Zorro oli tosi huippu sarja. Pitäs saada kyllä dvd:lle, alku jäi katsomatta. Onkohan tulossa ?....
Zorro
5
320
Vastaukset
- .:.:.
Minä ainakin mieluummin haluisin sen uusintana.. koska sitten voi nauhoittaa sen itse;D
- Zorrofani
Ei niitä myydä DVD:lle ;< mut sitä alkuu ja muutakin voi katsoa youtubesta ;)
- Catalina<3
Zorrofani kirjoitti:
Ei niitä myydä DVD:lle ;< mut sitä alkuu ja muutakin voi katsoa youtubesta ;)
Nii mäki haluisin mieluummin et tulis uusintana koska en usko et 2 tuotantokausi on yhtä hyvä ku 1 mikä oli SAIRAAN hyvä!!! Mut vaik kyseinen sarja loppu/jäi tauolle kertokaa silti kuka naishahmo ja kuka mieshahmo oli teiä lemppari zorrost! Mä rakastan Pizarroo ja tykkään Esmeraldast =))
- Zorrofani
Catalina<3 kirjoitti:
Nii mäki haluisin mieluummin et tulis uusintana koska en usko et 2 tuotantokausi on yhtä hyvä ku 1 mikä oli SAIRAAN hyvä!!! Mut vaik kyseinen sarja loppu/jäi tauolle kertokaa silti kuka naishahmo ja kuka mieshahmo oli teiä lemppari zorrost! Mä rakastan Pizarroo ja tykkään Esmeraldast =))
Diegoo
- Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Zorrofani kirjoitti:
Diegoo
Zorroa ei ole tehty kuin 1. tuotantokausi. Näin kerrotaan nelosen usein kysytyissä kysymyksissä (ei siis ole mitään 2. kautta eli sarja EI ENÄÄ JATKU!). Uusintatoive on nelosella laitettu "korvan taakse", joten kenties joskus sarja tulee uusintana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275