http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000333&posting=22000000036413685
"HR: Mitenkä kirjoitettu ja myyttinen kokemus historiasta siirretään käytäntöön?"
Suomen historia ei ole myyttinen - ei ainakaan muille kuin punanutuille.
"HR: Olet siis sitä mieltä, että yritysten kehitys ei kerro mitään, mutta historia kertoo??? "
Kalle ei ole näin sanonut missän - vääristelet Kallen viestiä.
"HR: Olet siis sitä meiltä, että joka aamuinen uusintamisprosessi on kapitalistin kukkaroon keräämistä. "
Kalle ei ole näin sanonut missän - vääristelet Kallen viestiä.
"HR: Koko listalla olo aikainen, sinun kirjoitushistoriasi todistaa sitä. Kokoajan kaikkialla, olethan porvari, porvari ei ole itseäänkorjaava vaan pysähtynyt, sementoitunut paikalleen. Todistat kokoajan, että kaikki uusi on uskoa, mutta silti näet Suomen Nato kiiman historiasta johdettuna. "
Et siis pystynyt esittämään mitään faktaa väitteesi tueksi - sinun toimintaasi kutsutaan palstalla yleisesti mutuiluksi. Tiesitkö sitä??
"HR: No sinullahan ne ovat menneet, mitä muuta olet koittanut todistaa. Sosialismin tulolle on materialistisen filosofian perusteet, materialistinen filosofia on tiedettä. Tieteen materialistiset perusteet, on luonnonopin perustelemat. Kiellät historian perustelemasta materialismin eli sosialismin tulon, mutta myönnät sen perustelevan Naton tarpeen. Olet kuu ukko, kalpea ja kylmä."
Noin komentoit Kallen osoitettua sinulla menevän uskonto ja tiede sekaisin.
Ja sitten helmi pohjalla.
"HR: Ei mene perille, jankkaa mitä jankkaat, sitä tyhmemmäksi tulet. Lue tuo Nato perustelusi vaikkapa josko raksuttaisi… onko Naton perusteleminen historialla uskoa? "
Et siis vieläkään pystynyt vastaamaan kysymykseen:
Millä nimellä teillä siellä risukasassa kutsutaan uskomista tulevaan paratiisiin ilman todisteita sen tulemisesta?
Kalle kutsuu sitä uskonnoksi - mitenkä teillä siellä risukasassa? Tieteeksi, vai?
Vastaus profeetta Rainestolle
12
397
Vastaukset 12
...joten näin on tullut osoitetuksi, että sinulla oli kevyet eväät, joilla yrität väistellä typeryytesi esilletuloa. Tiesitkö miksi sinua kutsutaan tällä palstalla, kuten myös törttöjä tovereitasi. Paskanpuhujiksahan teitä...
- T Urpo
Joka ehdottaa järjestelmää jota ei ole ollut
vielä olemassa.
Ei siedä yhtään kritiikkiä koskaan olematonta
teoriaansa vastaan.
Se on Rainesto kyllä faktisesti niin että sinä
julistat teoriaa, joka ei kestä yhtään mitään
lähempää tarkastelua ja ehdollistamista.
Siis sinä et kestä.
Niittaat het toisen keskustelijan porvari paskan
puhujaksi.
Tästä voi jokainen ymmärtää että kehitelmäsi
ovat perimmältään huuhaata.
Oikea tiede kestää kritiikkiä ja mikäli kritiikki
on vielä aiheellista tiede pyrkii korjaamaan
itsensä.
Sinun tieteestäsi puuttuu se faktisuus.
Ei ole globaalia proletariaattia olemassakaan.
Pohja putoaa jo kohderyhmän puuttumisen vuoksi
koko paskalta.
Nyt kysyt tietysti että millä sen aion todistaa?
No, hyvä. Sillä ettei sitä proletariaattia
ole!
Helppoa kuin heinän teko.
Se on vain punikkien, kuten sinun märkää päivä-
unta.
Ei faktisuutta.
Vilkaise oppisi kannatusta viimeisenä niittinä.
Heh!
Olemattoman olemattomuutta ei tarvitse enempää
todistella.
Vetäisin paskauskonnoltasi taas maton alta.
Meni nurin että kolina kävi. T Urpo kirjoitti:
vielä olemassa.
teoriaansa vastaan.
Siis sinä et kestä.
puhujaksi.
itsensä.
koko paskalta.
ole!
unta.
Ei faktisuutta.
Heh!
todistella.
Meni nurin että kolina kävi.Joka ehdottaa järjestelmää jota ei ole ollut
vielä olemassa.
teoriaansa vastaan.
HR: Älä viitsi valehdella, juuri aamulla olen kehottanut sinua, antipunikkia, mannista ja x kyselijää kumoamaan marxismin, olen jopa antanut neuvot, mitä kautta se onnistuisi, jos onnistuisi.
Tiedätkö mikään uusi ei ole koskaan ennen ollut olemassa ja silti jokainen aamu tulee, eikös olekin kumma???
HR: No kumoa teoria, äläkä ruikuta!
Siis sinä et kestä.
HR: Siis minäkään en kestä, vaikka olen tässä julkisesti omalla nimelläni. Kuule, kyllä se on niin, kuten olen sanonut, että minä kestän, mutta tämä maa ei kestä, se mätänee jo kovaa vauhtia! Oikeuslaitos, joka luo oikeudenmukaisuuden perustan on tehnyt siitä farssiin ja tämä farssi on kääntynyt sitä itseään ja sen sankareita, mätiä hovioikeuden neuvoksia vastaan.
puhujaksi.
HR: En toki, jos ei puhu paskaa.
HR: Ei ole minun kehitelmistä kyse, kuten aamuisista ja eilisistä viesteistäni voi jokainen lukea, kyse on teidän porvarien omista teorioista.
itsensä.
HR: No niin, pääsemmekö eroon paskanjauhamisestanne ja siirrymme tieteeseen, porvaripelle.
HR: No ei suinkaan puutu, ei sitten pätkääkään. Yksi sellainen on maailman enemmistön ehdoton kurjuus, Suomalainen köyhyys joka on jopa laskettu EU:n toimesta, sekä leipäjonot ympäri Suomea 2008.
HR: No mikäs fakta tuo on, kun omat porvari tiedemiehenne jo 1600 luvulla eristi globaalin työväenluokan, porvariston paskaporukasta erilleen.
koko paskalta.
HR: No kumoa tuo ensin tuo luokkateoria ja puhu sitten. Vetosit juuri tieteeseen ja syljet heti perään sen päälle. Mene sinä poika paskahuusiin, ja työnnä pääsi pönttöön.
ole!
HR: Ja huomattavan tieteellistä todistamista. Olet sinä avuton!
unta.
Ei faktisuutta.
HR: Luokkateoria ei ole totta, ai jaa no mites sen todistat, minun unillani vai?
Heh!
HR: Mitä ihmeen tekemistä huutoäänestyksellä ja tieteellä on keskenään tekemistä.
todistella.
HR: Näin sanoo tosi uskovainen ja kieltää jumalan todistamisen.
HR: Vitut, vetäsit naamasi paskaan pelle!
Meni nurin että kolina kävi.
HR: No niin menit ja oikein pitkälleen, keskelle omaa miinaasi.- T Urpo
hannu_rainesto kirjoitti:
vielä olemassa.
teoriaansa vastaan.
HR: Älä viitsi valehdella, juuri aamulla olen kehottanut sinua, antipunikkia, mannista ja x kyselijää kumoamaan marxismin, olen jopa antanut neuvot, mitä kautta se onnistuisi, jos onnistuisi.
Tiedätkö mikään uusi ei ole koskaan ennen ollut olemassa ja silti jokainen aamu tulee, eikös olekin kumma???
HR: No kumoa teoria, äläkä ruikuta!
Siis sinä et kestä.
HR: Siis minäkään en kestä, vaikka olen tässä julkisesti omalla nimelläni. Kuule, kyllä se on niin, kuten olen sanonut, että minä kestän, mutta tämä maa ei kestä, se mätänee jo kovaa vauhtia! Oikeuslaitos, joka luo oikeudenmukaisuuden perustan on tehnyt siitä farssiin ja tämä farssi on kääntynyt sitä itseään ja sen sankareita, mätiä hovioikeuden neuvoksia vastaan.
puhujaksi.
HR: En toki, jos ei puhu paskaa.
HR: Ei ole minun kehitelmistä kyse, kuten aamuisista ja eilisistä viesteistäni voi jokainen lukea, kyse on teidän porvarien omista teorioista.
itsensä.
HR: No niin, pääsemmekö eroon paskanjauhamisestanne ja siirrymme tieteeseen, porvaripelle.
HR: No ei suinkaan puutu, ei sitten pätkääkään. Yksi sellainen on maailman enemmistön ehdoton kurjuus, Suomalainen köyhyys joka on jopa laskettu EU:n toimesta, sekä leipäjonot ympäri Suomea 2008.
HR: No mikäs fakta tuo on, kun omat porvari tiedemiehenne jo 1600 luvulla eristi globaalin työväenluokan, porvariston paskaporukasta erilleen.
koko paskalta.
HR: No kumoa tuo ensin tuo luokkateoria ja puhu sitten. Vetosit juuri tieteeseen ja syljet heti perään sen päälle. Mene sinä poika paskahuusiin, ja työnnä pääsi pönttöön.
ole!
HR: Ja huomattavan tieteellistä todistamista. Olet sinä avuton!
unta.
Ei faktisuutta.
HR: Luokkateoria ei ole totta, ai jaa no mites sen todistat, minun unillani vai?
Heh!
HR: Mitä ihmeen tekemistä huutoäänestyksellä ja tieteellä on keskenään tekemistä.
todistella.
HR: Näin sanoo tosi uskovainen ja kieltää jumalan todistamisen.
HR: Vitut, vetäsit naamasi paskaan pelle!
Meni nurin että kolina kävi.
HR: No niin menit ja oikein pitkälleen, keskelle omaa miinaasi.Kommunismilla onglobaali proletariaatin kannatus?
MISSÄ SE ON!
Kerro nyt helevetissä!
Kommunismi on kuitenkin globaalisti tunnettu oppi.
Kaikki tietävät, kukaan ei halua.
Onpa vaikeaa tiedettä! Hahhaa, Kallea ei ole saatu kertaakaan kiinni valheesta tällä palstalla - ei kertaakaan.
Ja osoittaaksesi Kallen olevan valehtelijan - siis paskanjauhajan - linkität siihen viestiin, missä Kallen valehtelu selviää.
Sinä olet sen sijaan täällä valehdellut.
Haluatko linkkiä??T Urpo kirjoitti:
Kommunismilla onglobaali proletariaatin kannatus?
MISSÄ SE ON!
Kerro nyt helevetissä!
Kommunismi on kuitenkin globaalisti tunnettu oppi.
Kaikki tietävät, kukaan ei halua.
Onpa vaikeaa tiedettä!Ei tässä mistään kannatuksesta ole kyse, vaan objektiivisesta asemasta. On aivan yksi lysti kuka kannatta amitäkin, kun ruoka loppuu menee viikko ja kaikki kannattavat sitä, joka sitä lupaa ja pitää lupauksensa, mutta ei sitä, joka ruuan kätki.
antipunikki kirjoitti:
Hahhaa, Kallea ei ole saatu kertaakaan kiinni valheesta tällä palstalla - ei kertaakaan.
Ja osoittaaksesi Kallen olevan valehtelijan - siis paskanjauhajan - linkität siihen viestiin, missä Kallen valehtelu selviää.
Sinä olet sen sijaan täällä valehdellut.
Haluatko linkkiä??Sinä ja sinun kaikki juttusi ovat pelkkää paskaa, onko ne valetta tai mitä vain haluat, ei ole tärkeää. Minä taasen en valehtele, en koskaan, minulla ei ole siihen tarve, ei koskaan. Jos sinä et ymmärrä asiaa, ei se ole vale, vaan sinun tyhmyyttäsi ja sekään ei ole selvästikkään vale.
Sinä ja sinun kaikki juttusi ovat pelkkää paskaa, onko ne valetta tai mitä vain haluat, ei ole tärkeää. Minä taasen en valehtele, en koskaan, minulla ei ole siihen tarve, ei koskaan. Jos sinä et ymmärrä asiaa, ei se ole vale, vaan sinun tyhmyyttäsi ja sekään ei ole selvästikkään vale.
Haluatko linkin viestiin, missä selviää sinun valehtelevan - tai sitten olet kommunististiksikin tavallista tyhmempi tapaus, joka ei ymmärrä yksinkertaisimpiakaan asiaoita?
Linkitetäänkö?
Kalle voi halutessasi linkittää ensin ja sinä voit sitten puolestasi osoittaa toteen Kallen valehdelleen.antipunikki kirjoitti:
Haluatko linkin viestiin, missä selviää sinun valehtelevan - tai sitten olet kommunististiksikin tavallista tyhmempi tapaus, joka ei ymmärrä yksinkertaisimpiakaan asiaoita?
Linkitetäänkö?
Kalle voi halutessasi linkittää ensin ja sinä voit sitten puolestasi osoittaa toteen Kallen valehdelleen.Mikä on sinusta valhe? Minusta se on väärän totuuden antaminen. Minulle on tullut sellainen kuva, että sinulle valhe on jotain aivan muuta.
Valhe eli muunneltu totuus, valhe eli perätön lausuma. Näillä tehdään oikeudessa oikeutta eli oikeusmurhia, tämä ei ole valhe, vaikka oikeus sen kieltää. Tämä ei ole perätön lausuma, eikä tämä ole muunneltu totuus. Tämä on totuus.
Minulla ei ole aikaa sitoa itseäni sinun ja Urpon typeryyksiisi, joilla kierrätte asioita, joihin ette pysty vastaamaan. Tämäkään ei ole valhe!hannu_rainesto kirjoitti:
Mikä on sinusta valhe? Minusta se on väärän totuuden antaminen. Minulle on tullut sellainen kuva, että sinulle valhe on jotain aivan muuta.
Valhe eli muunneltu totuus, valhe eli perätön lausuma. Näillä tehdään oikeudessa oikeutta eli oikeusmurhia, tämä ei ole valhe, vaikka oikeus sen kieltää. Tämä ei ole perätön lausuma, eikä tämä ole muunneltu totuus. Tämä on totuus.
Minulla ei ole aikaa sitoa itseäni sinun ja Urpon typeryyksiisi, joilla kierrätte asioita, joihin ette pysty vastaamaan. Tämäkään ei ole valhe!Valhe on sellaista, mitä sanoessaan jo tietää sen olevan totuuden vastaista.
Typerys ei välttämättä valehtele.
Ja tekstiin voi tulla myös kirjoitusvirhe, jollin kysymyksessä on erehdys, jonka kirjoittaja korjaa asiasta huomautettaessa.
Tai kirjoittaja voi myös tunnustaa olleensa väärässä ja silloinkaan ei ole kysymyksessä valehtelu.
Jos asiaa ei korjata niin silloin kysymyksessä on joko valehtelu tai tyhmyys. Sinun kohdallasi Kalle sulkisi yksinkertaisimmissa tapauksissa pois tyhmyyden ja silloin jäljelle jää valehtelu.
Mutta et sitten halunnut linkkiä viestiin, missä valheesi paljastuu sillä tyhmyydeksi sinun kohdallasi sitä tuskin voidaan väittää - eräs toisesta punatulkusta ei voisi olla varma, että olisiko ollut kysymys valeesta vai vain puhtaasta tyhmyydestä.hannu_rainesto kirjoitti:
Mikä on sinusta valhe? Minusta se on väärän totuuden antaminen. Minulle on tullut sellainen kuva, että sinulle valhe on jotain aivan muuta.
Minulla ei ole aikaa sitoa itseäni sinun ja Urpon typeryyksiisi, joilla kierrätte asioita, joihin ette pysty vastaamaan. Tämäkään ei ole valhe!Kaikki siinä
- T Urpo
Ei tässä mistään kannatuksesta ole kyse, vaan objektiivisesta asemasta. On aivan yksi lysti kuka kannatta amitäkin, kun ruoka loppuu menee viikko ja kaikki kannattavat sitä, joka sitä lupaa ja pitää lupauksensa, mutta ei sitä, joka ruuan kätki.
Sosialismissä jouduttiin neukkulaankin ostamaan
elintarvikkeet öljytuloilla lännestä.
Että se siitä.
Sosialismissä se nälkä tulee ennemmin.
Ja nomenklatuura on aina kätkenyt herkut kansalta.
Vai ei ole kyse kannatuksesta?
No, ei sitten.
Äläkä määrittele tarkoitushakuisesti toveri
Urpon asemaa.
Pidätän sen oikeuden itselläni, enkä luovuta
sitä oikeudessa tuomituille väärin tekijöille.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 691140
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,461094Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?671018Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan157798- 57704
Festivaaliko?
Ei kunnon valoja tai mitään rakenteita, amatöörien puuhastelua äänentoistoa myöten.Yksi soittotaitonen bändi! Luisia kyl33682- 41654
Ammoniakkivuoto
Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu17577Mies viimeinen viestisi..
Minkä verran panostit? Oliko jotain kokreettista. Pyysitkö treffeille? Ilmoititko halusta tavata? Epämääräisiin ei mon110545Mustikanpoimintaa
Raskasta ja hidasta hommaa on vaikka kyllä pääsisi ihan hyville tuntipalkoille jos ämpärin tunnissa ehtisi hyvältä paika64512