkäuskoisilta!

        Minun ei varmaankaan tarvitse muistuttaa eräästä kaverista, joka myös manipuloi ihmisiä puolelleen suurissa puitteissa eräässä Euroopan maassa 30 ja 40-luvulla. Ko. kaverin lähin apulainen taisi sanoa nämä sanat: Kun valhe on tarpeeksi iso, siitä tulee totuus. Ihmiskunta ei ole näköjään vieläkään oppinut mitään. Valitettavasti.

        Ei kannata uskoa ihan kaikkea, mitä Youtube suoltaa. Olen itsekin nähnyt paljon "yliluonnollisilta" näyttäviä spektaakkeleita. sellaista kutsutaan taikashowksi. Copperfield on siinä aika hyvä... ja rahastaa kunniallisesti, koska sanoo olevansa taikuri ja viihdyttäjä. Edellinen on herkkäuskoisten ihmisten kusetusta.

        Ja pahinta on se, että ne, joilta rahat kusetetaan, puolustavat kusettajiaan... Nämähän toimivat Jeesuksen nimessä, eiväthän HE voi olla pahoja ihmisiä. HERÄTYS!

        Oikealle henkilölle nyt vuodatit sanaisen arkkusi.
        Sillä minäkin olen parantunut, mutta se saa jäädä minun yksin tietooni, en sano sinulle joka et usko.

        Katso luontoa miten ruusu kukkii, sano mistä se tietää työntää kukkansa ja aukaista ilman rahaa,
        Sano mulle kuka ohjaa muuttolinnut pesimäpaikoilleen?
        sano mulle kuka avustaa kun hirvi vasoo,?????


      • Provo Gator
        minä kokenut. kirjoitti:

        Oikealle henkilölle nyt vuodatit sanaisen arkkusi.
        Sillä minäkin olen parantunut, mutta se saa jäädä minun yksin tietooni, en sano sinulle joka et usko.

        Katso luontoa miten ruusu kukkii, sano mistä se tietää työntää kukkansa ja aukaista ilman rahaa,
        Sano mulle kuka ohjaa muuttolinnut pesimäpaikoilleen?
        sano mulle kuka avustaa kun hirvi vasoo,?????

        Huokaus... Kuten jo totesin, että surullisinta on se, että kusetetut puolustavat kusettajiaan. Jos parantumisesi koskee alkoholismia, onnea vain. Se ei tarvitse kuin tahtoa. Maailmassa ei ole todistettu YHTÄÄN ihmeparantumista. Jokaiseen "ihmeeseen" on AINA löytynyt looginen lääketieteellinen selitys. Sorry, joulupukkiakaan ei ole olemassa.

        Eiko puutarhan kauneutta voi oikeasti nähdä ilman, että uskoo sen alla asuviin keijukaisiin ja menninkäisiin?


      • usko toivo rakkaus
        Provo Gator kirjoitti:

        Huokaus... Kuten jo totesin, että surullisinta on se, että kusetetut puolustavat kusettajiaan. Jos parantumisesi koskee alkoholismia, onnea vain. Se ei tarvitse kuin tahtoa. Maailmassa ei ole todistettu YHTÄÄN ihmeparantumista. Jokaiseen "ihmeeseen" on AINA löytynyt looginen lääketieteellinen selitys. Sorry, joulupukkiakaan ei ole olemassa.

        Eiko puutarhan kauneutta voi oikeasti nähdä ilman, että uskoo sen alla asuviin keijukaisiin ja menninkäisiin?

        no uskotoko sä et maailmakin on syntyny jostain vahinkoisesta räjähdyksestä aikamoinen vahinko ois ollu kun kaikki puut ja ihmiset vaa poksahtaa kuin ilmaa raamatussahan kerrotaaan selvästi että jumala loi siinä kerrätaan yksityiskohtaisesti kun jumala loi ihmiset eläimet kasvit jne.. ja niistä parantumisista ei ne ihmiset niitä sairaia paranna vaan jumala ihmisten kautta ....siunausta kaikille!!!!!


      • Provo Gator
        usko toivo rakkaus kirjoitti:

        no uskotoko sä et maailmakin on syntyny jostain vahinkoisesta räjähdyksestä aikamoinen vahinko ois ollu kun kaikki puut ja ihmiset vaa poksahtaa kuin ilmaa raamatussahan kerrotaaan selvästi että jumala loi siinä kerrätaan yksityiskohtaisesti kun jumala loi ihmiset eläimet kasvit jne.. ja niistä parantumisista ei ne ihmiset niitä sairaia paranna vaan jumala ihmisten kautta ....siunausta kaikille!!!!!

        En vaivaudu keskustelemaan kanssasi Kreationismistä. Sikaa ei myöskään kannata opettaa laulamaan; menee opettajan aika hukkaan ja sika pitkästyy.

        ***kun kaikki puut ja ihmiset vaa poksahtaa kuin ilmaa***

        Sinulla on evoluutio ja kreationismi näköjään sekaisin...


      • AAMMWW52

        Jumalan kunniaksi, voin sanoa, että parannuin selkäsairaudesta 1975. Minulla oli kaksi parantumatonta lihashaavaa, kaksi välilevyä halki toisessa neljä hermoa välissä ja nivelen pullistuma. Se oli IHME, että Herra paransi parissa minuutissa suuressa konferensissa Hämeenlinnan Katinalassa. Kukaan EI saanut kunniaa, sillä ainoastaan tuli siskon kautta profetia ja Herra paransi ilman toisia ihmisiä. Ensin tuli niinkuin sadetta, sitten kuumaa ja senjälkeen valkoinen käsi meni selän sisälle ja poisti ne hermot, paransi välilevyt ja lihashaavat. Herra nosti minut seisomaan ja hetken huojuessani lähdin teltasta ulos juoksemaa. En ollut juoksut kakteen vuoteen! Olin ollut 7cm oikealle vinossa ja 8cm eteenpäin n. vuoden.( Kotona huomasin peilin edessä, että seison aivan suorassa) Vielä tapahtumaan senverran, että järjestysmies, joka talutti minut 4,5tuntia ennen teltaan oli pudottaa silmänsä, kun näki minut juoksevan. Olin siis ollut senajan kokoajan teltassa, koska en päässyt välitauoilla penkistä ylös. Todistin Porissa s.r.k.ssa heti kuukaudenaikana n. 200 nuorelle kahden tai kolmen ryhmissä. Olin silloin 22v, nyt olen 65v. Olen vielä työelämässä, ja selkä on kestänyt. Tämä on ihmettä, eikö vaan! Sairauteni alussa lääkäri sanoi, että leikataan tai ei, niin joudun olemaan koko loppuelämäni rullatuolissa. Viisikuukautta ennen Hämeenlinnaa Herra sanoi minulle : Kun menet sinne konferensiin, niin Minä parannan sinut! Kunnia Jumalalle ja Ylistys Jeesaukselle parantumisestani! Hallellujaa, Amen!


      • kirjallisenakiitos
        AAMMWW52 kirjoitti:

        Jumalan kunniaksi, voin sanoa, että parannuin selkäsairaudesta 1975. Minulla oli kaksi parantumatonta lihashaavaa, kaksi välilevyä halki toisessa neljä hermoa välissä ja nivelen pullistuma. Se oli IHME, että Herra paransi parissa minuutissa suuressa konferensissa Hämeenlinnan Katinalassa. Kukaan EI saanut kunniaa, sillä ainoastaan tuli siskon kautta profetia ja Herra paransi ilman toisia ihmisiä. Ensin tuli niinkuin sadetta, sitten kuumaa ja senjälkeen valkoinen käsi meni selän sisälle ja poisti ne hermot, paransi välilevyt ja lihashaavat. Herra nosti minut seisomaan ja hetken huojuessani lähdin teltasta ulos juoksemaa. En ollut juoksut kakteen vuoteen! Olin ollut 7cm oikealle vinossa ja 8cm eteenpäin n. vuoden.( Kotona huomasin peilin edessä, että seison aivan suorassa) Vielä tapahtumaan senverran, että järjestysmies, joka talutti minut 4,5tuntia ennen teltaan oli pudottaa silmänsä, kun näki minut juoksevan. Olin siis ollut senajan kokoajan teltassa, koska en päässyt välitauoilla penkistä ylös. Todistin Porissa s.r.k.ssa heti kuukaudenaikana n. 200 nuorelle kahden tai kolmen ryhmissä. Olin silloin 22v, nyt olen 65v. Olen vielä työelämässä, ja selkä on kestänyt. Tämä on ihmettä, eikö vaan! Sairauteni alussa lääkäri sanoi, että leikataan tai ei, niin joudun olemaan koko loppuelämäni rullatuolissa. Viisikuukautta ennen Hämeenlinnaa Herra sanoi minulle : Kun menet sinne konferensiin, niin Minä parannan sinut! Kunnia Jumalalle ja Ylistys Jeesaukselle parantumisestani! Hallellujaa, Amen!

        Oletko sinä humalassa, kuten video esiintyjä.


      • HerraOnHyvä
        AAMMWW52 kirjoitti:

        Jumalan kunniaksi, voin sanoa, että parannuin selkäsairaudesta 1975. Minulla oli kaksi parantumatonta lihashaavaa, kaksi välilevyä halki toisessa neljä hermoa välissä ja nivelen pullistuma. Se oli IHME, että Herra paransi parissa minuutissa suuressa konferensissa Hämeenlinnan Katinalassa. Kukaan EI saanut kunniaa, sillä ainoastaan tuli siskon kautta profetia ja Herra paransi ilman toisia ihmisiä. Ensin tuli niinkuin sadetta, sitten kuumaa ja senjälkeen valkoinen käsi meni selän sisälle ja poisti ne hermot, paransi välilevyt ja lihashaavat. Herra nosti minut seisomaan ja hetken huojuessani lähdin teltasta ulos juoksemaa. En ollut juoksut kakteen vuoteen! Olin ollut 7cm oikealle vinossa ja 8cm eteenpäin n. vuoden.( Kotona huomasin peilin edessä, että seison aivan suorassa) Vielä tapahtumaan senverran, että järjestysmies, joka talutti minut 4,5tuntia ennen teltaan oli pudottaa silmänsä, kun näki minut juoksevan. Olin siis ollut senajan kokoajan teltassa, koska en päässyt välitauoilla penkistä ylös. Todistin Porissa s.r.k.ssa heti kuukaudenaikana n. 200 nuorelle kahden tai kolmen ryhmissä. Olin silloin 22v, nyt olen 65v. Olen vielä työelämässä, ja selkä on kestänyt. Tämä on ihmettä, eikö vaan! Sairauteni alussa lääkäri sanoi, että leikataan tai ei, niin joudun olemaan koko loppuelämäni rullatuolissa. Viisikuukautta ennen Hämeenlinnaa Herra sanoi minulle : Kun menet sinne konferensiin, niin Minä parannan sinut! Kunnia Jumalalle ja Ylistys Jeesaukselle parantumisestani! Hallellujaa, Amen!

        .. kiitos jakamisesta <3 Olen itsekin kokenut useamman ihmeen, ja edelleen joudun/saan elää armon ja Herran varassa, ei ole muuta auttajaa ..


      • Anonyymi
        AAMMWW52 kirjoitti:

        Jumalan kunniaksi, voin sanoa, että parannuin selkäsairaudesta 1975. Minulla oli kaksi parantumatonta lihashaavaa, kaksi välilevyä halki toisessa neljä hermoa välissä ja nivelen pullistuma. Se oli IHME, että Herra paransi parissa minuutissa suuressa konferensissa Hämeenlinnan Katinalassa. Kukaan EI saanut kunniaa, sillä ainoastaan tuli siskon kautta profetia ja Herra paransi ilman toisia ihmisiä. Ensin tuli niinkuin sadetta, sitten kuumaa ja senjälkeen valkoinen käsi meni selän sisälle ja poisti ne hermot, paransi välilevyt ja lihashaavat. Herra nosti minut seisomaan ja hetken huojuessani lähdin teltasta ulos juoksemaa. En ollut juoksut kakteen vuoteen! Olin ollut 7cm oikealle vinossa ja 8cm eteenpäin n. vuoden.( Kotona huomasin peilin edessä, että seison aivan suorassa) Vielä tapahtumaan senverran, että järjestysmies, joka talutti minut 4,5tuntia ennen teltaan oli pudottaa silmänsä, kun näki minut juoksevan. Olin siis ollut senajan kokoajan teltassa, koska en päässyt välitauoilla penkistä ylös. Todistin Porissa s.r.k.ssa heti kuukaudenaikana n. 200 nuorelle kahden tai kolmen ryhmissä. Olin silloin 22v, nyt olen 65v. Olen vielä työelämässä, ja selkä on kestänyt. Tämä on ihmettä, eikö vaan! Sairauteni alussa lääkäri sanoi, että leikataan tai ei, niin joudun olemaan koko loppuelämäni rullatuolissa. Viisikuukautta ennen Hämeenlinnaa Herra sanoi minulle : Kun menet sinne konferensiin, niin Minä parannan sinut! Kunnia Jumalalle ja Ylistys Jeesaukselle parantumisestani! Hallellujaa, Amen!

        katsotaan sanooko valheenpaljastuskone samaa


    • Jumalanlapseksi

      Kyllä Jumala parantaa vielä tänä päivänäkin.

      Ensimmäinen asia mitä Hän haluaa on kuitenkin, että jokainen tekisi parannuksen ja uskoisi evankeliumin. Sitten, että kulkisi kapeaa tietä ja kantaisi ristiään Jeesusta seuraten. Se tie on vaikea, ei helppo. Mikä ei tarkoita kuitenkaan että Jumala ei haluaisi antaa lapselleen mitä tämä pyytää. Tapahtukoon kuitenkin Sinun tahtosi, ei minun.

      15. Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä.
      16. Sillä kaikki, mikä maailmassa on, lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän korskeus, se ei ole Isästä, vaan maailmasta.
      17. Ja maailma katoaa ja sen himo; mutta joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy iankaikkisesti. (1 Joh.2:15-17)

    • Aikuisenlogiikka

      KylläJeesusparantaa nytkin, samoin kun hänparansi lihansapäivinä ollessaan keskuudessamme.. Tässä muutama ihme parantuminen jonka hän on minulle tehnyt;- Minun verenioli noin kaksi vuotta sellainen, että siitä häipyipunasolut,elikkä nyky sanonnan mukaan minun hemoglobi ei pysynykohdillaan ja se aiheuttaa ihmiselle jaksamattomuuden, joka johtuu siitä,, ettei ihmisen elimistö saa sen tarvitsemaa happea. Nyt kun viimeksikävin tarkastuksessa, niin lääkäri sanoi, että sinun htmoglobi on noussut neljäyksikköä ja mitäänhoitoja eiolemntälläajalla annettu.
      Toinen ihme tapahtui näin:- Minun jalkani turposi niin että se oli noin kaksikertaa normaalia paksumpi sitä tutkittiin monin tavioin sairaalassa, mutta mitään syytäeiturvotukseen löytynyt ja jalka oli niin kipeå, että sitä ei voinut lattiaan painaa. Kun miut käytettiin viipale kuvauksessa, niin lääkäri sanoi minulle:-"Miään syytä en teidän jalan turvotukseen löydä,te saatte mennä kotiin tai olla täällä sairaalassa, no halusin kotiin. KUljin yömien,kontaten j käyttäin tukena kaikkea, mikäsattui saatavana olemaan. Mutta hitaasti alkoi jalkani parantua.Neljän viikon kuluttuapystyin jo sisä tiloissa liikkumaan ilmsn tukia.
      Vietin tietenkin paljon aikaa rukouksessa. Tämä kohdallani tapahtunut oli JUmalan ihme, koska mitään lääke hoitoa en ollut parantumisieni aikana saanut.

      • >Tämä kohdallani tapahtunut oli JUmalan ihme, koska mitään lääke hoitoa en ollut parantumisieni aikana saanut.

        Ei vaan turvotus parani itsestään, kuten lukemattomat sairaudet muutenkin. Katsomatta potilaan uskontoon tai rukoilemisiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe