ajelee viininpunaisella maasturilla varokaa naiset rahat menee
Vastaukset 5
- huhhuh1
Oho ja niitä ei monilla täällä pyörivillä ole?
- Uteliaana1
Mistä muusta mokoman tunnistaa, kuin autosta?
Ajattele kaikkia niitä viattomia ressukoita, joilla on sellainen auto ja joita nyt kenties syyttä epäillään pelkän auton perusteella.
Tärkeämpää olisi tietää minkä näköinen on mies. - Hei haloo?
2008 ?
- Yhden tietävä
Tiedän yhden jolla on ollut monta vuotta viininpunainen maastoauto, Range Rover.. Piti siitä kuvaa aikoinaan profiilissaan mut ei ole pariin vuoteen enään pitänyt.. Pyörinyt vuosia suomella ja viettää aikaansa eri chateissa päivittäin ja mitä kattoo vieraskirjaa niin hyvin osaa pyörittää naisia.. Kiertäkää kaukaa jos törmäätte.. Osaa hommansa mutta minua ei onneksi saanut huijattua vaikka yritys oli kova.. Narsistin elkeet ja pahasti..
- häntäjoonas
pystylamppusella mesellä saa kanssa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53917
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64667- 55660
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli47612Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33563En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32538Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7536- 45469
- 75457
- 33435