Mitä mieltä olette Lucian uusimmasta elokuvasta Orpokoti? Mielestäni näytteli roolin hyvin. Aika jännittäväkin paikoitellen. Itse en edes tiennyt sitä jännäriksi vaan odotin draamaa ja yllätys olikin melkoinen kun leffaa katselin.
Lucian elokuva
?????
3
828
Vastaukset
- Jonsuu
Olen katsonut kyseisen elokuvan, ja suoraan sanoen oli melkoinen pettymys. Elokuva oli liian epätodellinen, mutta Lucía veti roolinsa todella hyvin.
- Aleksi
...kaverit on nähny ja kuulemma Belén vetää roolinsa hyvin...
- 1995
Pieni korjaus Belen Rueda :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162326
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673