Pelitilille rahan lisääminen

lotto ja keno

Miten pelitilille lisätään rahaa kun tili on luotu eli voi siis netin kautta pelata?

21

11522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lottoa ja kenoa

      Veikkauksen sivuilta pääsee omilla nettipankkitunnuksilla katselemaan omaa pankkitiliä, josta sitten voi siirtää rahaa pelitilille.

      • siirtäjä!

        Kun kirjaudut pelitilillessi, niin sivun ylälaitaan oman nimesi yläpuolelle tulee teksti : RAHANSIIRTO.

        Valitsemalla rahansiirto linkin, pääset näkemään ohjeet! siinä oikeastaan vastaus kysymykseen.

        Mutta jatkan.

        Ohjeiden yläpuolella on kaksi linkkiä.

        Siirrä rahaa pelitilillesi, linkistä pääset siirtämään nettimaksuna rahaa suoraan pankkitilitä pelitilillesi.

        Huom, että minimimäärä on 10e/suora siirto.

        Toinen juttu!

        Voit siirtää rahaa myös tavallisena pankkisiirtona verkkopankissa. Tällöin summa voi olla edellä mainittua 10e siirtoa pienempi, mutta maksun näkymisessä on 1-2 pv viive.

        S-pankista jopa 3-4pv

        Rahansiirto linkkien alimpana on tulostettava tilisiirtolomake. Kopioi tuosta linkistä avautuvasta ikkunasta Veikkeuksen tilinumero ja oma henkilökohtainen viitenumerosi.

        Viitenumeron tulee olla oikea, sillä sen kautta raha siirtyy juuri sinun pelitilillesi.

        ei tää sen kummempaa ole... Lue vain rahansiirto ohjeet, nii se onnistuu.


      • mieleen asia
        siirtäjä! kirjoitti:

        Kun kirjaudut pelitilillessi, niin sivun ylälaitaan oman nimesi yläpuolelle tulee teksti : RAHANSIIRTO.

        Valitsemalla rahansiirto linkin, pääset näkemään ohjeet! siinä oikeastaan vastaus kysymykseen.

        Mutta jatkan.

        Ohjeiden yläpuolella on kaksi linkkiä.

        Siirrä rahaa pelitilillesi, linkistä pääset siirtämään nettimaksuna rahaa suoraan pankkitilitä pelitilillesi.

        Huom, että minimimäärä on 10e/suora siirto.

        Toinen juttu!

        Voit siirtää rahaa myös tavallisena pankkisiirtona verkkopankissa. Tällöin summa voi olla edellä mainittua 10e siirtoa pienempi, mutta maksun näkymisessä on 1-2 pv viive.

        S-pankista jopa 3-4pv

        Rahansiirto linkkien alimpana on tulostettava tilisiirtolomake. Kopioi tuosta linkistä avautuvasta ikkunasta Veikkeuksen tilinumero ja oma henkilökohtainen viitenumerosi.

        Viitenumeron tulee olla oikea, sillä sen kautta raha siirtyy juuri sinun pelitilillesi.

        ei tää sen kummempaa ole... Lue vain rahansiirto ohjeet, nii se onnistuu.

        mitä olen kans aina miettinyt jotta kun laittaa pelitilille rahaa ni se näkyy siellä heti ja häviää pankista heti mut ku laittaa toisin päin niin miks se ei heti näy pankissa???vaan mahd, vasta illalla tai seuraavana päivänä!! miks ei voi käyttää samaa reittiä ja näkyä heti kun toisinkin päin voi????


      • yhteys!
        mieleen asia kirjoitti:

        mitä olen kans aina miettinyt jotta kun laittaa pelitilille rahaa ni se näkyy siellä heti ja häviää pankista heti mut ku laittaa toisin päin niin miks se ei heti näy pankissa???vaan mahd, vasta illalla tai seuraavana päivänä!! miks ei voi käyttää samaa reittiä ja näkyä heti kun toisinkin päin voi????

        Kait se siitä johtuu, että on pankkien välinen päivä, että eri pankit vaihtaa siirtoja ja laskee siirtojen välisiä taseita, nii menee se päivä...

        ja sit veikkeuksella ja aiemmin s-säästökassallakin, että oli yks vastaanottava tili ja sit sen saldoa kohdistetiin viitenumeroiden perusteella oikeilla alatileille.

        ei kai tuo mikää ongelma ole... mutta jos siirtää sen 10e vähintään sinne omalle pelitilieen verkkokaupan kautta, nii se näkyy heti.

        Mutta mä ainakin aina ajattelen pelatessani, että sitä pelirahaa tulis pelissä ja se alkas pyöriin itsekseen... joskus näin on käynnykkin, mutta sit taas joskus ei


      • Haloo?
        mieleen asia kirjoitti:

        mitä olen kans aina miettinyt jotta kun laittaa pelitilille rahaa ni se näkyy siellä heti ja häviää pankista heti mut ku laittaa toisin päin niin miks se ei heti näy pankissa???vaan mahd, vasta illalla tai seuraavana päivänä!! miks ei voi käyttää samaa reittiä ja näkyä heti kun toisinkin päin voi????

        Rahanpesun ehkäisemisestähän tässä on kyse. Jos siirrot olisi reaaliaikaisia puolin ja toisin, eikä niitä valvottaisi, olisi äärettömän helppoa liikutella isojakin summia tilien välillä, niin että raha olisi aina puhdistettu Veikkauksessa.


      • ei kuulu tähän asiaan
        Haloo? kirjoitti:

        Rahanpesun ehkäisemisestähän tässä on kyse. Jos siirrot olisi reaaliaikaisia puolin ja toisin, eikä niitä valvottaisi, olisi äärettömän helppoa liikutella isojakin summia tilien välillä, niin että raha olisi aina puhdistettu Veikkauksessa.

        eihän tää rahanpesu tähän asiaan kuulu, vaikka onkin rahapeliä...

        Mutta kyllä sen pankin pitää tarkistaa se rahan lähde jo silloin, kun se raha tulee tilille... ja mä ainakin luulen, että n. 99% suomalaisista kyllä on taloudessaan tuolla tasossa aivan rehellisiä!

        Ku se raha on sähköisiees muodos nii eiks asia oo eika pitkälle ok!, ku summa on n. 10e/ siirto..


      • Anonyymi

        Miten onnistuu yhdellä laitteella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten onnistuu yhdellä laitteella

        Veikkaus Oy on kiva juttu! En vaan kehtaa julkisesti edes anonyymissä kontekstissa paljastaa paljonko tuolle firmalle olen rahaa antanut vastikkeetta. Kaduttaa niin vietävästi! Että olen ollut idiootti / luuseri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaus Oy on kiva juttu! En vaan kehtaa julkisesti edes anonyymissä kontekstissa paljastaa paljonko tuolle firmalle olen rahaa antanut vastikkeetta. Kaduttaa niin vietävästi! Että olen ollut idiootti / luuseri.

        Unelmoimisesta ja jännityksestä pelaajat maksavat, vaikka menettävätkin pelaamansa rahat Veikkaukselle! Krapulan mentyä ohi taas uudet rivit vetämään. VEIKKAUS VOITTAA AINA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaus Oy on kiva juttu! En vaan kehtaa julkisesti edes anonyymissä kontekstissa paljastaa paljonko tuolle firmalle olen rahaa antanut vastikkeetta. Kaduttaa niin vietävästi! Että olen ollut idiootti / luuseri.

        Eiköhän Sulla ole kohtalotovereita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän Sulla ole kohtalotovereita!

        Kohtalotovereita löytyy "jokunen".


      • Anonyymi
        mieleen asia kirjoitti:

        mitä olen kans aina miettinyt jotta kun laittaa pelitilille rahaa ni se näkyy siellä heti ja häviää pankista heti mut ku laittaa toisin päin niin miks se ei heti näy pankissa???vaan mahd, vasta illalla tai seuraavana päivänä!! miks ei voi käyttää samaa reittiä ja näkyä heti kun toisinkin päin voi????

        Eikä edes seuraavana päivänä. Siirsin rahaa veikkaustililtä omalle tilille perjantaina ja vielä maanantainakaan ei näy. Toiseen suuntaan menee sekunnissa. Hemmetti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unelmoimisesta ja jännityksestä pelaajat maksavat, vaikka menettävätkin pelaamansa rahat Veikkaukselle! Krapulan mentyä ohi taas uudet rivit vetämään. VEIKKAUS VOITTAA AINA!

        Se on totta,monta vuotta veikkaillut ja ei Latin latia tullut.


    • Anonyymi

      0,01 euroa eli sentti pitäs tilillä saldoa olla, että näkis muutakin kuin raveja.
      On ne pikkumaisia Veikkauksessa jumalauta!

    • Anonyymi

      Kun minulla on kuukauden saldo lopussa. Voiko toinen henkilö siirtää rahaa pelitililleni ja suorittaisin ensin maksun siirtäjän tilille pankkiin?

      • Anonyymi

        Ei voi. Rahanpesu kaikilla mahdollisilla tavoilla on estetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi. Rahanpesu kaikilla mahdollisilla tavoilla on estetty.

        Toinen henkilö voi lisätä rahaa toisen henkilön pankkitilille josta toinen henkilö siirtää rahat pelitilille.


    • Anonyymi

      Ei pelitilille kannata rahaa siirtää koska Veikkaus täyttää tilin joka viikko äärimmisen täyteen voittoja.

    • Anonyymi

      usein muuten lukutaito auttaa!

      Siellä sivun ylälaidassa on se oman pelitilin saldo, kun painaa sitä, niin tulee näkymään kohta jossa on rahan lisäys.

      Nämä on aika itseohjaavia juttuja!

    • Anonyymi

      miksei nytten pysty laittamaan rahaa veikkaus tililleni

    • Anonyymi

      Jos oma rahan siirto rajoitus ei saa enempää laittaa voiko toinen laittaa pankki tileiltään rahaa minun Veikkaus tililleni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe